Se indlæg
 Udskriv debat
Farvel til Thais Jumbo i CPH?
natty
Det ser ud til at Thai i næste sommerfartplan 2013 indsætter Boing 777-300ER i stedet for 747'eren.
http://airlinerou...13update1/

Måske gælder det kun om sommeren, men det vil nedsætte sædekapaciteten betragteligt, og måske ikke så mange kampagner?

Det ser også ud til at den generøse seatpitch på 34" forsvinder til fordel for 32" som de fleste europæiske flyselskaber bruger.
http://www.thaiai...ER_77J.JPG

Her kan man se de forskellige seatmaps, tryk på billedet af de forskellige flytyper,
http://www.thaiai...rcraft.htm
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
Lung Yao
natty skrev:

Det ser ud til at Thai i næste sommerfartplan 2013 indsætter Boing 777-300ER i stedet for 747'eren.
http://airlinerou...13update1/

Måske gælder det kun om sommeren, men det vil nedsætte sædekapaciteten betragteligt, og måske ikke så mange kampagner?

Det ser også ud til at den generøse seatpitch på 34" forsvinder til fordel for 32" som de fleste europæiske flyselskaber bruger.
http://www.thaiai...ER_77J.JPG

Her kan man se de forskellige seatmaps, tryk på billedet af de forskellige flytyper,
http://www.thaiai...rcraft.htm

Iflg. dit link skulle det allerede træde ikraft fra i dag:

THAI'S 13 Operation Changes as of 26JUN12.

by JL

Update at 1400GMT 26JUN12

As per 26JUN12 GDS inventory display, THAI’s initial changes to Summer 2013 long-haul operation, effective 26JUN12 as follows.

Bangkok – Copenhagen Boeing 777-300ER (C42Y306) replaces Boeing 747-400. The 777-300ER features new inflight product, but does not offer First Class service
TG950 BKK0120 – 0740CPH 77W D
TG951 CPH1425 – 0600+1BKK 77W D
eller det kun beslutningen om næste sommers program som træder i kraft i dag?



.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
natty
Lung Yao skrev:

natty skrev:

Det ser ud til at Thai i næste sommerfartplan 2013 indsætter Boing 777-300ER i stedet for 747'eren.
http://airlinerou...13update1/

Måske gælder det kun om sommeren, men det vil nedsætte sædekapaciteten betragteligt, og måske ikke så mange kampagner?

Det ser også ud til at den generøse seatpitch på 34" forsvinder til fordel for 32" som de fleste europæiske flyselskaber bruger.
http://www.thaiai...ER_77J.JPG

Her kan man se de forskellige seatmaps, tryk på billedet af de forskellige flytyper,
http://www.thaiai...rcraft.htm

Iflg. dit link skulle det allerede træde ikraft fra i dag:

THAI'S 13 Operation Changes as of 26JUN12.

by JL

Update at 1400GMT 26JUN12

As per 26JUN12 GDS inventory display, THAI’s initial changes to Summer 2013 long-haul operation, effective 26JUN12 as follows.

Bangkok – Copenhagen Boeing 777-300ER (C42Y306) replaces Boeing 747-400. The 777-300ER features new inflight product, but does not offer First Class service
TG950 BKK0120 – 0740CPH 77W D
TG951 CPH1425 – 0600+1BKK 77W D
eller det kun beslutningen om næste sommers program som træder i kraft i dag?
.


Jeg måtte også læse den flere gange, men jeg havde set nyheden på en anden side, hvor de skrev "fra april 2013" så det er nok beslutningen som træder i kraft idag, sammen med de andre ændringer.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
pdrhan
Tjaa idag fløj de med B747......
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/tg95126jun.jpg
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
natty
Hvis man ser på mit første link, ser det ud til at "vores" 747 med de nye sæder skal bruges på Bangkok–Seoul Incheon–Los Angeles ruten.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
Lung Yao
pdrhan skrev:

Tjaa idag fløj de med B747......


Jeg er nød til at tro på dig for jeg kunne ikke selv se det fra Korat Grin



.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
Lung Yao
natty skrev:
Hvis man ser på mit første link, ser det ud til at "vores" 747 med de nye sæder skal bruges på Bangkok–Seoul Incheon–Los Angeles ruten.
Var det ikke noget forlydende om de "opgraderet/renoveret" 747er på CPH ruten til August 2012 kunne være gældende for Premium/Business/First Class sæder ?



.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
30411717
hej ja nu kommer der nyge flyver til cph thai skifter til april fra 747 til en hilt ny b777-300er en super læker flyver det var di også læne om at gøreBig eyes
 
Frank
Jeg kan nu godt lide at sidde oven på.

Nå men er der så nogen der ved hvilken pitch der bliver for de pladser som svarer til premium economy på 747 ( som vist er 59-60''Wink?
 
natty
Frank skrev:

Jeg kan nu godt lide at sidde oven på.

Nå men er der så nogen der ved hvilken pitch der bliver for de pladser som svarer til premium economy på 747 ( som vist er 59-60''Wink?


Jeg har læst et sted, at det nye fly, bliver med to kabiner, så måske forsvinder Premiun Economy på CPH-BKK.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
birkedhoj
Har bestilt billetter jan/feb. 2013 hos Profil rejser og fik at vide der skiftes fly type til marts 2013. der bliver 42 sæder på buisness og resten på økonomi på b777.
Flyver PE med THAI altid
 
Frank
Pitch på business?Smile
 
birkedhoj
ved jeg ikke Frank. Men prisen bliver nok dyrere end den nuværende PE. Men formentlig ikke så dyr som nuværende Buisness.

Så skal nok skifte signatur efter næste rejse.Sad
Flyver PE med THAI altid
 
Frank
Ja birkehøj, så må vi tilbage på monkeyclass.

Hvad er det egentlig ved b777 som er bedre end b747?
 
birkedhoj
Kun økonomi for Thai airways.
Flyver PE med THAI altid
 
30411717
Frank skrev:

Ja birkehøj, så må vi tilbage på monkeyclass.

Hvad er det egentlig ved b777 som er bedre end b747?
ja ser du den lamer ikke så miget som en 747 og ryster ikke så miget i luften og inde klima er bæder og så er den ny jeg tinker på metal trat hedBig eyes
 
Peder1968
Personligt vil jeg foretrække en lidt ældre flyvemaskine frem for en der er ny og uprøvet...
 
Vespa
Miljøet er da også den store vinder, eller rette os alle sammenTuttelu Tralla

birkedhoj skrev:

Kun økonomi for Thai airways.

Thailand kan man ikke få nok af.
 
vkv.dk
Vespa
Nu er det jo ikke en fly model der er uprøvet, modellen har faktisk været i luften i nogle årSmile

Tag lige og ny den her.
http://www.youtub...1Ohgd3zopg


Peder1968 skrev:

Personligt vil jeg foretrække en lidt ældre flyvemaskine frem for en der er ny og uprøvet...

Thailand kan man ikke få nok af.
 
vkv.dk
SteenJ
30411717 skrev:

Frank skrev:

Ja birkehøj, så må vi tilbage på monkeyclass.

Hvad er det egentlig ved b777 som er bedre end b747?
ja ser du den lamer ikke så miget som en 747 og ryster ikke så miget i luften og inde klima er bæder og så er den ny jeg tinker på metal trat hedBig eyes


Den kommer ikke til Danmark foreløbig, foriøvrigt er der en tråd her på siden der omhandler samme, så vidt jeg husker.
SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
 
Spring til debat: