Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad siger din familie om din thai kone?
thaikurt1
Jeg ved ikke hvad min famille og min born sige til min thai kone og min son men kan det ikke vaere lige meget da det jo ikke er dem der skal leve sammen med hende. Grin

Vi har nu ikke vaere i Danmark og der gaar nok et par aar for vi kommer det det haster ikke med at komme til Danmark da jeg har det udmaerke i thailand og hvoorfor saa tage til Danmark Cool
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Suk Rak Ning
Det ser jo åbenbart ikke ud til at løgnhistorier og forfalskninger af ens indlæg bliver slettet, så læs jeres indlæg igennem engang imellem, da Sol har fået den usmarte ide at lave et quote, hvor der lige er redigeret i det man havde skrevet............................

Suk..............Cool

Så man behøver ikke selv at ha' en mening her på DTW, den har Sol !

Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/01-2006 09:49
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

sol
thaikurt.

Der er mange, der synes lige som du synes, når det går ikke så godt mellem kone og din egen familie. Man er nød til at vælge mellem dem mor eller kone. Jeg kan leve mit egen liv. Mit familie skal ikke komme og bestemme over mit liv. Sådan kan man også sige.

Historie i mit indlægge pass nok med din ide. Min veninden og hendes mand, vælger at være alene uden at kontak med familie.

Men din situation er anderledes, fordi du bor jo i Thailand, så kan det godt være lige gydligt.

Formålet at jeg skrive om den slag ting, er det fordi jeg kan se på vores problem (bland ægteskaCool. Så på denne måd kan vi orientere os, når problem op står.

Tingene man kan snakke om, og prøver at finde den bedst vej at live på. Jeg er altid interserer i andre menneskers liv, hvordan de liv, og måde at de lever på.

Det er spænende, når du og din familie vil en gang kommer til Danmark. Man kan kigge på tingene i positiv side, så det skal nok gøre alle sammen.
Sol

thaikurt1
Sol jeg har ikke problem med min famille ellr born i DK og har dog lidt kontakt med dem.

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
sol
Hej webmaster.

Der er nogle hunde der gør helle tiden. Jeg kan ikke koncentrere mig.

De gør lang væk fra Thailand.

sol
thaikurt.

Det er altid godt.

sol
thaikurt.

For resten hvordan går det med at studere om buddhisme?. , og hvad laver du endelig i Thailand?. (er nysgerrig lige som de andre thailænder) Wink

xxxx
Hejsa Sol
Ja der sagde du noget rigtigt.
Thaier er helvedes nysgerrrige og bruger hellere 5 timer paa noget sladder end spekulere paa om der er mad i huset til aftens maden. Grin

Naa ok ikke alle selvfoelgelig, men det er et udbredt problem...

Og ja man skal nok vaelge naar man flytter til trhailand.. hvis man vil have en kone, skal man fravaelge familien, ellers den umiddelbare naerhed...... vaelger man at bygge / bo paa familiens grund er der meget stor chance for at man heller ikke laengere har en kone, undtagen naar hun mangler penge til den daglige tur paa talad nat.

Om jeg er anderledes, nej jeg er sq ej, jeg kender flere her ude som staar med praecis de problemer..... Og jeg kender Joy hun er Thai men har boet i LA mange aar, hun er flyttet smaa 20 km vaek fra familien af samme grund... Han kan bare ikke klare deres daglige kaglen om hvem der nu har dummet sig hvor meget... Jeg kender en anden han har ogsaa fra valgt familiens naerhed for som han siger bo ved familien er til at blive idiot af.........

thailand er ikke det vi oplever her ude som turist, men hvis vi kunne skabe en aaben debat om det i stedet for alle de dumsmarte bemaerkninger, saa kunne vi maaske hjaelpe hinanden til at forstaa hvad det er som sker og faa et bedre liv med vorees Thai familie....

Om jeg bare har varet uheldig.. nej jeg har ikke, jeg kan jo se hvad der sker rundt omkring mig hver eneste dag og jeg kender efterhaanden en del thaier. Jeg har kontakt med nogle faa Danskere her ude og de har praecis de samme problemer........

Man kan vaelge at lade staa til og lade vaere med at involvere sig.. det er rigtigt og saa er der ikke de store problemer.... Men er det virkelig et liv.....

Le-si

Mintz
Thailænder drikker ikke kaffe..? LOL jeg drikker det hverdag..? Hvorfor skulle forhold ikke hold mellem dansk og thia kvinde..? der er sq da ingen forskel for dansk og thai.. vi er dog almidlig menneker med forskeliige baggrund ...? Ihh ja mange thai jvinde giftes sig pga. penge .. men hvis det er en man ikke synes godt om gider man heller ikke bolle med? ,.. det er sq kun luder der gøre det for penge ..? undskyld mig ... det er vist .. laaang ud på landet ..
Shock
Goddag Wink

เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป
หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

sol
le-si

Nu siger du noget om det samme problem, men på and måde og på and side af jorden. Hvis man er farang der bor i Thailand, har man omvend problemer. Jeg forstår dig godt, hvad du mener. Jeg er enig med dig

Jeg synes ikke, at du er anderledes, men du siger, hvad du ser. Og du ser tinge måske prasisk som det er. Men som sagt kultur er forskellige. Hvis man lever i Thailand, så skal man være som thai. Man er nød til acceptere tinge og måde de lever i. Det er ikke nemt.

Jeg kan godt mærk, at du er stadig væk meget dansk. Ja! kan man ikke bare lade det være, og prøve at vær glad for det. ( Jeg siger bare bla.. bla.. men når jeg kommer hjem til Thailand kan jeg klare min familie kun i kort tid. penge penge penge...Shock )

sol
Mintz

Du ved ikke noget om lort, hvad være med at sige noget.!

Suk Rak Ning
Mintz.

Jeg kan kun give dig ret, så du får hermed en stjerne af migWink

Mintz
sol skrev:
Mintz

Du ved ikke noget om lort, hvad være med at sige noget.!

Hvad ved jeg ikke om lort..? er du måske ikke lige så thai som mig ..? jeg er bare mere dansk end du er? ... Respekt for dig har jeg dog nu ikke ... som voksen mennsker burder kun se forskel hvad er rigtig og hvad er forkert..? undskyld mig fordomme om thai kan du bare bliver ved med laver indlæg om i evigt hed.. men du får vel ikke bedre af det..? De flest mænd herind er dog Thai-gift.. de kender nok til fordomme .. men er de dog ikke LIGEGALD..? bare fordi resten af befolkning der har fordomme om thai ..ved sikkert hvor Thailand ligger..? men altså Sol -- hvis du kigge uden for vindue .. kan du dog se DANMARK Cool
Goddag Wink

เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป
หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

Kimpil
Jeg er sikker på at min familie vil tage fantastisk imod min kæreste, når hun kommer herop. Min lillebror og hans danske kæreste er lige taget til Thailand idag (Jegerpissemisundeligikon) og som det første besøger de min kæreste i Bangkok. De glæder sig begge, efter egne udsagn, til at se pigen der har gjort mig så glad.
Da jeg har gæld til skattevæsenet kunne der måske blive problemer med at få hende hertil på besøg - No problem siger lillebror, så inviterer vi hende da bare. Det er da familie der vil noget SmileSmile
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på

www.pilegaard-christiansen.dk
sol
Kimpil

Held og lykke.

sol
Men Kimpil, pass nu på " pigen der har gjort dig så glad.

elmajo
Kære sol!
Du må ha det meget svært, tænk at miste troen på kærligheden, måske er du blevet svigtet; men at miste troen på kærligheden er at miste troen på livet og det skal man da ikke advare andre imod Angry Elmajo

www.elmajo.dk
Kimpil
sol skrev: Men Kimpil, pass nu på " pigen der har gjort dig så glad.
Står du og kigger i spejlet eller hvad ? Alle er jo heldigvis ikke som dig, og jeg stoler fuldt og fast på min kæreste. Hun er bl.a en af de glade elever på Clydes fantastiske danskskole i Bangkok.

Og hvis jeg har misforstået indlægget, undskylder jeg på hånd Wink
Redigeret af Kimpil d. 20/01-2006 15:18

Suk Rak Ning
Kimpil, jeg tror tilfældigvis, at du har noget at ha' det i

Kimpil
Tusind tak kære Suk - Nu har du jo også mødt hende som en af de få