Se indlæg
 Udskriv debat
Klm.
jydetampen
Hej er her nogle som har erfaringer med klm????????
Sidder her og roder med flybilleter og kan komme afsted med klm for godt 4300 kr også slipper jeg for turen til København,så en rimelig timeløn for lidt ekstra rejsetid og lander i Bangkok midtformiddag,hvilket passer mig bedre en kl 6 eller kl 16.

DKPete
Har fløjet med dem et par gang bll - ams - bkk - fine Airbus fly ingenting at udsætte på noget som helst ! Bare husk at du ikke kan købe sprut i bkk lufthavn på vej hjem - den snupper de i ams :-(

jydetampen
DKPete skrev:

Har fløjet med dem et par gang bll - ams - bkk - fine Airbus fly ingenting at udsætte på noget som helst ! Bare husk at du ikke kan købe sprut i bkk lufthavn på vej hjem - den snupper de i ams :-(

Det kan jeg godt leve med,da det samme sker i København,hvis man går i transit.

b_j3ns3n
Klm er gode.. Smile

men hvorfor kan man ikke købe sprut i bangkok ? man bliver vel sendt videre som transit og slipper for security check i amsterdam..? og vis man ikke åbner den forseglede pose så burde man da kunne vade lige ind i flyveren med den Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

jydetampen
I København er der et sikkerheds check inden man kommer i transit,og fik at vide Bangkok var ikke en sikker lufthavn,men de kunne ikke give mig en liste,så man undgik at smide en god whisky væk.

DKPete
Som skrevet - i Europa stoler man ikke på Security i bkk - damen i taxfree var så venlig, da hun så mit boarding kort, at sige at man ikke kunne medtage væske i transit fra bkk

New-Hope
Jeg havde transit i Amsterdam fra Bkk til Køpenhavn, mistede 2 EDT og en barberskum, selvom det var i den lukkede pose fra lufthavnen i Bkk... den fejltagelse gør man ikke igen... :-(

jydetampen
nej,men der surt og fatter ikke at der en liste over "usikre" lufthavne,men der er nok for mange dutyfree interesser idet.Mon ikke chp er på den liste efter de fandt 21 kg heroin.

Jeg tror jeg tager turen med klm også må jeg drikke min whisky i Thailand,hvis jeg kan "smugle" den forbi kæresten.

SteenJ
TILBAGE til tråden:

KLM er et selskab der er på højde med de fleste, måske mere endda. Så flyve med dem er der ingen problemer i. Tror da de også flyver fra cph/amst/bkk.

De har en fornuftig god hjemmeside på dansk

Steenj
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

jydetampen
Ja de har en dansk hjemmeside,og har booked.
Hvis det viser sig at være ok,vil det nok bliver den måde jeg rejser til Thailand på,kan se man også kan tage China air fra Amsterdam.

Crafack
Hej.

Vi har fløjet med KLM nogle gange til BKK. Mener dog det har været med 747-400 på AMS-BKK.

KLM er udemærkede. Serviceniveau på linie med SAS efter min vurdering.

Deres mad er lidt kedelig, men ikke værre end alle de andre.

AMS er en fin lufthavn at have transit i.

Begrænsningerne i toldfrit indkøb i BKK på vej hjem er dog irriterende. Men der er ingen forskel på AMS og CPH hvad det angår, hvis man skal videre til Jylland.

/Crafack

roald
sidder i thailand hvor vi floj med KLM, bestilte paa deres hjemmeside KLM.dk, hjem skal vi flyve med airfrance over Paris, det er ikke noget jeg selv har bestemt, det er saa fordi KLM og airfrance har et samarbejde, det er forste gang jeg har oplevet det men airfrance er sikkert udemarket charles de gaule lufthavnen kan dog vare lidt svar at finde rundt i

Spring til debat: