Se indlæg
 Udskriv debat
Billig billet til Bangkok søges sidst i Juli, eller først i August
Aalborg67
Hej Allesammen....

Tak for stor hjælp sidst jeg bestilte fly til Bangkok.
Det sparede mig for 8 timer og 1700 kr.. Tak til alle der hjalp..

Jeg skal afsted sidst i Juli eller første uge i August, og hjem 30 dage efter.

Kunne der være nogle med et link under 6300 kr. KUN direkte fly fra Cph........

Mvh.
Mogens

Amagerdreng
Det blir en HÅRD nød hvis du vil afsted i den periode og direkte (men kan anbefale Qatar med kort mellemlanding der er prisen under din pris feks 2/8-3/9 pris 5211 kr.) Men ellers prøv at søge på www.skyscanner.dk der har jeg altid fundet gode priser i forhold til andre søgemaskiner.
God jagt. (og tur)
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Aalborg67
Hej sa'...

Jeg har genembanket nettet og finder en pris på 6300 kr. Direkte.

Qatar, egentlig gode priser,,, MEEEN den laange ventetid i Doha,, orker det bare ikke når vi taler om 3 - 500 kr.

Hvor fandt du den pris.. Link ?.
Falder du over en så giv gerne lyd...

Tak for svaret...

Amagerdreng
Direkte på deres hjemmeside. Wink
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Mingomango
Nu ville jeg lige prøve at hjælpe.... Men det tør jeg ikke!!!!! Kiggede lige på et par datoer i det angivne rejsetidspunkt..... Men de bliver sgu dyre og dyre for hvergang man kigger.... og det er på samme datoer??? Måske et tilfælde? hved ikke! men den samme jeg startede med at se på, er steget med 1000.- på fem minutter???? kan selvfølgelig godt være at det skønne vejr i DK, ansporer flere til at rejse.... Men jo mere jeg klikker på samme dato.. jo mere stiger prisen?? udbyd/efterspørgelseSmile Ja, jeg kigger ikke mere, er bange for at det presser priserne op?????

Hved godt det ikke burde kunnu ske!!!! men prøv selv!!!!

Mvh
Flemming A.
Flemming Andreasen, Skovtoften 25, 4800 Nyk.F 42751490, flemmingandreasen@live.dk

Tumut
ja sas koster 6400 kr, men de havde jo lige 4 dage hvor du kunne have købt dem (måske) til 4595 kr. siger måske da nogle af datoerne ville prisen ikke være den, hvis over 21 dage. men tjekkede selv 2-3 afgange med 28 dage i september og oktober og der var prisen ellers 4595 kr.

Men det hjælper jo ikke dig desværre nu

Tumut
21 dage 4500 kr

http://www.thaiai...geNo=26802

President
Jeg har en direkte med SAS den 4 august, men kun en vej fra CPH til BKK , hvis du kan få den lavet om kan du få den for 1000 kr. og så flyve med Aerosvit hjem, de er ikke så dyre med en vejs billetSmile
President
mail:

Spring til debat: