Se indlæg
 Udskriv debat
Kata beach - for rygere
baancamp
Hej med jer.
Har været i Thailand flere gange, og holder mig væk fra luksus hoteller jvf restriktioner specielt hvad rygning angår.
Tit og ofte må man ikke ryge å rummet eller ved poolen. Ligeledes er der visse steder regler om at man skal købe drikkevarer af poolbaren og ikke medbringe egne drikkevarer ved poolen.
Hvis man skal bo ved Kata beach og er rygere vil jeg varmt anbefale Kata Poolside resort.
Deres deluxe room er dejlig store, open view badeværelse med badekar - god balkon med udsigt over bjergene, stor god pool med masser af liggestole og vigtigst: man må ryge på værelserne, i restauranten samt ved poolen hvor man også kan medbringe egne drikkevarer.
Rejser dertil i lavsæsonen hvor man kan få et deluxe room for ca.1.200 baht incl morgenmad (2 personer).Cool

sudsakhon
Tak for advarslen Smile

Folk må selv om de vil ryge, men for mig ville det være et helvede at bo der.
Det er så ikke noget større problem.
Jeg holder mig væk, og bor/spiser hvor jeg selv bestemmer om jeg vil ryge passiv tobak.
Så er alle glade

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Anonym Bruger
ja tak for advarslen jeg ville da også nødigt ind i en værelse hvor der har boet en ryger narkoman.

sony
Ja sonny jeg er også ved at brække når man kommer ind på et hotel værelse hvor der har været røget, men det sgu svært at undgå, nu når folk vil være nikotin narkomaner.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

BentBP
Visse vasse , tak for oplysningen baancamp . Og nu har vi hørt i andre der ikke ryger . Angel Angel Angel Violin

sudsakhon
Og mindst 2 der ggør det....Sick

Poo
Det er sørgeligt med alle de frelste ikke rygere, og det er de tidligere rygere der somregel er de værste.

Det er altså muligt at lufte ud så man ikke kan lugte om der er røget på værelset.

Bare vi dog kunne være her allesammen

Poo tidligere ryger og ikke frelst Angel

Dalton
Poo skrev:
Det er altså muligt at lufte ud så man ikke kan lugte om der er røget på værelset.

NEJ! det er det så ikke

Selv om der bliver luftet ud og kørt med aircon bliver man mødt af
samme sure lugt hvergang man kommer tilbage til værelset

Tænker af og til på om de der ryger på hotel værelser også ryger
hjemme i deres eget soveværelse?

Dalton

bagerbager
det er jo sådan med hotel værelser at det er samme prinsip som med bar damer.......kan man ikke lide den første så må man bare gå til den næste. bestil en non smoker room hvis du ikke kan tåle rum med røg lugt....bar damer fås også i ikke ryger versioner. jeg er gået over til e-cig og har det fint med røg. ryger ikke på hotel værelser hvis der er altan.

baancamp
BentBP skrev:

Visse vasse , tak for oplysningen baancamp . Og nu har vi hørt i andre der ikke ryger . Angel Angel Angel Violin

Selv tak - men så har anbefalingen også gavnet ikke rygerne haha. Rolll

milex
Fantastisk - der kommer en anbefaling fra en ryger til rygere.

Og straks blander alle frelste ikke-rygere sig.

Ku' ikke-rygere ikke bare tage det ad-notam?

sudsakhon
Nu er det jo ikke bare den sure stank man møder på værelser, der er det største problem, selvom det er irreterende.

Det blev nævnt, at man også måtte ryge i restauranten.
Mange rygere mener, at det nærmest er en menneskeret at ryge efter et måltid. Og det skal jeg og mine børn så sidde og indånde mens vi spiser?

Ryning kan aldrig være "normalsituationen" og de som ikke kan klare det, må finde andre steder.

Det må være sådan, at rygning skal foregå således, at det ikke generer andre.
Rygning er en privatsag. Og skal forblive en privatsag. Man kan ikke tillade sig at lade sine vaner gå ud over andre, der ikke har valgt den vej!!Sick

Sudsakhon=aldrig røget og langtfra frelst.
(Nægter bare at være slave af andres ildelugtende og sundhedsskadelige behov)

Anonym Bruger
milex skrev:

Ja nu er jeg ligeglad med om folk er narkomaner.

og jeg takkede altså for oplysningen,
så jeg ved hvor jeg ikke skal bo.

Og ja jeg er heldigvis frelst . fra at være narkoman,
så jeg blev ikke ryger,,så nu sparer jeg de penge
til 2 flybilletter til thailand om året,+ lidt lommepenge Grin
Redigeret af Anonym Bruger d. 04/04-2012 09:02

AL 48
sonny skrev:

milex skrev:

Når nu vi rygere så pænt skal kaldes "narkomaner", hvad skal vi så kalde alle dem der absolut skal have 4-6-8 øl/genstande om dagen? - Der findes utallige mennesker der ikke kan tale 5 min. med naboen, uden der absolut skal "hyggepils" på bordet. - Er det mon "spritnarkomaner"??

larsen99
AL 48 skrev:

sonny skrev:

milex skrev:

Når nu vi rygere så pænt skal kaldes "narkomaner", hvad skal vi så kalde alle dem der absolut skal have 4-6-8 øl/genstande om dagen? - Der findes utallige mennesker der ikke kan tale 5 min. med naboen, uden der absolut skal "hyggepils" på bordet. - Er det mon "spritnarkomaner"??
De kaldes alkoholikere.
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

sudsakhon
Yep... De kaldes alkoholikere.

Sådan en gut tømmer jo ller ikke sine slatter i håret på en mens man spiser..vel?
Det gør rygere til gengæld.
Prøv bare at se udtrykket i ansigtet på en ryger ved et nabobord, hvis man beder ham sørge for at røgen ikke generer mig og mine børn.

AL 48
sudsakhon skrev:

Yep... De kaldes alkoholikere.

Sådan en gut tømmer jo ller ikke sine slatter i håret på en mens man spiser..vel?
Det gør rygere til gengæld.
Prøv bare at se udtrykket i ansigtet på en ryger ved et nabobord, hvis man beder ham sørge for at røgen ikke generer mig og mine børn.

Ja, det er nok næsten det samme som når man beder en "spritneger" om at moderere sig i flyveren eller ved nabobordet på hotellet.

sudsakhon
Måske Al.. Men man kan godt nyde en pils ved nabobordet eller i en flyver uden at være til gene.

En ryger vil dog i samme situation stort set altid være til gene.

Røgen fylder ret hurtigt lokalet, og så er man påvirket.
Det gør øllet næppe. Med mindre man fylder sprinkleranlægget op med slatter og tænder det

sony
Sjovt som rygere fare i flint fordi de forpester luften med alt den stinkende røg, men tænk lidt på det ikke kun jeres liv i ødelægger. Underligt folk der ryger vil ikke ryge i deres stuer, men de vil gerne stå og ryge udenfor eller ud af vinduerne, altaner så det ryger lige direkte ind i nabolejligheden.

Og det med at lufte ud hjælper ikke en døjt, røgen bliver hængende over alt i rummet.

Ps Jeg er fløjtende ligeglad om folk ryger, men jeg er ikke ligeglad over at blive generet af røgen.

Men til jer rygere vil jeg da råde jer til at læse bogen, endelig ikke ryger skrevet af Allen Carr.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Lad dog folk ryge i fred hvis det er det de har lyst til. Jeg er ryger, men sørger altid for at få et ikke ryger værelse når vi bestiller hotel, og så går jeg bare udenfor.

Kunne aldrig finde på at ryge indenfor pga min gravide kone, men jeg vil sgu have lov til at gå ud i fred og ryge en smøg

Spring til debat: