Se indlæg
flybillet oktober-september
|
|
CamillaV |
Lagt på d. 11/07-2012 20:52
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 39 |
Jeg har åbenbart været heldig hver gang jeg har været afsted, det var i hvert fald ikke gået op for mig at det har været tilbud jeg købte, har max givet 4500kr udenfor højsæsonen. Men nu skal jeg også afsted i september og er åbenbart gået glip af tilbuddet Øv.. men jeg venter lidt og håber på jeg bliver heldig igen |
|
|
natty |
Lagt på d. 11/07-2012 21:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Til alle jer som går glip af de gode tilbud, følg med her, eller endnu bedre, tilmeld jer nyhedsbreve hos flyselskaber og søgemaskiner.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Girobank |
Lagt på d. 11/07-2012 22:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
Vi skal afsted medio januar til ultimo marts= 2½ måned. Har bestilt og fået billetter til 7500 kr. pr. styk. Er det ikke ok? Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/07-2012 22:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Girobank skrev: Vi skal afsted medio januar til ultimo marts= 2½ måned. Har bestilt og fået billetter til 7500 kr. pr. styk. Er det ikke ok? Jo, hvis det er på 1. klasse |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 11/07-2012 22:36
|
er du da lidt misundelig eller hvad mener du med dit svar?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/07-2012 23:23
|
Jeg mener, det er dyrt, samtidig med at jeg prøvede at være lidt sjov. Jeg har endnu ikke betalt mere end 5.600 kroner (direkte). De fleste ture har kostet mig under 5.000 kroner, og de har samtidig givet bonuspoint til en værdi af cirka 500 kroner - de har så været med mellemlanding. |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 12/07-2012 00:37
|
Så får du lige en mere: afrejse den 13. juli og 8 uger frem- hvad må det så koste?billetten ligger på bordet og kuffertene er næsten pakket fædig! direkte uden mellemlanding. København-Bangkok-København. Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 12/07-2012 01:15
|
Du kan ikke sammenligne prisen på her og nu-billetter og så billetter, der er bestilt et halvt år i forvejen. Og hvis du har krav om direkte uden mellemlanding, så bliver mulighederne for at finde billige billetter også indsnævret en del. Hvis jeg skulle købe billet fra midt i januar til sidst i marts, ville jeg nok købe den hos Turkish til 4.345 kroner, hvor jeg så får samtidig bonuspoint svarende til cirka 500 kroner. Det er med mellemlanding i Istanbul og en samlet tid på henholdsvis 14:55 og 16:40. I dit tilfælde ville det spare jer for over 6.000 kroner (plus værdien af bonuspoints) mod en lidt længere transporttid. |
|
|
poulditlev |
Lagt på d. 12/07-2012 10:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 71 |
jeg har købt til 4765 kr. fra 29 nov. til 27 feb. med qatar ca. 1½ timers ventetid i doha hver vej det mener jeg er ok. |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 12/07-2012 14:20
|
Kim, du svarer jo ikke på mit spørgsmål. Så får du lige en mere: afrejse den 13. juli og 8 uger frem- direkte fly. hvad må det koste med Thai eller SAS. Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 12/07-2012 14:46
|
Det kan jeg ikke svare dig på. Jeg rejser aldrig selv i sidste øjeblik - ok, første gang var med cirka 10 dages varsel, men ellers bestiller jeg længe før, ligesom du har gjort med rejsen i januar. Og det var den, jeg kommenterede på. Når du bestiller så lang tid før, er 7.500 kroner ikke billigt, som du også kan se af prisen hos Turkish. Personligt tager jeg altid en mellemlanding, fordi det kan spare mellem 1.000 og 3.000 kroner. Det er en god timeløn efter skat for at sidde i en lufthavn. Skulle jeg være væk i en uge eller måske også to, ville jeg måske overveje at tage en direkte rute for ikke at miste for meget tid. Men jeg er typisk længe væk ad gangen, og så betyder det absolut ikke noget. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 12/07-2012 15:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
CamillaV m.m., Der er mange parameter som gører sig gældende ved køb/bestilling af flybilletter også i "lavsæson": - Antallet af rejsende ? 1-2 personer har større chancer for at få billetter end en familie på fx. 5. - Antallet af rejsedage, både SAS og Thai kommer med nogle tilbud ud over deres sædvandige 21 dages promotion, fx.de såkaldte "forlænget weekends tur", 5 til 12 dages varighed. - Flexibilitet hos de rejsende: 4-5 tilhver side af rejsedatoerne: De sker tit at jeres afrejsedatoen kan honoreres men det kniber med hjemrejsen, medmindre at I er villig til t betale lidt extra for en lidt højere klasse (fx.M-Q). - I kan være heldige at nogle passagerer ændrer deres rejseplaner og frigiver deres oprindelige datoer, men det er ofte Rejsebureauerne som hasper dem første da de er sikkert på "ventelisten" for nogle af deres kunder. . Redigeret af Lung Yao d. 12/07-2012 15:28 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 12/07-2012 15:34
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Kim L. skrev Personligt tager jeg altid en mellemlanding, fordi det kan spare mellem 1.000 og 3.000 kroner. Det er en god timeløn efter skat for at sidde i en lufthavn. Skulle jeg være væk i en uge eller måske også to, ville jeg måske overveje at tage en direkte rute for ikke at miste for meget tid. Men jeg er typisk længe væk ad gangen, og så betyder det absolut ikke noget. Havde du skrevet dette her i forlængelse af dit svar nr.2, så havde jeres diskussion ikke fundet sted . . - Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
natty |
Lagt på d. 12/07-2012 16:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Girobank skrev: Kim, du svarer jo ikke på mit spørgsmål. Så får du lige en mere: afrejse den 13. juli og 8 uger frem- direkte fly. hvad må det koste med Thai eller SAS. Man kan aldrig sammenligne prisen på en billet man køber dagen før afgang, med en man køber et halvt år i forvejen. Derfor er det et forkert spørgsmål at stille, hvad en billet med Thai eller SAS, med afrejse imorgen må koste. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Girobank |
Lagt på d. 12/07-2012 20:02
|
Kim L nu skal du passe på at Helle ikke beskatter din gevinst. Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 12/07-2012 20:09
|
He he, ja, det ville jo godt nok være trist. Har I aldrig overvejet mellemlanding? Når man er to, går tiden jo forholdsvis hurtigt; tiden kan godt føles lidt lang, når man sidder der alene og venter på at komme videre. |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 13/07-2012 00:02
|
KIM L her er prisen med Thai: 6000 kr. direkte uden stop og en god service ombord. Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
Vespa |
Lagt på d. 13/07-2012 01:41
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 57 |
Vi bestilte i December 2011 til Bangkok med SAS, med afgang den 19/10 og hjem igen den 16/11 2012 Pris 5826kr. pr. snude, jeg synes det er en ok pris Thailand kan man ikke få nok af.
|
|
|
CamillaV |
Lagt på d. 05/08-2012 10:11
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 39 |
Hvor længe tør man vente med at bestille billet, havde håbet på at der kom tilbud igen, men nu har jeg tjekket priser hver dag i den sidste måned og der er ikke sket noget endnu. Tør man vente eller skal man bare købe nu? Bliver billetterne dyrere jo tættere på afrejsedag man kommer? Jeg ved ikke endnu hvilken dag jeg tager afsted, men det bliver i september og så bare have 14 dage på phi phi. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 05/08-2012 12:36
|
Skal det være direkte? Jeg ved ikke, hvor du leder, og hvornår du sådan mere præcist vil rejse, men der er da billetter til omkring 4.500 kroner med mellemlanding fra omkring d. 10. september og 14 dage frem.
|
|
Spring til debat: |