Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
2 Engelske lærere søges i Korat men .................
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 27/04-2012 10:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
...desvære ansøgerne SKAL være enten fra: the United Kingdom, Australia, New Zealand, Canada eller the United States. http://www.teachi...at-eglobe/ (og fra diverse Fora, ved jeg at andre udlændinger taler og skriver bedre Engelsk end mange fra de førstenævnte engelske talende). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 27/04-2012 11:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Undskyld, men hvad f..... har det at göre på denne side???? De söger lärer fra GB, USA/CANADA og AU/NZ og ikke fra DK!!! Det er da kun spam/lort du lukker ud!! PS! Vi er da goodt klar over, at det kun er dig som er god til Engelsk på denne side! Skynd dig nu at löbe skrigende til web, så han som sedvanlig kan slette mine indläg når jeg skriver noget som inte passer dig Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 27/04-2012 14:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
så så ingolf...man er vist lidt hård i betrækket idag?jeg synes ikke at indlægget lægger op til at være så hård i tonen og samtidig så ukonstruktiv.. synes da at det er fint nok at skrive sådan et indlæg, så længe det er thai relevant. 1) der sker noget på DTW. 2) man får kendskab til linket (korrekt placeret under emnet: 'jobbanken'. 3) det kunne være (som i mit tilfælde) at man kender nogle som søger. Jeg har fx en amerikansk ven som underviser i Taiwan og gerne vil prøve Thailand på et tidspunkt. |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 27/04-2012 16:35
|
JS skrev: så så ingolf...man er vist lidt hård i betrækket idag?jeg synes ikke at indlægget lægger op til at være så hård i tonen og samtidig så ukonstruktiv.. synes da at det er fint nok at skrive sådan et indlæg, så længe det er thai relevant. 1) der sker noget på DTW. 2) man får kendskab til linket (korrekt placeret under emnet: 'jobbanken'. 3) det kunne være (som i mit tilfælde) at man kender nogle som søger. Jeg har fx en amerikansk ven som underviser i Taiwan og gerne vil prøve Thailand på et tidspunkt. Noget jeg har misforstået Jeg tager det op til overvejejelse Det var en lille joke, men når fanden vogner, bliver jeg svinet til igen Mvh Ingolf
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 27/04-2012 16:42
|
er der noget jeg har misforstået?? i så fald undskyld, men jeg kunne ikke finde snert af ironi i din tone, kun hårde ord og udråbstegn..og mente blot at Lung Yao ikke fortjente at blive svinet til for at skrive dette indlæg. Og hvis du mener at jeg sviner dig til i indlæg 3, så har du misforstået noget... Undskyld, men hvad f..... har det at göre på denne side???? De söger lärer fra GB, USA/CANADA og AU/NZ og ikke fra DK!!! Det er da kun spam/lort du lukker ud!! PS! Vi er da goodt klar over, at det kun er dig som er god til Engelsk på denne side! Skynd dig nu at löbe skrigende til web, så han som sedvanlig kan slette mine indläg når jeg skriver noget som inte passer dig |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 28/04-2012 08:38
|
JS--det var ikke ment til dig, men til en vis anden som ALTID er ude med riven. "Hvorfor skriver du om andet i dette indläg?" "Hvorfor starter du ikke dit eget/et nyt indläg?" "Hvordan f..... kan du skrive sådan til folk?" mm mm mm Han synes åbenbart at han er Web Police på denne side, og skal holde folk i örene! Selv kan han spamme ned siden med nye tråde hvergang har har läst en åndsvag vittighed i avisen, istedet for at lägge alt i samme tråd! SJOVE TING! Bare min enkle mening Mvh Ingolf
|
|
sleipner |
Lagt på d. 28/04-2012 09:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 128 |
Det er da malplaceret, det joblink. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/04-2012 10:28
|
igen super konstruktivt indlæg fra sleipner...hvis et joblink ikke skal placeres under "jobbanken" hvor skal det så placeres ???? malplaceret; (fr. mal placé), dårligt anbragt; jf. malapropos malapropos; (fr. mal à propos), dårligt anbragt; ubelejlig. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 28/04-2012 10:39
|
ingolf skrev: JS skrev: så så ingolf...man er vist lidt hård i betrækket idag?jeg synes ikke at indlægget lægger op til at være så hård i tonen og samtidig så ukonstruktiv.. synes da at det er fint nok at skrive sådan et indlæg, så længe det er thai relevant. 1) der sker noget på DTW. 2) man får kendskab til linket (korrekt placeret under emnet: 'jobbanken'. 3) det kunne være (som i mit tilfælde) at man kender nogle som søger. Jeg har fx en amerikansk ven som underviser i Taiwan og gerne vil prøve Thailand på et tidspunkt. Noget jeg har misforstået Jeg tager det op til overvejejelse Det var en lille joke, men når fanden vogner, bliver jeg svinet til igen Desvære Ja det har du: Allerførste var mit indlæg sat ind for de evt. Jobansøger ikke for at de kunne/skulle søge det, men for at påpege at det er ikke så nemt og ofte forbundet visse betingelser for sådan jobs, idet Jeg startede også med at skrive: ....desvære skal ansøgerne være enten fra....... For det andet beklager dybt hvis du har opfattet min tidligere venskabelige råd til dig (som også gælder andre, inkl. mig selv) som værende angreb på Din person, men det var kun for at forklare at det er ofte sker en sammenblandning af tråde og emner og det ville være ønskeligt for alle parter hvis disse emner blev adskilte. Og til sidste behøver jeg ikke at "løbe til Web" for at få slettet nogle af dine svar, for JEG har intet indflydelse derom og får ofte selv fjernet indlæg/svar UDEN advarsel eller forklaring: Det er "HANS HUS" og han bestemmer/administrerer selv husorden. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
sleipner |
Lagt på d. 28/04-2012 11:29
|
sleipner skrev: Det er da malplaceret, det joblink. Oraklet JS beriger så tråden med dette indlæg igen super konstruktivt indlæg fra sleipner...hvis et joblink ikke skal placeres under "jobbanken" hvor skal det så placeres ???? malplaceret; (fr. mal placé), dårligt anbragt; jf. malapropos Ja det ER malplaceret, fordi det ikke hører til på en DANSK/thai hjemmeside. NÅR det ikke er en dansker der søges efter. Du er som min kone - du vil ha det sidste ord - du ævler videre i alle tråde. En skam du ikke er en papagøje, så kunne man det hænge et håndklæde over dig, så du kunne holde DIN KÆFT bare lidt. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/04-2012 11:49
|
sleipner skrev: sleipner skrev: Det er da malplaceret, det joblink. Oraklet JS beriger så tråden med dette indlæg igen super konstruktivt indlæg fra sleipner...hvis et joblink ikke skal placeres under "jobbanken" hvor skal det så placeres ???? malplaceret; (fr. mal placé), dårligt anbragt; jf. malapropos Ja det ER malplaceret, fordi det ikke hører til på en DANSK/thai hjemmeside. NÅR det ikke er en dansker der søges efter. Du er som min kone - du vil ha det sidste ord - du ævler videre i alle tråde. En skam du ikke er en papagøje, så kunne man det hænge et håndklæde over dig, så du kunne holde DIN KÆFT bare lidt. jeg prøver faktisk på at være konstruktiv i de fleste tråde jeg deltager i, men det er en hård kamp når der findes mange typer som dig, der lige skal lægge en brun dej i hvert eneste indlæg der ikke passer herren... Skal vi nævne remsen om duften i bageriet igen? nej vel?.... whatever...jeg gider ikke synke ned på dit niveau sleipner.. |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 28/04-2012 12:33
|
Antal indlæg: 1145 |
Nu er det ikke nok at være fra et engelsk talende land for at kunne blive engelsklærer her i Thailand. For st kunne få arbejdstilladelse som lærer kræver det at man har en teachers lisence og en sådan får man kun hvis man har en universitetsuddannelse. Der er mange fra ikke engelsk talende lande der abejder som engelsklærer og som har en teachers lisence. Hvem den enkelte skole ønsker at ansætte er helt op til skolen og fakta er at langt de fleste lærer her i Thailand har hverken teachers lisence eller arbejdstilladelse. Mig bekendt er det kun Holger og jeg selv der underviser i dansk der har en teachers lisence.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
sleipner |
Lagt på d. 28/04-2012 21:03
|
her er til gengæld noget der vedr. Thailand Mødebooker til Chiang Mai - Thailand Beskrivelse: Jakobsen Strategies Co., Ltd., Chiang Mai, Thailand, søger salsgmedarbejder. Vi søger derfor en ny kollega til vores kontor i Chiang Mai, Thailand. Vi er en 100 pct. dansk-ejet virksomhed under BOI lovgivning, der har eksisteret i mere end 2 år. Vi arbejder med SEO, konceptudvikling og tele-marketing i forskellige størrelser. Jobbet går ud på at tage telefonisk kontakt til virksomheder i Danmark med henblik på booking af møder på vegne af vores SEO kunder. Du vil efter kort tid blive ansvarlig for din egen kunde - og med tiden et større team. Dette er primært et tele-marketing job, men der skal ikke sælges noget og arbejdstiden er mandag - fredag fra kl. 14 - 21. Effektiv arbejdstid er dermed 30 timer pr. uge. Hvis du er den rette til jobbet, kommer din løn til at ligge på niveau med en normal dansk udbetaling (9 - 14.000 kr./md.) og med tiden vil du få større ansvar og bruge mindre tid på selv at ringe og mere tid på daglig ledelse. Vi tilbyder: - Venlige kolleger - Grundig oplæring - Afslappet arbejdsmiljø - Attraktive løn-vilkår - Arbejdstilladelse - Forretnings-VISA - Forsikring - Frokostordning - Computer Om dig - Du er selvstændig - Du er ansvarlig - Du er veltalende - Du har erfaring med SEO og/eller tele-marketing - Du ønsker at bo i Thailand i min. 6 mdr. - Du er seriøs og dit job kommer i første række - Du kan lære fra dig og motivere andre Tiltrædelse: Snarest muligt. Såfremt du har spørgsmål eller ønsker at vide mere, kan du kontakte undertegnede på telefon 65742015 - eller tidl. salgschef, Andreas Johannsen på tlf. 20734290. Du er mere end velkommen til at sende en ansøgning på snarest muligt. Jakobsen Strategies Co., Ltd. 299/47 Mu 5, Lampang Road T. Tasala, A. Muang Chiang Mai Thailand T: +66(0)890576949 E: Virksomhed: Jakobsen Strategies Co., Ltd. 299/47 Mu 5 33 Tlf: +66(0)890576949 Kontakt person: Martin Jakobsen +4565742015 (Arbejde direkte) Kontakt person: Andreas Johannsen +45 20734290 (Arbejde direkte) Reference: www.eures.dk Ansøgning: Send ansøgning pr. email |
|
|
natty |
Lagt på d. 28/04-2012 21:24
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Det er da utroligt, som nogen prøver at være meningspoliti over hvilke emner det er tilladt at tage op, og det endda i en aldeles skinger tone. Det er der vist kun 1 til at bestemme. Men sleipner hvis du havde trykket på Job-banken havde du fundet det her http://dansk-thai...d_id=14287 http://dansk-thai...d_id=14272 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
born |
Lagt på d. 29/04-2012 10:56
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 29/04-2012 12:22
|
born skrev: Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
bangkoknielsen |
Lagt på d. 29/04-2012 15:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 435 |
Clyde Haumann skrev: "Mig bekendt er det kun Holger og jeg der underviser i dansk der har en Teachers lisence"! - Det er da uden tvivl rigtigt, når ordet LISENCE fremgår ikke mindre end tre gange i Clyde Haumanns indlæg! - Glæder mig over, at jeg ikke er medlem af denne "klub", for på min thailandske tilladelse står der altså LICENCE og på den danske oversættelse LICENS... Jeg finder det lidt skræmmende, at en skoleleder ikke selv behersker korrekt stavning - naturligvis kan der ske "slåfejl", men ikke tre gange i en kort skrivelse... - og nej, - jeg ikke ansat eller involveret i konkurrerende virksomhed - og ønsker det heller ikke...! Alligevel Held og lykke med skolen... |
|
|
milex |
Lagt på d. 29/04-2012 16:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Som jeg har forstået det, er det et opslag vedr. personer der kan optræde som underviser i engelsk i thai-skoler. Hvad i alverden har det at gøre med om man har 'license' til at undervise i dansk? |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 30/04-2012 02:37
|
Antal indlæg: 1145 |
Der er ingen der har lisens til at undevise i noget bestemt fag, det er simpelt hen blot en lisens der giver ret til at undevise. Hvad jeg pr'ver at sige er at lisens eller ej s[ e der ingen grund til at give op hvis man vil undervise her i Thailand.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Boes |
Lagt på d. 30/04-2012 03:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
LICENS var det.....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |