Se indlæg
 Udskriv debat
Godt tolerant hotel i Bangkok Premiere Inn sukhumvit soi 20
Robert Kronberg
Hej,

Det er muligt, at det er mig, der er helt tosset.

Men altså 6-7 mennesker i et lille rum i 1-2 uger, og det tager de fleste af jer grav alvorligt...

http://www.danishschool.dk/thailand/
Good for Falang
Nej ikke migPfft

Good for FalangCool

nicefarang

I øvrigt var det efter min mening også fint med rinpoche tip om Crown Hotel til bath 540,-. Tak!

Jeg kan ikke finde noget om Crown Hotel på nettet.
De har måske ikke hjemmeside.

thaikurt1
KronbergTH saa er man jo thai de bo ogsaa mange i samme rum.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
rinpoche
hej nicefarang,

nej, det har de ikke, det har de heller ikke brug for til den pris Smile

rinpoche

cobendallas
Hej sikke mange svar der er kommet til mit indslag, nu skal det lige siges at jeg er 29 år gammel og jeg tilbringer 90 % af min tid sammen med thailænder , jeg bruger min tid i thailand 50% i Korat og resten af tiden er jeg i bangkok (eller et andet sted i landet) tro mig dette hotel er ikke et fest hotel eller noget taget ud af dork khawsarn nej stille og roligt, samme spredning af gæster som der er på feks. Stable Lodge , så det er ikke et horehus eller short time hotel, nej det er bare et hotel med et tolerant personale og ledelse .
jeg har nogle venner som jeg tager med ude fra korat og så ha jeg venner som bor in Bangkok alle er thaier (d.i.v ingen økonomi til at feste på sukumvith) altså så er det mig der betaler, i hvert fald 70 % af alle omkostningerne og jeg elsker af have mennesker omkring mig, så er det jo ideelt, der er nok ikke mange som mig det ved jeg, men det kan jo komme til nytte hvis man for eksempel
har familie med sig til bangkok, jeg siger ikke at i skal have 5-7 mennesker boende på et værelse ,men en bror en onkel og far til jeres kone kan sagtens være der uden du skal åbne et værelse mere, hvilke jeg har oplevet med andre hoteller og husk på man har ikke den samme økonomi når man bor i thailand som hvis man er på ferie

best regards

nicefarang
Er der nogen der har erfaring med guesthouses ?
På hostelworld.com er der nogen til 30 kr om dagen.

rinpoche
Nu skriver du ikke noget om hvor det skal ligge henne.
Men jeg har fast et værelse i bangpli ude ved den nye lufthavn.
2500 baht om måneden.

Her får du også et nydeligt rum fra 250 baht om dagen,de har tilmed svømmepøl.

[url]www.bangpli.com[/url]

rinpoche

nicefarang
SANANWAN ser godt ud. Kan man gå derfra til On NUT stationen ?

xxxx
jorn skrev:
NEJ! Det skrev jeg vel ikkeSadSadCoolCoolCool

Ha ha jo det skrev du sq JornGrin
Naa men altsaa paa den anden side kan der jo vaere saa mange gode grunde til at det er rart med en rasteplads.. ik..
Man kan vaere blevet traet - faaet hovedpine - svaert at finde en taxi - ingen chauffoerer forsdtaar hvor man vil hen - ja saa er det jo godt der er et lille billigt logi nede i minefeltet ik.. Grin
Ligesom naar vi koerte fra Vejle til Sct pauli i Hamburg, saa kunne det ogsaa se lidt traels ud at skulle hele vejen hjem igen i samme hug..GrinGrin Der var i oevrigt ogsaa mange Thaier..hmmm gad vide hvad de lavede der.

dem som ikke har vaeret ude at lege lidt er gaaet glip af nogle sjove oplevelser... bare min mening..Wink

Kronberg, ok indlaegget kunne selvfoelgelig laeses paa forskellig maade, men jeg laeste det bare ikke som om alle pigerne skulle vaere der paa samme tid. Grin Saa var det jo ikke saa umuligt...
Men dog ville jeg nok takke nej tak til et vaerelse uden vinduer, uanset prisen....

Og saa kan jeg altsaa stadig ikke forstaa det med Crown hotel, for der var en Crown hotel inde bagved et sted mellem soi 4 og 8 paa Sukhumwit, medmindre da jeg var meget fuld den nat.. Men jeg kan dog huske vi gik fra Nana til hotellet....

Le-si

Robert Kronberg
nicefarang,

Nej, man kan absolut ikke gå fra Samut Prakan til On Nut.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

jorn
Vi har forskellige behov og oensker til oplevelser. Forskellige krav til priser, naar vi rejser og det vel hvad det hele handler om.Cool

Hvad i hver isaer ellers ioevrigt fortager jer paa jeres rejser, det maa jo vaere en privat sag.Wink

I Thaikulturen sover man i samme rum hele familien. og fint nok! saa det goer Thaier vel saa ogsaa naar man rejser sammen.Wink

Der altid mange maader at laese et indlaeg paa! Hvis man laeser indlaegget med en danskers oejne, saa er vi straks i "sandkassen"Grin

Hvis jeg var thai ville jeg nok laese det som stedet hvor man kunne bo hele familien for smaa pengeWink.

Hvis i vil saa kan i da sagtens bo i Bangkok 350,- bath pr. (52 kr.) pr.nat. Det dog lidt uden for "mine feltet" i "khets" de mere lokale omraader.

Det er et rent, paent hotel og i faar et vaerlse med en dejlig dobbeltseng, aricondition og varmt vand i bruseren der saagar tv paa vaereslet. Der er uniformeret vagter paa alle etager samt video overvaagning. receptioen er bemandet med to personer 24 timer i doegnet og der er fred og ro, ingen udskelser bliver accepterret. (uden for rummet)Smile

Men de lever ikke af turister! De lever af thailaendere! ikke maend der skal bedrage konen, men maend der bor hjemme og som har brug for lidt privat liv sammen med "kaersten"Wink

De fleste af den type steder har dog opdelt hotellet, saa hvis der skulle komme en "turist" forbi, saa faa man et rum paa den etage der er i mindst drift den aften. Selv de dyre hoteller har "specielle tilbud" paa saerlige etager for de lokale som kender systemet.Cool

Der er saa mange hoteller i thailand (Bangkok isaer) at de kan simplethen ikke leve af turisme alene.Cool

Pris og kvalitet haenger sammen! og hvad jeg ofte hoere er "wow 3000,- baht pr. nat gud det var da dyrt" nej! det er mange penge ja! men dyrt? er det kun hvis man ikke faar hvad man burde faa for de penge.Wink

3000,- baht er ca 500,- danske kroner! men det er jo hvad et "baggaards" hotel paa vesterbro koster! Wink

Naar vi rejser i thailand (det goer jeg ofte) saa vaelger vi et godt hotel for det har vi raad til i thailand. Det er en af de ting vi nyder ved at vaere i thailand. Men jeg er mig, andre prioterre anderledes.Cool

Al information har en vaerdi for en eller anden! resten er en privat sagGrinGrinGrinGrinGrin

Og nej! Jeg hoere ikke til i blandt guds bedste boern og ja, min kaerste har det fint med at jeg smutter en tur i byen med vennerne og at slutter aften med at nyde en god massage!GrinGrin (ikke noedvendvis sex)Wink Det er faktisk en del af det sociale liv.
“Music is the only language I whirly understand"

thaikurt1
Hejsa jorm.

Da vi skal bo i bangkok et par dage kunne jeg godt taenke mig at vide hvor det hotel du omtaler til 350 bath ligger har du en adresse og et mobil nummer. Wink

Da min ven kommer fra danmark og gerne vil se Bangkok da han elles kun holder ferie i Pattaya. Cool
Redigeret af thaikurt1 d. 23/01-2006 06:27
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
jorn
Nicefrang skrev:

Kronberg TH skrev:
Nej, man kan absolut ikke gå fra Samut Prakan til On Nut.

Nej det ville vaere noget af en spadser tur og der er ikke rigtig noget skytrain eller Metro, der er busser og taxa, om end mange taxa vil sige nej tak til tur ind til de mere centrale omraader, da ikke kender omraaderne og trafikken er taet.

Der i oejeblikket et stoerre vejarbejde paa Tanon Sinerakarin, som skaber om end mere kaos end normalt.

Jeg kender ikke hotellet, men jeg tor at du vil faa lidt stoerre glaede af at betale lidt mere og saa vaelge et hotel der ligger mere centralt.Smile

Men mon ikke Suk ved noget! det er jo hans territorium!Grin

“Music is the only language I whirly understand"

Robert Kronberg
Hej,

Hm, de gange, jeg har haft venner og familie på et hotel, plejer jeg, at booke et dobbelt-værelse til mig og konen, og absolut kun os; og så et twin til de "andre", eventuelt med en ekstraseng. Jeg kunne aldrig finde på at invitere gæster ind i "soveværelset". Men okay, sådan er vi så forskellige.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

rinpoche
nicefarang skrev:

Nej, som de også anbefaler på hjemmesiden, tag en taxameter første gang ellers kører der også off. busser.

Det er ikke særligt hensigtsmæssigt at bo her hvis du har daglige ærinder downtown, da det ligger en 25 km udenfor centrum.
Men det passer mig fint, da jeg kun når det er nødvendigt opholder mig inde i det centrale bangkok.
Og så kender jeg ejeren fra gamle dage i Ranong, hun lader mig have mit transportmiddel stående etc.

mvh
rinpoche

Spring til debat: