Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Børnevenligt hotel - HUA HIN
|
|
Glockers |
Lagt på d. 14/07-2012 22:14
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
Nogle herinde der kan hjælpe med et børnevenligt hotel i Hua Hin. Har en dreng på 4år med. Tænker på poolområder, aktiviteter for børn osv.. Eller skulle man finde en anden destination i Thailand..? / Glockers |
|
|
sni |
Lagt på d. 15/07-2012 08:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
Hej. Det kommer an på hvad tid på året.Hvis det er første gang man skal afsted og det ligger mellem December og Marts,ville jeg nok vælge Phuket (Kata) som er et rigtig dejligt sted, gode strande, masser af børnevenlige hoteller og masser idyl.Der er godt nok dyre på Phuket end Hua Hin,men jeg syntes at det er et fantastisk sted første gang man besøger dette skønne land. Jeg har selv besøgt Hua Hin flere gange og har intet dårligt at sige om det og kommer der helt sikkert igen. God tur. |
|
|
jc |
Lagt på d. 15/07-2012 10:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Hilton har særligt pool børneområde med solstole reserveret til forældre.
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
Frank |
Lagt på d. 15/07-2012 11:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Jeg er enig med jc. Jeg har kun fået super positive fortællinger fra rejsenede med børn, som har boet på Hilton i Hua Hin. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 15/07-2012 13:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Glockers skrev: Nogle herinde der kan hjælpe med et børnevenligt hotel i Hua Hin. Har en dreng på 4år med. Tænker på poolområder, aktiviteter for børn osv.. Eller skulle man finde en anden destination i Thailand..? / Glockers Det her er "the best value for money seaside resort in Thailand". Det er hvad de annoncerer og det er ogsaa rigtigt. Jeg har vaeret der adskillige gange og skal afsted igen i denne maaned. Boernevenligt med 2 swimming pools, legeplads og herudover god og billig restaurant med western og thai food. http://www.dolphi...esort.com/ Mvh. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 15/07-2012 18:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
hugoboerge skrev: Glockers skrev: Nogle herinde der kan hjælpe med et børnevenligt hotel i Hua Hin. Har en dreng på 4år med. Tænker på poolområder, aktiviteter for børn osv.. Eller skulle man finde en anden destination i Thailand..? / Glockers Det her er "the best value for money seaside resort in Thailand". Det er hvad de annoncerer og det er ogsaa rigtigt. Jeg har vaeret der adskillige gange og skal afsted igen i denne maaned. Boernevenligt med 2 swimming pools, legeplads og herudover god og billig restaurant med western og thai food. http://www.dolphi...esort.com/ Mvh. hotelet er skam fint nok har været der..men efter et par dage kommer man til at kede sig der, der er ca 40 kilometer til hua hin..og området ja fin natur men har man et par børnmed tror jeg nok de ville noget mere end det...og det er dyrt at spise i området priserne er presset meget op ville jeg sige for der er ike andre steder af tage hen.og det ved de udemærket godt ..og det samme med taxier...som en anden skriver phuket eller hua hin på hilton, phuket er dyrt men der mange ture man kan tage på og det er nemt at komme rundt og hua hin er mere roligt men der også en del ture man tage på, og så er det ikke langt fra bangkok ca 2 en halv time i taxi... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Glockers |
Lagt på d. 15/07-2012 21:23
|
Tak for jeres svar. Vi har lejet en villa på 147kvm med egen pool på Black Lotus Resort, 5 km ude for Hua Hin centrum. Det ser nu super lækkert ud og så fik vi det for 3500 dkr. Mvh Glockers |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 16/07-2012 04:22
|
dutling68 skrev: hugoboerge skrev: Glockers skrev: Nogle herinde der kan hjælpe med et børnevenligt hotel i Hua Hin. Har en dreng på 4år med. Tænker på poolområder, aktiviteter for børn osv.. Eller skulle man finde en anden destination i Thailand..? / Glockers Det her er "the best value for money seaside resort in Thailand". Det er hvad de annoncerer og det er ogsaa rigtigt. Jeg har vaeret der adskillige gange og skal afsted igen i denne maaned. Boernevenligt med 2 swimming pools, legeplads og herudover god og billig restaurant med western og thai food. http://www.dolphi...esort.com/ Mvh. hotelet er skam fint nok har været der..men efter et par dage kommer man til at kede sig der, der er ca 40 kilometer til hua hin..og området ja fin natur men har man et par børnmed tror jeg nok de ville noget mere end det...og det er dyrt at spise i området priserne er presset meget op ville jeg sige for der er ike andre steder af tage hen.og det ved de udemærket godt ..og det samme med taxier...som en anden skriver phuket eller hua hin på hilton, phuket er dyrt men der mange ture man kan tage på og det er nemt at komme rundt og hua hin er mere roligt men der også en del ture man tage på, og så er det ikke langt fra bangkok ca 2 en halv time i taxi... Vi kommer der for at slappe helt af og mht priser saa synes jeg ikke der er dyrt, men der kan vaere forskellige synspunkter for hvad er billigt og hvad er dyrt. Der er masser af muligheder mhy udflugter og boernene synes jeg ikke keder sig de befinder sig i swimming poolen det meste af tiden. Saa kan man gaa en tur langs stranden eller bare sidde i haven og laese en god bog. |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 16/07-2012 10:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Glockers skrev: Tak for jeres svar. Vi har lejet en villa på 147kvm med egen pool på Black Lotus Resort, 5 km ude for Hua Hin centrum. Det ser nu super lækkert ud og så fik vi det for 3500 dkr. Mvh Glockers Det lyder billigt. Hvor lang tid har I lejet det for prisen. Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
Glockers |
Lagt på d. 16/07-2012 11:31
|
Hej Steen. Den har vi lejet for en uge.. 2. værelses med egen spa og pool Du kan se den her http://www.blackl... / Glockers |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 16/07-2012 14:06
|
Glockers skrev: Tak for jeres svar. Vi har lejet en villa på 147kvm med egen pool på Black Lotus Resort, 5 km ude for Hua Hin centrum. Det ser nu super lækkert ud og så fik vi det for 3500 dkr. Mvh Glockers jeg synes ikke det fremgaar af deres website mht lejemaal for 1 uge til 3,500 DKK ? |
|
|
Frank |
Lagt på d. 16/07-2012 14:17
|
Mystisk. Spørger efter råd, men har derefter reserveret noget helt andet mindre end 23 timer efter?! Var der nogle som sagde ugler i mosen? |
|
|
John |
Lagt på d. 16/07-2012 16:03
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Frank fordi man spørger om råd, er der jo ikke nogen der siger man skal følge dem.
john@dansk-thai.dk
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 16/07-2012 16:12
|
Frank skrev: Mystisk. Spørger efter råd, men har derefter reserveret noget helt andet mindre end 23 timer efter?! Var der nogle som sagde ugler i mosen? Maaske en "skjult" reklame for stedet ? Jeg synes jeg kan genkende noget tilsvarende fra tidligere. |
|
|
Glockers |
Lagt på d. 16/07-2012 16:43
|
Det er nu ikke skjult reklame for noget som helst. Fandt det på noget sweetdeal / bountydeal.dk og sådan nogle steder skal man jo slå til, når tilbudet er der.. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 16/07-2012 16:55
|
John, det er jo indlysende for alle. Men hvad med at forholde dig til mit indlæg i stedet? |
|
|
John |
Lagt på d. 16/07-2012 17:59
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Frank skrev: John, det er jo indlysende for alle. Men hvad med at forholde dig til mit indlæg i stedet? Jeg mener bestemt jeg forholder mig til dit indlæg. Jeg ser intet mystisk i at Glockers skifter mening, de mener vel at de har fundet et tilbud der passer dem bedre end feks. Hilton. Som det jo også fremgår af indlæg #15. john@dansk-thai.dk
|
|
|
Frank |
Lagt på d. 17/07-2012 08:26
|
John skrev: Frank skrev: John, det er jo indlysende for alle. Men hvad med at forholde dig til mit indlæg i stedet? Jeg mener bestemt jeg forholder mig til dit indlæg. Jeg ser intet mystisk i at Glockers skifter mening, de mener vel at de har fundet et tilbud der passer dem bedre end feks. Hilton. Som det jo også fremgår af indlæg #15. Det tænkte jeg nok. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/07-2012 12:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
JA underligt at han har lejet det så hurtigt efter..for der er ingen pris , på at leje det... Så mon ikke det er et reklame fremstød, for en uheldig købers side hahaha |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 17/07-2012 15:42
|
hugoboerge skrev: Glockers skrev: Tak for jeres svar. Vi har lejet en villa på 147kvm med egen pool på Black Lotus Resort, 5 km ude for Hua Hin centrum. Det ser nu super lækkert ud og så fik vi det for 3500 dkr. Mvh Glockers jeg synes ikke det fremgaar af deres website mht lejemaal for 1 uge til 3,500 DKK ? Jeg har nu vaeret inde og kigge paa websitet og for 5 naetter faar jeg oplyst en pris der svarer til ca. 21,000 THB. Nu vil jeg sammenligne med mit favoritsted Dolphin Bay Resort og her vil 2 vaerelser i samme periode koste THB 14,310 inkl morgenmad for 4 personer samt der er 2 store swimming pools, stor have og havet er lige uden for doeren plus de 300 "bjerge" i baggrunden samt en super restaurant til billige penge. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |