Se indlæg
 Udskriv debat
Undervisning i dansk i Bkk
clydehaumann
Hvis man som Lung Yau skriver skal holde høje hånd under bordet er den venstre hånd vel også nødt til at være der da det jo må være den hånd man holder den højre med.
Plat pjat. Jeg synes at tråde skulle holdes rene for alt andet end det trrådene handler om og denne tråd handler om danskundevisning og intet andet.
Det vi kan lære af dette vrøvl er så at holde på dansk også kan betyde at plasere.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
Robert Kronberg
jydetampen skrev:

Det er lidt ærgeligt at det her udvikler sig til person fnider,men må sige det er godt tilbud fra robert.Jeg tror bare ikke der er grundlag for 2 skoler i Bangkok.

Hej jydetampen,

Nej der er umiddelbart ikke grundlag for to "skoler", men koncepterne er ret så forskellige.

jeg vil gerne henvise til Clydes nye skole uden problemer, hvis vi får en kursist, der bedre passer ind hos ham, og vi har tidligere henvist til den anden skole, men da vi ikke fik noget feedback, så stoppede det langsomt.

Samarbejde er vejen frem.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
iThai
Hvem underviser egentligt hos piro?
Er det Robert Kronberg?
ithaiuthai@hotmail.com

jydetampen
Nej ihvertfald ikke den dag min kæreste prøvede skolen.

ABS
Min kone har også gået på Danskskole i Bangkok. Det første ord hun lærte var "penge". Nej spøg tilside. Hun var skuffet over undervisningen, bl.a. fordi de ikke fik lektier for og fordi at der var for meget pjat i timerne.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
iThai
Hvis det ikke er Robert, hvem er det så?
Synes ikke man har hørt noget om, hvem der underviser???

Hos Thai Integration var det Clyde, og det har alle jo vidst i årevis, men hvad med piro?
ithaiuthai@hotmail.com

Lung Yao
clydehaumann skrev:
Hvis man som Lung Yau skriver skal holde høje hånd under bordet er den venstre hånd vel også nødt til at være der da det jo må være den hånd man holder den højre med.
Plat pjat. Jeg synes at tråde skulle holdes rene for alt andet end det trrådene handler om og denne tråd handler om danskundevisning og intet andet.
Det vi kan lære af dette vrøvl er så at holde på dansk også kan betyde at plasere.

Det har jeg nu prøvet, men både ved hjælp af Dansk retskrivning og Dansk Ordbogen kan jeg ikke placere ordet plasere Read the rules
(fandt lidt om det i den Norsk, men det er nok OT)
Men Ok, jeg kan tildels indrømme at mit svar i #5, var måske Malplaceret .

Over and Out. Du hører aldrig mere fra mig.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Robert Kronberg
iThai skrev:

Hos Thai Integration var det Clyde, og det har alle jo vidst i årevis, men hvad med piro?

Hej iThai,

Du fortæller her på DTW, at du er investor her i Thailand, og nu beder du om navnene på vor lønningsliste, men du er ikke investor hos PIRO, så hvorfor er det vigtigt for dig?

Jeg tror godt, at jeg ved, hvem du er, men lad det nu ligge. Jeg forstår blot ikke, hvorfor det er yderst interessant for dig lige præcis dig at vide, hvem vi aflønner.

Hilsen, Robert

"

Min kone har også gået på Danskskole i Bangkok. Det første ord hun lærte var "penge". Nej spøg tilside. Hun var skuffet over undervisningen, bl.a. fordi de ikke fik lektier for og fordi at der var for meget pjat i timerne

ABS- hvor gik din kone på danskskole i Bangkok?

jydetampen
ABS skrev:

Min kone har også gået på Danskskole i Bangkok. Det første ord hun lærte var "penge". Nej spøg tilside. Hun var skuffet over undervisningen, bl.a. fordi de ikke fik lektier for og fordi at der var for meget pjat i timerne.

Og det har du selvfølgelig gjort skolen opmærksom på??????

iThai
Robert Kronberg skrev:

iThai skrev:

Hej iThai,

Du fortæller her på DTW, at du er investor her i Thailand, og nu beder du om navnene på vor lønningsliste, men du er ikke investor hos PIRO, så hvorfor er det vigtigt for dig?

Jeg tror godt, at jeg ved, hvem du er, men lad det nu ligge. Jeg forstår blot ikke, hvorfor det er yderst interessant for dig lige præcis dig at vide, hvem vi aflønner.

Hilsen, Robert

Det var dog et besynderligt svar på noget så uskyldigt, som at spørge til hvem der underviser hos dig.
Kan overhovedet ikke fatte, at du ikke har benyttet mit spørgsmål til at promovere din skole ydeligere. Den chance er spildt, og tilbage står nu et stort åbent spørgsmål, i hvert fald hos mig, om hvem der underviser.
Det VAR ikke synderligt vigtigt for mig at vide, men det må det da i særdeleshed være, for de piger og deres mænd, som skal undervises hos dig eller hu?
Nuvel, hvis du har noget at skjule, så er det da heller ikke mærkeligt, at du ikke vil have flere detaljer om din virksomhed frem.
Mon ikke det nu bliver lettere, at vælge om undervisningen skal foregå "ved skytrain" eller "ved Hua Hin" ???

Dit personangreb på mig tager jeg let, og med ophøjet ro, men har alligevel fået lyst til at grave lidt...
Der var en der sagde, at det ikke var dig der underviste hans kone /kæreste, men på din hjemmeside er det
da DIG, så vidt jeg kan se, der sidder og underviser???
ithaiuthai@hotmail.com

Anonym Bruger
Det er da underligt at folk de er så skide nysgerrige.

Itah hvad kommer det dog dig ved ,hvem det er,hovedsagen er vel at undervisningen er god nok.
Og det ved du jo ikke ved at kende et navn.
Du er bare nysgerrig,så du kan genere robert.
Sørgeligt at folk er sådan,men det er typisk.
For dem som tror de er noget-.Shock

Robert Kronberg
iThai skrev:

Robert Kronberg skrev:

iThai skrev:

Hej iThai,

Hilsen, Robert

Det var dog et besynderligt svar på noget så uskyldigt, som at spørge til hvem der underviser hos dig.
Kan overhovedet ikke fatte, at du ikke har benyttet mit spørgsmål til at promovere din skole ydeligere. Den chance er spildt, og tilbage står nu et stort åbent spørgsmål, i hvert fald hos mig, om hvem der underviser.
Det VAR ikke synderligt vigtigt for mig at vide, men det må det da i særdeleshed være, for de piger og deres mænd, som skal undervises hos dig eller hu?
Nuvel, hvis du har noget at skjule, så er det da heller ikke mærkeligt, at du ikke vil have flere detaljer om din virksomhed frem.
Mon ikke det nu bliver lettere, at vælge om undervisningen skal foregå "ved skytrain" eller "ved Hua Hin" ???

Dit personangreb på mig tager jeg let, og med ophøjet ro, men har alligevel fået lyst til at grave lidt...
Der var en der sagde, at det ikke var dig der underviste hans kone /kæreste, men på din hjemmeside er det

Hej iThai,

Jamen, tillykke med det.

Det er da godt, at du nu har noget at få tiden til at gå med, når du ikke har travlt med at investere penge i projekter i Thailand.

Hilsen, Robert

"

jydetampen
Tillykke det er igen igen igen lykkedes at ødelægge en tråd med person fnidderHeadbanger

Poo
Robert Kronberg skrev:

iThai skrev:

Robert Kronberg skrev:

iThai skrev:

Hej iThai,

Hilsen, Robert

Hej iThai,

Jamen, tillykke med det.

Det er da godt, at du nu har noget at få tiden til at gå med, når du ikke har travlt med at investere penge i projekter i Thailand.

Hilsen, Robert

Underlig reaktion robert.
hvad er der galt i at spørge hvem der underviser hos prio, det ville jeg da også gerne vide hvis min kæreste skulle gå der.hvorfor så hemmeligheds ful?

iThai
Robert Kronberg skrev:

iThai skrev:

Robert Kronberg skrev:

iThai skrev:

Hej iThai,

Hilsen, Robert

Hej iThai,

Jamen, tillykke med det.

Hilsen, Robert

I stedet for at svare på et basalt spørgsmål omkring forholdende på din "skole", så kører du rundt i personfnidder.
Jeg gider ikke fortsætte i denne tråd, men der har godt nok stillet sig nogle spørgsmål i mit hoved, ang. hvad evt. elever betaler for hos dig.
Har du licens, har du arbejdstilladelse, er du/underviseren uddannet, betaler du skat osv. ???
ithaiuthai@hotmail.com

ingolf
Hör ni, klocken er mange, det er tid at i kommer ned i börnehaven??

For fanden i må ha et kedeligt liv--bruge en hel weekend på att smide lort i hovedet på hinanden Sad

PS! I behöver ikke at svare, jeg vil ikke väre med og lege i sandkassen Wink
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Allan Nielsen
Danskundervisning i Bangkok, Thailand.

Tak for de mange fine tilbagemeldinger omkring Thai Integration både på tråden her og fra dem, som har kontaktet os.

Vi åbner skolen igen den 18. april.

Vi tilbyder 16 timer ugentlig undervisning for 7000 Baht pr. måned.

Hvis man vil bo på skolen koster det yderligere 2500 Baht + 800 Baht for aircondition og internet pr. måned.

Læreren er John Olesen, som mange allerede kender, da han tidligere i et år har været lærer på skolen.

Venlig hilsen
Allan Nielsen

jydetampen
Tak for den melding.

Så Blev kærestens ferie lidt kortere,men det er helt fint og håber på ligeså store fremskridt for hende.

iThai
Allan Nielsen skrev:

Danskundervisning i Bangkok, Thailand.

Tak for de mange fine tilbagemeldinger omkring Thai Integration både på tråden her og fra dem, som har kontaktet os.

Vi åbner skolen igen den 18. april.

Vi tilbyder 16 timer ugentlig undervisning for 7000 Baht pr. måned.

Hvis man vil bo på skolen koster det yderligere 2500 Baht + 800 Baht for aircondition og internet pr. måned.

Læreren er John Olesen, som mange allerede kender, da han tidligere i et år har været lærer på skolen.

Venlig hilsen
Allan Nielsen

Kort, præcis og ærlig information man kan bruge til noget, tak.
ithaiuthai@hotmail.com

Spring til debat: