Se indlæg
 Udskriv debat
Godt tolerant hotel i Bangkok Premiere Inn sukhumvit soi 20
cobendallas
Jeg synes lige at jeg vil anbefale Premiere Inn hotel det ligger på Sukhumvit soi 20 de har det mest tolerante personale og ledelse , det skal lige siges at jeg er typen som har mange gæster på besøg når jeg kommer til Bangkok jeg har slæbt 5-6 mennesker med ind på mit værelse i en uge, vor de har overnattet der, dette har jeg gjort 5-6 gange af 1-2 ugers varighed hvert år , jeg har aldrig hørt noget for det ,dog skal jeg give drikke penge til stuepigen, men så for min brændevin også lov til at lugte på mit værelse uden nogen problemer, så hvis du er en af dem som mig der har mange venner, familie og kvinder, ja sågar dyr (havde købt en hund i Bangkok på et tidspunkt) så er det et godt hotel det skal lige siges at der er omkring 80 hotel værelser hvor halvdelen er uden vinduer det koster 700-800 baht med morgenmad

clydehaumann
Det maa ikke vaere morsomt at rejse ud hvis man ikke har raad til det.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
Robert Kronberg
Hej,

5-6 gæster på ET hotel-værelse, dvs. 6-7 mennesker, i 1-2 uger (5-6 gange), og så i Bangkok. Godt det ikke er mig!

Det er fint nok, at du anbefaler et hotel, men for mig lyder det som en joke? 6-7 mennesker i et rum i Bangkok i et par uger. Mener du virkelig det, du siger?
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
jorn
Det lyder festeligt! Men maaske ikke et hotel jeg ville vaelge, hvis jeg oensker fred og ro!GrinGrinGrin

Men nu er jeg maaske ogsaa lidt sart, for mig betyder sikkerheden paa hotellet meget og et hotel der "tillader" uhaemmet adgang er maaske ikke et hotel jeg ville foele mig specielt tryg ved at bo paa!Cool

Men er man til fest og "ballade" saa syness jeg da det er godt valg og god information, det er saa stedet og det et er jo godt at vide for os alleWink

Det er en af de gode sider ved Thailand, de har plads til os alle.Cool
“Music is the only language I whirly understand"

xxxx
Hejsa

Vi har lige haft store vaske dag og saa er den foerste der smider med skidt en af Administratorne.. det var virkelig godt gaaet Grin

der kommer et serioest indlaeg om et horehus/hotel i minefeltet og saa skyder i det bare ned. hallo altsaa hva hulen skal man i minefeltet hvis det ikke er damerne/sprutten der traekker... Sukhumwit / patpong / pattaya / patpong osv osv der er kun en grund til at komme der og det er det de fleste bESTEMT ikke kender til eksisterer. Men som vi alligevel alle har proevet.. Og det er sq da sjovt engang imellem.. GrinGrin Om ikke andet saa faa en sludder med toeserne og drikke et par oel..

Saa jo Jorn det var information, saa kan vi jo bruge det hvis vi har lyst.
Jeg ville nok som dig ikke vaelge et af de hoteller der er ligeglade, men som f.eks royal River som tager et begyr for besoeg, men garanterer saa ogsaa at de besoegende ikke kan give os en sovepille og stikke af med alt af vaerdi.... Noget for noget.....

Le-si

thaikurt1
le-si det gamle ordsprog sige :at man skal ikke kaste med sted naar man selv bo i et glashus det maa passe til Administratorne indlaeg

Hvad fandet er det man vil saa er der jo ingen grund til at bruge penge paa dyre hotel men saa bruge det paa ol f.... hornmusik hver sine lyster
Redigeret af thaikurt1 d. 22/01-2006 08:46
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
xxxx
Hejsa Kurt
Nu ved jeg jo ikke hvad Clyde render og laver... saa om ordsproget passer paaa ham ??? GrinGrin
Men jeg tror da de fleste af os som bor her og er kommet her har proevet at vaere i minefeltet.. Cool ja altsaaa slet ikke mig, saadan noget kunne jeg ikke finde paa.. Grin

Men ellers har du ret det er for dumt at nedgoere et hotel.. billig... for man vaelger jo udfra hvad der er hensigts maesigt og ikke hvor man kan faa lidt big face for dyre penge.... Jo jo jeg har sq ogsaa betalt baade 5 og 10.000 for en overnatning, siddet til bords med Piat Van Dears osv.. for proeves det skulle det.. Men bortset fra en masse snobber fik jeg ikke meget mere for pengene...
Det er simpelhen et valg om hvad man vil bruge tiden paa... Er det sjov og ballade er de billige hoteller fuldt ud ligesaa gode som de dyre.. Vil man have nogle kontakter indenfor bussiness jamen saa er det de dyre.. Kortere kan det vist ikke siges..
Ligesom alle andre steder.. 1 time paa Golf banen soendag formiddag giver flere kontakter / forretnings aftaler end 2 uger i kontoret.....GrinGrin

Le-si

yeya
OK! Det var da information. Det ert også godt nok. Men for mig ligner det lidt en sexferie i Bangkok, på et billigt usselt hotel midt i "minefeltet"?. Men der skal jo være plads til os alle sammen. Det er nu ikke lige noget for mig, og jeg synes også at emnet er placeret på en forkert webside. Det er nok ikke størstedelen af brugerne her, som er til den slags ferie.

Men ok, hver mand sine lyster. God fornøjelse.Cool
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
thaikurt1
Hejsa yelly

Det ved man jo ikke om der er nogen der gerne vil vaek hjemme fra et par dage.

saa er det jo godt at vide hvor der et bilig hotel.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
yeya
jamen selfølgelig da. jeg siger også bare at det ikke er noget for mig.

[url]www.baanjoy.dk[/url

rinpoche
For det første har Premier Inn ikke nogen pool, for det andet er det altså ikke sjovt at bo i et rum uden vinduer. Har prøvet at vågne op der uden at ane hvad klokken var.
Koster nu godt nok 900 baht.
Et mere prisbilligt alternativ med pool ligger lige over på den anden side af Suk. på soi 29, crown hotel til 540 baht.

rinpoche

jorn
Jeg mener nu stadigvaek at det var en fin information, saa kan man jo selv vaelge fra eller til!GrinGrin

Mon ikke vi skal passe lidt paa med at slagt for mange "hellige koer" blot fordi webmaster og de flaeste andre oensker en sober tone er det jo ikke det samme som at alt underloedig information skal fjernes!Cool

Vi har jo jo nok alle mere eller mindre vaeret paa en "fjolle" ferie og mange har jo moedt konen eller kaersten i milijoet (ikke ment som en ned goerelse af nogen) hjemme siden har faaet soendagsskole og vi er alle aah saa paene!GrinGrinGrin

Please! Mon ikke der ogsaa her er et par stykker der trykker den af og hygger sig alternativt i Thailand??? Mom ikke at et par gamle rotter har nogle gode "hintz" for den del af ferie rejsende, som vi alle kunne faa glaede.WinkCool

Hvis vi begynder at begraense siden til "paene Hr Danamark og smukke fru Thailand" saa tror jeg sgu at hejmmesiden "gaar lige saa doed" som hvis vi ikke har en sproglig og verbal censur!Grin

xxxx
Hejsa Yelly

det er maaske ikke noget for dig, men det er altsaa noget for stoerste parten af de mennesker der rejser til thailand.. Saadan er det bare..
Alle jeg kender her ude har i hvert fald vaeret en tur forbi.. saadan er det....... Skal nok lade vaere med at naevne navne GrinGrinGrin
Og hvad saa det er en del af thailand. nok den del thailand er allermest kendt for.......

Saa jeg syntes stadig at det indledende indlaeg var serioes oplysning.....

Le-si

xxxx
ha ha Jorn
Om vi har et par Hintz.
niksen for vi kommer altsaa ikke de stederGrinGrinGrin
Men skulle du have brug for lidt info.. kan du jo proeve at spoerge...Grin

yeya
Ja det var da fin information. Så kan man jo bruge det til noget hvis man vil, eller også kan man lade være.
Vi er vel alle sammen interesserede i at bo billigt og godt når vi er der, men så skal det nok lige nævnes at de billige hoteller i det område ikke er for børnefamilier.
Jeg er tidligere blevet anbefalet hotel Woraburi inn i sukhumvit soi 4. Det prøvede jeg så, men boede der kun i 2 dage, da jeg ikke synes at min datter skulle se den ene mand efter den anden slæbe ludere med ind på hotellet og bl.a. poolbaren var omdannet til en bar for mænd med deres medbragte piger.
Så der bor jeg ikke mere. Og jeg mener at hvis man rejser som en familie så skal man holde sig fra de billige hoteller i nærheden af nattelivet.
Det var vist også lidt brugbar oplysning, men blot til en anden målgruppe.Frown
[url]www.baanjoy.dk[/url

jorn
yelle! tak for den info! jeg personligt meget omhyggeligt i mit valg af hotel, isaaer med boernene.

Og det er praesis det jeg mener! al information har en vaerdi for en eller andenGrinGrinGrinGrin

le-si tak i lige maade! Maaske kan jeg ogsaa bidrage til den del af thailand som fylder mest i turist brochuren! Men tja maaske nok bedt i PB!

Husklige at det som med oel, kvalitet og pris haenger sammen! Men modsat oel saa slaar Thai "produktet", de europaeriske valg muligheder i thailand, med flere laengder og skal jeg personligt slippe skillingerne, saa bliver det ikke i phat phong, men heller paa "Suprano" sukhumvit soi 26, lige foer 4 wings hotel.GrinGrinGrin

Undskyld,piger! Cool

jorn
tak for den info! jeg personligt meget omhyggeligt i mit valg af hotel, isaaer med boernene.

[b]Ingen misforstaaelser tak! Sad

jeg er personligt meget omhyggeligt i mit valg af hotel, isaer naar jeg rejser med mine boern!.
[/b]Smile

Frank
Jeg synes, at cobendallas indlæg var fint! Hvad skulle man ellers skrive om i kategorien Dansk Thai Website | Rejsemål | Hoteller ? Jeg kan ikke se nogen som helst problemer i det.

Det ville være fint, hvis flere rapporterede, når de havde været afsted.

I øvrigt var det efter min mening også fint med rinpoche tip om Crown Hotel til bath 540,-. Tak!

mvh
Frank
Redigeret af Frank d. 22/01-2006 17:50

jorn
The Good old Crown! yes! 8O kr for en nat og saa kan man jo altid smutte ved 4-5 tiden...................... "hjem" til sofitel........ Godt bud!GrinGrinGrinGrinGrinGrin.

jorn
NEJ! Det skrev jeg vel ikkeSadSadCoolCoolCool

Spring til debat: