Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej med jer - har endelig besluttet mig jvf ø besøg - tager til koh phiphi i maj måned - var der sidst i 2008, er det stadig dejligt? Synes godt nok at der er en del flere hotels/resorts der er skudt op.
Har booket på bay view resort/tonsai bay - boede der også i 2008, gode rum og fantastisk udsigt, men ok personalet skulle have et kursus i service haha - er der nogle der har været der fornylig?
Ellers tak for en super hjemmeside og alle jeres super gode råd.
Jeg har været der 3 gange siden november sidste år, elsker det sted.. Men ved ikke hvordan det var for 4 år siden. Har hørt fra andre som har været der for mange år siden at det har ændret sig en del. Nu er det party og meget turistet (mest unge der fester) men der er nok lidt mere stille i maj, jeg overvejer selv at tage tilbage igen til juni.
Følger lige denne tråd,,,,,Jeg sad her til morgen og surfede på nettet for at finde et sted at bo på Phi phi når vi skal derud sidst på året, men må nok erkende at jeg var ved at få¨kaffen galt i halsen over de priser de har derude !!
Vi var der en enkelt dag sidst vi var i Thailand i 2010 og jeg faldt for stedet med det samme og vil gerne derud igen,,,meeeeen er der nogen der kan anbefale et sted rimeligt billigt 1000-1500 bath pr.nat med aircondition i perioden November til Januar ????
Jeg har været der 3 gange siden november sidste år, elsker det sted.. Men ved ikke hvordan det var for 4 år siden. Har hørt fra andre som har været der for mange år siden at det har ændret sig en del. Nu er det party og meget turistet (mest unge der fester) men der er nok lidt mere stille i maj, jeg overvejer selv at tage tilbage igen til juni.
Tak for info - lyder godt at der er mere stille i maj haha - det passer også mig fint.
Klaus: Det kommer jo lidt an på hvad man er til. Sidst jeg var der (i marts) boede jeg på The White2 og gav 13500 bath for 9 nætter (1500 bath pr. nat) Det var et ok hotel som ligger i den lidt larmende del af øen, ingen pool men tæt på strand og byliv. Man fik hver dag fyldt køleskabet op med et par flasker vand og værelset var pænt og rent og personalet var venlige. Klart et af de bedste steder jeg har boet på phi phi.
Ellers er der H.C Andersen hotel som ligger tæt på og vist er lidt billigere men også lidt mere snusket.
Man skulle efter sigende kunne finde et værelse når man er der men AC til omkring 1000 bath jeg bestiller i hvert fald ikke på forhånd når jeg snart tager afsted igen!