Se indlæg
Arbejde til min kæreste i Danmark?
|
|
Mintz |
Lagt på d. 20/01-2006 15:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
Hun kan også snakke med mig hvis det er har ikke noget i 2 mdr alligevel ..
Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
bastian |
Lagt på d. 20/01-2006 19:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
sig mig lige en ting ....du kæreste kommer på besøg langt langt fra ....og så skal hun arbejde?...damm hvad med at du kom i gang med og tjene nogle penge og lade den stakkels pige slappe af og hvis du er bange for hun skal kede sig så be hende pm at gøre rent eller køb en hund til hende ps det var en joke.......måske ha |
|
|
jesper_dk |
Lagt på d. 20/01-2006 23:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
Det ville da være meget bedre med noget sprog undervisning så hun hurtigere kan lære dansk og lettere finde et job når den tid er.Jeg kan ikke forstå at du vil være bekendt overfor din kæreste at lade hende arbejde,hvis hun kun skal være her på turistvisum.Hvis du ikke har råd til at forsørge hende skulle du måske helt lade være med at få hende herop......(slaveriet er ophørt) |
|
|
skytte |
Lagt på d. 21/01-2006 00:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Jeg er ikke ude på at genere dig Loc men du er jo forelsket og tænker ikke klart.Alle siger det samme i skole med kæresten så hun kan lære at tale dansk, men har du lidt extra penge så lad hende da komme ind til sladrebixen og op i thaiklubben og det varer ikke længe inden at du forbander Joey langt væk Henrik . |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 01/02-2006 13:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Jeg er skam ikke ude på at udnytte hende, men Thailændere har det bedst med at lave noget - Og så ville hun også have glæde af lidt lommepenge - Jeg ved ikke rigtig hvor meget dansk hun ville kunne lære på 2 måneder, og sætte hende sammen med en masse thailændere der spiller kort og drikker har hverken hun eller jeg gavn af....
|
|
|
Lagt på d. 01/02-2006 15:02
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hvordan i alverden kan du sige som dette Jeg er skam ikke ude på at udnytte hende, men Thailændere har det bedst med at lave noget og hvor ved du det fra , tror ikke du er i besiddelse af den viden endnu til at kunne udtale dig på den måde , så tør lige bleen først |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 01/02-2006 15:34
|
Jeppe, tal pænt! Det kræver vel ikke 20 års boskab i Thailand for at vide at det et arbejdende folkefærd. Og om du tror at jeg udnytter hende eller ej, kunne jeg ikke være meget mere ligeglad med - Fakta er, at jeg ikke kan byde hende at vente på mig 8 timer hver dag mens jeg er på arbejde. Hun er selv interesseret i at lave noget og tjene lidt penge til sig selv, det ville jeg også selv hvis situationen var den samme for mig.
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 01/02-2006 15:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Hov hov, nu syntes jeg lige, at vi skal slappe lidt af.
Der er ingen grund til at være efter Loc, han er 23 år? og hvordan tænkte vi selv i den alder..................?????????????????? Suk..................... Redigeret af Suk Rak Ning d. 01/02-2006 15:42 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/02-2006 16:54
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Jeg tror, Loc har ret. Selv om Thaiere er dovne, fx sammenlignet med kinesere, så har de det bedre i en arbejdende situation. Loc har også ret i, at hun kan ikke kan sidde og vente i 8 timer hver dag i to måneder. Vi danskere er bedre til at flyde ud foran TV og PC, og så lidt husarbejde, men hun er Thai. Og Loc har ret i, at det er en dårlig ide at introducere hende i Thai-miljøet. Anyway, jeg er blank for ideer. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
jesper_dk |
Lagt på d. 02/02-2006 12:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
Hej Loc, hvorfor hjælper du hende ikke med at få lært det danske sprog så hun hurtigere kan komme ud i blandt andre danskere og det er virkeligt meget lettere for hende at finde et job når hun kan sproget.Så mit råd er SPROGSKOLE. Jesper. |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 02/02-2006 12:58
|
Men hvor er det overhovedet muligt at finde sprogskoler på et turistvisum? Og er der noget at hente når hun kun er her i 2 måneder?
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/02-2006 13:40
|
Nej, paa turistvisum kan hun nok ikke...
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Lagt på d. 02/02-2006 14:03
|
|
ja og jeg er helt færdig her good bye hyg jer allesammen |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 02/02-2006 14:44
|
Antal indlæg: 1145 |
Hej Loc. Proev at skrive en pb til Nielsen. Han kan maaske hjelpe med sprogundervisning. Baade i DK og her i BKK, naar hun er kommet tilbage. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
skytte |
Lagt på d. 02/02-2006 16:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Her i Albertslund/Vallensbæk har vi VUC men den er måske kun for udlændinge med opholdstilladelse.Men så er http://dk.berlitz... De har også spicialundervisning Henrik Redigeret af d. 03/02-2006 11:13 |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/02-2006 18:38
|
Ja, prøv Nielsen
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
Lene F |
Lagt på d. 02/02-2006 20:34
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Hvorfor skal hun så ikke arbjede i Thailand
Redigeret af Lene F d. 02/02-2006 21:16 |
|
|
jylland55 |
Lagt på d. 11/02-2006 17:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 127 |
Hej min kærste kommer den 17.febuar og kender heller ikke nogen så vi kunne vel mødes, men er lidt bange for thai miliøet i dk. Jan [mail][/mail] |
|
|
Lagt på d. 11/02-2006 17:41
|
|
jylland123 skrev: Hej min kærste kommer den 17.febuar og kender heller ikke nogen så vi kunne vel mødes, men er lidt bange for thai miliøet i dk. Jan [mail][/mail] Hejsa Prøv at fortælle hvor i jylland du bor.så er det nemmere for dem som bor nær dig at se det. bamsen |
|
|
roald |
Lagt på d. 11/02-2006 21:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
har du skrevet din mailadresse rigtig har sendt en mail til dig men den er kommet retur , kan ikke leveres |
|
Spring til debat: |