Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Transport i pattaya
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 03/07-2012 19:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Det kan faktisk godt lade sig gøre at få at komme ind på visse steder til Thaipris. Et lille smil - lidt godt humør - og en smule thaisnak (altså fra mig) ja så er den gået visse steder Ordret sagde jeg bla (Jeg er kun halv farang) så kom smilet frem og vupti halv pris. Så prøv jer frem hvis i har mod på det.. Kim du kom mig lidt i forkøbet 0-)))))))) Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
golfer |
Lagt på d. 03/07-2012 19:33
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
Helt ærligt er det ikke lidt småligt at blive ophidset over at skulle betale et par baht mere end Thaierne skal - jeg gider altså ikke ødelægge mit humør med noget i den småtingsafdeling - det er livet ligesom lidt for kort til. Jeg skal da også betale mere for at tage toget i Danmark end en pensionist skal (også selvom pensionisten er mere velhavende end mig) - hidser i jer også op over det og nægter at betale mere end en pensionist gør? Eller førtidspensionisten som som får masser af penge for at sidde og drikke bajere i Pattaya mens vi andre må arbejde for at bo i det kolde Europa? se det er sgu da forskelsbehandling så det basker |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 03/07-2012 20:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
golfer skrev: Helt ærligt er det ikke lidt småligt at blive ophidset over at skulle betale et par baht mere end Thaierne skal - jeg gider altså ikke ødelægge mit humør med noget i den småtingsafdeling - det er livet ligesom lidt for kort til. Jeg skal da også betale mere for at tage toget i Danmark end en pensionist skal (også selvom pensionisten er mere velhavende end mig) - hidser i jer også op over det og nægter at betale mere end en pensionist gør? Eller førtidspensionisten som som får masser af penge for at sidde og drikke bajere i Pattaya mens vi andre må arbejde for at bo i det kolde Europa? se det er sgu da forskelsbehandling så det basker Golfer du er en modig mand |
|
|
CHINGCHOK |
Lagt på d. 04/07-2012 02:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 110 |
@Amagerdreng Enig. Det har jeg også gjort mange gange. Det kræver bare en vis situationsfornemmelse at gøre dette. Hvis nogle prøver med direkte scam gider jeg slet ikke diskutere, så går jeg bare min vej Mvh chingchok จิ้งจก
|
|
|
sputnik |
Lagt på d. 04/07-2012 12:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Amagerdreng skrev: Det kan faktisk godt lade sig gøre at få at komme ind på visse steder til Thaipris. Et lille smil - lidt godt humør - og en smule thaisnak (altså fra mig) ja så er den gået visse steder Ordret sagde jeg bla (Jeg er kun halv farang) så kom smilet frem og vupti halv pris. Så prøv jer frem hvis i har mod på det.. Kim du kom mig lidt i forkøbet 0-)))))))) Ja det nytter ikke at komme som en fornærmet dansker med sure opstød. Helt enig med dig Amagerdreng og så løfter det begge parter til godt humør,det er i god thai-ånd,efter min mening |
|
|
poom |
Lagt på d. 08/08-2012 13:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
er lige kommet hjem fra pattaya der var ikke de store problemer denne her gang og jeg synes at priserne var steget meget allevejne der var lige en ting hvor jeg hoppede på en grisebil fra sai 3 ned forbi amari og stod af nede ved walkingstreet. helt normalt på ruten. der kæftede han op og ville have 100 B jeg sagde at så ringer vi da bare til turistpolice og får den sag klaret. det kan fandme ikke koste 100 B at køre i rute der. der var meget råben frem og tilbage og jeg blev ved med at sige at så ringer vi da bare til turistpolice . jeg tror ikke at han havde lyst til det han fik 30 B og jeg fik fred selvom 30 nok også er for meget. jeg har ikke noget mod at fyre 1000 B af på en middag men at få tværet rundt i fjæset at jeg er en skide falang og skal acceptere ekstra priser gider jeg ikke jeg har snakket med rigtig mange danskere der er turister om at de ikke gider thailand mere pga. det her. og problemer med dyre taxi. men det var bangkok. men som jeg også skrev er der fanme blevet dyrt allevej ne |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 08/08-2012 13:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Kære Poom mit råd til dig ville have været "Stik ham 10 baht vend ryggen til og gå" dermed skulle der ikke ske mere i den sag.. Har prøvet det med overpris mange gange men ALDRIG betalt mere end højst de 10 baht...som det koster den dag i dag... Aldrig har jeg haft problem fordi jeg er gået efter at have betalt de 10 baht han / hun ved godt at mig skal de ikke snyde pg kan du evt snakke lidt that så gør det. Så lukker de 100 % kæje. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Klovn |
Lagt på d. 08/08-2012 14:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Ta"en gris...10 thb i pattaya,men hvis jeg skulle til jomtien fra walking st. ville jeg gi" 20 |
|
|
sank |
Lagt på d. 08/08-2012 16:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
der er ikke noget galt med at betale 20 til Jomtin men de forlanger det ikke ? jeg gør det dog også efter mørkedes frembrud. Fra N. bus station til Pattaya thai også 20 ? 30 inde fra Busstationen. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |