Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Thai kvinder snyder -det endellge bevis!
|
|
patirak |
Lagt på d. 09/08-2012 14:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
DKPete skrev: patirak skrev: Enig tillid fra konen betyder meget - især når man skal alene i byen med vennerne eller på en vigtig forretningsrejse til Thailand Ingen overraskelse at prostitutionsbranchen storstrives med al den tillid i familierne. Har du ikke tillid til at din kæreste kan gå i byen uden at det går galt ? jeg vælger at have tillid indtil andet er bevist... Min kæreste må skam gå alt det i byen hun vil. Men jeg er ikke naiv og blåøjet i forhold til Thai-kvinder - ligesom min kæreste heller ikke er naiv i forhold til mig. Med en fortid som henholdsvis tidligere prostitueret og tidligere sex-kunde, så er vi jo nok heller ikke det mest perfekte par, når sagen drejer sig om utroskab. Generelt har jeg den holdning og tro at man ikke kan være sammen med een og samme person hele livet (rent seksuelt) Derfor må min kæreste for den sags skyld gerne være mig utro, så længe jeg ikke ved noget om det Jeg tror heller ikke på, at jeg kan holde nallerne fra andre piger resten af livet. Jeg har simpelthen ingen "ryggrad" og er alt for nem at friste, når det gælder kvinder Generelt er vi ret enige om emnet i vores forhold. Det er selvfølgelig "forkert" at være utro, men skulle et uheld opstå, så slæber man ikke problemer eller andet med hjem Holder vi os hver især til det, så er alt fint. Dermed ikke sagt at der ikke eksistere jalousi i vores forhold. Tro mig det gør der i høj grad. Men det skyldes måske også, at vi begge har givet den ret meget "gas" tidligere :-) Redigeret af patirak d. 09/08-2012 15:03 |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 09/08-2012 15:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
->Patriark - jamen så er vi jo enige !! Du skrev det bare lidt anderledes i de første indlæg - men det du skriver nu kan jeg kun tilslutte mig - er heller ikke blåøjet - vælger bare at tro indtil andet er bevist - nå Smuk fest kalder |
|
|
patirak |
Lagt på d. 09/08-2012 15:35
|
DKPete skrev: ->Patriark - jamen så er vi jo enige !! Du skrev det bare lidt anderledes i de første indlæg - men det du skriver nu kan jeg kun tilslutte mig - er heller ikke blåøjet - vælger bare at tro indtil andet er bevist - nå Smuk fest kalder God fest til dig og lad nu være med at være utro En undersøgelse der viser Thai-kvinders aktivitetsniveau på lagnerne i forhold til andre kvinder i verden, kunne nu være ret interessant... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 10/08-2012 11:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Jeg mener ikke der er naevnt hvor mange personer der er blevet spurgt. Malaysia er et muslimsk land og den procent der er naevnt er ganske hoej. Dog bliver kvinderne i Malaysia ikke stenet hvis de laver sidespring. Den slags undersoegelser skal man ikke tage alt for alvorligt. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/08-2012 13:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
hugoboerge skrev: Er det noget som du kan dokumentere eller er det som du selv skriver : Jeg mener ikke der er naevnt hvor mange personer der er blevet spurgt. Malaysia er et muslimsk land og den procent der er naevnt er ganske hoej. Dog bliver kvinderne i Malaysia ikke stenet hvis de laver sidespring. Den slags undersoegelser skal man ikke tage alt for alvorligt. Den slags undersoegelser skal man ikke tage alt for alvorligt . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
arawan |
Lagt på d. 10/08-2012 13:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 32 |
Ja ..selvfølgelig snyder Thaikvinder som så mange andre, men det er især udbredt blandt Thaikvinder, især dem fra landet som ikke kan administrere når de får penge mellem hænderne. Min kone er ingeniør men næsten frosset ud blandt de lokale Thaikvinder idet hun ikke vil deltage i deres fester mv. idet for 90% vedkommende drejer sig om Pral, jalousi og sandelig ikke om nogle prøver at "stjæle" andres mænd. Uddannelse gider de fleste ikke, idet der bliver sørget for dem via ægtemanden eller arbejde som massage med eller uden happy ending eller som rengøringskone eller servitrice. Vi dumme mænd er selv skyld i denne udvikling..De fleste af os naive mænd farer ud til Pattaya eller lign og gifter os og tror den hellige grav er velbevaret. Problemet er at kvinden med ben i næsen og et godt arbejde i BKK gifter sig jo ikke med den 15-20 år ældre semi Thailandmillionær med en førtidspension. Så vi tyr til den lette løsning og vælger fra bunden og derfor importeres der jo en del af disse ex.ludere fra landet til Danmark der dybest set går efter guldet og sex er jo et middel som er blevet brugt i år tusinder.... Denne udvikling gør jo at børn født af disse forældre oplever en skilsmisse på ca. 80 % !!!!! og bliver fanget mellem 2 kulturer og huhej hvor det offentlige får travlt med at samle op ....imens går Thaikvinden igen ud på kødmarkedet og finder den næste og sørme om hun ikke i flere tilfælde får flere børn...og hvor har jeg så alt dette her fra....Jo fra mit arbejde...såmænd...så beware...pas på konen når hun er sammen med sine medsøstre...Hun har altid en PLAN B....God weekend |
|
|
arawan |
Lagt på d. 10/08-2012 13:51
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 32 |
Ja ..selvfølgelig snyder Thaikvinder som så mange andre, men det er især udbredt blandt Thaikvinder, især dem fra landet som ikke kan administrere når de får penge mellem hænderne. Min kone er ingeniør men næsten frosset ud blandt de lokale Thaikvinder idet hun ikke vil deltage i deres fester mv. idet for 90% vedkommende drejer sig om Pral, jalousi og sandelig ikke om nogle prøver at "stjæle" andres mænd. Uddannelse gider de fleste ikke, idet der bliver sørget for dem via ægtemanden eller arbejde som massage med eller uden happy ending eller som rengøringskone eller servitrice. Vi dumme mænd er selv skyld i denne udvikling..De fleste af os naive mænd farer ud til Pattaya eller lign og gifter os og tror den hellige grav er velbevaret. Problemet er at kvinden med ben i næsen og et godt arbejde i BKK gifter sig jo ikke med den 15-20 år ældre semi Thailandmillionær med en førtidspension. Så vi tyr til den lette løsning og vælger fra bunden og derfor importeres der jo en del af disse ex.ludere fra landet til Danmark der dybest set går efter guldet og sex er jo et middel som er blevet brugt i år tusinder.... Denne udvikling gør jo at børn født af disse forældre oplever en skilsmisse på ca. 80 % !!!!! og bliver fanget mellem 2 kulturer og huhej hvor det offentlige får travlt med at samle op ....imens går Thaikvinden igen ud på kødmarkedet og finder den næste og sørme om hun ikke i flere tilfælde får flere børn...og hvor har jeg så alt dette her fra....Jo fra mit arbejde...såmænd...så beware...pas på konen når hun er sammen med sine medsøstre...Hun har altid en PLAN B....God weekend |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 10/08-2012 13:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Lung Yao skrev: hugoboerge skrev: Er det noget som du kan dokumentere eller er det som du selv skriver : Jeg mener ikke der er naevnt hvor mange personer der er blevet spurgt. Malaysia er et muslimsk land og den procent der er naevnt er ganske hoej. Dog bliver kvinderne i Malaysia ikke stenet hvis de laver sidespring. Den slags undersoegelser skal man ikke tage alt for alvorligt. Den slags undersoegelser skal man ikke tage alt for alvorligt Har aldirg hoert om at kvinder i Malaysia bliver forulempet hvis de laver sidespring. . |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 10/08-2012 14:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Et gamle dansk ordsprog kan bruges her Den kloger narre den minde kloger Hvem er det så der kloger en danskerne der tro at man kan få kærlighed ved at betale for det eller en thaikvinder der spiller sine kort godt og få en danskerne på krogen og som tro det er den store kærlighed Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/08-2012 15:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 230 |
patirak. Så du mener det er fælder og uheld der er skyld i at folk er utro, skal det forstå sådan i dine indlæg ?? Sider og venter på du giver planeter skylder for det, tide vandet eller sådan andet "pjat" Det er da kun den person der vælger at være utro der har skylden, eller det er det i min verden... Du skære også alle Thailand kvinder over en kam, pga dit genskab til som du selv skrive, dit liv som tidlige sexturist, din dame/kone der har arbejde der, jeres vennekreds der kommer fra det miljø, kan godt være det er nyt for dig, men der findes en helt andet Thailand uden for dette miljø, måske du skulle prøve at opleve det også engang du har tid... Men tak for at bringe et smil frem her ved mig patirak, når du skriver det er et uheld (Utro) Tænker jeg på Bruce Willis i The Last Boy Scout. Hvor han finde hans ven i skabet efter denne har været sammen med hans kone, hvorpå ven siger det var et Uheld !!!!! Ja ja siger bruce så, det er jo hvad der kan ske, du faldt, og dit lem endte bare i min kone, ups undskyld Frk H. det er jo hvad den kan ske.... |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 11/08-2012 11:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
til thaikurt det er godt sagt du ved det jo om nogen helt personligt jeg har jo kendt dig siden du kom her første gang du har helt sikker brug for held og lykke fra din budda |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 11/08-2012 11:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Tak 1viggovax Det er efterhånden ved at være mange år vi har kendt hinanden. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 11/08-2012 14:05
|
Badedyr skrev: patirak. Så du mener det er fælder og uheld der er skyld i at folk er utro, skal det forstå sådan i dine indlæg ?? Sider og venter på du giver planeter skylder for det, tide vandet eller sådan andet "pjat" Det er da kun den person der vælger at være utro der har skylden, eller det er det i min verden... Du skære også alle Thailand kvinder over en kam, pga dit genskab til som du selv skrive, dit liv som tidlige sexturist, din dame/kone der har arbejde der, jeres vennekreds der kommer fra det miljø, kan godt være det er nyt for dig, men der findes en helt andet Thailand uden for dette miljø, måske du skulle prøve at opleve det også engang du har tid... Men tak for at bringe et smil frem her ved mig patirak, når du skriver det er et uheld (Utro) Tænker jeg på Bruce Willis i The Last Boy Scout. Hvor han finde hans ven i skabet efter denne har været sammen med hans kone, hvorpå ven siger det var et Uheld !!!!! Ja ja siger bruce så, det er jo hvad der kan ske, du faldt, og dit lem endte bare i min kone, ups undskyld Frk H. det er jo hvad den kan ske.... Generelt mener jeg enhver person, selv med det stærkeste hjerte og den stiveste ryggrad, kan "falde i" og være sin partner utro. Det eneste det kræver, er de korrekte omstændigheder. Jeg har mandelige venner fra alle samfundslag og jeg har endnu kun set meget få af dem holde sig i skindet, når de besøger mig her i Thailand. Hvorfor? Fordi mænd generelt har svært ved at beholde deres bukser på, når de får lidt sprut indenbords og bliver omgivet af flotte piger - mens konen sidder 10.000 km væk. Hvis det ikke var sådan, så ville der ikke være noget der hed Soi Cowboy, Nana Plaza osv. Det kan godt være, at du synes jeg skærer alle Thai-kvinder over en kam - og ja, det er selvfølgelig en generalisering. Men hvordan du end ser verden, så kan jeg fortælle dig, at man kommer en del længere med enhver kvinde - hvis man har penge på lommen. Sådan er verden bare skruet sammen. Lav en dating profil - fortæl du er ludfattig, doven og ingen uddannelse har. Vent så og se hvor mange svar du får fra interesserede kvinder. Hvis du ser ekstremt godt ud, så får du måske et par enkelte henvendelser - men nok ikke fra en kommende kone. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/08-2012 15:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 230 |
Generelt mener jeg enhver person, selv med det stærkeste hjerte og den stiveste ryggrad, kan "falde i" og være sin partner utro. Det eneste det kræver, er de korrekte omstændigheder. Det er din mening, men sjovt at se igen at du vil havde yder omstændigheder til at spille ind, frem for den person der er skyld idet, nemlig ham/hende der VÆLGER at være utro... Jeg har mandelige venner fra alle samfundslag og jeg har endnu kun set meget få af dem holde sig i skindet, når de besøger mig her i Thailand. Hvorfor? Fordi mænd generelt har svært ved at beholde deres bukser på, når de får lidt sprut indenbords og bliver omgivet af flotte piger - mens konen sidder 10.000 km væk. Hvis det ikke var sådan, så ville der ikke være noget der hed Soi Cowboy, Nana Plaza osv. Nu skriver jeg heller ikke det ikke findes, skriver bare det ikke er pga at sådan små ting som du igen vil give skylder for det, så som at man har drukket, og er omgivet af smukke kvinder, igen det er den person der VÆLGER at være utro der bære skylden, og ikke pga yder omstændigheder ..... Det kan godt være, at du synes jeg skærer alle Thai-kvinder over en kam - og ja, det er selvfølgelig en generalisering. Men hvordan du end ser verden, så kan jeg fortælle dig, at man kommer en del længere med enhver kvinde - hvis man har penge på lommen. Sådan er verden bare skruet sammen. Dine oplevelse og synspunkt af livet, vi er bare uenige igen... Personlig tro jeg at dem der er utro og siger det er pga yder omstændigheder er pga de har dårlige samvittighed, og har brug for en "undskyldning" over for sig selv...For når alt kommer til alt, har de KUN dem selv at bebrejde for det (i min verden)... Forsat en dejlig aften til jer alle sammen der ude i verden... |
|
|
Frank |
Lagt på d. 11/08-2012 16:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Badedyr skrev: Generelt mener jeg enhver person, selv med det stærkeste hjerte og den stiveste ryggrad, kan "falde i" og være sin partner utro. Det eneste det kræver, er de korrekte omstændigheder. Det er din mening, men sjovt at se igen at du vil havde yder omstændigheder til at spille ind, frem for den person der er skyld idet, nemlig ham/hende der VÆLGER at være utro... Jeg har mandelige venner fra alle samfundslag og jeg har endnu kun set meget få af dem holde sig i skindet, når de besøger mig her i Thailand. Hvorfor? Fordi mænd generelt har svært ved at beholde deres bukser på, når de får lidt sprut indenbords og bliver omgivet af flotte piger - mens konen sidder 10.000 km væk. Hvis det ikke var sådan, så ville der ikke være noget der hed Soi Cowboy, Nana Plaza osv. Nu skriver jeg heller ikke det ikke findes, skriver bare det ikke er pga at sådan små ting som du igen vil give skylder for det, så som at man har drukket, og er omgivet af smukke kvinder, igen det er den person der VÆLGER at være utro der bære skylden, og ikke pga yder omstændigheder ..... Det kan godt være, at du synes jeg skærer alle Thai-kvinder over en kam - og ja, det er selvfølgelig en generalisering. Men hvordan du end ser verden, så kan jeg fortælle dig, at man kommer en del længere med enhver kvinde - hvis man har penge på lommen. Sådan er verden bare skruet sammen. Dine oplevelse og synspunkt af livet, vi er bare uenige igen... Personlig tro jeg at dem der er utro og siger det er pga yder omstændigheder er pga de har dårlige samvittighed, og har brug for en "undskyldning" over for sig selv...For når alt kommer til alt, har de KUN dem selv at bebrejde for det (i min verden)... Forsat en dejlig aften til jer alle sammen der ude i verden... Du blander årsag og skyld sammen. Alle mænd, som ikke er impotente, kan fristes af sirenernes sang, hvis de synger det rigtige nummer i tilstrækkelig lang tid. Uanset hvilke moralske normer de lever efter. Og det gør dem pr. automatik skyldige, når de overtræder normerne frivilligt, hvis normerne de lever efter siger, at de har handlet forkert. Så de er altså skyldige. Men uden sirener ville der ikke have været nogen handling! Så det er således meningsløst at tale om uskyld eller undskyldninger, hvis man overtræder en moralsk lov, som man lever efter - i dette tilfælde utroskab. |
|
|
Fido |
Lagt på d. 11/08-2012 17:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
patirak skrev: Badedyr skrev: patirak. Så du mener det er fælder og uheld der er skyld i at folk er utro, skal det forstå sådan i dine indlæg ?? Sider og venter på du giver planeter skylder for det, tide vandet eller sådan andet "pjat" Det er da kun den person der vælger at være utro der har skylden, eller det er det i min verden... Du skære også alle Thailand kvinder over en kam, pga dit genskab til som du selv skrive, dit liv som tidlige sexturist, din dame/kone der har arbejde der, jeres vennekreds der kommer fra det miljø, kan godt være det er nyt for dig, men der findes en helt andet Thailand uden for dette miljø, måske du skulle prøve at opleve det også engang du har tid... Men tak for at bringe et smil frem her ved mig patirak, når du skriver det er et uheld (Utro) Tænker jeg på Bruce Willis i The Last Boy Scout. Hvor han finde hans ven i skabet efter denne har været sammen med hans kone, hvorpå ven siger det var et Uheld !!!!! Ja ja siger bruce så, det er jo hvad der kan ske, du faldt, og dit lem endte bare i min kone, ups undskyld Frk H. det er jo hvad den kan ske.... Generelt mener jeg enhver person, selv med det stærkeste hjerte og den stiveste ryggrad, kan "falde i" og være sin partner utro. Det eneste det kræver, er de korrekte omstændigheder. Jeg har mandelige venner fra alle samfundslag og jeg har endnu kun set meget få af dem holde sig i skindet, når de besøger mig her i Thailand. Hvorfor? Fordi mænd generelt har svært ved at beholde deres bukser på, når de får lidt sprut indenbords og bliver omgivet af flotte piger - mens konen sidder 10.000 km væk. Hvis det ikke var sådan, så ville der ikke være noget der hed Soi Cowboy, Nana Plaza osv. Det kan godt være, at du synes jeg skærer alle Thai-kvinder over en kam - og ja, det er selvfølgelig en generalisering. Men hvordan du end ser verden, så kan jeg fortælle dig, at man kommer en del længere med enhver kvinde - hvis man har penge på lommen. Sådan er verden bare skruet sammen. Lav en dating profil - fortæl du er ludfattig, doven og ingen uddannelse har. Vent så og se hvor mange svar du får fra interesserede kvinder. Hvis du ser ekstremt godt ud, så får du måske et par enkelte henvendelser - men nok ikke fra en kommende kone. Nok det mest aerlige indlaeg jeg har set her paa Dansk Thai Website, stemmer meget godt med mine egne observationer. I de 11 aar jeg sejlede langfart moedte jeg kun EN mand som kunne modstaa alle fristelserne - og han sejlede endda fast paa Brasilien. Resultat: hans kone skred med en anden (hun var foroevrigt dansk). One man's ceiling is another man's floor |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |