Se indlæg
 Udskriv debat
Børnevenligt hotel - HUA HIN
Glockers
Nogle herinde der kan hjælpe med et børnevenligt hotel i Hua Hin.
Har en dreng på 4år med. Tænker på poolområder, aktiviteter for børn osv..
Eller skulle man finde en anden destination i Thailand..?

/ Glockers

sni
Hej.
Det kommer an på hvad tid på året.Hvis det er første gang man skal afsted og det ligger mellem December og Marts,ville jeg nok vælge Phuket (Kata) som er et rigtig dejligt sted, gode strande, masser af børnevenlige hoteller og masser idyl.Der er godt nok dyre på Phuket end Hua Hin,men jeg syntes at det er et fantastisk sted første gang man besøger dette skønne land.
Jeg har selv besøgt Hua Hin flere gange og har intet dårligt at sige om det og kommer der helt sikkert igen.

God tur.

jc
Hilton har særligt pool børneområde med solstole reserveret til forældre.
Boet i Bangkok 1980-1983.

Frank
Jeg er enig med jc. Jeg har kun fået super positive fortællinger fra rejsenede med børn, som har boet på Hilton i Hua Hin.

hugoboerge
Glockers skrev:

/ Glockers

Det her er "the best value for money seaside resort in Thailand". Det er hvad de annoncerer og det er ogsaa rigtigt. Jeg har vaeret der adskillige gange og skal afsted igen i denne maaned. Boernevenligt med 2 swimming pools, legeplads og herudover god og billig restaurant med western og thai food.

http://www.dolphi...esort.com/

Mvh.

dutling68
hugoboerge skrev:

Glockers skrev:

/ Glockers

Det her er "the best value for money seaside resort in Thailand". Det er hvad de annoncerer og det er ogsaa rigtigt. Jeg har vaeret der adskillige gange og skal afsted igen i denne maaned. Boernevenligt med 2 swimming pools, legeplads og herudover god og billig restaurant med western og thai food.

Mvh.

hotelet er skam fint nok har været der..men efter et par dage kommer man til at kede sig der, der er ca 40 kilometer til hua hin..og området ja fin natur men har man et par børnmed tror jeg nok de ville noget mere end det...og det er dyrt at spise i området priserne er presset meget op ville jeg sige for der er ike andre steder af tage hen.og det ved de udemærket godt ..og det samme med taxier...som en anden skriver phuket eller hua hin på hilton, phuket er dyrt men der mange ture man kan tage på og det er nemt at komme rundt og hua hin er mere roligt men der også en del ture man tage på, og så er det ikke langt fra bangkok ca 2 en halv time i taxi...
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Glockers
Tak for jeres svar.
Vi har lejet en villa på 147kvm med egen pool på Black Lotus Resort, 5 km ude for Hua Hin centrum.
Det ser nu super lækkert ud og så fik vi det for 3500 dkr.

Mvh
Glockers

hugoboerge
dutling68 skrev:

hugoboerge skrev:

Glockers skrev:

/ Glockers

Mvh.

hotelet er skam fint nok har været der..men efter et par dage kommer man til at kede sig der, der er ca 40 kilometer til hua hin..og området ja fin natur men har man et par børnmed tror jeg nok de ville noget mere end det...og det er dyrt at spise i området priserne er presset meget op ville jeg sige for der er ike andre steder af tage hen.og det ved de udemærket godt ..og det samme med taxier...som en anden skriver phuket eller hua hin på hilton, phuket er dyrt men der mange ture man kan tage på og det er nemt at komme rundt og hua hin er mere roligt men der også en del ture man tage på, og så er det ikke langt fra bangkok ca 2 en halv time i taxi...

Vi kommer der for at slappe helt af og mht priser saa synes jeg ikke der er dyrt, men der kan vaere forskellige synspunkter for hvad er billigt og hvad er dyrt. Der er masser af muligheder mhy udflugter og boernene synes jeg ikke keder sig de befinder sig i swimming poolen det meste af tiden. Saa kan man gaa en tur langs stranden eller bare sidde i haven og laese en god bog.

SteenJ
Glockers skrev:

Tak for jeres svar.
Vi har lejet en villa på 147kvm med egen pool på Black Lotus Resort, 5 km ude for Hua Hin centrum.

Mvh
Glockers

Det lyder billigt. Hvor lang tid har I lejet det for prisen.
Hilsen
SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Glockers
Hej Steen.
Den har vi lejet for en uge.. 2. værelses med egen spa og pool
Du kan se den her http://www.blackl...

/ Glockers

hugoboerge
Glockers skrev:

Tak for jeres svar.

Mvh
Glockers

jeg synes ikke det fremgaar af deres website mht lejemaal for 1 uge til 3,500 DKK ?

Frank
Mystisk. Spørger efter råd, men har derefter reserveret noget helt andet mindre end 23 timer efter?!

Var der nogle som sagde ugler i mosen? Grin

John
Frank fordi man spørger om råd, er der jo ikke nogen der siger man skal følge dem.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
hugoboerge
Frank skrev:

Mystisk. Spørger efter råd, men har derefter reserveret noget helt andet mindre end 23 timer efter?!

Var der nogle som sagde ugler i mosen? Grin

Maaske en "skjult" reklame for stedet ? Jeg synes jeg kan genkende noget tilsvarende fra tidligere.

Glockers
Det er nu ikke skjult reklame for noget som helst. Smile
Fandt det på noget sweetdeal / bountydeal.dk og sådan nogle steder skal man jo slå til, når tilbudet er der.. Smile Hammer

Frank
John skrev:

Frank fordi man spørger om råd, er der jo ikke nogen der siger man skal følge dem.

John, det er jo indlysende for alle. Men hvad med at forholde dig til mit indlæg i stedet?

John
Frank skrev:

John skrev:

John, det er jo indlysende for alle. Men hvad med at forholde dig til mit indlæg i stedet?

Jeg mener bestemt jeg forholder mig til dit indlæg.

Jeg ser intet mystisk i at Glockers skifter mening, de mener vel at de har fundet et tilbud der passer dem bedre end feks. Hilton. Som det jo også fremgår af indlæg #15.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Frank
John skrev:

Frank skrev:

John skrev:

Jeg mener bestemt jeg forholder mig til dit indlæg.

Jeg ser intet mystisk i at Glockers skifter mening, de mener vel at de har fundet et tilbud der passer dem bedre end feks. Hilton. Som det jo også fremgår af indlæg #15.

Det tænkte jeg nok.

Anonym Bruger
JA underligt at han har lejet det så hurtigt efter..for der er ingen pris , på at leje det...
Så mon ikke det er et reklame fremstød, for en uheldig købers side hahaha

hugoboerge
hugoboerge skrev:

Glockers skrev:

Tak for jeres svar.

Mvh
Glockers

jeg synes ikke det fremgaar af deres website mht lejemaal for 1 uge til 3,500 DKK ?

Jeg har nu vaeret inde og kigge paa websitet og for 5 naetter faar jeg oplyst en pris der svarer til ca. 21,000 THB. Nu vil jeg sammenligne med mit favoritsted Dolphin Bay Resort og her vil 2 vaerelser i samme periode koste THB 14,310 inkl morgenmad for 4 personer samt der er 2 store swimming pools, stor have og havet er lige uden for doeren plus de 300 "bjerge" i baggrunden samt en super restaurant til billige penge.

Spring til debat: