Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
El Pisker
|
|
kisser |
Lagt på d. 02/09-2012 20:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 170 |
Er der nogen der ved om man kan købe en el-pisker i Thailand? Jeg kan desværre ikke huske at have set sådan en derude. Kun fordi, at jeg så er fri for at tage den med fra Danmark. Den vejer jo lidt til! |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 02/09-2012 21:14
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
kisser skrev: Er der nogen der ved om man kan købe en el-pisker i Thailand? Jeg kan desværre ikke huske at have set sådan en derude. Kun fordi, at jeg så er fri for at tage den med fra Danmark. Den vejer jo lidt til! De fåes i Homepro , og i alle store shopping centre med en "el" afdeling bla i PowerBuy i Central World og Siam Paragon de kan også fåes i Isetan og i BigC , Markro, Tesco Lotus mm Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 02/09-2012 21:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Har selv købt en i et større varehus i Udon Thani,- så jeg vil tro at de er mere almindelige i Bangkok-Pattaya området. |
|
|
natty |
Lagt på d. 02/09-2012 22:28
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jeg har da set el-piskere mange steder i Bangkok.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/09-2012 03:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
Ja de kan købes alle vegne, Man kan næsten købe alt i thailand,hvis man ser sig lidt om |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 03/09-2012 06:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Jeg ved ikke hvor I handler, men jeg prøvede at finde en sidste år i Pattaya. Var mere eller mindre alle storvarehuse igennem, uden held. Vi snakker Big C. Tesco Lotus, Big C Ekstra, Homepro osv........ Jeg fandt en i en speciel køkken forretning. En designer ting til ca 2500 baht...!! Det ville jeg ikke betale, så bestilte en i Danmark, over nettet og fik en kammerat til at tage den med herned. Pris 99kr....... |
|
|
sank |
Lagt på d. 03/09-2012 08:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Mystisk moerk vi købte en siste år nr. 2 og mener det var i Hom pro bag Big C syd Pattaya ? |
|
|
kisser |
Lagt på d. 03/09-2012 08:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 170 |
Tak for svarene. Prøver HomePro eller Makro i Hua Hin. Ville bare være sikker, da det er en nødvendighed til mit rugbrød. |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 03/09-2012 08:55
|
kisser skrev: Tak for svarene. Prøver HomePro eller Makro i Hua Hin. Ville bare være sikker, da det er en nødvendighed til mit rugbrød. Hvis jeg var dig, så ville jeg, hvis det var muligt, sende en derned her fra DK. Du får bedre kvalitet,-og til billigere penge. Den slags køkkengrej er slet ikke billigt i Thailand. |
|
|
sank |
Lagt på d. 03/09-2012 09:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Nej de er vel ikke meget billiger i Thailand ? men det er jo lidt med pris og kvalitet ? mener nu ikke køkkenmaskiner er dyre i Thai. vi har da købt en del. Jeg har lige set at en Fan uden vinger er kommet til DK 3 dobbelt pris af hvad jeg gav i Thai. Men vil du have en med fra Dk så put den i kufferten. Vi har kunde medbringe 2 Store DK Cykler uden problemer og udgifter med Thai. 2 x 17 kg. |
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 03/09-2012 12:07
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
AL 48 skrev: kisser skrev: Tak for svarene. Prøver HomePro eller Makro i Hua Hin. Ville bare være sikker, da det er en nødvendighed til mit rugbrød. Hvis jeg var dig, så ville jeg, hvis det var muligt, sende en derned her fra DK. Du får bedre kvalitet,-og til billigere penge. Den slags køkkengrej er slet ikke billigt i Thailand. Det er simpelthen noget sludder! Elektrisk køkkengrej kan købes til samme, eller en smule lavere pris end i DK. Og det er vel at mærke varer, fra store anerkendte producenter, i både EU og USA. M.V.H. |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 03/09-2012 13:09
|
kkn3122 skrev: AL 48 skrev: kisser skrev: Tak for svarene. Prøver HomePro eller Makro i Hua Hin. Ville bare være sikker, da det er en nødvendighed til mit rugbrød. Hvis jeg var dig, så ville jeg, hvis det var muligt, sende en derned her fra DK. Du får bedre kvalitet,-og til billigere penge. Den slags køkkengrej er slet ikke billigt i Thailand. Det er simpelthen noget sludder! Elektrisk køkkengrej kan købes til samme, eller en smule lavere pris end i DK. Og det er vel at mærke varer, fra store anerkendte producenter, i både EU og USA. M.V.H. Jamen dog!! - Pas på blodtrykket, og benyt lidt af din kolosale viden til at hjælpe. Evt. med et link. |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 03/09-2012 13:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Pas på med at stikke snuden frem med konkret viden, kkn3122 - så skal du nemlig nok få et dask. Jeg besidder ingen kolossal viden, men har blot købt prima el-pisker (håndmixer), mikroovn, toaster og andet elektrisk køkkengrej både i Big C, Makro og andre af de nævnte udsalgssteder. Fungerer udmærket. Priserne som i DK eller en sjat lavere. Man får, hvad man betaler for - lidt lige som hos Elgiganten og i Bilka. Adskillige modeller at vælge imellem. Her lige et link - som nogle efterlyser - til den aktuelle fra Big C. Desværre ikke med mixer, men med blender, strygejern m.v. Blandt andet af mærket Philips, som er ganske populært derude in the middle of nowhere. Det kan måske give et indtryk af, at det faktisk er muligt at indkøbe og vælge imellem et solidt spekter af el-drevne hjælpemidler. http://www.bigc.c.../11751.jpg |
|
|
vandango |
Lagt på d. 03/09-2012 13:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
moerk5002 skrev: Jeg ved ikke hvor I handler, men jeg prøvede at finde en sidste år i Pattaya. Var mere eller mindre alle storvarehuse igennem, uden held. Vi snakker Big C. Tesco Lotus, Big C Ekstra, Homepro osv........ Jeg fandt en i en speciel køkken forretning. En designer ting til ca 2500 baht...!! Det ville jeg ikke betale, så bestilte en i Danmark, over nettet og fik en kammerat til at tage den med herned. Pris 99kr....... Det er sjovt nu du nævner det, vi har til dels kigget i samme butikker, jeg kan ikke mindes at have set en el-pisker. Vil gerne have en, så jeg kan lave lagkage - men har ikke set nogen. |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 03/09-2012 14:46
|
Homepro har i online-kataloget en fortrinlig Otto mixer som lille køkkenmaskine. Altså med håndmixer monteret på holder og med røreskål og hele pivetøjet. Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det den model, jeg har stående i Buriram. http://www.direct...yErrorView Min har æltet til adskillige rugbrød. Aktuel pris: 1590 - det er vist en rund 300 krone-seddel. |
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 03/09-2012 14:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
AL 48 skrev: kkn3122 skrev: AL 48 skrev: kisser skrev: Tak for svarene. Prøver HomePro eller Makro i Hua Hin. Ville bare være sikker, da det er en nødvendighed til mit rugbrød. Hvis jeg var dig, så ville jeg, hvis det var muligt, sende en derned her fra DK. Du får bedre kvalitet,-og til billigere penge. Den slags køkkengrej er slet ikke billigt i Thailand. Det er simpelthen noget sludder! Elektrisk køkkengrej kan købes til samme, eller en smule lavere pris end i DK. Og det er vel at mærke varer, fra store anerkendte producenter, i både EU og USA. M.V.H. Jamen dog!! - Pas på blodtrykket, og benyt lidt af din kolosale viden til at hjælpe. Evt. med et link. Jeg har bestemt ikke nogen kolosal viden på området. Blot lidt erfaring med hvad det er muligt, at købe på øen Phuket. Og nej - jeg ligger ikke lige inde med et link til en håndmixer. Gå selv ud og led efter det. Men hvis du bevæger dig tilstrækkeligt langt ud på bøhlandet, så skal du sgu nok ikke lige regne med, at den lokale købmand ligger inde med en håndmixer Hvad ang. blodtrykket. Så prøv dog lige at checke dit eget. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 03/09-2012 15:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Her hjemme i danmark bruger jeg et stort lerfad der er emalieret indvendig til at ælte dej. Det sættes i køkkenvasken så passer højden. jeg har køkkenmaskine der kan det, men dejen skal i fadet for hævning, så sparer jeg tiden til rengøringen af køkkenmaskinen. Og, jeg er klar over der er nogen der ikke har kræfterne til manuel æltning, så er det maskinen. Ole Flyver PE med THAI altid
|
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 03/09-2012 22:35
|
Bjarne skrev: Pas på med at stikke snuden frem med konkret viden, kkn3122 - så skal du nemlig nok få et dask. Jeg besidder ingen kolossal viden, men har blot købt prima el-pisker (håndmixer), mikroovn, toaster og andet elektrisk køkkengrej både i Big C, Makro og andre af de nævnte udsalgssteder. Fungerer udmærket. Priserne som i DK eller en sjat lavere. Man får, hvad man betaler for - lidt lige som hos Elgiganten og i Bilka. Adskillige modeller at vælge imellem. Her lige et link - som nogle efterlyser - til den aktuelle fra Big C. Desværre ikke med mixer, men med blender, strygejern m.v. Blandt andet af mærket Philips, som er ganske populært derude in the middle of nowhere. Det kan måske give et indtryk af, at det faktisk er muligt at indkøbe og vælge imellem et solidt spekter af el-drevne hjælpemidler. http://www.bigc.c.../11751.jpg Klap nu lige hesten og læs overskriften en gang til........ EL PISKER! Vi snakker ikke køkken maskiner eller andet, men en El-pisker (håndmixer). Alt det andet du ævler om kan vi godt købe, ikke noget problem med det. Hvis du kan købe til ca 5-600 baht vil jeg gerne vide hvor, jeg har aldrig og mener aldrig set en El-pisker/håndmixer til den pris. Kun designervare til det 4-5 dobbelte. |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 03/09-2012 22:39
|
Bjarne skrev: Homepro har i online-kataloget en fortrinlig Otto mixer som lille køkkenmaskine. Altså med håndmixer monteret på holder og med røreskål og hele pivetøjet. Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det den model, jeg har stående i Buriram. http://www.direct...yErrorView Min har æltet til adskillige rugbrød. Aktuel pris: 1590 - det er vist en rund 300 krone-seddel. Otto mixer som køkken maskine, hvad fanden har det med en El-pisker at gøre.....? Den har jeg også set i Pattaya til ca 3000 baht...! |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 04/09-2012 08:50
|
Klap selv hesten og skru' lidt ned for retorikken. Det er præcis den form for svar på velmenende indlæg, der ofte får ting til at koge her på sitet. Otto-mixeren ER en håndmixer - hvis man lige gad tjekke. En løs el-pisker, men med den luksus, at der er grej med til, at man IKKE selv behøver stå og holde den. Den kan altså både bruges som el-pisker (håndmixer) og stationær sag. Og fungerer upåklageligt. Og 3000 Baht er vist ikke det samme som 1590. Men pisk selv videre - jeg skal ikke blande mig mere. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |