Se indlæg
PIA KJÆRSGAARD TRÆKKER SIG
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/08-2012 12:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Fido skrev: Og det er lige netop det som de gører: De er ikke dumme og følger, som ThaiKurt skrev i et andet tråd :<< bare reglerne >> som giver dem den mulighed til at udnytte systemet. Jeg synes at det er moralsk forkert, men desvære kan ikke se at de gører noget forkert, på lige fod med alle disse narkomaner, bistand klienter(har et par boende i min opgang) og deslige som farter frem og tilbage omkring Mændenes Hus på Istegade. Både DU, JEG og alle andre er med til at betale deres daglig for/mis-brug af euforiserende stoffer eller alkohol. Der er også mange "fejlfarvede"(afrikanere og arabere) som begår sig der, både som forbruger og især som Pusher, og De skulle ryge ud af landet som de allerførste idet de BRYDER det Danske lovgivning.natty skrev: Det er så latterligt hvad man kan læse herinde mht. fremmede og andre. Jeg har lige været sammen med en "fejlfarve" og jeg tror at om 1 eller 2 år står i alle og vifter med Dannebrog fordi han har vundet guldmedaljen. Jeg tror det er dig og dine faeller i det radikale venstre som tager fejl .... det er jer som gerne vil goere det til et spoergsmaal om farve. Farven er fuldstaendig underordnet - det handler om vilje og evne til at begaa sig i det land man vaelger at slaa sig ned i. Hvad så med Christianiterne og andre, har de ikke også (for at bruge dine egne ord) :<< IKKE vist manglende Vilje og Evne til at begå sig i det samfund de lever i >> Eller er det forskel : Vores egne og de Andre ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Fido |
Lagt på d. 10/08-2012 14:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Vældig interessant diskussion, Lung Yao som jeg meget gerne vil deltage i - hvis vi får lov af Web .... Jeg vil blot nøjes med at tilføje, at JEG ikke er med til at betale, så DU bliver nødt til selv at gøre noget ved det
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/08-2012 14:58
|
Fido skrev: Det har han sikkert ikke noget imod, bare at VI opretter vores eget tråd om "Samfundsnasser - Utilpasset/uintegrerebare elementer" osv. Vældig interessant diskussion, Lung Yao som jeg meget gerne vil deltage i - hvis vi får lov af Web .... Jeg vil blot nøjes med at tilføje, at JEG ikke er med til at betale, så DU bliver nødt til selv at gøre noget ved det Så kan jeg bedre forstå hvorfor min byrde er så højt, når Du er ikke er med til at dele den. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 10/08-2012 17:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
@poom Dit indlæg #29 var en lang gentagelse af hvad du har sagt flere gange før. Det var et underligt svar på min korte kommentar #28, hvor jeg endda, omend indirekte, giver dig medhold i nogle af dine "klagepunkter". Bortset fra det synes jeg egentlig det er lidt morsomt, at DF med følge er er fortalere for ubegrænset ytringsfrihed, lige indtil det er dem selv, der bliver kritiseret. Så bliver de pludselig sarte. Peter
|
|
|
natty |
Lagt på d. 10/08-2012 19:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Fido skrev: natty skrev: Det er så latterligt hvad man kan læse herinde mht. fremmede og andre. Jeg har lige været sammen med en "fejlfarve" og jeg tror at om 1 eller 2 år står i alle og vifter med Dannebrog fordi han har vundet guldmedaljen. Jeg tror det er dig og dine faeller i det radikale venstre som tager fejl .... det er jer som gerne vil goere det til et spoergsmaal om farve. Farven er fuldstaendig underordnet - det handler om vilje og evne til at begaa sig i det land man vaelger at slaa sig ned i. Det kan du da kun have ret i, men jeg glemte lige den detalje udover farven, at han også er af muslimsk baggrund. De kan jo nærmest, pr. definition som gruppe, ikke begå sig., ifølge visse medlemmer. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
poom |
Lagt på d. 10/08-2012 23:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
natty så fordi du kender en muslim der ikke lige opfører sig som alle de andre skal man ikke kunne omtale problemerne? og bare fordi du lige kender en muslim skal vi bare sidde ned og klappe i vores små hænder og tænke at sådan som din ven er de allesammen. det er bare os racistiske danskere der ikke har opdaget det endnu måske skal man skrive som tg950 alle der IKKE stemmer på DF er TÅBELIGE OG UVIDENDE!!!! |
|
|
natty |
Lagt på d. 11/08-2012 02:57
|
poom skrev: natty så fordi du kender en muslim der [b]ikke lige opfører sig som alle de andre[/b] skal man ikke kunne omtale problemerne? og bare fordi du lige kender en muslim skal vi bare sidde ned og klappe i vores små hænder og tænke at sådan som din ven er de allesammen. det er bare os racistiske danskere der ikke har opdaget det endnu måske skal man skrive som tg950 alle der IKKE stemmer på DF er TÅBELIGE OG UVIDENDE!!!! Nope, men eftersom du skriver alle de andre, må du jo mene at alle de andre minus min bekendte, opfører sig ens. Du generaliserer grupper på en måde som selv ikke Pia Kjærsgaard ville være enig i. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Fido |
Lagt på d. 11/08-2012 03:15
|
De kan jo nærmest, pr. definition som gruppe, ikke begå sig., ifølge visse medlemmer. Ja, ifølge visse medlemmer .... Og Danmarks Statistik. Jeg har nævnt det tidligere ... Jeg diskuterer det meget gerne med dig, Natty, men det skal være baseret på hårde facts og ikke dine følelser og fornemmelser. Jeg ser ikke umiddelbart noget i din argumentation som viser at du skulle være klar til det. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
poom |
Lagt på d. 12/08-2012 15:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
natty. jeg synes du og dine radikale kaffrsøstre skulle læse lidt her Sveriges skræmmende bagside Alt for mange danskere ved ikke, hvilken tragedie der udfolder sig lige på den anden side af Øresund. Og alt for mange svenskere ved heller ikke hvad, der sker i deres eget land, frygter jeg. Politisk korrekte medier De svenske medier, de skrevne og elektroniske, er af en karakter, der ikke tåler sammenligning overhovedet med Danmark. Sandt er det, at vi har vores politisk korrekte aviser med Politiken og Information i spidsen, men glem alt om at se de to aviser som sådan, hvis vi holder dem op imod svenske aviser som Aftonbladet, Expressen og Dagens Nyheter. Så meget mere må man glæde sig over det, når danske medier bidrager til reel oplysning om forholdene. Det er hvad TV2 Lorry har gjort i en række fortrinelige indslag i den forgangne uge Masseindvandring Der optages i svenske aviser så godt som aldrig læserbreve, der er kritiske over for masseindvandringen til Sverige. Og der er vitterlig tale om masseindvandring. Fra 2004 til 2011 steg befolkningen i Sverige med 500.000 mennesker til 9,5 millioner. De ca. 450.000 af disse kom fra den ikke-vestlige verden. Blev Politiken og Information udgivet i ucensureret udgave i Sverige, ville de to aviser med korte mellemrum pådrage sig voldsom kritik for at puste til främlingsfientligheten. Vold og voldtægt Sverige har, som det også nævnes i det fjerde af Lorrys indslag, kriminalitetsproblemer, der vil noget. Det er ganske modigt, at Lorry udtrykkeligt nævner, at indvandrere er overrepræsenteret i kriminalitetsstatistikkerne. Det kan man nemlig ikke se nogen steder, da tallene for indvandrere og efterkommeres kriminalitet ikke offentliggøres. Hvad man kan se, er nogle uhyggelige forskelle mellem Danmark og Sverige i de totale tal, også selv om man skal huske på, at der kan være definitionsforskelle. I Sverige tæller forskellige grove seksuelle krænkelser som voldtægt også, skønt der ikke er tale om fuldbyrdet samleje. Alligevel rystes man, når man ved, at der i Danmark anmeldes i omegnen af 500 voldtægter om året, mens tallet i Sverige sidste år lå på godt 6.500. Mørketallet, mener svenske eksperter på området, er på mellem fem og ti gange det tal. Alene overfaldsvoldtægterne tegner sig for mere end 1.000 om året, nemlig i snit tre om dagen. I Danmark anmeldes der omkring 17.000 tilfælde af vold. I Sverige ligger tallet i disse år på ca. 110.000. Der er noget, der er gået helt galt hinsidan. Sverigdemokraterne Ved det seneste valg til den svenske Riksdag løftedes en flig af et system, der fejler fælt, når det gælder om at tilgodese alle synspunkter, der kommer til udtryk på demokratisk vis. Sverigedemokraterne blev nægtet adgang til den afsluttende partilederdebat på trods af, at meningsmålinger viste, at de befandt sig på den pæne side af de fire procent, der er spærregrænsen i Sverige. Sverigedemokraterne havde mere end vanskeligt ved at få optaget annoncer i dagspressen, uhørt herhjemme. Hertil skal lægges en mangelfuld afstemningsmetode, hvor vælgerne selv skal medbringe eller selv skal tage stemmeseddelen for netop det parti, vælgeren ønsker at støtte. Mest uhyggeligt blev det, da siddende statsminister Fredrik Reinfeldt efter flere politisk motiverede angreb på Sverigedemokraternes valgmøder (efter en formel afstandtagen til vold) ikke mente, at Sverigedemokrater burde være ”förvånad” (forbavsede), hvis der blev begået vold imod dem selv eller deres arrangementer. Det er på høje tid, at dansk presse får øjnene op for, hvad Sverige har udviklet sig til. Tak til TV2 Lorry. 11 Aug 2012 og bagefter kan vi se i den eneste avis der tør skrive sandheden her i danmark http://www.uriasp... Nørrebro: “En gruppe kom løbende fra en nattebøn i en moské… og kastede ting og sager mod patruljen” TV2 News fortæller ikke, at de her ‘unge mænd’ som angreb patruljevognen kom ud fra en moske. Måske fordi den efterfølgende historie omhandler ‘andengenerationsindvandreres’ angreb på tilfældige i Slagelse. Fra Ekstra Bladet – Imam beklager angreb på politibetjente. “En gruppe unge angreb natten til søndag politifolk i Blågårdsgade i København, da de var ved at tjekke en bil. Betjentene brugte peberspray og trak en pistol for at forsvare sig, oplyser Københavns Politi. - En gruppe kom løbende fra en nattebøn i en moské i Baggesensgade og kastede ting og sager mod patruljen, siger vagtchef Henrik Oryé.” 10-20 indvandrere overfalder to mænd med kniv på parkeringsplads i Slagelse – forvekslet med rockere Politiet eftersøger ifølge Ekstra Bladet en “en gruppe unge med anden etnisk baggrund end dansk”. Fra BT – To mænd forvekslet med rockere – stukket flere gange med kniv. “En gruppe på mellem 10 og 20 unge overfaldt lørdag aften to mænd på en parkeringsplads på Sønder Stationsvej i Slagelse. Politiet mener, at mændene blev overfaldet, fordi de unge har forvekslet dem med nogle rockere. … Værst gik det ud over en 34-årig mand fra Slagelse-kanten, der blev stukket flere gange med kniv i ballen og i låret. Hans 39-årige kammerat, der kommer fra Ringsted, blev slået og sparket.” |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 13/08-2012 04:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Er nogen her på Dansk Thai Website som kan nævne eet muslimsk land som har gjort noget for menneskeheden, så som kræftens bekæmpelse eller den slags ting ? |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 13/08-2012 15:09
|
chris70 skrev: Er nogen her på Dansk Thai Website som kan nævne eet muslimsk land som har gjort noget for menneskeheden, så som kræftens bekæmpelse eller den slags ting ? http://translate....val_Europe http://da.wikiped..._talsystem For ellers ville Du d.d. stadigt bruge kuglerammen m.m. http://unipress.d...edicin.pdf Enhver Hof i Europa i Middelalderen havde en Arabisk læge. Se også: Islamisk medicin Europæiske skildring af den persiske læge al-Razi , i Gerard Cremona 's Receuil des traités de médicine (1250-1260). Gerard de Cremona oversat adskillige værker af arabiske lærde, såsom al-Razi og Ibn Sina . [26] Syriske lægemidler krukker circa 1300, udgravet i Fenchurch Street , London. London Museum . En af de vigtigste medicinske værker, der skal oversættes, var Avicenna 's Canon of Medicine (1025), der blev oversat til latin og derefter formidles i manuskriptet og trykt form i hele Europa. Det forblev en standard medicinsk lærebog i Europa indtil den tidlige moderne periode, og i det 15. og 16. århundrede alene, blev The Canon of Medicine publiceret mere end 30-fem gange. [27] Avicenna bemærkede smitsom karakter af nogle smitsomme sygdomme (som Han tilskrives "spor" tilbage i luften ved en syg person), og drøftede, hvordan man effektivt teste nye lægemidler. [28] Han skrev også The Book of Healing , en mere generel encyklopædi af videnskab og filosofi, som blev en anden populær lærebog i Europa. Muhammad ibn Zakarīya Razi (al-Razi) skrev Omfattende Book of Medicine, med omhyggelig beskrivelse af og skelnen mellem mæslinger og kopper , som også var indflydelsesrige i Europa. Abu al-Qasim al-Zahrawi (også kendt som Albucasis ) skrev Kitab al-Tasrif , en encyklopædi af medicin, som var særlig berømt for sin afsnittet om kirurgi. Det omfattede beskrivelser og diagrammer over 200 kirurgiske instrumenter, hvoraf mange han udviklede. Operationen afsnit blev oversat til latin af Gerard fra Cremona i 1100-tallet, og anvendes i de europæiske medicinske skoler i århundreder, bliver stadig genoptrykt i 1770'erne. [29] [30] http://www.densto..._astronomi I Paris står folk i kø for at se en udstilling, der viser i hvor høj grad den arabiske verden var i videnskabelig blomstring, mens Europa lå hen i religiøst mørke http://www.inform....dk/120501 . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
THansen |
Lagt på d. 13/08-2012 15:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 393 |
Lung Yao skrev: chris70 skrev: Er nogen her på Dansk Thai Website som kan nævne eet muslimsk land som har gjort noget for menneskeheden, så som kræftens bekæmpelse eller den slags ting ? http://translate....val_Europe http://da.wikiped..._talsystem For ellers ville Du d.d. stadigt bruge kuglerammen m.m. . Jeg kender ikke sandhedsværdien af artiklen på WiKi, men jeg tror nu ikke at indere er særligt glade for at blive kaldt muslimer... Det er opfundet af indere, [1] formidlet til Vesten af araberne og i dag brugt vidt omkring i verden |
|
|
natty |
Lagt på d. 13/08-2012 15:55
|
THansen skrev: 1. Jeg kender ikke sandhedsværdien af artiklen på WiKi, men jeg tror nu ikke at indere er særligt glade for at blive kaldt muslimer... 2. Det er opfundet af indere, [1] formidlet til Vesten af araberne og i dag brugt vidt omkring i verden 1. Oplysningerne er ganske korrekte, hvilket du vil blive overbevist om, hvis du søger og undersøger sagen selv. 2- Læs dog hvad der står "opfundet af indere og formidlet videre af araberne". Der står da intet om at indere er muslimer, selvom der selvfølgelig er en del indere som er muslimer. Du ganger jo 2 med 2 og tror eller mener resultatet bliver 7. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
THansen |
Lagt på d. 13/08-2012 16:28
|
natty skrev: THansen skrev: 1. Jeg kender ikke sandhedsværdien af artiklen på WiKi, men jeg tror nu ikke at indere er særligt glade for at blive kaldt muslimer... 2. Det er opfundet af indere, [1] formidlet til Vesten af araberne og i dag brugt vidt omkring i verden 1. Oplysningerne er ganske korrekte, hvilket du vil blive overbevist om, hvis du søger og undersøger sagen selv. 2- Læs dog hvad der står "opfundet af indere og formidlet videre af araberne". Der står da intet om at indere er muslimer, selvom der selvfølgelig er en del indere som er muslimer. Du ganger jo 2 med 2 og tror eller mener resultatet bliver 7. Nu blev der spurgt om flg. Er nogen her på Dansk Thai Website som kan nævne eet muslimsk land som har gjort noget for menneskeheden, så som kræftens bekæmpelse eller den slags ting ? Så kan man jo diskutere om formidlingen er et stort bidrag til menneskeheden. Jeg vil hellere sende en tak til inderne for bidraget. Mine evner indenfor regning og matematik fejler altså ikke noget! |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 13/08-2012 21:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Jeg mente naturligvis af nyere dato. Dette spørgsmål blev stillet af en british journalist til sine læserer og ingen kunne svare. Han blev fyret for racisme?? |
|
|
Fido |
Lagt på d. 14/08-2012 03:22
|
Det er sjovt at se de argumenter som kommer på banen her ... Hvad blev resultat af ikke at opdele Indien og Pakistan efter religiøse grænser ? Millioner af dræbte! Prøv at se hvor mange af de konflikter som eksisterer rundt omkring på kloden der involverer Islam på enten den ene eller ikke utypisk på begge sider. Typisk er deres fjender vantro, ikke rettroende nok eller bare muslim på den forkerte måde ... Jo, der er skam altid en undskylning for en rask lille krig.... og samtidig har vi så de radikale venstretosser som forsøger at overbevise danskerne om at det slet ikke betyder noget! Ægypten er et andet eksempel som ofte fremhæves som et eksempel på en civilisation som var vores langt overlegen. De havde papyrus og byggede pyramider mens vi boede i jordhuler ... Til det er der bare at sige - det var før islam, og siden da er det bare gået støt og roligt ned ad bakke. I Sverige af alle lande - hvor de fandme lukke gud og hver mand ind, især muslimer - har de haft deres første selvmordsbomber som skulle sprænge tilfældige mennesker på gaden i luften ... han var så heldigvis ikke særlig kompetent - men det viser lidt om hvad fremtiden kommer til at bringe for Danmark. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/08-2012 07:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Fido skrev: I Sverige af alle lande - hvor de fandme lukke gud og hver mand ind, især muslimer - har de haft deres første selvmordsbomber som skulle sprænge tilfældige mennesker på gaden i luften ... han var så heldigvis ikke særlig kompetent - men det viser lidt om hvad fremtiden kommer til at bringe for Danmark. Har lige fra en svensk bekendt hørt, at et dansk/ thai par, hvor pigen er under 24 år, omgåes Danmarks 24 års regel, ved at ha' proforma adresse i Malmø. De bor i København.! |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 14/08-2012 09:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Fido skrev: I Sverige af alle lande - hvor de fandme lukke gud og hver mand ind, især muslimer - har de haft deres første selvmordsbomber som skulle sprænge tilfældige mennesker på gaden i luften ... han var så heldigvis ikke særlig kompetent - men det viser lidt om hvad fremtiden kommer til at bringe for Danmark. Vi har vist også slået Sverige på dette område. Var der ikke noget med en étbenet bombemand - Lors Doukaev? Han var heller ikke synderlig skarp, men han var der!!! Så glem lige Sverige - hvor de fandme lukke gud og hver mand ind, især muslimer - som skræmmebillede i denne sammenhæng - Danmark er også med på trods af anden udlændingepolitik! |
|
|
THansen |
Lagt på d. 14/08-2012 09:54
|
Lung Yao skrev: chris70 skrev: Er nogen her på Dansk Thai Website som kan nævne eet muslimsk land som har gjort noget for menneskeheden, så som kræftens bekæmpelse eller den slags ting ? http://translate....val_Europe http://da.wikiped..._talsystem For ellers ville Du d.d. stadigt bruge kuglerammen m.m. http://unipress.d...edicin.pdf Enhver Hof i Europa i Middelalderen havde en Arabisk læge. Se også: Islamisk medicin Europæiske skildring af den persiske læge al-Razi , i Gerard Cremona 's Receuil des traités de médicine (1250-1260). Gerard de Cremona oversat adskillige værker af arabiske lærde, såsom al-Razi og Ibn Sina . [26] Syriske lægemidler krukker circa 1300, udgravet i Fenchurch Street , London. London Museum . En af de vigtigste medicinske værker, der skal oversættes, var Avicenna 's Canon of Medicine (1025), der blev oversat til latin og derefter formidles i manuskriptet og trykt form i hele Europa. Det forblev en standard medicinsk lærebog i Europa indtil den tidlige moderne periode, og i det 15. og 16. århundrede alene, blev The Canon of Medicine publiceret mere end 30-fem gange. [27] Avicenna bemærkede smitsom karakter af nogle smitsomme sygdomme (som Han tilskrives "spor" tilbage i luften ved en syg person), og drøftede, hvordan man effektivt teste nye lægemidler. [28] Han skrev også The Book of Healing , en mere generel encyklopædi af videnskab og filosofi, som blev en anden populær lærebog i Europa. Muhammad ibn Zakarīya Razi (al-Razi) skrev Omfattende Book of Medicine, med omhyggelig beskrivelse af og skelnen mellem mæslinger og kopper , som også var indflydelsesrige i Europa. Abu al-Qasim al-Zahrawi (også kendt som Albucasis ) skrev Kitab al-Tasrif , en encyklopædi af medicin, som var særlig berømt for sin afsnittet om kirurgi. Det omfattede beskrivelser og diagrammer over 200 kirurgiske instrumenter, hvoraf mange han udviklede. Operationen afsnit blev oversat til latin af Gerard fra Cremona i 1100-tallet, og anvendes i de europæiske medicinske skoler i århundreder, bliver stadig genoptrykt i 1770'erne. [29] [30] http://www.densto..._astronomi I Paris står folk i kø for at se en udstilling, der viser i hvor høj grad den arabiske verden var i videnskabelig blomstring, mens Europa lå hen i religiøst mørke http://www.inform....dk/120501 . Forresten tak for links Interessante artikler og godt med en påmindelse om, at Europa ikke har stået fadder til al udvikling / videnskab gennem tiden eller hvordan man nu skal sige det. |
|
|
Fido |
Lagt på d. 14/08-2012 10:42
|
Bjarne skrev: Fido skrev: I Sverige af alle lande - hvor de fandme lukke gud og hver mand ind, især muslimer - har de haft deres første selvmordsbomber som skulle sprænge tilfældige mennesker på gaden i luften ... han var så heldigvis ikke særlig kompetent - men det viser lidt om hvad fremtiden kommer til at bringe for Danmark. Vi har vist også slået Sverige på dette område. Var der ikke noget med en étbenet bombemand - Lors Doukaev? Han var heller ikke synderlig skarp, men han var der!!! Så glem lige Sverige - hvor de fandme lukke gud og hver mand ind, især muslimer - som skræmmebillede i denne sammenhæng - Danmark er også med på trods af anden udlændingepolitik! Nej, vi har ikke slået Sverige på det område. Fjolset som sprang lokummet i luften var tilsyneladende udsendt med det formål at ramme Jyllands Posten. Bombemanden i Sverige detonerede sin bombe bevidst på en gågade hvor formålet tilsyneladende var at dræbe så mange tilfældige som muligt - typisk islamistisk terror forøvrigt. Bemærk iøvrigt antallet af terrorsager som er blevet forpurret i Danmark med tråde til Sverige. Hvis svenskerne insisterer på at fortsætte deres selvdestuktive udlændigepolitik er det dybest set deres eget problem, men så bliver vi nødt til at lukke græsen og indføre visumpligt. Undskyld, Ingolf One man's ceiling is another man's floor |
|
Spring til debat: |