Se indlæg
 Udskriv debat
Filippiner til Thailand
Jesper Kristensen
Kan nogen forklare mig hvordan jeg kan få min filippinske kæreste med på en 13 dages ferie i Thailand. Hun er 23 og har pas. Hun bor på filippinerne nu. Hun siger det ikke kræver visum når det kun er 13 dage og at hun skal vise 700 dollars før hun kan tage afsted. Hun mener også der skal sendes invitations brev og at jeg skal inquire om noget. Fatter bare ikke hvem der skal have invitationen og hvem eller hvor jeg skal inquire.

hugoboerge
Jesper Kristensen skrev:

Kan nogen forklare mig hvordan jeg kan få min filippinske kæreste med på en 13 dages ferie i Thailand. Hun er 23 og har pas. Hun bor på filippinerne nu. Hun siger det ikke kræver visum når det kun er 13 dage og at hun skal vise 700 dollars før hun kan tage afsted. Hun mener også der skal sendes invitations brev og at jeg skal inquire om noget. Fatter bare ikke hvem der skal have invitationen og hvem eller hvor jeg skal inquire.

Det er ikke noedvendigt med visa.

Passport holders from the following 41 Countries are given a standard 30 day Tourist Visa on arrival @ Thailand. No paper work is required for the visa, you get your 30 day visa stamp when you pass through the customs / Immigration Passport check point @ any Thailand international airport.

01. Australia
02. Austria
03. Belgium
04. Brazil
05. Bahrain
06. Brunei Darussalam
07. Canada
08. Denmark
09. Finland
10. France
11. Germany
12. Greece
13. Hong Kong
14. Iceland
15. Indonesia : Republic of Indonesia
16. Ireland
17. Israel
18. Italy
19. Japan
20. Korea (South)
21. Kuwait
22. Luxembourg
23. Malaysia
24. Netherlands
25. New Zealand
26. Norway
27. Oman
28. Peru
29. Philippines
30. Portugal
31. Qatar
32. Singapore
33. Spain
34. South Africa
35. Sweden
36. Switzerland
37. Turkey
38. United Arab Emirates
39. United Kingdom
40. United States
41. Vietnam

God tur.

hugoboerge
Maaske er der nogle krav i forbindelse med at rejse UD fra Filippinerne men det maa din kaereste saa selv undersoege.

Jesper Kristensen
Det har jeg også fundet ud af. Ved bare ikke lige hvordan vi kommer videre herfra. Havde håbet en herindefra havde prøvet noget lig men der er jo ikke mange der tager sand med til Sahara.

Måske der er noget her, du kan bruge:

http://immigratio...&Itemid=80 [url][/url]

hugoboerge
Spoerg rejsebureauet i Filippinerne de maa da vide det.

Spring til debat: