Se indlæg
Eneforhandler søges
|
|
HFD |
Lagt på d. 23/07-2012 10:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 196 |
Top High Class Fashion skrev: Jeg har skrevet til Hary og tilbudt ham hans penge tilbage da han ikke har modtaget de 2 kjoler han har købt han kan bare sende mig sit konto nr jeg ved ikke hvor kjolerne er men de er sendt for over 3 måneder siden Mvh Leo Og jeg venter stadig på at få dem tilbage, det er sjovt nok når de skal den anden vej så kan det ikke gå hurtigt nok. Det kan være man skal smutte en tur forbi Chang mai når turen går til Thailand her sidst på året. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/07-2012 10:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
HFD skrev: Top High Class Fashion skrev: Jeg har skrevet til Hary og tilbudt ham hans penge tilbage da han ikke har modtaget de 2 kjoler han har købt han kan bare sende mig sit konto nr jeg ved ikke hvor kjolerne er men de er sendt for over 3 måneder siden Mvh Leo Og jeg venter stadig på at få dem tilbage, det er sjovt nok når de skal den anden vej så kan det ikke gå hurtigt nok. Det kan være man skal smutte en tur forbi Chang mai når turen går til Thailand her sidst på året. Jeg tror ikke, at du skal skrue forventningerne vedr. tilbagebetaling for højt op |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 23/07-2012 10:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Af ren nysgerrighed, hvor mange penge drejer det sig om? Det virker tåbeligt og meget selvdestruktivt, at du ikke har fået dem.
|
|
|
HFD |
Lagt på d. 23/07-2012 12:27
|
Kim Ludvigsen skrev: Af ren nysgerrighed, hvor mange penge drejer det sig om? Det virker tåbeligt og meget selvdestruktivt, at du ikke har fået dem. Det er såmænd kun det laterlige beløb af ca 4800 Bath så jeg har såmænd nok råd til at have mistet dem, men synes ikke det bare skal være fri kagedåse. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/07-2012 12:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 86 |
man kan jo prøve og Google hans navn http://tinyurl.co... alternativt http://tinyurl.co... Redigeret af Anonym Bruger d. 23/07-2012 12:55 |
|
|
Fido |
Lagt på d. 23/07-2012 15:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Skummel fætter ham Leo. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Boes |
Lagt på d. 23/07-2012 16:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Slut med de store armbevægelser.... Men han har måske en grund ....vent og se. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 23/07-2012 19:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
HFD skrev: Kim Ludvigsen skrev: Af ren nysgerrighed, hvor mange penge drejer det sig om? Det virker tåbeligt og meget selvdestruktivt, at du ikke har fået dem. Det er såmænd kun det laterlige beløb af ca 4800 Bath så jeg har såmænd nok råd til at have mistet dem, men synes ikke det bare skal være fri kagedåse. Jeg er af den mening, at du bør forfølge dit krav lige til det sidste, også selvom det koster at køre forbi, men så opleves der da noget andet af Thailand. Meeen jeg syntes især, du skal holde os orienteret om, hvad der sker, så ham LEO ikke bliver glemt. Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 23/07-2012 19:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Ved du noget, som vi andre bør vide....??????????????????? HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
sula |
Lagt på d. 24/07-2012 10:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
Er der noget jeg ikke forstår så er det at omtalte forhandler ikke bare betaler. Det er jo utroligt dårlig omtale af hans forretning og ikke noget der gavner ham på længere sigt. Men rocker eller eks rocker ligner i mine øjne en svindler alligevel men de snakker jo så meget om moralkodeks og æreskodeks svindel og snyd hvem og hvor du kan. |
|
|
golfer |
Lagt på d. 24/07-2012 11:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
Tjah der er næppe mange som vil foretage forretninger med dette "firma" efter at have læst denne her tråd. Når han ikke kan betale sølle 4800 baht tilbage til kunden - er der nok ikke mange klejner tilbage i kassen - men det kan da være at nye kunder kan lokkes til at betale forud, så gamle kunder kan betales tilbage. Jeg troede der var tale om et verdensfirma, når man søgte efter eneforhandlere |
|
|
sula |
Lagt på d. 24/07-2012 17:00
|
Jeg troede da HA var et verdensomspændene firma men at de også gav sig i kast med dame artikler *G*. Hvad bliver det næste hjemmerullede tampax fra samme firma. |
|
|
HFD |
Lagt på d. 25/07-2012 00:48
|
sula skrev: Jeg troede da HA var et verdensomspændene firma men at de også gav sig i kast med dame artikler *G*. Hvad bliver det næste hjemmerullede tampax fra samme firma. Ja måske jeg skal i hvertfald ikke have købt mere fra dem når de bare skider på kunden når de har fået pengene og ikke engang gider svare på de mails der blir sendt til dem. servicen kan man ikke klage over , for der er åbenbart slet ikke nogen. |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 25/07-2012 16:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
http://ekstrablad...105535.ece Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 25/07-2012 16:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
sula skrev: Jeg troede da HA var et verdensomspændene firma men at de også gav sig i kast med dame artikler *G*. Hvad bliver det næste hjemmerullede tampax fra samme firma. Hvor har du dog det fra at HA giver sig i kast med dame artikler.... leo har ikke været medlem af HA i mange år. Men har passet sine firmaer i chiangmai.. Men jeg forstår ikke hans tavshed her på siden,eller at han ikke betaler tilbage |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 25/07-2012 21:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
sonny skrev: sula skrev: Jeg troede da HA var et verdensomspændene firma men at de også gav sig i kast med dame artikler *G*. Hvad bliver det næste hjemmerullede tampax fra samme firma. Hvor har du dog det fra at HA giver sig i kast med dame artikler.... leo har ikke været medlem af HA i mange år. Men har passet sine firmaer i chiangmai.. Men jeg forstår ikke hans tavshed her på siden,eller at han ikke betaler tilbage godt gammelt ordsprog : Tale er sølv, tavshed er guld.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
sula |
Lagt på d. 26/07-2012 00:58
|
sonny skrev: sula skrev: Jeg troede da HA var et verdensomspændene firma men at de også gav sig i kast med dame artikler *G*. Hvad bliver det næste hjemmerullede tampax fra samme firma. Hvor har du dog det fra at HA giver sig i kast med dame artikler.... leo har ikke været medlem af HA i mange år. Men har passet sine firmaer i chiangmai.. Men jeg forstår ikke hans tavshed her på siden,eller at han ikke betaler tilbage kan godt forstå du siger har passet sine firmaer for det er da ikke der der sker nu og dame artikler måske forkert ordvalg for kjoler og tasker |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 28/07-2012 18:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
HFD skrev: Top High Class Fashion skrev: Jeg har skrevet til Hary og tilbudt ham hans penge tilbage da han ikke har modtaget de 2 kjoler han har købt han kan bare sende mig sit konto nr jeg ved ikke hvor kjolerne er men de er sendt for over 3 måneder siden Mvh Leo Og jeg venter stadig på at få dem tilbage, det er sjovt nok når de skal den anden vej så kan det ikke gå hurtigt nok. Det kan være man skal smutte en tur forbi Chang mai når turen går til Thailand her sidst på året. Jeg er bange for at du kommer til at vente længe. Det med at undlade at sende varer er åbenbart et gammelt problem: SFT Wrote: > Make Money on Trading or Home Party www.shopfromthail... > > Leo Please Be Warned That This Guy Is A Crook. He Calls Himself Leo Siljebol. He Scammed Me Of A$6,200. I Was Foolish Enough To Send Money (by T/t) For The Advertised Clothes Without Adequate Research. I Have Tried To Call Him And Now He Just Cuts His Phone When He Hears My Voice. I Hope This Will Save Other People Of There Hard Earned Money. Can Anyone Help Me On How Best To Get My Money Back. It's Been 35 Days Since I Sent The Money. I Now Have No Inventory And No Cash. https://groups.go...txjjMNtN1k |
|
|
LEICESTER |
Lagt på d. 28/07-2012 21:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 66 |
AL 48 skrev: HFD skrev: Top High Class Fashion skrev: Jeg har skrevet til Hary og tilbudt ham hans penge tilbage da han ikke har modtaget de 2 kjoler han har købt han kan bare sende mig sit konto nr jeg ved ikke hvor kjolerne er men de er sendt for over 3 måneder siden Mvh Leo Og jeg venter stadig på at få dem tilbage, det er sjovt nok når de skal den anden vej så kan det ikke gå hurtigt nok. Det kan være man skal smutte en tur forbi Chang mai når turen går til Thailand her sidst på året. Jeg er bange for at du kommer til at vente længe. Det med at undlade at sende varer er åbenbart et gammelt problem: SFT Wrote: > Make Money on Trading or Home Party www.shopfromthail... > > Leo Please Be Warned That This Guy Is A Crook. He Calls Himself Leo Siljebol. He Scammed Me Of A$6,200. I Was Foolish Enough To Send Money (by T/t) For The Advertised Clothes Without Adequate Research. I Have Tried To Call Him And Now He Just Cuts His Phone When He Hears My Voice. I Hope This Will Save Other People Of There Hard Earned Money. Can Anyone Help Me On How Best To Get My Money Back. It's Been 35 Days Since I Sent The Money. I Now Have No Inventory And No Cash. https://groups.go...txjjMNtN1k Det var jo i 2006 så nu er der ingen problemer. Eller |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 28/07-2012 23:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
HFD skrev: HA HA ja en sølle platugle, der ikke kan lave penge selv.
Mange ting kan man sige om dem deroppe i det nordlige Thailand men de forhaster sig i hvert fald ikke , jeg han stadig ikke modtaget mine penge retur som lovet selv om de har fået både kontonummer og navn til Thailandsk bank. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
Spring til debat: |