Se indlæg
 Udskriv debat
hvad laver I i Thailand
Frank
Ja det er lige som dem som bor uden for København, Århus og Odense. De bor der kun fordi de ikke har råd til andet.

Der er da ingen der frivilligt orker at bo andre steder. Og hvis de siger at de godt kan lide at bo derude, så lyver 100 % for os og sig selv.

For vi er jo alle ens, og har de samme ønsker til livet. Eller nå'et. Smile

chris70
Ja sonny, du har ret, det ved han nemlig intet om. Da jeg forlod Singapore efter 40 år og rejste til Thailand blev jeg advaret om at pigerne i Thailand var verdens bedste skuespillere og hver gang de bevæger læberne så lyver de, eller som nogle sagde: Du skal tage dem i en løgn før du får sandheden ud af dem.

Det gælder ikke alle, men der er langt imellem de gode og de fleste falanger som jeg traf rundt Surin forklarede mig at mange glemmer lige at fortælle om deres børn, selv om så de havde tydelige mærker efter fødsel på maven eller at de ikke var skilt fra deres Thai mand.

Jeg har en god ven hvor konen røg i flint og der bliv kaldt politi, fordi han skulle betale en El .regning og hun mente at hendes familie havde mere brug for de penge. ( Skete i Danmark)

Det meste stammer vel fra vores kultur imod deres, men glem ikke at da vi byggede
domkirker da boede de stadig i jord huler og sloges mod hinanden.

Hvor jeg har min viden fra: Jo, det er falanger der forklarede mig deres historie som jeg mødte på min vej i de fem år jeg boede der og som en af mine goder venner sagde:
Hvis ikke du snakker thai så forstår du ingenting af hvad der foregår rundt dig, han skulle vide det da han snakker flydende thai efter 20 år i landet.

Nej, jeg er ikke thai gift men i forhold med en dame (over 40) som var stuepige på et hotel hvor jeg boede, men tro endelig ikke at det var gratis, hende tog jeg i en løgn før jeg fik sandheden ud af hende og de penge jeg gav til hende gik lige til familien, det var som at putte penge i et stort sort huld, eller skruen uden ende.

Jo, selvfølgelig er der gode forhold, men i min snævre omgangskreds her i Danmark er der
fire dårlige forhold ud af fire!! Hvis ikke der er det ene i vejen, så er det noget andet, men det har næsten altid noget med penge at gøre.

Jeg skal ikke gøre mig til talsmand for nogen, men jeg har været på Østen siden jeg var 15 og kender altså lidt til disse mennesker og deres kultur. Ja, Al48 jeg røg af sporet men jeg kom ind der hvor han siger at de skal bo tæt på familien. Det var der jeg tog tråden op.

Husk poon, der skal være mere end en lang gå tur mellem dig og familien.

Tilsidst poon vil jeg sige: Læs Alan73 indlæg det er sådan du får tiden til at gå, bo i en by med masser af faciliteter så har du ikke nogen problem med at få tiden til at gå.

Så du det Al48, jeg kom lige ind på sporet igen.

patirak
Thailand er vel som alle andre lande. Nogle elsker at bo i Danmark - andre drømmer om at bo og leve i Thailand. Nogle vil leve i byen - andre vil helst bo på landet. Mennesker er forskellige og det samme er deres individuelle drømme og forventninger også...

Det handler vel primært om at man har et godt liv og har en hverdag, hvor man er tilfreds, lykkelig og føler sig godt tilpas.

Jeg havde fra start aldrig planlagt at skulle bo i Bangkok eller skulle leve sammen med en Thai-kvinde. Det skete bare... Jeg blev forelsket i en kvinde, som viste sig at være Thai og som boede i Bangkok. Valget stod så i mellem at flytte til Bangkok og leve med hende eller gøre noget helt andet - og jeg valgte så at følge mit hjerte og tage chancen.

Livet er generelt totalt uforudsigeligt og man kan ikke planlægge sig ud af alt. At f.eks. sige at man aldrig vil kunne gifte sig med en Thai er noget pjat at fyre af. Jeg havde aldrig forestillet mig at skulle leve mit liv med en Thai - det skete bare og jeg fortryder ikke et øjeblik, de valg jeg har taget.

Set udefra er der sikkert flere af mine bekendte, som synes jeg er "halv-skør" at jeg lever og bor i Bangkok sammen med en Thai-kvinde - som endda er eks-luder. Det er jo helt forfærdeligt! Smile

Men hvad så? Jeg står op hver eneste morgen med et smil på læben og kysser min kæreste godnat hver aften med det samme smil på læben. Jeg tvivler på, at ret mange af de mennesker der "fordømmer" mig, oplever den samme glæde i deres hverdag. Hvis de gjorde, så ville de nok ikke bruge så meget energi på, at være forargede over hvordan jeg lever mit liv.

Ville jeg bytte? - No way!!! Hellere leve livet fuldt ud, end at være hæmmet af tåbelige fordomme og skræk for det ukendte.

SKÅL !!! Cheers

PS: Hvis man bliver "taget i røven" i Thailand så er man selv ude om det! Man kan bare lade være med at vende røven til...
Redigeret af patirak d. 09/05-2012 14:17

Lung Yao
Gedebukkemanden skrev:
.............................................................................................
Har i mange år taget til Thailand for varmen og den gode mad, strandene osv.1) men aldrig kvinderne.
2) Den råddenskab der styrer mange Thaikvinders hoved ville jeg aldrig kunne leve med og det har jeg det fint med....

1) OK, det behøver vi ikke uddybbe eller kommentere (lige NU Tuttelu Tralla )

2) Som på trods at Dine mange års rejser til Thailand har du ikke opdaget endnu at det kunne jo være at det er affødt af følgende, Violin

http://www.nation...81561.html

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Anonym Bruger
Lung Yao skrev:

Gedebukkemanden skrev:
.............................................................................................
Har i mange år taget til Thailand for varmen og den gode mad, strandene osv.1) men aldrig kvinderne.
2) Den råddenskab der styrer mange Thaikvinders hoved ville jeg aldrig kunne leve med og det har jeg det fint med....

1) OK, det behøver vi ikke uddybbe eller kommentere (lige NU Tuttelu Tralla )

2) Som på trods at Dine mange års rejser til Thailand har du ikke opdaget endnu at det kunne jo være at det er affødt af følgende, Violin

http://www.nation...81561.html

.

Ha ha ha LOL LOL der var sgu en der følte sig "ramt" LOL LOL...verdensklasse Hehe-guy

hugoboerge
Ja det er lige som dem som bor uden for København, Århus og Odense. De bor der kun fordi de ikke har råd til andet.

Der er da ingen der frivilligt orker at bo andre steder. Og hvis de siger at de godt kan lide at bo derude, så lyver 100 % for os og sig selv.

For vi er jo alle ens, og har de samme ønsker til livet. Eller nå'et. Smile

skrev Frank og hvad mener han saa med det ?

Lung Yao
Gedebukkemanden skrev:
.............................................................
Ha ha ha LOL LOL der var sgu en der følte sig "ramt" LOL LOL...verdensklasse Hehe-guy

Hvis du kendte mig, ville du opdage at der skal nok mere til end dine ligegyldige betragninger om Thaier.
Men jeg vælger at følge talemåden:
"Never argue with an I.... , he will drag you down to his level and beat you by experience" . Angel

Men den "livs anskuelse" du har, er det mig uforståeligt på hvad DU i alverden laver i Surin/Thailand ? Kick you

No more comments!

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

patirak
Gedebukkemanden skrev:

chris70 skrev:

Ja, AL48

Det lyder jo godt og forresten godt skrevet men, vi snakker ikke om at stikke en tur til Thailand men om at være der hver eneste dag og vågne op til den samme rutine med at se ud over ris markerne.

Det er klart at når du har været væk fra dit hus i 9 mdr. så er der en hel del man kan få tiden til at gå med.

Den med at konen allerede har sagt at de skal bo så de kan passe på hendes famile, den er ikke lige gangbar, familie betyder ikke bare mor og far, men resten af familien plus de børn hun har, som alle thaipiger har, dem som hun har nævnt og dem som hun ikke har nævnt endnu.

Jeg ser det ikke fra den lyse side, men fra alle sider. Husk Al at du ved du skal hjem på et givet tidspunkt men poom skal være der dag ud og dag ind og da han sikkert ikke snakker thailandsk, så er det jo ikke bedre.

Jeg tror at hvis jeg var dig poom så ville jeg være meget forsigtig med at gå ind til noget som har med familien at gøre, måske du ikke ved det men her er så hendes liste over hvem der kommer først i hendes verden:

Familien (alle medlemmer)

Thailandske venner og veninder

hendes kat eller hund

hendes guld

Alle idiotiske kæledyr hun evt. har

Familiens vand bøffel

Og tilsidst, uanset hvad hun siger, så kommer du og det er kun så lang tid du kan forsørge
overstående personer.

Have a nice day, before somebody screw it up for you!!

Tag så lige at læs: My private dancer. Den er lagt på nettet, helt gratis.

Helt enig i den vurdering ...folk der tror anderledes er efter MIN mening stærkt naive eller følelsesmæssigt blinde.
Mange vil selvfølgelig bekæmpe dette indlæg med næb og kløer da de i den grad føler sig ramt...(og er det)
Skal ikke kunne afvise at der findes et enkelt "ægte" forhold eller to, men så er det også toppen(ud af 100). Har aldrig selv været i et Thai forhold men kender rigtig mange der er det....lige nøjagtig derfor skal jeg ikke være det.
Har i mange år taget til Thailand for varmen og den gode mad, strandene osv. men aldrig kvinderne.
Den råddenskab der styrer mange Thaikvinders hoved ville jeg aldrig kunne leve med og det har jeg det fint med....

Jeg tror det er en god ide, at du holder dig til strandene, maden, varmen og lader Thai-kvinderne være...

Du lyder som en der har brændt nallerne godt og grundigt på en Thai-kvinde... Grin Faldt du for "huskøb" tricket? eller var det den syge vandbøffel? Grin Fortæl... Fortæl...

Anonym Bruger
Lung Yao skrev:

Gedebukkemanden skrev:
.............................................................

Hvis du kendte mig, ville du opdage at der skal nok mere til end dine ligegyldige betragninger om Thaier.
Men jeg vælger at følge talemåden:
"Never argue with an I.... , he will drag you down to his level and beat you by experience" . Angel

Men den "livs anskuelse" du har, er det mig uforståeligt på hvad DU i alverden laver i Surin/Thailand ? Kick you

No more comments!

.

Surin Thailand ??? hvad snakker du om ? har aldrig været der ...du må vist have fået noget galt i halsen...Big eyes

Peder1968
Gedebukkemanden skrev:

Helt enig i den vurdering ...folk der tror anderledes er efter MIN mening stærkt naive eller følelsesmæssigt blinde.
Mange vil selvfølgelig bekæmpe dette indlæg med næb og kløer da de i den grad føler sig ramt...(og er det)
Skal ikke kunne afvise at der findes et enkelt "ægte" forhold eller to, men så er det også toppen(ud af 100). Har aldrig selv været i et Thai forhold men kender rigtig mange der er det....lige nøjagtig derfor skal jeg ikke være det.
Har i mange år taget til Thailand for varmen og den gode mad, strandene osv. men aldrig kvinderne.
Den råddenskab der styrer mange Thaikvinders hoved ville jeg aldrig kunne leve med og det har jeg det fint med....

Du har aldrig været i et Thai forhold? Men du ved alt om Thai kvinder?
For mig lyder det til du kun kender til Thai kvinder fra hvad andre mænd fortæller dig. Eller gætter jeg helt forkert?
1-2 ud af 100 har et "ægte" forhold. Det er mærkeligt at det kun er en lille smugle større antal skilsmisser i dansk thai forhold end i rene danske ægteskaber......

Anonym Bruger
patirak skrev:

Gedebukkemanden skrev:

chris70 skrev:

Ja, AL48

Det lyder jo godt og forresten godt skrevet men, vi snakker ikke om at stikke en tur til Thailand men om at være der hver eneste dag og vågne op til den samme rutine med at se ud over ris markerne.

Det er klart at når du har været væk fra dit hus i 9 mdr. så er der en hel del man kan få tiden til at gå med.

Den med at konen allerede har sagt at de skal bo så de kan passe på hendes famile, den er ikke lige gangbar, familie betyder ikke bare mor og far, men resten af familien plus de børn hun har, som alle thaipiger har, dem som hun har nævnt og dem som hun ikke har nævnt endnu.

Jeg ser det ikke fra den lyse side, men fra alle sider. Husk Al at du ved du skal hjem på et givet tidspunkt men poom skal være der dag ud og dag ind og da han sikkert ikke snakker thailandsk, så er det jo ikke bedre.

Jeg tror at hvis jeg var dig poom så ville jeg være meget forsigtig med at gå ind til noget som har med familien at gøre, måske du ikke ved det men her er så hendes liste over hvem der kommer først i hendes verden:

hendes kat eller hund

hendes guld

Familiens vand bøffel

Og tilsidst, uanset hvad hun siger, så kommer du og det er kun så lang tid du kan forsørge
overstående personer.

Jeg tror det er en god ide, at du holder dig til strandene, maden, varmen og lader Thai-kvinderne være...

Du lyder som en der har brændt nallerne godt og grundigt på en Thai-kvinde... Grin Faldt du for "huskøb" tricket? eller var det den syge vandbøffel? Grin Fortæl... Fortæl...

Nej ser du som jeg skriver har jeg ikke været i forhold med en Thai kvinde ....jeg kan godt forklare dig det på en pædagogisk måde hvis du ikke helt forstår ? ellers brug din stavepladeRolll

patirak
chris70 skrev:

Ja sonny, du har ret, det ved han nemlig intet om. Da jeg forlod Singapore efter 40 år og rejste til Thailand blev jeg advaret om at pigerne i Thailand var verdens bedste skuespillere og hver gang de bevæger læberne så lyver de, eller som nogle sagde: Du skal tage dem i en løgn før du får sandheden ud af dem.

Det gælder ikke alle, men der er langt imellem de gode og de fleste falanger som jeg traf rundt Surin forklarede mig at mange glemmer lige at fortælle om deres børn, selv om så de havde tydelige mærker efter fødsel på maven eller at de ikke var skilt fra deres Thai mand.

Jeg har en god ven hvor konen røg i flint og der bliv kaldt politi, fordi han skulle betale en El .regning og hun mente at hendes familie havde mere brug for de penge. ( Skete i Danmark)

Det meste stammer vel fra vores kultur imod deres, men glem ikke at da vi byggede
domkirker da boede de stadig i jord huler og sloges mod hinanden.

Hvor jeg har min viden fra: Jo, det er falanger der forklarede mig deres historie som jeg mødte på min vej i de fem år jeg boede der og som en af mine goder venner sagde:
Hvis ikke du snakker thai så forstår du ingenting af hvad der foregår rundt dig, han skulle vide det da han snakker flydende thai efter 20 år i landet.

Nej, jeg er ikke thai gift men i forhold med en dame (over 40) som var stuepige på et hotel hvor jeg boede, men tro endelig ikke at det var gratis, hende tog jeg i en løgn før jeg fik sandheden ud af hende og de penge jeg gav til hende gik lige til familien, det var som at putte penge i et stort sort huld, eller skruen uden ende.

Jo, selvfølgelig er der gode forhold, men i min snævre omgangskreds her i Danmark er der
fire dårlige forhold ud af fire!! Hvis ikke der er det ene i vejen, så er det noget andet, men det har næsten altid noget med penge at gøre.

Jeg skal ikke gøre mig til talsmand for nogen, men jeg har været på Østen siden jeg var 15 og kender altså lidt til disse mennesker og deres kultur. Ja, Al48 jeg røg af sporet men jeg kom ind der hvor han siger at de skal bo tæt på familien. Det var der jeg tog tråden op.

Husk poon, der skal være mere end en lang gå tur mellem dig og familien.

Tilsidst poon vil jeg sige: Læs Alan73 indlæg det er sådan du får tiden til at gå, bo i en by med masser af faciliteter så har du ikke nogen problem med at få tiden til at gå.

Så du det Al48, jeg kom lige ind på sporet igen.

Den typiske sang...

Thai-kvinder er løgnere, tænker kun på penge og på at snyde deres Farang partner osv.

Ja, der findes masser af Faranger der bliver snydt hver eneste dag i og udenfor Thailand... Hvorfor? Fordi de vælger en partner som har vidt forskellige forventninger end dem selv - eller fordi de ganske enkelt ikke formår at leve op til de forventninger, der stilles til dem som mænd i forholdet.

Er man 60 år og vælger en Thai-pige på 20 år, så er man ganske enkelt både dum og naiv, hvis man tror der er tale om fysisk tiltrækning og kærlighed. Der er sgu ingen normal pige på 20 år, der vælger en gammel fed mand på 60 år, med mindre det er fordi hun ser ham som en mulighed for at forbedre hendes økonomiske situation. Vågn op - jeg kan ikke se det kan være så svært at se!!!! Vælger man den type kvinder, så er hun smuttet så snart der kommer en yngre og rigere sugar-daddy forbi. Længere er den ikke!

I Thailand er familien meget vigtigt og jeg forstår ikke det kan komme som en overraskelse, hvis pigen sender penge hjem til hendes familie. For pokker... man har valgt en person fra en helt anden kultur, hvor hendes opgave er af hjælpe til med at forsørge familien. Der er ikke tale om en overforkælet dansk pige, som i bund og grund er komplet ligeglad med andre end sig selv. Jeg kan ikke forstå, det kan være så svært at fatte. Kan man ikke leve med hendes værdier som Thai-kvinde, så vælg dog en russer i stedet.

Nogle Farang-mænd ønsker sig en sexet nikke-dukke af en Thai-pige. De får lige det de ønsker på deres ferie til Thailand og ender med at slæbe pigen med til Danmark. Der sidder hun så pludselig og glor på en "tegning" af en mand, som har bildt hende ind at han er helvedes rig - lige indtil hun finder ud af at han er postbud og kun har råd til at invitere hende ud at spise i den lokale pølsevogn.

Kvinder - hvor end de befinder sig i verden - koster penge! Der er sgu heller ikke mange danske kvinder, der gider leve sammen med en arbejdsløs og doven stodder der bare ligger på sofaen hele dagen.

Ja, gu lyver Thai-kvinder (især barpiger). De lyver, fordi de hver eneste dag taler med Faranger, der er fulde af løgn. Jeg kunne fortælle masser af eksempler på Thai-kvinder, som er blevet fyldt med løgn og snyd af deres Farang-kæreste. Han "glemte" f.eks. lige at fortælle at havde kone og fire unger derhjemme osv.

Når jeg tænker på min omgangskreds i Danmark, så har jeg umiddelbart svært ved at se mange Dansk/Dansk forhold, som jeg ville beskrive som lykkelige. De har alle hus, bil, unger osv. og alt ser udefra helt perfekt ud. Men går du dybere ned, så kender jeg ikke mange af mændene, der er særligt lykkelige. De flipper ihvertfald helt ud, når de kommer og besøger mig i Thailand. Men det må selvfølgelig også være dejligt, at opleve at kunne have sex med en kvinde, uden at man skal være bange for at blive kvast til døde.

PS. Man kan sagtens bo og leve mange år i Asien, uden at have lært noget alligevel. Jeg kender flere, der har boet her i rigtig mange år - og som stadig er så naive, at de tror at deres 40 år yngre kæreste virkelig elsker dem. Grin Har fuld respekt for dem, som ser tingene som de virkelig er og som blot nyder tiden sammen med kæresten indtil en yngre og bedre sugar-daddy kommer forbi.

I bund og grund, så lyver og snyder Thai-kvinder deres Farang partnere fordi de kan og Farang-mændene tillader det. Hvorfor ikke udnytte at Farang mændene er snot dumme og komplet naive? Farang-mændene er ikke en pind bedre selv - de lyver og snyder fuldt ud ligeså meget, så hvad er forskellen?

For pokker da... kan I virkelig ikke se at vi lever i et "noget for noget" samfund? Vil man have den unge smukke nikke-dukke, så må man levere varen (i dette tilfælde penge). Kan man ikke levere, så taber man - og hun må også levere sin del - ellers så taber hun i "noget for noget" spillet. Folk er sammen, fordi de er afhængige af hinanden på enten den ene eller anden måde. Leverer den ene part ikke som forventet, så smutter den anden part - Its that simple!
Redigeret af patirak d. 09/05-2012 16:31

Lung Yao
Gedebukkemanden skrev:
..................................................
Surin Thailand ??? hvad snakker du om ? har aldrig været der ...du må vist have fået noget galt i halsen...Big eyes

Beklager, citat var fra Chris70 og ikke dig.

Venligst forklare Patirak og os andre hvad du endeligt mente med følgende:
Nej ser du som jeg skriver har jeg ikke været i forhold med en Thai kvinde ....jeg kan godt forklare dig det på en pædagogisk måde hvis du ikke helt forstår ? ellers brug din staveplade

Fortæl os , så om dit forhold til Thai mænd Friends inden jeg finder Min staveplade frem.

.

Anonym Bruger
Lung Yao skrev:

Gedebukkemanden skrev:
..................................................

Beklager, citat var fra Chris70 og ikke dig.

Venligst forklare Patirak og os andre hvad du endeligt mente med følgende:
Nej ser du som jeg skriver har jeg ikke været i forhold med en Thai kvinde ....jeg kan godt forklare dig det på en pædagogisk måde hvis du ikke helt forstår ? ellers brug din staveplade

Fortæl os , så om dit forhold til Thai mænd Friends inden jeg finder Min staveplade frem.

.

Nå det er der vi er kommet til !!! skal vi til at kalde hinanden grimme ting ? det troede jeg ellers at et "ekspert medlem" holdt sig for god til.

Du elsker jo citater så her er et til dig "mod dumhed kæmper selv guderne forgæves"

patirak
Gedebukkemanden skrev:

patirak skrev:

Gedebukkemanden skrev:

chris70 skrev:

Ja, AL48

hendes kat eller hund

hendes guld

Familiens vand bøffel

overstående personer.

Nej ser du som jeg skriver har jeg ikke været i forhold med en Thai kvinde ....jeg kan godt forklare dig det på en pædagogisk måde hvis du ikke helt forstår ? ellers brug din stavepladeRolll

Ok... lad mig lige forstå dette korrekt... Du har aldrig været i et forhold til en Thai-kvinde - men forsøger at advare andre mod at indgå i et sådant forhold??? Rolll Undskyld, men det er da rent humor... Grin

Øhhh -- og altså bare så du ved det... Det er altså ikke alle Thai-kvinder, der har familie på "bøh-landet", som kun har 6 års skolegang og som kun tænker på at sende penge hjem til familien.

Her findes altså også selvstændige, moderne og veluddannede kvinder, som sagtens kan matche danske kvinder af samme støbning.

Når det så er sagt, så vil jeg til enhver tid hellere brødføde en hel Thai-landsby end leve sammen med en danske kvinde...
Redigeret af patirak d. 09/05-2012 16:50

Anonym Bruger
patirak skrev:

Gedebukkemanden skrev:

patirak skrev:

Gedebukkemanden skrev:

chris70 skrev:

Ja, AL48

hendes kat eller hund

hendes guld

Familiens vand bøffel

overstående personer.

Ok... lad mig lige forstå dette korrekt... Du har aldrig været i et forhold til en Thai-kvinde - men forsøger at advare andre mod at indgå i et sådant forhold??? Rolll Undskyld, men det er da rent humor... Grin

Øhhh -- og altså bare så du ved det... Det er altså ikke alle Thai-kvinder, der har familie på "bøh-landet", som kun har 6 års skolegang og som kun tænker på at sende penge hjem til deres familie. Her findes altså også selvstændige, moderne og veluddannede kvinder, som sagtens kan matche danske kvinder af samme støbning.

Når du nu vågner op fra din brandert som jeg kan læse om i replikboksen så tag lige og læs tråden forfra !!! jeg skriver at jeg kender MANGE der er i Thai forhold ...det er DER jeg har min erfaring fra.

Jeg ved hvor dårligt det går stort set dem alle og derfor har jeg VALGT ikke at være i forhold med en Thai kvinde ...men man kan måske kun lide Thailand hvis man er i forhold med en Thai kvinde ??

Er det ikke muligt at jeg kan lide landet på grund af alle de andre kvaliteter ? ...hvad siger din kone til dit eget citat i replikboksen:
"Tror ikke, jeg formår at give den meget mere gas end den fik i går... Vi styrede stort set samtlige de barer, vi besøgte på Nana Plaza. Masser af sprut og damer".....

i guder en "sprut farangCheersSKÅL
Redigeret af Anonym Bruger d. 09/05-2012 16:57

Peder1968
patirak skrev:

Øhhh -- og altså bare så du ved det... Det er altså ikke alle Thai-kvinder, der har familie på "bøh-landet", som kun har 6 års skolegang og som kun tænker på at sende penge hjem til familien.

Her findes altså også selvstændige, moderne og veluddannede kvinder, som sagtens kan matche danske kvinder af samme støbning.

Helt enig. Det er komisk....

En rimelig stor nedgørelse af thailandske kvinder. Jeg tror ikke han kender nogen ud over han har snakket med en eller to farlangs på en bar ..... Wink
Gedebukkemanden nu må du til at forsvare dig Smile
Hvordan er du kommet frem til:
Skal ikke kunne afvise at der findes et enkelt "ægte" forhold eller to, men så er det også toppen(ud af 100). ????

Webmaster
poom skrev:

Jeg vil gerne bo i Thailand når den tid kommer. men jeg tænker også på hvad jeg skal lave. er ikke håndværker og sådan så jeg kan ikke gå og fixe ting.

jeg gider heller ikke sidde på en bar og kværne bajere ned. ikke fordi jeg tror at I herinde gør det.

hvad får I tiden til at gå med? hvis jeg bode ude på lars tyndskids marker ville jeg dø af kedsomhed men bode jeg i turist sted blev det vel også rimligt kedeligt?

der er nok nogen der arbejder men det tror jeg ikke jeg kan finde noget. men hvad laver alle andre?

er det bare mig der er bange for at sidde og glo på en vanbuffalo og rismark eller kan man lave noget?

der er jo også langt til venner og sådan.
min kone vil gerne bo i nærheden af familien men jeg er faktisk lidt nervøs ved tanken selvom jeg elsker hende.

her i danmark kan hun gå på arbejde, men jeg er jo helt låst.

havde man 1000000000 kr var det jo ikke noget problem, men at sidde med sin pension og glo på thai tv eller åndsvag vidio bliver man vel også træt af

Lad os lige fastholde fokus på trådens første indlæg. Man kan for en god ordens skyld læse Poom's indlæg i ovenstående citat.
Vi skal helst ikke for langt væk fra udgangspunktet, og slet ikke i en retning med personangreb.

Bare lige til information.
Tak for forståelsen.

- Admin -

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
patirak
Gedebukkemanden skrev:

patirak skrev:

Gedebukkemanden skrev:

patirak skrev:

Gedebukkemanden skrev:

chris70 skrev:

Ja, AL48

hendes kat eller hund

hendes guld

Familiens vand bøffel

overstående personer.

Øhhh -- og altså bare så du ved det... Det er altså ikke alle Thai-kvinder, der har familie på "bøh-landet", som kun har 6 års skolegang og som kun tænker på at sende penge hjem til deres familie. Her findes altså også selvstændige, moderne og veluddannede kvinder, som sagtens kan matche danske kvinder af samme støbning.

Når du nu vågner op fra din brandert som jeg kan læse om i replikboksen så tag lige og læs tråden forfra !!! jeg skriver at jeg kender MANGE der er i Thai forhold ...det er DER jeg har min erfaring fra.
Jeg ved hvor dårligt det går stort set dem alle og derfor har jeg VALGT ikke at være i forhold med en Thai kvinde ...men man kan måske kun lide Thailand hvis man er i forhold med en Thai kvinde ??

Det er ikke muligt at jeg kan lide landet på grund af alle de andre kvaliteter ? ...hvad siger din kone til dit eget citat i replikboksen:
"Tror ikke, jeg formår at give den meget mere gas end den fik i går... Vi styrede stort set samtlige de barer, vi besøgte på Nana Plaza. Masser af sprut og damer".....i guder en "sprut farang"

Grin Grin Grin Ja, jeg er total fortabt og en "Sprut Farang"... Til din orientering, så er det ingen hemmelighed for min kæreste, at vi gik "bananas" på Nana Plaza i går. Godt nok har hun ikke en videregående uddannelse - men det behøver man heller ikke at have for at vide at der er sprut og kvinder på Nana Plaza.

ABS
Hehe. Tråden er kørt helt ud på et sidespor. Men forsæt, for sjov læsning.
@patirak. "PS: Hvis man bliver "taget i røven" i Thailand så er man selv ude om det! Man kan bare lade være med at vende røven til."Nok noget af det mest ærlige og mest seriøse svar du endnu har skrevet.Smile
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
Spring til debat: