Se indlæg
Meget billige Aeroflot biletter til Bangkok
|
|
alfredknudsen |
Lagt på d. 19/01-2006 16:00
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Hej, Jeg har netop booket en rense til Bangkok 3 juni på Supersaver til 4006 kr. Den eneste bekymring jeg har er at det er med Aeroflot over Moskva Er der nogen der har erfaring i at flyve med Aeroflot fra Moskva ?? |
|
|
Lagt på d. 19/01-2006 16:07
|
|
Begynder Antal indlæg: |
alfredknudsen skrev: Hej, Jeg har netop booket en rense til Bangkok 3 juni på Supersaver til 4006 kr. Den eneste bekymring jeg har er at det er med Aeroflot over Moskva Er der nogen der har erfaring i at flyve med Aeroflot fra Moskva ?? Hejsa Alfred Ja jeg kan anbefale dig at kigge lidt mere i den gruppe du er inde i med den her ..........Rejsemål | Flyselskaber, lufthavne og billetter... Her kan du se en masse om folk meninger og de forskellige flyselskaber,,,,,men det er sgu billigt selv om man skal sidde og vente 10 timer bamsen Redigeret af d. 19/01-2006 16:15 |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/01-2006 16:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
[url]www.dansk-thai.dk/forum/viewthread.php?forum_id=33&thread_id=1584[/url] Det har været dikuteret mange gange før, har aldrig selv fløjet med dem, men ved at klikke på linket kan du se hva andre mener. Mvh. Suk............... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
ben |
Lagt på d. 20/01-2006 06:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 438 |
Det er mange aar siden jeg proevede det og da var det ok (gamle fly og free seating kan jeg huske) - og havde en 10-12 timer i Moskva. Det er muligvis kun den ENE vej du har saa lang en transittid. Tag en god bog med da lufthavnen ikke er spaendende - men at sidde og laese en god bog er da en ok maade at "tjene"(spare) 100-200kr i timen i forhold til andre selskaber - de penge raekker langt i Thailand! Skaal! |
|
|
jorn |
Lagt på d. 20/01-2006 07:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Kig ind paa http://www.ditrej... , den vil fortaelle dig lidt mere om airoflot, det er billigt, men maasle ikke saa hensigts maessigt! Redigeret af d. 20/01-2006 09:46 “Music is the only language I whirly understand"
|
|
Spring til debat: |