Se indlæg
 Udskriv debat
Ring Gratis Til Danmark fra Thailand
Draaben
Hej Shock
Med dette program kan man ringe gratis til fastnet telefon I DK og andre lande fra sin computer i Thailand:

http://www.voipbu...index.html

Venlig hilsen Frank
Redigeret af d. 24/01-2006 12:41
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

jorn
Getting your Phone Number:
We're still beta testing this service, so getting a phone number is only available after you sign in to your Account page. Only accounts with a positive balance are eligible for a personal phone number.

Man skal have penge paa kontoen for at kunne oprette et nummer

Rates
Your phone number is totally FREE! People calling your VoIP-In number pay the regular phone rate.

Husk at fortaelle bedstemor, at hun altsaa betaler normal takst hvis hun ringer til digGrin

Phone numbers are currently available in:

Austria
Czech Republic
France
Germany
Netherlands
Poland
Switzerland
United Kingdom

Du kan altsaa ikke oprette et nummer i Danmark og thailand

Free calls (landlines only)
Argentina
Austria
Denmark
Finland
Germany
Greece
Ireland
Luxembourg
Netherlands
Norway
Portugal
Spain
Sweden
Switzerland
Taiwan

Men ikke til Thailand

| home | free download | news | instructions | rates | feedback | buy credits/sign in | FREE calls to Argentina and PortugalFREE calls to Argentina and Portugal
Buy Credits
Features Trial Full
FREE calls: 1 min unlimited
FREE peer-to-peer calls Yes! Yes!
Free VoIP-In phone number no Yes!
€ 10,- credit deposit no Yes!

Du skal altsaa inbetale 10 ero (80 kr) for at kunne bruge systemet

You need to sign in with your VoipBuster Name to continue. This is the same VoipBuster Name and password you use in the VoipBuster application. If you don't have a VoipBuster Name, please download VoipBuster to create one, and visit this page again.

Sign in to VoipBuster
User name:
Password:
Problems signing in? | Forgot your password?

NOTE: This is a BETA release. If you experience any bugs, problems or have any questions, please visit our feedback page. home | free newsletter | user forum | tell your friends
© 2005 - 2006 - all rights reserved | press | terms of use | privacy policy | About us

Det er maaske ikke saa dumt, men knapt saa veludbygget som skype og man kan nu registere sig hos skype tale imellem to computere gratis uden at saette penge ind paa kontoen!Wink

Bemaerkat der ikke bliver oplyst om moms (v.a.t) paa deres samtale priser.Cool
“Music is the only language I whirly understand"

jorn
Spar 15 % paa din skype!

Du kan spare moms svarende til 15% hvis du registere dig paa en adresse uden for EU, f. eks. Thailand.Wink

Og det kan du goere selv om du betaler med dit danske visa kort!Cool

Draaben
Man behøves ikke at få et telefon nummer for at kunne ringe. du behøves heller ikke at indsætte €10 på kontoen.
Man kan nøjes med €5 omkring 240 thai bhat.
men så kan du ringe timevis og lave de sædvanlige marton sammentaler til Danmark....Gratis.
Det virker......
Sammentale kvaliteten er super, bedre end hvis man ringer fra sin mobil eller fastnet telefon i Thailand
Redigeret af Draaben d. 23/01-2006 09:22
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

Suk Rak Ning
Jeg har lige oprette Voipbuster, det virker perfekt.

Ang. Skype, så er det jo trods alt ikke alle der har en computer, min far har ingen, så der er Voipbuster genial.

Så mange tak til Frank " Draaben "Grin

Mvh. Suk....................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

thomas2610
Husk så at hos Skype, bliver din kotos indestående sløjfet (stjålet) indraget Angry hvis din konto ikke bruges i 180 dage. MEN kontoen bliver IKKE lukket.

Jeg mistede 24 EUR på den måde, så helt gratis er Skype ikke altid.Angry

(Måske jeg næste gang skulle læse alle de sider jeg bare klikkede OK til.)Pfft

Eismark
Dine penge på VoipBuster bliver opså konfiskeret hvis du ikke har brugt dem inden 180 dag, eller hvis du ikke indsætter ekstra penge på din VoipBuster konto indefor 180 dage, og man kan ikke indsætte penge på kontoen før det resterende beløb er meget lavt.

I starten kunne man indbetale 1€ og tale ubegrændset. Efter et stykke tid blev minimumsbeløbet sat op til 5€, og i øjeblikket er minimumsbeløbet 10€.

Dvs. at den ene € jeg indsatte på min VoipBuster konto for et halvt år siden, og som jeg ikke har brugt en eneste cent af endnu, fordi alle de numre jeg har ringet til har været gratisnumre, blivet konfiskeret nu hvis jeg ikke indsætter yderligere 10€.
Så må man jo gøre op med sig selv om 76 kr. er for meget for at kunne ringe gratis op til fastnetnumre i en stor del af verdenen (ikke til Thailand) er for meget.

Venlig hilsen
Eismark

Suk Rak Ning
Jeg forstår ikke, at du siger at min. beløbet er 10 Euro, jeg har lige koblet mig på, der blev sat 5 Euro ind, men selvom om det så var 10, så syntes jeg at det er billigt også selv om de napper dem efter 180 dage.Wink

Mvh.Suk...................Cool

[small]
Hvis jeg ringer til DK fra min fastnet, vil det koster mig ca. 12.000Thb, for 180 dage.........( 009 )
[/small]

Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/01-2006 14:24
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

jorn
Jeg maa erkende at jeg ikke tjekke om beloebet stemmer, men som jeg laeser deres tekst paa Engelsk, saa laeser jeg det som om man skal indsaette et svarende til 10 ero for at kunne bruge systemet.Smile

Hvis man downloader deres program kan fakta da godt vaere anderledes, og umiddelbart ser det billigt ud, men helt gratis tror jeg nu ikke det erWink men hvem ved jeg kan da kun blive positivt overrasketGrinGrin.

Personligt bruger jeg pengne hos skybe og de 180 dage (3 maaneder) har jeg ikke overskredet.Grin men laes alt ogsaa det der staar med smaat det betaler sig og man bliver ikke ubhageligt overrasket.

Hele systemet er ikke baseret paa at de tjener direkte penge paa samtalerne men mere paa at de har pengene og kan investerre dem i andet og saa det faktum at mange ikke laeser det hele og saa hiver de penge hjem paa et "nul forbrug"Wink

hvis der er 5 millioner der saetter 5 euro ind, saa er det ikke smaa penge der her er tale om. GrinGrinGrin

Spring til debat: