Se indlæg
 Udskriv debat
Thai's første Airbus 380
Webmaster


Samlingen af kroppen på Thai's første A380'er i Toulouse, Frankrig, samt efterfølgende første prøveflyvning på 4+ timer.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster


Thai's første A380'er bliver malet i Hamburg, Tyskland.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
madsen1967
Ser flot ud , må nok prøve den den dag .
Michael Madsen
 
birkedhoj
Utroligt, de ikke bruger robotter til maling.
Flyver PE med THAI altid
 
Nirvana
Så må vi håpe på at den kommer at flyve i mellem CPH og BKK
Come As You Are
 
ost22
Nirvana skrev:

Så må vi håpe på at den kommer at flyve i mellem CPH og BKK


Kommer ikke til at ske. CPH kan ikke tage imod 380 og kommer heller ikke til det inden for mange år.
 
ost22 skrev:

Nirvana skrev:

Så må vi håpe på at den kommer at flyve i mellem CPH og BKK


Kommer ikke til at ske. CPH kan ikke tage imod 380 og kommer heller ikke til det inden for mange år.


Det gik da ellers fint d. 15/09/2010 - Ganske vist var flyet tomt .... Smile


http://ing.dk/art...-i-kastrup



http://www.youtub...-XT6W7ZCx0
 
Webmaster
I følge nogle løse rygter så lander der snart en A380 fra Emirates Airlines i CPH. Hæftede mig ikke lige ved datoen, men vist nok i august eller september.

Men selvfølgelig rygter, så lad os lige se den lande først ;-)
Der var vist nogle praktiske udfordringer som lige skulle løses først i forbindelse med besøget.

Men ellers har Lufthansa som PR52 også er inde på haft en A380'er på besøg i CPH.
Dette besøg kan ses her:


Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
Peder1968
Som jeg husker det mangler der nogle meter både i længde og brede på landingsbanen før det er forsvarligt. Jeg ved ikke om dette problem er løst. Wink
 
Fin video om Lufthansa A380 besøget du fandt frem Web.

I forbindelse med video i indlæg # 2 - 'Lakering af en A380'

Areal: 3100 m2 - Forbrug: 3600 ltr. maling - Flyvægten bliver kun forøget med 600 - 1000 kg.

Der må være et voldsomt spild i malerprocessen !

[url] http://blog.fligh...-airlines/ [/url]
 
jc
Sad lige og søgte billtter til BKK i januar. Fik bl.a. tilbud via Frankfurt med THAI's A380 Smile, så der er da mulighed for at prøve den.
Boet i Bangkok 1980-1983.
 
natty
Peder1968 skrev:

Som jeg husker det mangler der nogle meter både i længde og brede på landingsbanen før det er forsvarligt. Jeg ved ikke om dette problem er løst. Wink


Jeg mener det er bredden på landingsbanen som er for smal, for at det er forsvarligt at have regelmæssige flyvninger med 380eren på CPH.
Motorerne hænger vist i bogstavelig forstand for langt udover græssset.

PS. det ser jo også ud til at den brugte hele landingsbanen til at lande, endda uden cargo og passagerer, så det er nok både bredde og længde som er problemet. Så er der jo så også liiiige problemet, om den kan parkere ved terminalen.
Redigeret af natty d. 23/07-2012 16:01
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
patirak
Har lige fløjet med A380 fra Dubai til Bangkok på økonomiklasse. Kan klart anbefales!
 
Lung Yao
patirak skrev:
Har lige fløjet med A380 fra Dubai til Bangkok på økonomiklasse. Kan klart anbefales!

Så har vi nok "krydset" hinanden i Dubai. Vi landede i morges kl.04.40 lokal tid og forsatte senere kl.08.30 mod CPH med B777.
Jeg var ikke meget "imponeret" over A380, bortset fra at den er stor. Men det man kunne "falde på halen" over er nok at finde på Business og især på første klasse.
Da EK 385 flyver Hong Kong - BKK- DXB, så måtte jeg ikke tage billeder på disse 2 ovennævnte klasser med den "luxus" som følger med.
Jeg ved ikke om Thai Airways ville forkæle deres ækonomi passagerer på det sammme måde som Emirates gjorde, nemlig ved at have 7-8 forskelige nationaliteter blandt flypersonalet, for at imødekomme den kosmopolitanske skare af passagererne.
A380 er ikke så "støjsvag" som det rygtes, men det skyldes på hvor man er placeret på flyet, alle der sidder i rækkene lige ved udkanten af vingerne og man bliver mindet om den "brummende lyd" fra B747en.



.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
Spring til debat: