Se indlæg
 Udskriv debat
10 timer til paradis
larsen99
Tumut skrev:

steen nielsen skrev:

hugoboerge skrev:

sudsakhon skrev:

Så er den landet ude i cyber space..

Under navnet "Teddy bear"

http://www.imdb.c.../tt1729226

Og her kan den downloades mod en pris, saa formoder det er helt legalt.

http://www.movies...s%29_movie

Jeg har lige set den der er ikke meget ved den, efter min smag

http://warez-dk.o...p?t=219283

Jeg har set den i biografen og igen idag, det er en af de bedste danske film der er lavet i meget lang tid og synes det er dejligt med en film, der måske finder en anden synspunkt om kærligheden i Thailand. Og så kan man bare ikke komme udenom at Kim Kold og Elsebeth Steentoft gør det fantatisk i filmen, som er Mads M debut film, som vandt mange priser ude omkring i verden og allerede solgt til mange lande. Jeg synes der er så meget der ligger under hele filmen, skjulte problemstillinger.

ALT i alt en film der er meget tæt på at få max karaktere.

Dejlig med en film der ikke bare er for folk der ikke skal tænke i en film, men en film man kan tænke over i meget lang tid.
Jeg så den i biografen da den kom fem, mage til morsom film skal man lede længe efter.
Vi var næsten flade af grin fra start til slut.
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

sudsakhon
Glæder mig. Skal se den i aften.

Konen var lidt lunken. Hun sagde, at hun er træt af at Pattaya og "koneproblemer" indgår i alle sammenhænge angående film/dokumentar om Thailand.

Jeg forstår hendes synspunkt, men efter jeg har set traileren synes jeg ikke at Pattaya og hvad dertil følger er det bærende element.

Dog er jeg helt enig i den problematske tanke, at når det er svært med pigelivet her i DK, så kan man "bare" tage til Thailand.

Det er jo lige netop den fordom, som er ganske udbredt.
En fordom der desværre er sand og usand på samme tid..

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Boes
Så er tingene vist ved at køre af sporet igen.
En pause til at indsætte sig i reglementet på siden er derfor tildelt Pescator.

Han er åbenbart JD inspireret......
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Joe
Jeg så den i biografen da den kom fem, mage til morsom film skal man lede længe efter.

Hvorfor?

Klovn
En lille men god film,værd at se,men morsom ?Eating Fast nej !

Boes
Joe skrev:

Hvorfor?

Glæder mig også til at se den - blir nok en download fra Piratbugten eller Extratorrent
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

hugoboerge
Boes skrev:

Joe skrev:

Hvorfor?

Glæder mig også til at se den - blir nok en download fra Piratbugten eller Extratorrent

Der er en link her i traaden.

Vi saa filmen i gaar aftes. Baade jeg og konen synes den var god, men morsom kan man da ikke sige den var med mindre man synes at en mand sidst i 30erne bliver domineret af sin mor ? Det er naermest tragisk.

hugoboerge
Webmaster skrev:

Pescator skrev:

Du har totalt ret, lille ven, jeg nyder Thailand, især når jeg møder dig i Lumpinlig Park:

[img]http://humor.desvariandoando.com/wp-content/uploads/raros/gente_rarita%20(19).jpg[/img] is not a valid Image.

Rolll

Så er tingene vist ved at køre af sporet igen.
En pause til at indsætte sig i reglementet på siden er derfor tildelt Pescator.

- Admin -

Det var rart. Pescator maa have haft nogle forfaerdelige oplevelser med Thailand siden han hader landet og dets befolkning saa meget. Eller er det mig der tager fejl ?

Peder1968
Tilbage til trådens udgangspunkt Smile tak Smile

hugoboerge
Peder1968 skrev:

Tilbage til trådens udgangspunkt Smile tak Smile

Vi er egentlig i traadens udgangspunkt. Vi snakker om et "paradis" som ligger 10 timer vaek fra Danmark og dette paradis synes vi (de fleste af os rigtig godt om) og saa har vi en Pescator som i diverse traade kommer med hadefulde, nedladende bemaerkninger om dette paradis.

Men det drejer sig om en film, saa nu er vi tilbage igen.

L
Mange tak for tippet, har idag hentet filmen på "wareg" linket og konverteret den til ipad og vi har netop set den her på tv.

Vi synes den var god, ikke fantastisk, men OK.

Peder1968
Jeg har også fået set filmen.
Heldigvis er min mor ikke på denne måde som hende i filmen. Grin
Heldigvis har jeg ikke givet penge for at se filmen. Det er ikke lige frem en jeg vil løbe ud og købe DVD'en for at se.
Men de kan helt sikkert sælge den til TV hor kravene ikke er så store Grin

hugoboerge
L skrev:

Mange tak for tippet, har idag hentet filmen på "wareg" linket og konverteret den til ipad og vi har netop set den her på tv.

Med hensyn til wareg linket saa fandt jeg en ren perle, filmen "...og det var Danmark" (nej det er ikke Morten Ingmann i ECool, men dansk fodbold fra 1979 - 1992. Det er ren nostalgi. Starter med amatoererne og Kurt Nielsens eneste taktik "at faa den ind i kassen" og det historiske oejeblik hvor Allan S skyder straffe paa Wembley og stritter England ud af EM i 1984. Fornoejelse at se Laudrupperne, Elkjaer samt ekstranummeret med "Reseppten".

Lad os haabe paa god bold i aften og at Holland og Tyskland oedelaegger det for hinanden med uafgjort.

steen nielsen
hugoboerge skrev:

L skrev:

Med hensyn til wareg linket saa fandt jeg en ren perle, filmen "...og det var Danmark" (nej det er ikke Morten Ingmann i ECool, men dansk fodbold fra 1979 - 1992. Det er ren nostalgi. Starter med amatoererne og Kurt Nielsens eneste taktik "at faa den ind i kassen" og det historiske oejeblik hvor Allan S skyder straffe paa Wembley og stritter England ud af EM i 1984. Fornoejelse at se Laudrupperne, Elkjaer samt ekstranummeret med "Reseppten".

Lad os haabe paa god bold i aften og at Holland og Tyskland oedelaegger det for hinanden med uafgjort.

Så er der lige en mere også fra Warez.dk En.Gang.I.Phuket.2011.SWEDiSH super kvalitet Dvd

http://warez-dk.o...p?t=219740

bangkoknielsen
Undskyld - men jeg må indrømme, at jeg efterhånden hører til "de ældre herrer" og ikke har fulgt med alt det nye der sker i DK - men hvad er Warez-dk og kan man se nævnte film her i Thailand?

hugoboerge
bangkoknielsen skrev:

Undskyld - men jeg må indrømme, at jeg efterhånden hører til "de ældre herrer" og ikke har fulgt med alt det nye der sker i DK - men hvad er Warez-dk og kan man se nævnte film her i Thailand?

Jeg hoerer ogsaa til "de aeldre herrer" men jeg kan da finde ud af at losse film og musik ned fra nettet. Men warez.dk er et forum hvor der uploades film, musik osv og det materiale der saa ligger der kan man saa downloade til eget brug. Materialet der uploades gemmer sig i een eller flere .rar filer som saa "splejses" sammen ved hjaelp af et software der hedder WinRar som kan losses gratis ned fra nettet.

Jeg haaber jeg har beskrevet det korrekt men ellers bedes andre korrigere mig.

Mvh

steen nielsen
hugoboerge skrev:

bangkoknielsen skrev:

Jeg hoerer ogsaa til "de aeldre herrer" men jeg kan da finde ud af at losse film og musik ned fra nettet. Men warez.dk er et forum hvor der uploades film, musik osv og det materiale der saa ligger der kan man saa downloade til eget brug. Materialet der uploades gemmer sig i een eller flere .rar filer som saa "splejses" sammen ved hjaelp af et software der hedder WinRar som kan losses gratis ned fra nettet.

Jeg haaber jeg har beskrevet det korrekt men ellers bedes andre korrigere mig.

Mvh

Det skal så lige siges man skal også have en konto hos en udbyder jeg bruger dette firma
https://rapidshar...
prisen er for 30 dage 10 euro for 2 år 100 euro så køre det bare derud af, der er sikkert andre der udbyder det samme men priserne aner det ikke Ps jeg aner ikke om det er det rette sted dette indlæg er postet

DKPete
Bare så det ikke er en overraskelse for nogen : Det er ikke lovligt at downloaded ophavsrettig beskyttet materiale....

FCKdk
Ikke ligefrem skuespil der står i kø, til en Oscar, men
men absolut en lille smal, hyggelig film, der handler om det
Vi alle ønskede at finde i Thailand, nemlig den store kærlighed....Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

hugoboerge
DKPete skrev:

Bare så det ikke er en overraskelse for nogen : Det er ikke lovligt at downloaded ophavsrettig beskyttet materiale....

Det er helt korrekt og alle ved det og goer det alligevel.

F.eks. er der en blog der hedder

http://loungelege...gspot.com/

Her uploades LP grammofon plader som er blevet konverteret til mp3 filer. Dvs det meste materiale der findes her kan ikke laengere koebes kommercielt i markedet, med mindre man soeger paa Ebay eller lignende som second hand goods. Sandsynligheden for at materialet kan faaes kommercielt igen er ikke saerlig stor med mindre der sker genudgivelser paa CD. LoungeLegends kommer da ogsaa med en disclaimer hvis der er en opretshaver skal vedkommende henvende sig og saa vil filerne blive fjernet.

Men her er masser af god musik bl.a. for "os aeldre herrer". Der er en masse arbejde forbundet med at konvertere vinyl til mp3.

Mvh

Spring til debat: