Se indlæg
OBS!!!! flybillet.dk vs. Emirates
|
|
patirak |
Lagt på d. 27/06-2012 17:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Forleden dag oplevede jeg noget "sjovt".... Gik på flybillet.dk for at søge på billige billetter til noget familie (KBH til BKK T/R, 2 voksne og 2 børn fra midt Juli til starten af August). Billigste samlet pris på flybillet.dk med Air Berlin/Etihad Airways = kr. 28.764 Var lige ved at købe, da jeg i stedet går på Emirates hjemmesider for at tjekke priserne der. Her kunne jeg få billetter de præcis samme dage for i alt kr. 23.280!!!!!! Jeg laver herefter bestillingen med det samme. Flytiderne passede endda langt bedre sammen. For sjov skyld, går jeg så tilbage på flybillet.dk og tjekke prisen på NØJAGTIG de samme billetter hos dem. Samlet pris: kr. 32.680 !!!!!!!!!!! Så jeg har lige sparet kr. 9.400 på at købe fuldstændig de samme billetter via Emirates hjemmeside i stedet for flybillet.dk. Det er sgu sygt at tænke på!! Tror jeg dropper flybillet.dk fremover Så nu har vi kr. 9.400 at more os for i Thailand i stedet. Synes helt ærligt det er noget svineri, at der er så stor forskel. Redigeret af patirak d. 27/06-2012 17:38 |
|
|
parker75 |
Lagt på d. 27/06-2012 17:46
|
Begynder Antal indlæg: 14 |
Det har jeg desværre også oplevet med SAS. Fandt den billigste billet på www.momondo.dk og gik derefter ind på sas.dk og søgte på den samme afgang. Den var ca. 500 kr. billigere. Så nu tjekker jeg altid flyselskabets hjemmeside før jeg køber. รักประเทศไทย
[url]www.bangkok37.com[/url] |
|
|
patirak |
Lagt på d. 27/06-2012 17:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
parker75 skrev: Det har jeg desværre også oplevet med SAS. Fandt den billigste billet på www.momondo.dk og gik derefter ind på sas.dk og søgte på den samme afgang. Den var ca. 500 kr. billigere. Så nu tjekker jeg altid flyselskabets hjemmeside før jeg køber. Ja, jeg var godt klar over at der kunne være forskel - men hele 9.400 kr. er jo helt vildt meget forskel!!! Når man søger på flybillet.dk får man... Vent et øjeblik - vi søger efter de billigste flybilletter hos de forskellige flyselskaber... Det burde stå: Vent et øjeblik - vi søger efter de billigste flybilletter hos de forskellige flyselskaber og er igang med at tillægge flere tusinde kroner til den reelle samlede pris... |
|
|
natty |
Lagt på d. 27/06-2012 18:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Det er godt nok en gevaldig prisforskel, men har i mindre omfang oplevet det modsatte. Købte engang billetter med Austrian på flybillet, som var billigere end på Austrians egen hjemmeside og på andre søgemaskiner. Nogen gange har et søge site en specielpris fra et flyselskab, men jeg søger også nu først og fremmest på flyselskaberes egne hjemmesider, da de fleste bureauer smider mindst et par hundrerede kroner oveni for at videreformidle billetterne også selvom der ikke har været menneskehænder indeover. Noget skal de jo leve af. En undtagelse er Thai, som indtil videre konsekvent har været ret meget dyrere på deres egen hjemmeside CPH-BKK-CPH, men det er måske ved at ændret sig? Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 27/06-2012 19:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
Kunne være man skal undgår airberlin. http://www.bt.dk/...passagerer |
|
|
Frank |
Lagt på d. 27/06-2012 19:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
patirak skrev: Forleden dag oplevede jeg noget "sjovt".... Gik på flybillet.dk for at søge på billige billetter til noget familie (KBH til BKK T/R, 2 voksne og 2 børn fra midt Juli til starten af August). Billigste samlet pris på flybillet.dk med Air Berlin/Etihad Airways = kr. 28.764 Var lige ved at købe, da jeg i stedet går på Emirates hjemmesider for at tjekke priserne der. Her kunne jeg få billetter de præcis samme dage for i alt kr. 23.280!!!!!! Jeg laver herefter bestillingen med det samme. Flytiderne passede endda langt bedre sammen. For sjov skyld, går jeg så tilbage på flybillet.dk og tjekke prisen på NØJAGTIG de samme billetter hos dem. Samlet pris: kr. 32.680 !!!!!!!!!!! Så jeg har lige sparet kr. 9.400 på at købe fuldstændig de samme billetter via Emirates hjemmeside i stedet for flybillet.dk. Det er sgu sygt at tænke på!! Tror jeg dropper flybillet.dk fremover Så nu har vi kr. 9.400 at more os for i Thailand i stedet. Synes helt ærligt det er noget svineri, at der er så stor forskel. Bare ærgerligt at prisen ved andet besøg hos flybillet.dk ikke var kr. 50.000, så havde du haft kr. 26.320 ekstra til at morer jer for. |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 27/06-2012 23:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
parker75 skrev: Det har jeg desværre også oplevet med SAS. Fandt den billigste billet på www.momondo.dk og gik derefter ind på sas.dk og søgte på den samme afgang. Den var ca. 500 kr. billigere. Så nu tjekker jeg altid flyselskabets hjemmeside før jeg køber. Så er det jo sådan, at du får penge tilbage af SAS plus ekstra. De SAS-flybilletter som du kan finde på sas.dk udbydes også til salg på andre websites, eksempelvis via rejsebureauer og rejseagenter. SAS garanterer at du ikke kan finde en SAS Economy flybillet mere end max. DKK 100,- billigere på andre danske .dk-websites end på sas.dk. Hvis du finder en SAS Economy flybillet mere end DKK 100,- billigere på andre danske .dk-websites, udbetaler SAS en kompensation på DKK 500,-. |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 27/06-2012 23:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
Tumut skrev: parker75 skrev: Det har jeg desværre også oplevet med SAS. Fandt den billigste billet på www.momondo.dk og gik derefter ind på sas.dk og søgte på den samme afgang. Den var ca. 500 kr. billigere. Så nu tjekker jeg altid flyselskabets hjemmeside før jeg køber. Så er det jo sådan, at du får penge tilbage af SAS plus ekstra. De SAS-flybilletter som du kan finde på sas.dk udbydes også til salg på andre websites, eksempelvis via rejsebureauer og rejseagenter. SAS garanterer at du ikke kan finde en SAS Economy flybillet mere end max. DKK 100,- billigere på andre danske .dk-websites end på sas.dk. Hvis du finder en SAS Economy flybillet mere end DKK 100,- billigere på andre danske .dk-websites, udbetaler SAS en kompensation på DKK 500,-. kan så se, de lige har tilføjet en vigtig detalje under betingler, der ikke har været der sidst jeg tjekkede. Det skal være i Europa, så Thailand gælder ikke mere |
|
Spring til debat: |