Se indlæg
 Udskriv debat
SAS lukker Bangkok-ruten ?
mudi
http://www.check-...leID=64422
 


Surprice - Surprice

Men la' os lige klappe hesten, og vente med at se hvad der sker ... Smile
Redigeret af d. 06/07-2012 06:07
 
30411717
PR52 skrev:



Surprice - Surprice

Men la' os lige klappe hesten, og vente med at se hvad der sker ... Smile
hej der jo ikke nogle der ved i nu om den lukker vel di skære bare ned på ruten kun detSad og det er ikke kun på bangkok ruten di skære ned på
 
Boes
Og hvadså ???
Har selv ikke brugt SAS de sidste 6 ar. Synes at det kun er et løft hvis vi i fremtiden skal flyve med Thai eller Norwegian.
Jeg kan ikke rigtigt se noget problem i ikke at flyve SAS....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein
 
sony
Ja jeg vil heller ikke savne det skod fly selskab, så ved da hvem man skal vælge thai eller austrian og wien.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!
 
jydetampen
Det eneste problem er at der en mindre til at presse priserne på billeterne,også hvis thai sætter en mindre maskine ind på ruten,så bliver der ikke mange gode tilbud på en direkte afgang,så er det godt man kan flyve fra Billund over Amsterdam.
 
natty
Det er da ret simpelt, jo flere som flyver på en given rute, jo mere konkurrence, og dermed fordele for kunderne.
Hvis Thai får monopol på den direkte rute til Bangkok, kommer der måske helt andre priser og ikke mange slagtilbud.
Det er sgu da ikke så godt for os som foretrækker at flyve direkte.
Så til SAS haderne som er ligeglade eller måske endda skadefro, hvis SAS lukker ruten, I kommer måske også til at betale for det.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
jydetampen
Ja jeg hører til dem som ikke bryder mig om sas,men at jeg er ligeglad eller fryder mig over det,dem hører jeg ikke til netop pga de gode tilbud.
 
kkn3122
Boes skrev:

Og hvadså ???
Har selv ikke brugt SAS de sidste 6 ar. Synes at det kun er et løft hvis vi i fremtiden skal flyve med Thai eller Norwegian.
Jeg kan ikke rigtigt se noget problem i ikke at flyve SAS....



Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående.
For mig er det fuldstændig Græsk/Katolsk om SAS beflyver ruten.
Der findes alligevel masser af alternativer.
Og de vil formentligt også være der i fremtiden.

M.V.H.
 
Peder1968


Hvis SAS stopper med flyvninger til Bangkok vil det mest sandsynlige være at SAS indgår et tættere samarbejde med Thaiair som beskrevet nederst i ovenstående link.
Normalt er afgangene til og fra Bangkok fyldt op og det ville være sindssyg at lade dette kundegrundlag sive over til en konkurent. Indvidere ville der også kunde spares en del penge på personalet da der så vil være Thai personale.
Derfor tror jeg stadig "SAS afgangen" vil eksistere men højest sandsynlig med Thaiair som operatør.. Cool

Til dem der ikke har rejst med SAS i de sidste 6 år Smile Madkvaliteten er altså blevet væsentlig bedre hos SAS. Grin

Men ellers er SAS jo ved at købe nye fly, så hvem ved hvad der sker??? Eating Fast
 
Djan
natty skrev:

Det er da ret simpelt, jo flere som flyver på en given rute, jo mere konkurrence, og dermed fordele for kunderne.
Hvis Thai får monopol på den direkte rute til Bangkok, kommer der måske helt andre priser og ikke mange slagtilbud.
Det er sgu da ikke så godt for os som foretrækker at flyve direkte.
Så til SAS haderne som er ligeglade eller måske endda skadefro, hvis SAS lukker ruten, I kommer måske også til at betale for det.


Præcis. Stiger priserne på den direkte rute til Thailand, så stiger priserne tilsvarende på alle de andre ruter. Det kommer til at ramme alle - også dem der hader SAS.
Men, skidt især for mig der kun flyver direkte - ville hade at sidde i et halvt døgn i fx. Dubai.
 
natty
Djan skrev:

Præcis. Stiger priserne på den direkte rute til Thailand, så stiger priserne tilsvarende på alle de andre ruter. Det kommer til at ramme alle - også dem der hader SAS.
Men, skidt især for mig der kun flyver direkte - ville hade at sidde i et halvt døgn i fx. Dubai.


Korrekt, priserne fra de andre selskaber med stop, sættes bla udfra hvordan prisen er sat på "hjemmemarkedet", altså den direkte forbindelse.
Det sker også at det f.eks er billigere at flyve med SAS fra Amsterdam og Paris til Bangkok, end fra CPH, selvom det er længere og med stop.
På samme måde er priserne fra CPH sikkert billigere med KLM og Air France, end hvis du kun havde fløjet fra Amsterdam eller Paris.
Mødte engang en dansk pige på Soh Samet.
Hun boede i Nice, men fløj Nice-CPH-BKK, med SAS, kun fordi det var den billigste billet hun kunne få til Thailand, jeg tror at hun havde betalt 1/3 mindre end mig CPH-BKK.
Redigeret af natty d. 07/07-2012 18:42
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
Lung Yao
Djan skrev:
.....................................................................................
.............................................................
1) Præcis. Stiger priserne på den direkte rute til Thailand, så stiger priserne tilsvarende på alle de andre ruter. Det kommer til at ramme alle - også dem der hader SAS.
2) Men, skidt især for mig der kun flyver direkte - ville hade at sidde i et halvt døgn i fx. Dubai.

1- Det er ikke sikkert, hvis der er fri konkurence på markedet (modsat de "kartelaftaler"Wink.

2- Hvor længe varer en "halv dag" , fordi for fjorten dage siden ventede vi kun 3t.40min i Dubai Tuttelu Tralla , og det samme skal vi på retur vejen.
Men Ja, der findes nogle flyvninger med EK hvor ventetid i Dubai ville være 14T+, men det skyldes det at : Du får hvad du betaler for.Wink (gav selv lige under 7K for 1mnd billet, hvor TG skulle have næsten 9K)


.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
Lung Yao
Peder1968 skrev:
..........................................................
[Til dem der ikke har rejst med SAS i de sidste 6 år Smile Madkvaliteten er altså blevet væsentlig bedre hos SAS. Grin

Men ellers er SAS jo ved at købe nye fly, så hvem ved hvad der sker??? Eating Fast

Jeg gætter på at de ville enten gå reelt konkurs eller blive opkøbt at et andet selskab (måske Thai Grin) p.g.a den dundrende underskud som indkøbet af de nye fly ville påføre selskabet. Violin


.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
jydetampen
Lung Yao skrev:

Peder1968 skrev:
..........................................................
[Til dem der ikke har rejst med SAS i de sidste 6 år Smile Madkvaliteten er altså blevet væsentlig bedre hos SAS. Grin

Men ellers er SAS jo ved at købe nye fly, så hvem ved hvad der sker??? Eating Fast

Jeg gætter på at de ville enten gå reelt konkurs eller blive opkøbt at et andet selskab (måske Thai Grin) p.g.a den dundrende underskud som indkøbet af de nye fly ville påføre selskabet. Violin


.

Ja det der ikke godt ud for sas,igår kunne læse på text tv at det var helt galt med indtejningen pr passagere var faldet med 2.5 %
 
PATINYA
kkn3122 skrev:

Boes skrev:

Og hvadså ???
Har selv ikke brugt SAS de sidste 6 ar. Synes at det kun er et løft hvis vi i fremtiden skal flyve med Thai eller Norwegian.
Jeg kan ikke rigtigt se noget problem i ikke at flyve SAS....



Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående.
For mig er det fuldstændig Græsk/Katolsk om SAS beflyver ruten.
Der findes alligevel masser af alternativer.

Og de vil formentligt også være der i fremtiden.

M.V.H.



helt korekt...SAS er overhovedet ikke vrde at ofre en skilling på har gjort det en gang og aldrig mere, og kun fordi jeg skulle akut hjem og thai først havde ledige pladser 19 dage senere
 
natty
apropos
Sakset fra Take-off.dk

"Det er i modsætning til tidligere på langruterne, at det går rigtigt godt. Den interkontinentale trafik steg med 11 procent, trafikken til Asien med 31 procent. Dels på grund af en ny rute til Shanghai, dels på grund af trafikken til Kina i det hele taget. Formentlig også fordi det går lidt bedre på Japan end tidligere i år. USA-ruterne er heller ikke værst. Derimod ser det næppe så godt ud for ruten til Bangkok på grund af noget, der begynder at ligne en overkapacitet.

http://www.takeof...news/23344
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
Fido
SAS vil nu ikke blive savnet paa ruten. Der er efterhaanden saa mange muligheder fra CPH med et enkelt stop undervejs og kort ventetid ... Finnair har billige business billetter for tiden Wink
One man's ceiling is another man's floor
 
milex
I modsætning til næsten alle andre - ved faktisk ikke hvad de har mod SAS - vil jeg da være ked af det hvis de lukker CPH-BKK.

Afgangen fra CPH sen aften er for mig den optimale. Gå ombord - en god nats søvn - og vupti - så er man i BKK.

Har fløjet med SAS, THAI, Austrian, SWISS etc. Kan egentlig ikke se den store forskel. For mig drejer sig om at komme hurtigst muligt fra A til B. Om det ene selskab så serverer en enkelt drink mere - kan ikke ophids mig.

Mht. til stop undervejs - kort eller lang - det er vel den totale rejsetid man skal forholde sig til!.
 
natty
milex skrev:

I modsætning til næsten alle andre - ved faktisk ikke hvad de har mod SAS - vil jeg da være ked af det hvis de lukker CPH-BKK.

Afgangen fra CPH sen aften er for mig den optimale. Gå ombord - en god nats søvn - og vupti - så er man i BKK.

Har fløjet med SAS, THAI, Austrian, SWISS etc. Kan egentlig ikke se den store forskel. For mig drejer sig om at komme hurtigst muligt fra A til B. Om det ene selskab så serverer en enkelt drink mere - kan ikke ophids mig.

Mht. til stop undervejs - kort eller lang - det er vel den totale rejsetid man skal forholde sig til!.


Jeg har det på samme måde, men morsomt bliver det da først når nogen begynder at fremhæve Finnair. Har selv fløjet med dem og kan ikke se, at de skulle være bedre end SAS.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
 
Spring til debat: