Se indlæg
 Udskriv debat
Den danske udenrigsminister besøger Thailand
Webmaster
Som flere nok har set i nyheden på forsiden, så er den danske udenrigsminister Villy Søvndal i Thailand for tiden. I den forbindelse bliver der naturligvis også taget lidt billeder af det officielle besøg.

De første billeder som blev offentliggjort er allerede postet i nyheden på forsiden. Jeg gengiver dem lige her for en god ordens skyld:

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/42694i1.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/42694i2.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/42694i3.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/42694i4.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/42694i5.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/42694i6.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/42694i7.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/42694i8.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/42694i9.jpg

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster
De seneste billeder af den danske udenrigsminister i Thailand kan ses her:

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/villy01.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/villy02.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/villy03.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/villy04.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/villy05.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/villy06.jpg

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/villy07.jpg

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
pdrhan
Ice is melting at the "påwles"...the "påwles".....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Peder1968
pdrhan skrev:

Ice is melting at the "påwles"...the "påwles".....

Skal vi nu have gang i den diskussion igen?
Engelsk er ikke hans stærkeste side men til gengæld taler han 5 andre sprog flydende. Kan du det?

Men for at vende tilbage til trådens oprindelig indhold er det trods alt godt at se en Dansker her i landetSmile

Men hvad kommer der ud af disse møder?

chaingmai
det er fint med billedene,men bedre endnu med lidt tekst,kan det lade sig gøre ?LOL LOL

sudsakhon
ja bare det ikke er med lyd på. Han er ulidelig at høre på.

og hans 5 andre "flydende" sprog??
Har hørt ham på tysk, det er ligeså fælt som hans engelsk

Men, erkender at der nok er 2 sprog, han er taler FLYDENDE

Russisk og DDR-østtysk. Dem har han jo haft rigtig meget at gøre med..

PINELIGT men den mand udenlands

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Henik
Ja men der må jo være nogle i DK der mener at han skal være hvor han er, ellers fik han vel ikke alle de stemmer Violin

chaingmai
tja,a der er også nogle der er pinlige uden lyd..............LOL LOL

Mythongmai
Hvilke 5 sprog????

Lung Yao
Mythongmai skrev:
Hvilke 5 sprog????

Dansk - Engelsk - Tysk - Spansk og Hollandsk og måske kunne man tilføje "Jydsk" fra hans tid på Nørrelandsskolen i Holstebro Angel

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Pdrhan m.m.
Statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) roser Villy Søvndals sprogkundskaber - og afslører, at han også taler hollandsk og spansk.
Her sagde han de famøse ord 'I am a bewonder of American culture'. En sætning, der grundet ordet 'bewonder' røg hen over hovedet på den amerikanske oversætter, men siden viste sig faktisk at eksistere.

Læs også "anmeldelser"/bedømmelse fra lektor Richard Smith:

Villy Søvndal taler nemlig godt, forståeligt engelsk, mener lektor Richard Smith fra University of Warwick i England. Han har sammen med en kollega kigget på Søvndals engelskkundskaber for B.T.
- Vi mener, at han taler flydende og sikkert engelsk, siger Richard Smith, der har studeret Villy Søvndals sprog ved pressemødet sammen med den amerikanske udenrigsminister Hillary Clinton i Washington i sidste uge .

.
Redigeret af Lung Yao d. 28/04-2012 21:17
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao skrev:

Mythongmai skrev:
Hvilke 5 sprog????

Dansk - Engelsk - Tysk - Spansk og Hollandsk og måske kunne man tilføje "Jydsk" fra hans tid på Nørrelandsskolen i Holstebro Angel

Han taler således mindst 7 sprog (Incl. løgn & latin) Wink

Lung Yao
sudsakhon skrev:
..........................................................
PINELIGT men den mand udenlands

Tjah, lige så pinligt som en Formand for Folketinget som KUN talede ....Dansk
Folketingets tidligere formand Christian Mejdahl fra Venstre kunne kun tale dansk.

Violin

.

sudsakhon
Tja... Nu har Folketingets Formand j heller ikke specielt brug for at kunne ytre sig på andet end dansk.

Men Villy Sleepvalley er udenrigsminister, og hans såkaldte sprogskaber er desværre en evig tåkrummende begivenhed, når han repræsenterer Danmark i udlandet.

Engelsk kan godt slettes af listen. Det kan man jo nemt konstatere, at han ikke evner.
Tysk? Ja, han talerhelt flydende, det medgiver jeg. Men det er Østtysk DDR dialekt.
Og så taler hanvel desuden også helt flydende russisk.
De to sidste kommer fra al den kontakt han havde med DDR og USSR.
Så jo, vi har virkelig en verdensmand her, vi kan være stolte afSick

Men der vel nogen der kan lide ham....Selv Nordkorea har jo også støtter i DK..

chaingmai
LOL LOLsudsakhon,har du gået i skole med villy søvndal,eller kan du bare ikke lide ham,er du meget klog og sprogkyndig og tror du alle dansker er stolt over,at fører dig frem som dansker i thailand, eller mener du som en vis herre i Norge, at de røde skal udryddes, det jo sådanne platte udsagn fra dig og ligesindede der er med til at skabe grobund som for det had der udløste tragedien i norge

natty
sudsakhon skrev:

Tja... Nu har Folketingets Formand j heller ikke specielt brug for at kunne ytre sig på andet end dansk.

Men der vel nogen der kan lide ham....Selv Nordkorea har jo også støtter i DK..

Det ved jeg nu ikke rigtig, han er Folketingets repræsentant, og modtager bla. udenlandske statsoverhoveder og politikere når de officielt besøger Folketinget.
Desuden er han den øverste repræsentant for Præsidiet når de rejser på delegationsrejser til andre parlamenter.

Nu ved jeg ikke at hverken Villy Søvndal eller andre SF'ere støtter Nordkorea.

Dit had til Villy Søvndal skyldes nok ikke så meget hans manglende sprogegenskaber, men nok mere at han er Sf'er.

Der har igennem historien været mange på begge fløje, hvor man måtte krumme tæ'r over deres danskenglish.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

milex
Villy er valgt af 'folket'.

Så kan man li' ham eller ej.

Og - Nej har ikke stemt på ham.

Men måske en lille smule respekt ville være på sin plads.

sudsakhon
chaingmai:

sudsakhon,har du gået i skole med villy søvndal,
Nej. Har Villy gået ret meget i skole?

eller kan du bare ikke lide ham,
Han er sikkert meget flink, men jeg er ikke meget for hans politik

er du meget klog og sprogkyndig

Ja..

og tror du alle dansker er stolt over,at fører dig frem som dansker i thailand,

Aner det ikke. Fører jeg mig frem i Thailand og hvad har det med Villy at gøre?

eller mener du som en vis herre i Norge, at de røde skal udryddes, det jo sådanne platte udsagn fra dig og ligesindede der er med til at skabe grobund som for det had der udløste tragedien i norge

Jeg regner med, at du lige læser dette igennem når du bliver ædru.
Man kommer nogengange til at sige de tåbeligste ting

Natty:

Det ved jeg nu ikke rigtig, han er Folketingets repræsentant, og modtager bla. udenlandske statsoverhoveder og politikere når de officielt besøger Folketinget.
Desuden er han den øverste repræsentant for Præsidiet når de rejser på delegationsrejser til andre parlamenter.

Tja..Det kan man ikke være uenig i.Så det var godt vi slap af med ham. Og med den viden kan vi så undgå, at Villy får den tjans når han vippes af ministerpinden en dag
Dit had til Villy Søvndal skyldes nok ikke så meget hans manglende sprogegenskaber, men nok mere at han er Sf'er.

Enig ;-) Og hans manglende sprogkundskaber gør det ikke bedre

Der har igennem historien været mange på begge fløje, hvor man måtte krumme tæ'r over deres danskenglish.

Igen enig ;-) men nu var det Villy jeg kommenterede på.

Nu ved jeg ikke at hverken Villy Søvndal eller andre SF'ere støtter Nordkorea
Det ved jeg ller ikke om de gør (mere). Men nu skrev jeg heller ikke, at SF støttede Nordkorea. Det var et sprogbillede gående på at der er støtter til selv de underligste ideer

milex
Men måske en lille smule respekt ville være på sin plads.
Nej! Hvorfor skulle han skånes ?

Husk nu..Dette er politik. Der er altid flere holdninger.
Det jeg giver udtryk for her er min.. Andre har deres, men det fratager vel ikke min legimitet til at være imod.?

AL 48
sudsakhon skrev:
er du meget klog og sprogkyndig

Ja..

-Du er nok meget sprogkyndig og lovkyndig,- men klog?
Intelligens og klogskab er to forskellige begreber.
Udnytter man sin intelligens til selvhævdelse,- så er man ikke særligt klog.

sudsakhon
AL 48
Sikke en indsigt du har.
Men som jeg også skrev til chaingmai,
Hvad har mine personlige præferencer med emnet at gøre?

Spring til debat: