Se indlæg
mine erfaringer
|
|
mugge |
Lagt på d. 23/04-2012 07:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Smukt Patirak. Det mener jeg virkelig. Som du så rigtigt skriver : Hvorfor ikke bare være lykkelig !Det må da være enormt anstrengene at være så konstant negativ og gal -hele tiden på jagt efter "ulykker" og "katastrofer" hos andre mennesker. Og at stemple andres kæreste eller kone i det offentlige rum som "Luksusluder og Golddigger" , fortæller jo meget om skriveren. Godt nok Patirak. Sandheden er tit ilde hørt , men ud skal den engang imellem. |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 23/04-2012 08:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
ja, endnu et godt indlæg fra Patirak og lad os nu se hvad Al48 har at svare med. Jo mere sur han er desto mere negativt bliver det. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 23/04-2012 19:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Venter stadig AL 48... det er kun syv simple spørgsmål... 1. Hvor gammel er du? 2. Hvor gammel er din kone/kæreste? 3. Er I gift? 4. Hjælper I med at forsørge hendes familie? 5. Din kærestes/kones månedlige rådighedsbeløb FØR I mødte hinanden? 6. Din kærestes/kones kontante opsparing, da I mødte hinanden (ekskl. hus, jord etc.)? 7. Din kærestes/kones månedlige rådighedsbeløb EFTER I flyttede sammen? Du er jo ikke gift med en "Gold-digger" (som du siger, jeg er) - derfor burde det jo ikke være noget problem, at svare ærligt på nogle få og simple spørgsmål... Redigeret af patirak d. 23/04-2012 19:33 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 23/04-2012 22:51
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Kære Patirak og AL48, Kan jeg ikke få jer til at stoppe stridighederne herinde ? Det er sådan set fint nok at I begge giver udtryk for jeres meninger og holdninger i diverse debatter herinde og det er også ok at I har hver jeres syn på på de forskellige ting. Men undlad nu at lade debatterne blive skuepladsen for en langstrakt kamp mellem jer. Det er dejligt at læse begge jeres indlæg og ikke mindst de meninger, holdninger, erfaringer og oplevelser som I viderebringer. Men et hundeslagsmål er ikke kønt at se på og det er ikke sådan at den der kan jorde den anden eller den der kan komme med de mest underfundige indlæg for at få skovlen under modparten vinder en præmie eller lignende. Hold jer derfor nu begge for gode til at debattere på sådan et plan. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 23/04-2012 22:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Webmaster skrev: Kære Patirak og AL48, Kan jeg ikke få jer til at stoppe stridighederne herinde ? Det er sådan set fint nok at I begge giver udtryk for jeres meninger og holdninger i diverse debatter herinde og det er også ok at I har hver jeres syn på på de forskellige ting. Men undlad nu at lade debatterne blive skuepladsen for en langstrakt kamp mellem jer. Det er dejligt at læse begge jeres indlæg og ikke mindst de meninger, holdninger, erfaringer og oplevelser som I viderebringer. Men et hundeslagsmål er ikke kønt at se på og det er ikke sådan at den der kan jorde den anden eller den der kan komme med de mest underfundige indlæg for at få skovlen under modparten vinder en præmie eller lignende. Hold jer derfor nu begge for gode til at debattere på sådan et plan. Tak - Admin - Modtaget og forstået... og jeg rækker hermed hånden frem til AL 48 :-) |
|
Spring til debat: |