Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hejsa
nogen der ved hvad en pris på en flybillet omkring nytår da jeg har planlagt 8 uger til thailand 'starte i bangkok .. tænker på at ta afsted den 28-29-12 til den 27-2-2013
hejsa
nogen der ved hvad en pris på en flybillet omkring nytår da jeg har planlagt 8 uger til thailand 'starte i bangkok .. tænker på at ta afsted den 28-29-12 til den 27-2-2013
på forhånd tak
Prøv at søg på diverse flysøgemaskiner, det er faktisk rigtigt sjovt og lærerigt.
Hvis du ser under det emnet du også har postet i, kommer der rigtigt mange gode råd og forslag om hvordan man gør og hvor.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
Det er ret væsentligt, om du vil flyve direkte. Turkish er fx cirka 2.000 kroner billigere end den nævnte pris for Thai Airways, men det er med en mellemlanding.
Det er ret væsentligt, om du vil flyve direkte. Turkish er fx cirka 2.000 kroner billigere end den nævnte pris for Thai Airways, men det er med en mellemlanding.
2x33 timer > hvor sjovt er det 😝
Ok, jeg tjekkede ikke tiden. Jeg har købt en billet, der passer med den ene af vejene med så bare med en anden længde på opholdet, og den kostede cirka 4.600 kroner med henholdsvis 15 og 17 timers flyvetid. Jeg regnede umiddelbart med, at det var samme flyvetid her.