Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har været væk fra Danmark i snart 21 år og registreret med popæl i Thailand de sidste 10. Er gift i Danmark med min Thai kone i 12 år som bor sammen mig mig her i Thailand. Vi kommer til Danmark hver år i de 90 dage som hun må opholde sig i Schengen. Ved nogen om vi må køre med vores motorcykel i 80 dage i Europa, hvor af ca 2 md vil blive i Danmark med vores Thai registrerede motor cykel, som vi vil sende til Tyskland med fragt firma, for derefter at køre rundt i forskellige Europæiske lande i de 80 dage vi er der, hvor efter Biken vil blive opmagasineret til næste år, hvor vi så igen kommer på besøg i 88 dage. Er der nogen problemer med vores ansvarsforsikring til Biken når man kører i Europa ?
Sejlads i Thailand er den bedste måde at holde ferie på, væk fra hele ræset og alligevel ikke langt fra land for at være med.