Se indlæg
 Udskriv debat
søger thai kvinde til ægteskab
zetor4718
findes der i danmark steder hvor man kan møde thai kvinder
findes der nogle om ved hvor henne og hvordan man kan møde dem uden rejse til thai land er her nogle som kender til kontakter
eller phillipensk kvinder som ønsker en mand herfra

Wink

SteenJ
Kig på diverse dating sider fra DK, så er der nogen der søger mand.
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

ABS
Ja, eller penge som de fleste. Smile God Påske til alle.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
sleipner
Igonerer fjolsernes indlæg.

Du kan se i Jyllands Posten under kontaktannoncer,, om der er familiemedlemmer på besøg i DK der søger ægtefælle, ellers kan du jo selv indrykke en.

Held og lykke Smile

larsen99
zetor4718 skrev:

findes der nogle om ved hvor henne og hvordan man kan møde dem uden rejse til thai land er her nogle som kender til kontakter

Wink
Prøv her ThaiLoveLinks.com så søg på dem der opholder sig i DK
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

larsen99 skrev:

zetor4718 skrev:

Wink
Prøv her ThaiLoveLinks.com så søg på dem der opholder sig i DK

Eller mød op til thai arrangementer/fester i DK - Puds danseskoene og deltag feks. i denne fest i morgen:
http://www.dansk-...d_id=14194 [url][/url]

Måske er der en sød single thaikvinde til dig Kiss kiss - Pøj Pøj Sunflower

http://www.filipp...

PRØV dette link

jojokent
De sidste sider af Ekstra bladet kan du vist finde de fleste.

larsen99
jojokent skrev:

Har du fundet en kone/kæreste der?

Hej Larsen

godt indlæg!

god påske

mobbe
jojokent skrev:

Ja, der kan findes mange på de sidste sider i EB, en stor del af dem som arbejder der har været uheldige i første forsøg men drømmer om en naiv Farang med rigeligt på bogen, som ikke selv kan rejse ud i verden og finde hvad han søger.De findes også andre steder måske noget familie skal hjælpe med at finde en passende.

uan
larsen99 skrev:

jojokent skrev:

Hverken EB eller TLL er seriøse forslag til en kommende kone.... Fest i thaitemplet i Dragør lyder da mere seriøst for Zeptor /Eigil, når han nu vil finde en thai kvinde til ægteskab i DK...

Jeg tror nu heller ikke der er ret mange thai kvinder på Filippinerne, så blir det nok mere Singapore, men nu vil Zaptor / Eigil jo finde en thai kvinde i DK.... Måske der er en søster på 17 år der kommer på ferie i DK snart...??

Så hvorfor ikke hjælpe ham istedet for at starte et mudderkast.....

Det er altid nemmere at kaste med mudder bag et tastatur end ansigt til ansigt.....

Så hjælp dog manden med noget konstruktivt...
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

Hvis det er min kones søster på 17 år du snakker om så kan du godt regne med der er et strammere sikkerheds kontrol end pet laver for ministere og folk der arbejder for efterretningstjenesten Wink

Webmaster
jojokent skrev:

Sikkert ikke den slags svar som forfatteren af trådens første indlæg kan bruges til noget som helst, og hellere ikke et svar som er ok her på siden.
En lille pause er tildelt.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Havde ikke lige set trådens enme, giftes med en thai kvinde i DK. Derfor tror jeg absolut min kones 17 årige søster er helt udelukket Smile

larsen99
uan skrev:

larsen99 skrev:

jojokent skrev:

Hverken EB eller TLL er seriøse forslag til en kommende kone.... Fest i thaitemplet i Dragør lyder da mere seriøst for Zeptor /Eigil, når han nu vil finde en thai kvinde til ægteskab i DK...

Jeg tror nu heller ikke der er ret mange thai kvinder på Filippinerne, så blir det nok mere Singapore, men nu vil Zaptor / Eigil jo finde en thai kvinde i DK.... Måske der er en søster på 17 år der kommer på ferie i DK snart...??

Det er altid nemmere at kaste med mudder bag et tastatur end ansigt til ansigt.....

Det er muligt at Thailovelinks ikke er et seriøst forslag, men man kan immervæk søge på thaikvinder som er her i DK.

uan skrev:

larsen99 skrev:

jojokent skrev:

Jeg kan se at 'jojokent' er blevet tildelt en lille pause, men jeg skriver alligevel dette indlæg med muligvis karantæne til følge.

Der er noget der ikke stemmer her i tråden. "søger thai kvinde til ægteskab"

1) Zetor4718 har skrevet på DTW ialt 3 gange.
2) Han har startet 2 tråde med omtrent samme spørgsmål med ca. 4 mdr. mellemrum.
3) Zentor4718 har har skrevet én kommentar til sin første tråd (denne kommentar var blot en gentagelse af hvad
han spurgte om i hans indlæg #1)
4) Den 25-03-12 opretter Zetor4718 en profil på et andet site med brugernavnet 'sexwanted'
5) Den 06-04-12 opretter han tråden her på DTW - "søger thai kvinde til ægteskab"
6) Samme dag (06-04-12) redigerer han sin profil 'sexwanted' på det andet site.

Når jeg læser hans profil på det andet site, så er jeg blevet i alvorlig tvivl om det i virkeligheden er modificerede mænd i
høj hælede sko, han søger til ægteskab.

Man kan sg* da ikke på én og samme dag søge efter kvinder her på DTW, og samtidig søge modificerede mænd på et andet site !

Desuden er det jo ulovligt at være gift med en af hver slags på samme tid.

Google er din ven: Prøv at google på Zetor2718's mail adresse + navnet på ovenfornævnte 'fremmede' site.
Det gøres således: highspikes

Første hit man møder er profilen han oprettede 25-03-12 - Andet hit er profilen efter redigering 06-04-12

Har I tid i overskud, så findes der mange andre besynderlige hit's på Zetors4718's mail adresse - god fornøjelse !
Redigeret af d. 07/04-2012 17:17

Anonym Bruger
på facebook virker han også til at være mere til sorte damer end til asiater (med/uden penis)..

han synes ihvertfald godt om følgende grupper:

- Black Women White Men
- Black women are Beautiful
- Black women are sexy

trist og ensom sjæl efter min mening...

desuden bør ægteskab ikke være 'målet' med et forhold men 'resultatet' af et forhold...
Redigeret af Anonym Bruger d. 07/04-2012 17:09

flyer
Ups...
Redigeret af flyer d. 07/04-2012 17:19
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Webmaster
PR52 skrev:
Jeg kan se at 'jojokent' er blevet tildelt en lille pause, men jeg skriver alligevel dette indlæg med muligvis karantæne til følge.

Der er noget der ikke stemmer her i tråden. "søger thai kvinde til ægteskab"

1) Zetor4718 har skrevet på DTW ialt 3 gange.
2) Han har startet 2 tråde med omtrent samme spørgsmål med ca. 4 mdr. mellemrum.
3) Zentor4718 har har skrevet én kommentar til sin første tråd (denne kommentar var blot en gentagelse af hvad
han spurgte om i hans indlæg #1)
4) Den 25-03-12 opretter Zetor4718 en profil på et andet site med brugernavnet 'sexwanted'
5) Den 06-04-12 opretter han tråden her på DTW - "søger thai kvinde til ægteskab"
6) Samme dag (06-04-12) redigerer han sin profil 'sexwanted' på det andet site.

Når jeg læser hans profil på det andet site, så er jeg blevet i alvorlig tvivl om det i virkeligheden er modificerede mænd i
høj hælede sko, han søger til ægteskab.

Man kan sg* da ikke på én og samme dag søge efter kvinder her på DTW, og samtidig søge modificerede mænd på et andet site !

Desuden er det jo ulovligt at være gift med en af hver slags på samme tid.

Google er din ven: Prøv at google på Zetor2718's mail adresse + navnet på ovenfornævnte 'fremmede' site.
Det gøres således: highspikes

Første hit man møder er profilen han oprettede 25-03-12 - Andet hit er profilen efter redigering 06-04-12

Har I tid i overskud, så findes der mange andre besynderlige hit's på Zetors4718's mail adresse - god fornøjelse !

Hvad personen bag trådens første indlæg har af profiler og profilnavne andre steder har admins her på siden ikke en jordisk chance for at vide. Og vi bør vel hellere ikke vide og forholde os til hvad folk laver andre steder på nettet og i deres liv generelt. Vi kan kun af gode grunde forholde os til hvad der foregår på denne side. Og en henvisning til de bageste sider i Ekstra Bladet hører sig ikke til herinde.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: