Se indlæg
Forsikring - 90 dage ?..
|
|
Aalborg67 |
Lagt på d. 29/07-2012 04:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 35 |
Sidder nogen derude med en billig ide mht. sygeforsikring 90 dage i Thailand.. Mvh. Mogens |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 29/07-2012 04:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Aalborg67 skrev: Sidder nogen derude med en billig ide mht. sygeforsikring 90 dage i Thailand.. Mvh. Mogens Kontakt dit forsikringsselskab eller f.eks. IHI/Bupa. |
|
|
THansen |
Lagt på d. 29/07-2012 05:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 393 |
Aalborg67 skrev: Sidder nogen derude med en billig ide mht. sygeforsikring 90 dage i Thailand.. Mvh. Mogens Mener du en almindelig rejseforsikring? Hvad er formålet med din rejse? En 3-måneders (1. sep 2012 - 30. nov 2012) rejseforsikring ved Europæiske Rejseforsikring koster for en 45 årig 2685 kr, bagagetillæg 790 kr og ulykkestillæg 810 kr. |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 29/07-2012 05:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
spørg i din bank, i min har jeg et masterkort der giver 60 dage forsikring og man kunne købe extra dage for 25 kr. pr dag |
|
|
ABS |
Lagt på d. 29/07-2012 05:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 310 |
Kan anbefale denne. https://standalon...B585284113 We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 29/07-2012 09:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 230 |
Hvis du har en års rejseforsikring Verden dækker den i 60 dag, og dertil kan man købe ekstra dage efter behov... Års rejseforsikring Verden koster CA. 600 kr pr år (Det har min søster lige givet) |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 29/07-2012 10:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Det er ikke kun varigheden og prisen, der er vigtig. Husk også at tjekke betingelserne! Der kan være stor forskel på betingelserne, og det kan være ret så væsentligt, hvis man får brug for dækning.
|
|
|
Aalborg67 |
Lagt på d. 29/07-2012 13:36
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 35 |
Jeg har almindelig rejseforsikring, og må høre dem vedr. tillæg. Tak for de mange ideer, kom gerne med flere ;-) Mvh. Mogens |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 29/07-2012 13:45
|
Du skal gøre op med dig selv, hvad du har brug for. Når du skal være væk i lang tid, kan det måske være relevant med leje af scooter, og det er netop et af de punkter, hvor der er forskel på forsikringerne. Nogle dækker slet ikke for uheld, andre dækker op til en vis motorstørrelse, mens andre igen ikke har begrænsninger. Jeg skiftede fx fra Europæiske til Tryg, fordi førstnævnte kun dækkede op til en vis motorstørrelse, som det er svært ikke at komme over, mens Tryg dækker uden begrænsning. Der kan vist også være forskel på, om der tilbydes hjemtransport - kan være meget dyrt ved sygdom eller efter en ulykke - og så er der forskel på dækning af afbestilling og bagage. Prøv også at søge tilbage i forummet. Der var vist en tråd, hvor nogle nævnte forsikringer, der som udgangspunkt dækker i tre måneder i stedet for to. Det kan være en del billigere end at skulle købe ekstra dage. |
|
|
parker75 |
Lagt på d. 09/08-2012 07:20
|
Begynder Antal indlæg: 14 |
Hvis du vælger at købe en tillægsforsikring til din rejseforsikring på 30 eller 60 dage, så er det en god ide at gøre det i samme selskab. Lad os sige du har 30 dages årsrejseforsikring hos Tryg og tilkøber 60 dage hos Gouda. Hvis du kommer til skade inden for de første 30 dage dækker Tryg hospitalsophold osv. Hvis der efter f.eks 45 dages rejse bliver komplikationer igen, og du må på hospitalet, dækker Gauda IKKE, fordi skaden skete da du var dækket af Tryg. Tryg skal så også dække dette ophold, selv om du egentlig er under Gauda's dækning nu. Du skal nok få dine udgifter dækket uanset hvad, men det kan give lidt problemer på hospitalet, når dit forsikringsselskab afviser dækningen overfor hospitalet, og henviser til dig gamle selskab pga. en tidligere skade. Personlig valgte jeg derfor at holde alt i det samme selskab, selv om prisen var lidt højere, end hvis jeg havde delt det op. รักประเทศไทย
[url]www.bangkok37.com[/url] |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 09/08-2012 08:40
|
Jeg tror slet ikke, du kan dele det op. Så vidt jeg har forstået, så dækker den første forsikring slet ikke, hvis dit ophold er på blot én dag over de 60 dage. Det var i hvert fald den besked, jeg fik, da jeg spekulerede i, om jeg skulle nøjes med de 60 dage og så tage chancen i de sidste 30 dage af et ophold. |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 09/08-2012 10:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
de forsikringer jeg har haft,da jeg kun boede herude i 6.mdr.dækkede den forsikring jeg havde via masterkort 60 dage men hvis du blev syg dag 59. så dækkede den også til du kom hjem måske 65 dage eller mere, på samme måde med den tillægs forsikring |
|
Spring til debat: |