Se indlæg
 Udskriv debat
fuld svensker
Tjek det her:

http://www.bt.dk/...id=415520/

det blir dyrt ! Grin
Redigeret af d. 22/01-2006 11:55

brorbacon
ja svensker de kan ikke styre sprit

thomas2610
Ja så kan han lære det.Grin
Godt jeg ikke skal betale hvis Thai Air sender ham en regning.Grin

Ekstra bladet har den også.
http://ekstrablad...eID=331381

rinpoche
Måske tg skulle lære lidt om konflikthåndtering.
Manden ER overmandet, fået strips om håndleddet, så vender flyet faneme OM, DUMPER 60 tons brændstof i havet!! og sætter stodderen af i STO.
Sikke en joke!

Der er aeroflot anderledes kontante, kan huske en tur hvor en af passagerne (fuld selvfølgelig) gik bananas. Den ene steward knaldede ham een, så han blev lidt "træt", strips om håndleddet og så kunne han sidde der og hygge sig de resterende 8 timer.
Vende om? tsk tsk.

rinpoche

high-tower
Det er jo heldigvis kaptajnens suveræne afgørelse, og mener han ikke det er forsvarligt at flyve med den pågældende er han i sin gode ret til at vende om - han har trods alt ansvareret for alle passagerer samt besætningsmedlemmer.

Jeg ved heller ikke hvor begejstret jeg ville have været ved udsigten til at side ved siden af en beruset pacificeret person i 8 timer - så mon ikke hensynet til de øvrige passagerer har vejet i kaptajnens beslutning.

Jeg syntes i grunden det er mere forkasteligt at man overhovedet lader en så beruset person boarde.

rinpoche
hej ht,

ja, kan selvfølgelig godt følge dig, men ansvarligt? Fjolset er pacificeret, hvad skulle han kunne gøre yderligere?

Ved heller ikke hvor ansvarligt det er at smide 60 tons højoktan brændstof i havet.

Ville måske være hensigtsmæssigt at have et besætningsmedlem ombord, der havde resourcer til at håndtere den slags situationer.

Jeg synes godt nok det er hysterisk at vende om pga det.
Der er altid en eller anden idiot ombord der ikke forstår at opføre sig ordentlig.

rinpoche

tintin
rinpoche skrev:
Måske tg skulle lære lidt om konflikthåndtering.
Manden ER overmandet, fået strips om håndleddet, så vender flyet faneme OM, DUMPER 60 tons brændstof i havet!! og sætter stodderen af i STO.
Sikke en joke!

Der er aeroflot anderledes kontante, kan huske en tur hvor en af passagerne (fuld selvfølgelig) gik bananas. Den ene steward knaldede ham een, så han blev lidt "træt", strips om håndleddet og så kunne han sidde der og hygge sig de resterende 8 timer.
Vende om? tsk tsk.

rinpoche

Mon du ikke selv skulle prøve å lære deg konflikthåndtering rinpoce?
Du har tydeligvis ingen forståelse for de andre 390 ombord, kun for idioten som laget ballade.
Mvh. Tintin

sudsakhon
Jeg har været i samme situation...
Øh alså jeg var ikke svenskeren...Men det var en nordmand, der efter at være overtalt til at sidde stille (plastic strips på som håndjern) flåede stolen af og kom fri (!!!) Han var ustyrlig...Og der var en stor gut med tatoos på armene....og kalveskindsbluse, der blev nikket en skalle. Jeg sad lige ved siden af og trykkede et venstre hook af i mellemgulvet på vores ven, nordmanden. Man kunne sgu' se aftrykker af knoerne på bagsiden af manden. Gutten i "kalveskindsblusen" satte sig ved siden af ham....og han var ret stille resten af turen. Kaptajnen havde åbenbart ikke nogen steder at lande, for der var ca. 5 flyvetimer tilbage. Vi blev alle 3 hentet af nogle bistre gutter med røde huer i BKk lufthavn og kørt til afhøring.
Nordmanden ved jeg ikke hvad skete mere med. Hav var i transit. Skulle videre til Korea, men havde grebet ud efter een af politimændendes stave....og så blev han kørt væk mens vi andre fik kaffe og tak for hjælpen.
Jeg ved ikke hvad der kunne være sket hvis der havde været flere fulde nordmænd....eller ?? Men jeg har en tyrkertro på at kaptajnen på flyet vurderer situationen (både denne her og den tidl. omtalte). Han lander ikke for sjov, eller fordi han vil demonstrere magt eller statuere et eksempel .
Det er iøøvrigt øfte jeg har set bøvlefulde folk ombord. Ofte "de andre" nordboere. Ved ikke hvorfor.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
rinpoche
tintin,
Hvad snakker du om? Skal jeg lære konflikthåndtering? Hvorfor det?
Jeg var selv een af de andre 390 ombord, eller det har du måske ikke forstået?
Du er da helt blank.

Hej ss,

Kaptajnen vurderer situationen uden at have været til stede.
Det jeg også ville ind på, at der er stor forskel på flyselskabernes tolerancegrænse.

rinpoche
Redigeret af rinpoche d. 22/01-2006 19:16

sudsakhon
rinpoche skrev:

Hej ss,

Kaptajnen vurderer situationen uden at have været til stede.
Det jeg også ville ind på, at der er stor forskel på flyselskabernes tolerancegrænse.

rinpoche

OK??? hmmmmmmmmmmm
Så er han sgu også en bøhtosse. Jeg troede at kaptajnen selv kom ned....he he he, den ære fik vi da. Og min søn fik set cockpittet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Robert Kronberg
Hej,

Den nemme løsning
Den sødeste hostess i lårkort: Dear Sir, Do you want a beer?

Den politiske korrekte løsning
Den største host med håndjern i siden: Come down or shit happens.
Redigeret af Robert Kronberg d. 22/01-2006 19:49
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
tintin
tintin,
Hvad snakker du om? Skal jeg lære konflikthåndtering? Hvorfor det?
Jeg var selv een af de andre 390 ombord, eller det har du måske ikke forstået?
Du er da helt blank.

Du burde lære konflikthåndtering av den enkle grunn at du forsvarer det en full svenske gjør om bord ved å si at så lenge han er pasivisert så bør han få være med de siste 9 timene og få fortsette sin ferie. Det er vel du som er helt blank?
Mvh. Tintin

rinpoche
Du ER helt blank, forsvarer jeg det den fulde svensker gør?
Skal han få lov at fortsætte sin ferie???? Er du da helt blød?? Han skal sgu da knaldes af politiet i bangkok.
Det pisser mig virkelig af når man som dig forsøger at manipulere og lægger mig ord i munden som jeg ikke har skrevet!

rinpoche

Rasmus
Hvis tintin og rinpoche ikke øjeblikkeligt ophører med deres mundhuggeri, vil tråden blive låst.
Husk på – der er kommet nye boller på suppen her på DTW.

Redigeret af Rasmus d. 23/01-2006 09:00

rinpoche
jamen dog.

jorn
Tja! saa fik vores danske holdninger til svensker endnu en pind!GrinGrin

En fulderik om bord paa flyet til thailand, mmh, saa skal han jo ogsaa hjem igen!!!! maaske var han bedst tjent med at de vendte om! Thailandsk politi ( i lufthavnen er det nu millitaeret der styre)ville da helt sikkert have taget godt imod ham! Jeg har hoert om at de et saerligt rum hvor man kan side paa ubestemt tid uden nogen goer synderligt meget stads ud af det.Grin

Man kan faktisk doe at vaere stang stiv og hvis manden har faaet et slag i f.eks i hovedet , saa er riskoen endnu stoerre og som kaptajn at skulle saette sin kariere paa spil ved at riskere at skulle alevere et lig i bangkok, nej jeg havde sgu vendt om! GrinGrin

Konflikt loesning i fly....... desvaerre er der nok ikke saa mange overvejelser at goere!

Jeg haaber sgu at han faar en regning!
“Music is the only language I whirly understand"

jaha
Jeg kan da egentlig godt forstå at rinpoche bliver lidt overrasket over at blive skudt en holdning i skoene han aldrig har givet udtryk for. Men skidt nu med det. Ihvertfald virker det på mig som lidt af en "overreaktion" af den kaptajn, med mindre at det har været fuldstændigt umuligt at passificere den svensker. Men OK - jeg har heller ikke hørt argumenterne fra kaptajnens side - og der er sikkert
mange aspekter i spild udover økonomi og forsinkelse.

jaha

paulsenp
Hej Rinpoche,

Ifølge artiklen i BT var kaptajnen selv tilstede:

"Det endte herefter med, at andre rejsende samt personale overmandede den 44-årige svensker og bandt ham til en stol - hvorefter kaptajnen gav ham håndjern på."
Peter

Spring til debat: