Se indlæg
PIA KJÆRSGAARD TRÆKKER SIG
|
|
TG950 |
Lagt på d. 08/08-2012 09:06
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
klippet fra DR Text TV : DR S144 ons 08 aug 08:35:16 7.august dr.dk/nyheder 22:01 PIA KJÆRSGAARD TRÆKKER SIG Pia Kjærsggard genopstiller ikke som formand for Dansk Folkeparti. Det erfarer DR Nyheder. Ifølge Berlingske peger hun på Kristian Thulesen Dahl som sin efterfølger. Pia Kjærsgaard har været formand for partiet i 17 år. dette er så dagens bedste nyhed, jeg tror jeg får en god dag også klippet fra DR Text TV : Hun genopstiller til Folketinget og vil fortsætte som sit partis værdiordfører. øv der faldt humøret lidt, men håber at hun ved et folketingsvalg bliver stemt ud, men det er der nok ikke håb for ( for der findes jo stadig en del tåbelige / uvidende dansker der kan finde på at stemme på soen ) jeg kan også håbe på at Tulle Dahl ikke har så meget genemslagskraft at partiet får noget at skulle have sagt. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
poom |
Lagt på d. 08/08-2012 12:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
surt du ikke kan li pia men det er bare kedeligt for dig jeg stemmer på DF og jeg er sgu ikke tåbelige / uvidende og jeg behøver ikke at få at vide fra en eller anden anden at det jeg stemmer på er tåbelige / uvidende du mener måske at hvis man stemmer på det samme som dig så er man lige pludslig ikke tåbelige / uvidende ?? så kan du måske komme og fortælle mig hvordan det hele hænger sammen og det er noget du ved 100 % at påstå sådan noget gyller er fanme da tåbelige / uvidende |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/08-2012 13:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
Ja det er en sorgens dag,,men heldigvis bliver hun stadig i df |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 08/08-2012 13:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Pia Kjærsgaard har valgt den rigtig som sin afløser han er nok den bedst kvaliteter til af føre dansk folkeparti videre. Pia Kjærsgaard vil vil næste valg få mange personlig stemme og at det ikke vare så længe for danskene igen skal havde et folketing valg for den regningen der sidder i lige nu er efter dårlig der har være. Hvis der er nogen uvidende danskerne så må det være dem der i har stemt på socialdemokrat og SF for de er blev snydt af de valgløfter de kom med før valget. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
New-Hope |
Lagt på d. 08/08-2012 13:54
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 76 |
+1 |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 08/08-2012 13:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Selvfølgelig bliver hun i DF. Der er næppe andre, der vil have hende. Peter
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 08/08-2012 14:15
|
Paulsen Hvor fanden ved du fra at andre parti ikke vil havde Pia Kjærsgaard Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 08/08-2012 14:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
@thaikurt1 Nu var det jo ikke formuleret som en kendsgerning, men blot som en formodning Peter
|
|
|
chris70 |
Lagt på d. 08/08-2012 14:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Heldigvis bliver hun i partiet, skkert til stor ærgelse for tg950 og det i sig selv er måske en stor dag. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 08/08-2012 15:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Og hvor ved DU fra at nogle ville det ? Eller sammenblander Du det med deres ønske om at tilbage erobre de stemmer som "hun huggede" fra dem ved tidligere valg. Heldigvis ikke din Egen . . Redigeret af Lung Yao d. 08/08-2012 15:41 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 08/08-2012 15:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Selvfølgeligt bliver hun endnu en tid i Folketinget for at hæve en FED pension med diverse TILLÆG til den tid til store ærgelse(forargelse) fra diverse pensionister som har valgt at leve udenfor EU/EØS landene. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
THansen |
Lagt på d. 08/08-2012 16:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 393 |
Lung Yao skrev: Selvfølgeligt bliver hun endnu en tid i Folketinget for at hæve en FED pension med diverse TILLÆG til den tid til store ærgelse(forargelse) fra diverse pensionister som har valgt at leve udenfor EU/EØS landene. . Hun (Pia Kjærsgaard) behøver ikke at blive i folketinget for at kunne hæve (en FED) pension, da hun allerede opfylder betingelserne for en fuld folketingspension og desuden er ældre end 60 år, som er tidligste pensionsalder for medlemmer valgt ind før den 1. juli 2007. Folketingsmedlemmernes vederlag og pension Pia Kjærsgaard (DF) |
|
|
bruno |
Lagt på d. 08/08-2012 17:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 525 |
DF fremstår som det de er, en flok ældre landsby tosser.
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/08-2012 17:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
respekt til Pia og det arbejde hun har gjort. Hun bliver i partiet og fortsætter kampen mod den muslimske invasion der truer vores samfundsøkonomi samt kampen mod EU og alle de problemer den lobby virksomhed det medfører... Stemmer dog stadig LA... |
|
|
cesse |
Lagt på d. 08/08-2012 17:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
Ja selv mod fjolser og landsbytosser slogser gud forgæves |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 08/08-2012 18:05
|
Og hvor ved DU fra at nogle ville det ? Eller sammenblander Du det med deres ønske om at tilbage erobre de stemmer som "hun huggede" fra dem ved tidligere valg. Heldigvis ikke din Egen Jeg har aldrig i mit liv stemt på S eller SF men da jeg boede i DK var jeg medlem og havde jeg stadig havde boede i DK havde de også fået mit stemme. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
kaktus10 |
Lagt på d. 08/08-2012 18:23
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 42 |
Pia, jeg stemmer stadig på dig. Danmarks modigste politiker. Bøjer mig for dig, som kæmper mod muslimsk indvandring i DK. Din politik kostede mig 52.000 DKR for min dejlige thailandske kone. Men forstår udemærket dit argument, at man ikke kan lovgive alt efter nationalitet. |
|
|
natty |
Lagt på d. 08/08-2012 19:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Som en der aldrig kunne finde på af stemme på DF, må jeg på et område tage hatten af for Pia Kjærsgaard: Hun er en gudsbenovet kommunikator, jeg vil næsten sige agitator. De to bedste politikere til at brænde igennem en tv-skærm er på hver sin side: Pia (DF) og Johanne (EL). Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
TG950 |
Lagt på d. 08/08-2012 19:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
poom skrev: jeg stemmer på DF håber at du en dag får følt kærligheden fra DF ( som pensionist ) og hvad integration i DK angår så er partiet da absolut ikke med i foreste række tværtimod. chris70 skrev: Heldigvis bliver hun i partiet, skkert til stor ærgelse for tg950 og det i sig selv er måske en stor dag. næh, det ærger mig ikke, men er af den opfattelse at det er en sorgens hvis hun får stemmer nog til at fortsætte. Lung Yao skrev: Selvfølgeligt bliver hun endnu en tid i Folketinget for at hæve en FED pension med diverse TILLÆG til den tid til store ærgelse(forargelse) fra diverse pensionister som har valgt at leve udenfor EU/EØS landene. ja, der er nok nogen som syntes at der forkastelig, specielt hvis man skal betale skat til DK, af den forminskede pensions udbetaling. thaikurt1 skrev: Jeg har aldrig i mit liv stemt på S eller SF men da jeg boede i DK var jeg medlem og havde jeg stadig havde boede i DK havde de også fået mit stemme. hvem var du medlem af: S, SF, ?? forstår ikke lige din formulering. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/08-2012 20:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
@TG950... nu har DF profileret sig som partiet der vil de bedste for landets ældre/pensionister, dem som har bygget vor land op.. ...og DF har med flere lejligheder gået imod forringelser for pensionisterne, for hævning af ydelser osv...så jeg ved ikke hvor du for det fra at "føle kærligheden fra DF som pensionist"..at de har været med til at gøre det sværere at tage sin pension ud af EU, har ligeså meget at gøre med alle de indvandrere går kommer og går målrettet mod ydelser som denne...folk der kommer som "stakkels" flygtninge fra krigshærgede lande, smutter tilbage ligeså snart pensionen/førtidspensionen er i hus...så hvem skal du egentlig takke for forringelser på den front? DF har aldrig været ude på at straffe en dansk pensionist bosat i TH..men har måtte se nødvendigheden heraf da man ikke ville kunne lave en undtagelse der gælder danske mænd i Thailand...men kun tyrkere, irakere, iranere, somaliere, pakistanere osv... Integration? hvad er det i dagens danmark? de fleste udlændige ønsker slet ikke at integrere sig, men kun interesseret i penge...penge er det nye integration...den som gerne vil integreres bliver det også...lære sproget, respektere kulturen og demokratiet, få danske venner, kommer i arbejde, respektere loven osv...faktisk alle de ting som en stor del af muslimerne i DK ikke gør...men som fx mange thaier er gode til...hvem har ansvaret for integrationen?? partierne el. indvandrerne? partierne og kommunerne har allerede gjort deres via lovgivning som sikre dem bolig og ydelser i hoved og røv...resten er sgu op til de nyankommende...og hvorfor tror udlændinge og partier som Enhedslisten, Radikale og SF at øget indvandring giver bedre integration ?? så hvem er egentlig skadelige for integrationen ??? |
|
Spring til debat: |