Se indlæg
PIA KJÆRSGAARD TRÆKKER SIG
|
|
chris70 |
Lagt på d. 08/08-2012 21:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Godt skrevet JS eller har i måske glemt Glistrup som sagde: Muslimerne vil i meget nær fremtid overrende os og ser hvad der er sket. Pia har aldrig snakket nedlagende om jeres overdålige thailandske folkefærd, men som JS siger: Loven er ens for alle. |
|
|
natty |
Lagt på d. 08/08-2012 21:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Når jeg læser mange af indlæggene her, er det som om vi er tilbage i 00'erne. Vi er da kommet videre end kun det der "dem og os". Salige Glistrup var lige så gal, som han på en måde var genial, men det ser man jo tit, bla. med galloperende paranoia. Der er jo trods alt en årsag til at Pias og Glistrups veje skiltes. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
poom |
Lagt på d. 09/08-2012 08:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
dem og os? prøv lige at invitere en muslimsk pige ud eller bare se de der kommentarer de muslimske piger kommer med når de skal vælge mand vi har en befolkningsgruppe der ikke kan lide dem de bor hos og synes at vi ikke er værdige . så hvem er det lige der sætter sig udenfor? men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man så skal stemme på for at tg950 ikke skal syntes at man er tåbelige / uvidende man er alså tåbelige / uvidende når man ikke mener det samme som ham? er man er tåbelige / uvidende når man synes at det er fordårligt at pia k ikke kan gå i fred i nogen kvarterer i byen? og blive overfaldet af autonome og indvandrere jeg kan ikke se at der er andre politikere der skal gemme sig sådan og blive beskyttet men stemmer man på nogen andre så er mani kke tåbelige / uvidende? du har scoret et selvmål tg950 jeg vil fandme hellere stemme på en som tør sige sandheden selvom hun ikke kan gå frit på gaden og at man skal høre på at man er tåbelige / uvidende jeg har hørt i radioen at der var en der sagde at man måske ikke skulle tage kun muslimer som flygtninge fra lejre som kvoteflygtninge. man kunne jo godt begynde og valge nogen af alle de andre der også sidder i lejre. hvorfor skal det altid være de der muslimer. men hun blev også kaldt racist. og hvad har det med racist at gøre? der er nogen der tror at man skal smide sig i støvet for muslimer hele tiden ellers er man racist man må ikke sige noget eller synes at deres religion og måde at være på er et problem. så er man også racist. man må ikke synes at der er for mange og man må ikke synes at alt den der særbehandling som de kræver er for meget. så er man racist og stemmer man på en som godt vil stoppe lidt op over for det og for eu så er man dem og os? prøv lige at invitere en muslimsk pige ud eller bare se de der kommentarer de muslimske piger kommer med når de skal vælge mand vi har en befolkningsgruppe der ikke kan lide dem de bor hos og synes at vi ikke er værdige . så hvem er det lige der sætter sig udenfor? men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man så skal stemme på for at tg950 ikke skal syntes at man er tåbelige / uvidende man er alså tåbelige / uvidende når man ikke mener det samme som ham? er man er tåbelige / uvidende når man synes at det er fordårligt at pia k ikke kan gå i fred i nogen kvarterer i byen? og blive overfaldet af autonome og indvandrere jeg kan ikke se at der er andre politikere der skal gemme sig sådan og blive beskyttet men stemmer man på nogen andre så er mani kke tåbelige / uvidende? du har scoret et selvmål tg950 jeg vil fandme hellere stemme på en som tør sige sandheden selvom hun ikke kan gå frit på gaden og at man skal høre på at man er tåbelige / uvidende er man så klog og ikke tåbelig hvis man vil åbne danmarks døre på vid gab og dele checks ud til alle kludehoveder der kommer rendende. eller hvis man vil give eu hele ansvaret for danmark. |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 09/08-2012 09:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
hehe poom, Du er da vist ved at ryge helt ud af tangenten med dit indlæg #23 Peter
|
|
|
poom |
Lagt på d. 09/08-2012 10:21
|
næh paulsenp jeg skriver bare om de ting der snakkes om her. fordi jeg føler mig ikke tåbelige / uvidende som jeg er beskyldt for sammen med danmarks 3. største parti. |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 09/08-2012 10:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Har intet tilovers for folk der ikke vil acceptere de forhold & vilkår der er i det land de flytter til. Er sgu ligeglad med om de er gule, sorte, brune - så længe de opfører sig ordentligt og accepterer kulturen/lovgivning etc. Hvis de forbryder sig mod loven er det ud - med det samme ! Når det er sagt - så har jeg intet tilovers for Pia K. - håber hun snart er helt væk fra politik. |
|
|
Jan Jensen |
Lagt på d. 09/08-2012 12:03
|
Begynder Antal indlæg: 14 |
poom skrev: dem og os? prøv lige at invitere en muslimsk pige ud eller bare se de der kommentarer de muslimske piger kommer med når de skal vælge mand vi har en befolkningsgruppe der ikke kan lide dem de bor hos og synes at vi ikke er værdige . så hvem er det lige der sætter sig udenfor? men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man så skal stemme på for at tg950 ikke skal syntes at man er tåbelige / uvidende man er alså tåbelige / uvidende når man ikke mener det samme som ham? er man er tåbelige / uvidende når man synes at det er fordårligt at pia k ikke kan gå i fred i nogen kvarterer i byen? og blive overfaldet af autonome og indvandrere jeg kan ikke se at der er andre politikere der skal gemme sig sådan og blive beskyttet men stemmer man på nogen andre så er mani kke tåbelige / uvidende? du har scoret et selvmål tg950 jeg vil fandme hellere stemme på en som tør sige sandheden selvom hun ikke kan gå frit på gaden og at man skal høre på at man er tåbelige / uvidende jeg har hørt i radioen at der var en der sagde at man måske ikke skulle tage kun muslimer som flygtninge fra lejre som kvoteflygtninge. man kunne jo godt begynde og valge nogen af alle de andre der også sidder i lejre. hvorfor skal det altid være de der muslimer. men hun blev også kaldt racist. og hvad har det med racist at gøre? der er nogen der tror at man skal smide sig i støvet for muslimer hele tiden ellers er man racist man må ikke sige noget eller synes at deres religion og måde at være på er et problem. så er man også racist. man må ikke synes at der er for mange og man må ikke synes at alt den der særbehandling som de kræver er for meget. så er man racist og stemmer man på en som godt vil stoppe lidt op over for det og for eu så er man dem og os? prøv lige at invitere en muslimsk pige ud eller bare se de der kommentarer de muslimske piger kommer med når de skal vælge mand vi har en befolkningsgruppe der ikke kan lide dem de bor hos og synes at vi ikke er værdige . så hvem er det lige der sætter sig udenfor? men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man så skal stemme på for at tg950 ikke skal syntes at man er tåbelige / uvidende man er alså tåbelige / uvidende når man ikke mener det samme som ham? er man er tåbelige / uvidende når man synes at det er fordårligt at pia k ikke kan gå i fred i nogen kvarterer i byen? og blive overfaldet af autonome og indvandrere jeg kan ikke se at der er andre politikere der skal gemme sig sådan og blive beskyttet men stemmer man på nogen andre så er mani kke tåbelige / uvidende? du har scoret et selvmål tg950 jeg vil fandme hellere stemme på en som tør sige sandheden selvom hun ikke kan gå frit på gaden og at man skal høre på at man er tåbelige / uvidende er man så klog og ikke tåbelig hvis man vil åbne danmarks døre på vid gab og dele checks ud til alle kludehoveder der kommer rendende. eller hvis man vil give eu hele ansvaret for danmark. Vise ord (Kunne ikke have sagt det bedre selv). |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 09/08-2012 12:48
|
@poom Du bringer argumenter ind, som jeg tror ingen, hverken politikere eller almindelige danske borgere, er uenige med dig i. Blot et enkelt eksempel - "... er man er tåbelige / uvidende når man synes at det er fordårligt at pia k ikke kan gå i fred i nogen kvarterer i byen? og blive overfaldet af autonome og indvandrere". Hvem her på Dansk Thai Website har sagt, at sådan noget er ok? Peter
|
|
|
poom |
Lagt på d. 09/08-2012 13:39
|
@paulsenp hvad med om du hellere fik spurgt tg950 hvad han mener. jeg har ikke fået svar Pia K kan jo ikke gå i fred på gaden fordi hun kalder en spade for en spade og fordi hun ikke vil åbne danmarks døre for hele verden og udstyre dem med alt i pose og sæk derfor stemmer jeg på DF. det vil sige pga af noget HUN og JEG mener skal man finde sig ikke at må mene det? og ikke kan gå i fred og at kaldes tåbelige / uvidende det er jo de meninger der gør at hun ikke kan gå i fred og at jeg og alle der stemmer på danmarks 3. største parti skal kaldes tåbelige / uvidende det vil sige at stemmer jeg på Pia Ks modstandere er jeg lige pludselig ikke tåbelige / uvidende Hvad tror du lige der sker hvis jeg går rundt med en DF tshirt på nørrebro eller gellerup. eller odense. eller hvorsom helst det kan man ikke. det er jo det der sker så det kan godt være at ingen, hverken politikere eller almindelige danske borgere, er uenige med mig i att det skal jeg kunne men det KAN jeg ikke. det kan Pia K heller ikke og hvorfor? hvor ved tg 950 fra at jeg er tåbelige / uvidende. og resten af danmarks 3. største parti ? havde man skrevet sådan om muslimer havde man været racist og havde været med til at piske en stemning op. bare det at kalde en ghetto for en ghetto er jo nok til at bringe folks pis i kog og kalde at stemple indvandrere bare det at snakke om de problemer man ser ude i virkeligheden og ude i ghettoerne bliver jo omtalt som racistisk snak og er med til at lave en dårlig stemneng. og med til at man ser negativt på indvandrerene. men hvad er det lige der gør det ok at skrive om mig og alle andre der stemmer på DF på den måde? er det ikke det samme? måske er det nogen bedre spørgsmål at stille end at gå i haserne på mig fordi du synes at mit eksempel er lidt dumt jamen. så tager jeg bare nogen af de 10000000000000000 andre eksempler. du kan selv vælge jeg er glad for at vi har en som Pia K og DF der tør sige tingene som de er og ikke bare lade som alt er Ok og ingen problemer. Ogsnakker man om det er man racist og tåbelige / uvidende |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 09/08-2012 13:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
øøh, hvad er det nu lige pia k. har med Dansk Thai Website. at gøre nu ved vi det, så lad os komme vidre |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 09/08-2012 14:08
|
Mig bekendt har hun intet med Dansk Thai Website at gøre, men mange her er blevet ramt af hendes indflydelse på lovgivningen.
Peter
|
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 09/08-2012 17:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/486630_10151169668200530_606484399_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/08-2012 17:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Det var en rigtigt god meddelelse at vågne op til men desværre bliver hun i politik. Jeg har stor respekt for hendes politiske evner men ingen respekt for hendes holdninger. Pia er typen der ville sælge hvadsomhelst for en ældrecheck eller en grænsebetjent. Men til dem der kommer med at folk ikke vil integrere sig. Det er klart at der desværre en en lille gruppe mennesker som ikke vil men jeg tror altså på at flertallet gerne vil hvis de får lov. Desværre har debatten PGA Pia netop været ekskluderende og så er det klart at det er svært når politikere helt tiden siger at folk ikke er gode nok. Så jeg tror hun har skadet langt mere end hun har gavnet. Hende og så ekstrabladet. |
|
|
natty |
Lagt på d. 09/08-2012 23:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Det er så latterligt hvad man kan læse herinde mht. fremmede og andre. Jeg har lige været sammen med en "fejlfarve" og jeg tror at om 1 eller 2 år står i alle og vifter med Dannebrog fordi han har vundet guldmedaljen. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/08-2012 07:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
JA det er synd, at blå blok er væk, så nu kommer alle de fremmede ind og ødelægger vores land.... Så pia kom stærkt igen, og RED OS |
|
|
Fido |
Lagt på d. 10/08-2012 08:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
natty skrev: Det er så latterligt hvad man kan læse herinde mht. fremmede og andre. Jeg har lige været sammen med en "fejlfarve" og jeg tror at om 1 eller 2 år står i alle og vifter med Dannebrog fordi han har vundet guldmedaljen. Jeg tror det er dig og dine faeller i det radikale venstre som tager fejl .... det er jer som gerne vil goere det til et spoergsmaal om farve. Farven er fuldstaendig underordnet - det handler om vilje og evne til at begaa sig i det land man vaelger at slaa sig ned i. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 10/08-2012 08:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
poom skrev: men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man så skal stemme på for at tg950 ikke skal syntes at man er tåbelige / uvidende man er alså tåbelige / uvidende når man ikke mener det samme som ham? hvad med om du hellere fik spurgt tg950 hvad han mener. jeg har ikke fået svar Jamen poom dog, hvad folk skal / vil stemme på er op til dem selv, at jeg vælger at kalde folk for tåbelige / uvidende når / hvis de stemmer DF ja så er det fordi det min holdning / mening. jeg beklager at hvis du synes at du ikke har fået svar nok på mine meninger, men jeg giver mig sjældent ud i diskusioner på forum's skriver blot mine meninger / holdninger, havde det været en diskusion face to face så havde det været en anden sag. p.s. folk skal absolut ikke stemme det samme som mig, det har jeg aldrig påstået. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
poom |
Lagt på d. 10/08-2012 08:49
|
TG950 jeg er alså tåbelige / uvidende . Hvad er det jeg ikke ved som du så ved meget mere om? |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 10/08-2012 08:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
poom skrev: TG950 jeg er alså tåbelige / uvidende . Hvad er det jeg ikke ved som du så ved meget mere om? hvorfor læser du ikke #37, at fortsætte er da meget tåbeligt. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
poom |
Lagt på d. 10/08-2012 09:16
|
det har jeg læst men det var jo dig der lagde hårdt ud med at kalde os der stemmer på DF for tåbelige / uvidende du ved alså en hel masse jeg ikke ved. og alle som stemmer på landets 3 største parti ikke ved |
|
Spring til debat: |