Se indlæg
 Udskriv debat
en god svensk dok om thailand
escabarte
http://svtplay.se...i_februari

tingtong
fedt link, nu skal jeg bare finde ud af, hvordan jeg kan downloade serien

Anonym Bruger
Tusind tak, jeg er godt igang med at se den fra starten af.

Til jer som ikke ved om I gider at gå igang, eller om I har tid, så er linket altså en svensk serie ("30 grader i Februar") på 10 afsnit. Første afsnit stifter man bekendtskab med seriens hovedpersoner:

NB. nedestående er beskrivelse af første afsnit

1) Enlig svensk karriere mor (Kajsa) m. 2 pigebørn, som efter blodprop sælger huset og tager til(bage) til Phuket for at opsøge det romantiske liv, som de kender fra tidligere.

2) Enlig svensk mand Glenn (vel i 40'erne), som ikke har det store held med kærligheden i Sverige og iøvrigt drømmer kraftigt om at få børn og starte en familie. Han begynder så at chatte på internettet under falsk profilbillede. Han møder her en yngre thaipige, siger sit job op og tager til Phuket for at møde hende på en bar i Bangla Rd. i fint tøj og med forlovelsesringen med i lommen.

3) Svensk pensionistpar hvor konen (Majlis) som overraskelse har købt en billet til Phuket for at glæde den ellers så bitre og dominerende mand (Bengt) i kørestol.

4) Chan, en thai mand som tager tilbage til Phuket for at finde sin thai søn (Pong) som er blevet stof/hashmisbruger. Det antydes at Chan tidl. har haft forhold med den enlige svenske mor (Kajsa) på Phuket.

Så er serien igang. Umiddelbart virker den spændende uanset kendskab til Thailand og kører i passende tempo. Hvert afsnit varer ca. 1 time. God fornøjelses og tak for linket escabarte.
Redigeret af Anonym Bruger d. 01/04-2012 21:59

escabarte
ja det er en god serie og 9 del kommer i aften på sv 1 kl 2100 god underholdning
Cool

escabarte
skal nok lige gøre opmærksom på at de piller den af igen i maj .
den er optaget på phuket i områede surin potong og karon om kommer rundt om mange af de ting mange herinde har været udefor med bedrag fra begge sidder synes selv af den er god men også sorglig på samme tid så hvis man har 8 timer så synes jeg man skal se den husk lige på at man steemer så det koster lidt at se dem jeg har begrænsning på hvor meget jeg må downloud og den fylder godt men er rigtig god svenskerne for noget for deres lisenspenge !!!!

Draaben
Hej alle.

Ligger også på Youtube:

http://www.youtub...6l8-1l1l0.

Hvis man bruger IDA download accelerator kan serien downloades fra youtube

IDA download accelerator kan downloades herfra:

http://download1....asetup.exe

Ganske gratis....God fornøjelse Smile
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

tingtong
takker for links, er netop ved at se den )

larsen99
Det er jo ærgeligt man ikke fatter det der svenske Frown
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

Anonym Bruger
larsen99 skrev:

Det er jo ærgeligt man ikke fatter det der svenske Frown

Jeg er heller ikke helt skarp til svensk, men man kan slå svenske undertekster til i bunden..det letter forståelsen når det står skrevet frem for kun høres, desuden kan det hjælpe når man ser svære ord skrevet i hele sætninger...

Spring til debat: