Se indlæg
Skilt og ny kæreste til dk
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 09/04-2012 17:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
sudsakhon skrev: I VIL simpelthen bare ikke stoppe, vel? jeg synes det er synd for seriøse DTW brugere, at skal hives gennem jeres utålelige nævenyttighed. I hverken KAN eller VIL forstå, trods mange forgæves forsøg på at forklare HVAD der er galt. Der er jo slet ikke emnet, I ønsker at diskutere, det fremstår vist ret tydeligt efterhånden Og tilbage til tråden: Håber, at trådstarter kan finde hoved og hale i alt dette Det må han jo tilsynedladende have fået svar på , da han ikke har haft flere spørgsmål/ indlæg. og har åbenbart ikke gjort brug af den hjælp som tilbydes i # 2 Har du brug for en uddybning af svaret, så bare spørg. Evt. på pb. Så vi må bare ønske held og lykke med 'projectet' til trådstarter. Kan godt være spørgeren læser anderledes end jeg selv. Men de ytringer jeg ser går næsten alle i samme retning som Clyde's i #4.. andre indlæg går på at det er misinformation at skrive det samme. Som jeg læser det. da der ikke er kommet en masse indlæg som strider imod det clyde skriver. Men såden læser og opfatter man tilsynedladende forskelligt. Til Sidst går ud fra jeg er en af 'I' som hermed stopper i denne tråd Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 09/04-2012 18:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Du har nu utallige gange henvist til Clyde's indlæg Jeg må indrømme, at jeg ikke formår at få bl.a. dig til at forstå, at dette svar ikke er fyldestgørende, idet clyde jo ikke svarer på hvilke betingelser, der stilles. Kun, som han opfatter, at der ganske korrekt, ikke skal gå en vis tid inden man kan søge fornyet ægtefællesammenføring efter skilsmisse. Men flere såkaldte "meninger" i debatten er direkte forkerte. Og det er den direkte årsag til at jeg skriver som jeg gør. Men, som jeg også har skrevet, er det tydeligt, at din mission ikke er at hjælpe andre brugere her på DTW, men nok nærmere at du/I har svært ved at tåle at blive irettesat. |
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 09/04-2012 18:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
[quote]sudsakhon skrev: Du har nu utallige gange henvist til Clyde's indlæg Jeg må indrømme, at jeg ikke formår at få bl.a. dig til at forstå, at dette svar ikke er fyldestgørende, idet clyde jo ikke svarer på hvilke betingelser, der stilles. Kun, som han opfatter, at der ganske korrekt, ikke skal gå en vis tid inden man kan søge fornyet ægtefællesammenføring efter skilsmisse. Men flere såkaldte "meninger" i debatten er direkte forkerte. Og det er den direkte årsag til at jeg skriver som jeg gør. Men, som jeg også har skrevet, er det tydeligt, at din mission ikke er at hjælpe andre brugere her på DTW, men nok nærmere at du/I har svært ved at tåle at blive irettesat.[/quote Hej Sud Har ingen som helst problemer med at blive irrettesat for at bruge dine termer. Men sagen er at det mener jeg ikke jeg er blevet. en irettesættelse vil jo indbefatte at man bliver corrected i noget man har skrevet /givet udtryk for. dette er jo slet ikke tilfældet. Har forstået jeg ikke af sagens natur har givet fyldestgørende svar er jo da tydeligt da jeg kun er en alm. bruger. Og oprigtigt er min mission her på sitet at vi hjælper hinanden. Og jeg vil betræbe mig på ikke at træde på andre medlemmer utilsigtet. ligesom jeg ikke bryder mig om at der bliver talt ned til en, og skrevet man bare vil lave uro. det er vel hele humlen, og tror ikke jeg er den eneste som ikke bryder sig om det. det er jo menneskeligt :-) og til din ros. skal jeg medgive det også er et godt feedback til flyer i den anden tråd. 'way to go' Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 09/04-2012 18:37
|
Antal indlæg: 1145 |
Jeg svarer ikke på et spørgsmål om hvilke betingelser der stilles da dette spørgsmål ikke bliver stillet og dog siger jeg i mit svar at de almindelige betingelser for familiesammenføring skal være opfyldte. Der er ikke et specielt set regler for anden eller tredje gangs ansøgere så der er intet forrkert i mit svar og det besvarer det stillede spørgsmål.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
uan |
Lagt på d. 09/04-2012 18:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Var Elisabeth Taylor ikke gift 8 gange.......tror jeg nok...... Et par gange med den samme fyr.... Og skulle det nu give problemer at man ikke må gifte sig igen og igen og igen, ja så er der jo altid domstolen i Haag for menneskerettigheder.... Så det er vel bare at komme igang... Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 09/04-2012 19:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
sudsakhon skrev: Du har nu utallige gange henvist til Clyde's indlæg Jeg må indrømme, at jeg ikke formår at få bl.a. dig til at forstå, at dette svar ikke er fyldestgørende, idet clyde jo ikke svarer på hvilke betingelser, der stilles. Kun, som han opfatter, at der ganske korrekt, ikke skal gå en vis tid inden man kan søge fornyet ægtefællesammenføring efter skilsmisse. Men flere såkaldte "meninger" i debatten er direkte forkerte. Og det er den direkte årsag til at jeg skriver som jeg gør. Men, som jeg også har skrevet, er det tydeligt, at din mission ikke er at hjælpe andre brugere her på DTW, men nok nærmere at du/I har svært ved at tåle at blive irettesat. Om du er fraskilt eller aldrig har været gift, er der ingen forskel på reglerne for søgning om familiesammenføring. Jeg kender en der har været gift 3 gange med en Thaikvinde og en anden der har været gift 2 gange. Så det er nok ikke så usædvanligt at blive skilt / gift igen ligesom i et rent dansk forhold |
|
|
vandango |
Lagt på d. 09/04-2012 19:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
sudsakhon skrev: Du har nu utallige gange henvist til Clyde's indlæg Jeg må indrømme, at jeg ikke formår at få bl.a. dig til at forstå, at dette svar ikke er fyldestgørende, idet clyde jo ikke svarer på hvilke betingelser, der stilles. Kun, som han opfatter, at der ganske korrekt, ikke skal gå en vis tid inden man kan søge fornyet ægtefællesammenføring efter skilsmisse. Men flere såkaldte "meninger" i debatten er direkte forkerte. Og det er den direkte årsag til at jeg skriver som jeg gør. Men, som jeg også har skrevet, er det tydeligt, at din mission ikke er at hjælpe andre brugere her på DTW, men nok nærmere at du/I har svært ved at tåle at blive irettesat. Tag en lille pause, de senere indlæg har kun til formål at tryne dig. Jeg selv læser dine indlæg med interesse, og det er ærgerligt at opleve, at tråden nu kun bliver holdt i live, fordi nogle formentlig er misundelige over din viden. Lad dig ikke narre til at træde ned på deres niveau. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 09/04-2012 19:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Det oprindelige spørgsmål: Kan jeg som skilt få en ny kæreste til Danmark? ... Hvad siger reglerne her? Har man lov at forsøge hele turen igen med en anden Thai? Clyde: Du svarede skam helt korrekt. Det er jo heller ikke det, som jeg har skrevet gennem snart mange indlæg. Det handler således ikke om svaret er fyldestgørende. jeg har svaret på de indlæg, hvor informationen er direkte forkert. Og lige for at tage sidste, det summerer nemlig op hvad jeg prøver at fortælle: (har også skrevet det før) Peder1968: Om du er fraskilt eller aldrig har været gift, er der ingen forskel på reglerne for søgning om familiesammenføring. Ja, loven er den samme Men den SUBJEKTIVE behandling på OBJEKTIVT grundlag der SKAL foretages, kan betyde et afslag. Og sagt på rent dansk: Der kan sidde en gammel sur mokke på kontoret, som med loven i hånden kan gå meget emsigt til værks, når de forskellige FORMODNINGER skal prøves. Selvom man naturligvis kan gifte sig lige så mange gange man vil, er der bare en del formodninger, der kan "besluttes" hen over hovedet på ansøgeren. det er noget man skal være opmærksom på i ansøgningen. Så man kan komme så mange af disse formodninger i forkøbet. DERFOR er det et problem, hvis man bare tror at "det går sgu nok".. Et lille eksempel. (bare 1 ud af mange, men det kommer selfølgelig an på sagen) Hvis der er stor aldersforskel på parterne,, og han har været gift før. (endnu "værre". lige skilt) og man har mødt hinanden på nettet. Så gælder det om INDEN ansøgning at få etableret en "tættere tilknytning". Og i al fald at få dokumenteret hvad der kan dokumenteres. Som sagt, afhængig af de enkeltes forhold, ville det være hul i hovedet bare at tro at "det kan man bare"... Jeg syntes det var meget relevant for trådstarter at være klar over disse formodninger, INDEN han "bare" fyrer en ansøgning af. Specielt når ahn spørger direkte Hvad siger reglerne her? Håber det nu giver mening... |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 09/04-2012 20:11
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Farvel til HN (tak for din email), Girobank og Tick, Hvis nogle er glemt i farten så fortsæt endelig ellers send mig en PB. God påske. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 09/04-2012 21:01
|
Jeg kan kun anbefale, hvis man er bange for at få afslag pga. proforma f.eks. pga. stor aldersforskel, lige blevet skilt osv, at man vedlægger billeder, korrespondance, kopi af billetter, telefonregning osv. Da der er en del års forskel mellem min kone og jeg vedlagde jeg ovenstående i vores ansøgning. Vi havde ingen problemer med ansøgningen og relativ hurtig godkendelse ca. 1,5 måned. |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 20/05-2012 22:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Man kan 100% sikkert få en Thai kæreste til Danmark, også selvom man er gift/separeret/skilt. Ifølge Dansk lov må man gerne have en elskerinde. Dette har jeg fra Udlændinge styrelsen !!! |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 20/05-2012 22:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Glemte lige at skrive at det var mht. besøgsvisum jeg mente ;-) |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 21/05-2012 10:51
|
bimmelim skrev: Man kan 100% sikkert få en Thai kæreste til Danmark, også selvom man er gift/separeret/skilt. Ifølge Dansk lov må man gerne have en elskerinde. Dette har jeg fra Udlændinge styrelsen !!! Du er rigtig i gang med at finde gamle indlæg.... (en hentydning til de andre indlæg du også har svaret på i dag) |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 21/05-2012 11:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Peder1968 skrev: Jeg kan kun anbefale, hvis man er bange for at få afslag pga. proforma f.eks. pga. stor aldersforskel, lige blevet skilt osv, at man vedlægger billeder, korrespondance, kopi af billetter, telefonregning osv. Da der er en del års forskel mellem min kone og jeg vedlagde jeg ovenstående i vores ansøgning. Vi havde ingen problemer med ansøgningen og relativ hurtig godkendelse ca. 1,5 måned. Ja, der er åbenbart ingen grænser.-se bare her: http://ekstrablad...761940.ece |
|
|
BentBP |
Lagt på d. 21/05-2012 11:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 213 |
"I Burma bliver kvinderne tidligt voksne. Mens pigerne , i Danmark stadig fjoller rundt som 23-årige,( ser det helt anderledes ud i Østen) forklarer Worsøe. " Hmmm , den var god . |
|
Spring til debat: |