Se indlæg
Dansk resturant i Chiang Mai
|
|
mugge |
Lagt på d. 13/08-2012 17:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Hejsa alle sammen. Er der nogen som ved om der findes en Dansk resturant i Chiang Mai ? |
|
|
natty |
Lagt på d. 13/08-2012 18:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jeg er kommet rigtigt meget i Chiang Mai og selvom jeg i sagens natur aldrig har ledt efter en dansk restaurant, er jeg aldrig stødt på en. Jeg fandt denne tråd, men den er gammel fra 2007 http://www.dansk-...&pid=40829 Når det er sagt er det bestemt ikke svært at finde farang mad i Chiang Mai, der er masser af italienske og andre, har endda set en tysk beerstube i natmarkedet, hvor der vist også var tysk mad, så hvis du savner en god würst? Måske kan denne guide hjælpe http://issuu.com/...=%23222222 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
New-Hope |
Lagt på d. 13/08-2012 19:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 76 |
mugge skrev: Hejsa alle sammen. Er der nogen som ved om der findes en Dansk resturant i Chiang Mai ? Hmmmm..... måske skulle man åbne en der, hvor mange Danskere bo i det område?, måske for lidt til at den kan køre rundt... Mvh NH |
|
|
natty |
Lagt på d. 13/08-2012 19:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
New-Hope skrev: mugge skrev: Hejsa alle sammen. Er der nogen som ved om der findes en Dansk resturant i Chiang Mai ? Hmmmm..... måske skulle man åbne en der, hvor mange Danskere bo i det område?, måske for lidt til at den kan køre rundt... Mvh NH Ja fik næsten samme tanke. Jeg ved der tidligere herinde har været indkaldelse til møder for danskere i CM. Men der bor nok ikke tilstrækkeligt med danskere i CM til at understøtte sådan en restaurant. Folk bor også meget mere spredt end i f.eks. Pattaya. Så hvis man tænker på at åbne sådan et sted som i CM, skal det nok være i meget høj kvalitet og desuden udvide kundegrundlaget til mange andre end danskere, som savner mors hjemmelavede frikadeller engang imellem. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
Spring til debat: |