Se indlæg
 Udskriv debat
Thai-kvinder... Verdensmestre i manipulation...
Wink
Redigeret af d. 01/04-2012 07:49

patirak skrev:

tick skrev:

Jeg kender mange der er Dansk gift, og de behøver ikke svine min thai kone og mit hjemland til for at fortælle, hvor lykkelige der er med deres ægtefæller.

Tick, du vil bare ikke stoppe... Grin og acceptere mine holdninger.

Fortæl mig så om de lykkelige ægteskaber du kender i Danmark? Fortæl om hvad dine mandlige venner fortæller dig, når de taler om deres koner - og om hvor lykkelige de er... Jeg hører ikke mange lykkelige historier fra mine mandlige dansk-gifte venner og de knepper alle til højre og venstre, så snart de rammer Bangkok. Så er den store kærlighed til deres danske kone pludselig glemt...

Hvorfor valgte du selv en Thai-kone, når du elsker danske kvinder så meget?. Du er måske en af dem, der stadig bor hjemme ved mor - var forelsket flere gange i danske kvinder, men formåede aldrig at score en? Så i stedet købte du dig til noget "kærlighed" i Thailand og fik din nye kone fløjet hjem til dit elskede fædreland.

Du bor vel ikke på Thy?, hvilket jo må være et at de fedeste steder i Danmark for en Thai-kvinde at skulle flytte til.

Nå så kom den sande mand frem, alle andre har købt konen, hvis de ikke kan se den store store ekspert fra Bangkoks barmiljø.

patirak
tick skrev:

patirak skrev:

tick skrev:

Jeg kender mange der er Dansk gift, og de behøver ikke svine min thai kone og mit hjemland til for at fortælle, hvor lykkelige der er med deres ægtefæller.

Fortæl mig så om de lykkelige ægteskaber du kender i Danmark? Fortæl om hvad dine mandlige venner fortæller dig, når de taler om deres koner - og om hvor lykkelige de er... Jeg hører ikke mange lykkelige historier fra mine mandlige dansk-gifte venner og de knepper alle til højre og venstre, så snart de rammer Bangkok. Så er den store kærlighed til deres danske kone pludselig glemt...

Hvorfor valgte du selv en Thai-kone, når du elsker danske kvinder så meget?. Du er måske en af dem, der stadig bor hjemme ved mor - var forelsket flere gange i danske kvinder, men formåede aldrig at score en? Så i stedet købte du dig til noget "kærlighed" i Thailand og fik din nye kone fløjet hjem til dit elskede fædreland.

Du bor vel ikke på Thy?, hvilket jo må være et at de fedeste steder i Danmark for en Thai-kvinde at skulle flytte til.

Nå så kom den sande mand frem, alle andre har købt konen, hvis de ikke kan se den store store ekspert fra Bangkoks barmiljø.

Grin Ja, jeg købte rent faktisk min kæreste de første gange vi var sammen. I det mindste indrømmer jeg det, og påstår ikke vi tilfældigt mødte hinanden i 7-eleven eller et andet uskyldigt sted. Du mødte vel din kone uden for universitetet... ikke? Smile

Tick, Jeg beundrer din fædrelandskærlighed, som jo faktisk er det din irritation over mig handler om. Du minder mig om en god ven jeg har, som er dybt ny-religiøs. Så snart der stilles spørgsmål ved hans religion, så går han helt i selvsving og skal have mig til at trække mine ord tilbage.

Det samme gælder for folk som dig, som har fædrelandskærligheden dybt i hjertet. Man må ikke sige noget dårligt om Danmark eller tale dårligt om noget der er dansk.

Som jeg plejer at sige til min ven... "Vis mig en talende slange eller et billede af gud" - så skal jeg nok lade være med at være kritisk længere. Jeg vil sige det samme til dig... Vis mig hvorfor Danmark og danske kvinder er så fantastiske, at man ikke må kritisere dem.

Jeg skal med andre ord overbevises. Ind til videre er det ikke lykkedes min ven, at fremvise hverken et billede af gud eller en talende slange. Så jeg forbliver kritisk i forhold til hans religion. På samme måde vil jeg bibeholde min holdning til Danmark og Danske kvinder, indtil du overbeviser mig om noget andet.

Igen, når jeg beder dig fortælle og uddybe HVORFOR du mener som du gør, så reagerer du som min religiøse ven. Han forsvarer sig ved at fordømme mig til "helvede" for mine udtagelser. Du gør fuldstændig det samme. Gå efter "manden" i stedet for at komme med noget konkret, der uddyber og understøtter dine holdninger.

Men jeg beundrer som sagt både min vens tro på hans religion og din fast tro på Danmark som det perfekte land. Jeg synes det er beundringsværdigt, at man kan tro på en usynlig mand i himlen og tro at Danmark er verdens bedste land. At tro at danske kvinder er verdens bedste, er så endnu mere beundringsværdigt. Gid jeg også bare kunne "tro" og ikke så verden som den er i virkeligheden.

Så kom på banen med noget konkret og noget vi kan diskutere. Du får mig nemlig ikke til at trække mine ord tilbage eller undskylde. Jeg synes nemlig stadig at danske kvinder generelt er flomme fede, usexede, mandlige at se på - og er helt forkert på den, når det handler om hvordan en mand skal håndteres i et forhold.
Redigeret af patirak d. 01/04-2012 08:28

patirak skrev:

tick skrev:

Det er sør'me nogle specielle venner, du har, der "knepper til højre og venstre", og når de besøger dig, har de stådreng på grund af din kæreste ! (har du selv skrevet tidligere )

Men dem har du vel også mødt i en bar !

patirak
hn skrev:

patirak skrev:

tick skrev:

Det er sør'me nogle specielle venner, du har, der "knepper til højre og venstre", og når de besøger dig, har de stådreng på grund af din kæreste !

Men dem har du vel også mødt i en bar !

Næ... det er ganske almindelig mænd (de fleste forretningsforbindelser) med gode uddannelser, job, kone og børn i Danmark. Men så snart deres arbejde bringer dem til Bangkok, så mister de åbenbart enhver etik og moral - og vil i byen...

Jeg må så vade rundt med dem på diverse GO-GO barer etc., for at tilfredstille deres lyster, men konen sover trygt 10.000 km. væk. Det er ikke alle der gør det - MEN langt de fleste... Hvis de var så fandens lykkelige, hvorfor holder de så ikke nallerne for sig selv, når de kommer her?

Jeg ved godt alle mænd her på forummet opfører sig og tænker helt anderledes... Wink Måske er jeg blot enormt uheldig med mine forretningsforbindelser...

jydetampen
Hej patriak.
Hvis du nu holdt dig til dvs tråde så kom du ikke ud i de tåbelige diskotioner,også kunne de være at du kunne sove godt og trygt hos din kone.

patirak
jydetampen skrev:

Hej patriak.
Hvis du nu holdt dig til dvs tråde så kom du ikke ud i de tåbelige diskotioner,også kunne de være at du kunne sove godt og trygt hos din kone.

Hej Jydetampen,

Jeg sover fint og trygt sammen med konen (alle knive er låst ind om natten hos os Wink

Anonym Bruger
patirak skrev:

DK skrev:

patirak skrev:

ABS skrev:

@patirak. ”Thai-kvinder besidder efter min mening et omsorgsgen” Hvor fanden sidder det gen henne?
@kaktus10. ” Nu har min kone og jeg været sammen i 6 år. Endnu har vi ikke haft et skænderi. Ingen dage uden vi fortæller vi elsker hinanden.” Ja, livet er en dans på roser. Er intet som et godt gammeldavs skænderi engang imellem. Ja, jeg skændes med min kone, det skal der til. Nogen gange tror hun at hun kan styrer det hele, har check på det hele. Så er den kun en vej. SÆT HENDE PÅ PLADS. Så længe hun ikke tilfører 1 Satang til husholdningen, så har hun ikke meget at skulle have sagt. Ikke ensbetydende med at jeg ikke lytter til hende. Det gør jeg. Jeg er heldig og vi elsker hinanden.
Mener nu ikke at Thai piger generelt undgår et skænderi mere end andre. Det med at nogen lyver. Kunne vel være fordi de er bange for at miste det de har. Mener sgu ikke Thai piger er hverken bedre eller dårligere end andre piger rundt omkring.
Også når jeg ser mange generalisere Thaier som dumme/ stupide og nedværdiger dem, grundet deres måde at være på, deres tankegang, deres måde at gøre tingene på bliver jeg en smule harm. Hvad i helvede laver disse mennesker herude? Ikke at jeg ikke kan blive sur på dem, vedr. deres måde at gøre tingene på. Men jeg må affinde mig med det, når jeg har valgt at leve herude. En ting der pisser mig af er, at de ikke kan klokken. Det med at møde til aftalt tid er ikke noget som de kender til. Så har fyret et par stykker, grundet dette. Kommer ikke 1½ time for sent til en aftalt flytning. Men udover det, så elsker jeg Thailand, Thaierne og deres kultur. Ja, selv Sabai Sabai kulturen.

Det jeg mener med "omsorgsgen" er, at Thai-kvinder generelt ser anderledes på kønsrollerne end f.eks. en vestlig kvinde ville gøre. Jeg får ihvertfald mere opmærksomhed som MAND i dette forhold, end jeg nogensinde har fået i nogle af mine tidligere forhold til danske kvinder.

Jeg har skam også haft skænderier med min kæreste. Aner ikke hvordan det er med andre Thai-kvinder, men min kæreste går langt for at undgå diskussioner, konflikter og skænderier. Det tror gælder jeg for mange Thai-kvinder. Men igen... jeg har kun erfaringer fra denne ene...

Oplever ikke min kæreste som styrende, men som enormt god til at få hendes vilje og ideer igennem, ved at manipulere mig til at tro, at jeg selv har fået ideen eller taget beslutningen Smile

At få manden til at tro han bestemmer, selv har fået ideen og selv har taget beslutningen, er vel et worldwide kvinde gen.

Men en af de ting jeg kunne nikke genkendende til i et af dine tidl. indlæg, er beskrivelsen af din Thai kærestes
interesse i, at du føler dig important.

Du føler hvor vigtigt det er for hende, at du har det godt, ved den opmærksomhed hun giver dig.

DET ER JO SKIDE SMART!

På den måde får hun en glad mand....Og vigtigt, et bedre liv. For du giver jo tilbage...

Er tingene ikke vendt lidt på hovedet her, i forhold til det vi kender fra kvinder i Dk.?

Der, er det jo kvinderne, som forlanger den opmærksomhed af os mænd.!

Wink

Jo, mener du rammer helt præcis. Danske kvinder forlanger opmærksomheden først. Giv den og du får noget igen... hvis du er heldig.

Noget jeg heller ikke oplever i min nuværende forhold er "det er din tur" begrebet - ihvertfald ikke verbalt. Altså ingen "Nu har jeg gjort det - og nu er det din tur til at gøre det". Det er for mig et totalt "turn off" for som mænd holder vi ikke konstant regnskab med hvem der gør hvad. Vi gør det bare.

En dansk kvinde husker ALT hvad hun har gjort og du vil på et tidspunkt blive konfronteret med det. Da du som mand har en blank huskeliste, så har du straks et problem, når hendes huskeliste fyres af. Resultat... du føler dig slet ikke som en mand og hun vil vinde en eventuelt diskussion, fordi du ikke kan huske hvornår du sidst støvsugede.

Thai-metoden med at skabe "Det er vigtigt for mig, at du er godt tilpas" situationen, ER pisse smart. For det første, begynder man nemlig at ser og værdsætte det hun gør - og man mister samtidig ikke sin mandlighed. Derudover sår hun et samvittigheds- og omsorgsfrø i manden via "take care" metoden. Man får lyst til - Ja, man får det nærmest skidt med sig selv, hvis man ikke giver hende opmærksomhed eller gør noget tilsvarende igen. Hun har formået hvad det danske kvinde også ville - bare ved at "ofre" sig selv først. Det er genialt tænkt og handlet.

Ja, det er et worldwide kvinde-gen at få manden til at føle at han har fået en ide, som faktisk er hendes. Metoden fungerer bare super godt for Thai-kvinder, fordi vi allerede er blødgjorte efter intens påvirkning af "take care" metoden.

En Thai-kvinde kan få en sund, rask og ellers normalt tænkende mand til at købe dem "små-ting" som huse og biler i hendes navn. De kan slippe afsted med at lyve og snyde manden på det groveste... og han vil stadig tro på alt hvad hun siger.

Hvor mange danske kvinder kan få en mand de lige har mødt til at bygge et hus til hende og angive hende som ene-ejer at det hele? Tror ikke det er ret mange, for i Danmark fungerer mandens hjerne, da han ikke er påvirket af "take care" metoden. "Take care" metoden kan være dødens farlig i hænderne på en ondsindet Thai-kvinde.

Men ofte er det også manden, der misforstår "Take-care" metoden. Når man føler man konstant har det godt, så kan man faktisk nemt som mand blive "nulret" i søvn og glemme at holde fokus. Man begynder at tage "Take Care" metoden for givet, hvilket ikke er godt. For som alle worldwide kvinder, så vil Thai-kvinden have noget retur for sine "Take care" bestræbelser. Giver man ikke det, så kan hun hurtigt forvandle sig fra "good heart" til "bad heart". Og så er man på skideren...

For mig er Thai-kvinder meget "black or white"... Hvis du har deres kærlighed, så giver de sig 100% for dig. Hvis ikke så får du til gengæld 0%. Der findes ingen middelvej. Det er enten eller... Elsker hun dig ikke, så kan du være sikker på, at hun har en anden plan med dig. Hun vil stadig lave "take care" og smile en masse, men du får lov at betale på et tidspunkt.

Samtidig besidder Thai-kvinder et hævn-gen, der får selv de mest berømte massemordere til at lige kordrenge i forhold til. Her er tale om kvinder, de i årevis kan smile og udøve "take care", for derefter at hive kniven frem, når du sover og er allermest tryg. Når du så vågner op i en blod pøl og er forvandlet til en opereret "ladyboy", så kan du så tænke over hvad du gjorde forkert. Det er selvfølgelig et "worst case" eksempel, men det sker altså nogle gange... Er du heldig, så smider hun dig bare ud af huset som du selv har betalt.

Generelt mener jeg ikke Thai-kvinder er så komplicerede. De har viljen og vil gå enormt langt for at få et forhold til at fungere. De er enormt positive at være sammen med og de formår virkelig at få os til at føle os som mænd. Bruger man lidt sund fornuft og giver noget at sig selv igen, så får man enormt meget mere tilbage. Jeg tror også, at det er derfor at Thai-kvinder reagerer kraftigt, hvis de føler sig snydt af manden.

For de ofrer sig virkelig for forholdet og de "starter"... så der er også lidt "din tur" i et forhold til en Thai. Her får du først og skal så give tilbage... og som DK så korrekt skriver, så er det lige omvendt med danske kvinder.

En andet magt-redskab, som Thai-kvinden mestre er "smilet". Hvis ikke hun smiler, så bør man begynde at tænke og reagere. Min kæreste er perfekt til at styre både mig og hendes teenage søn på denne måde. Hun kan få os til at hoppe rundt for hende, blot ved at lade være med at smile og påføre sig ansigtsudtrykket "Jeg føler mig ikke godt tilpas og er skuffet over jer."...

Hun behøver ikke sige et ord, men blot ændre ansigtsudtryk og vi går automatisk begge i "take care"-mode overfor hende. Når vi så har sprunget nok rundt for hende, hun er tilfreds og vi ser smilet igen, så kan vi slappe af - og alting falder så tilbage til, at hun tager sig af os igen.

For mig kunne danske kvinder lærer utroligt meget af Thai-kvinder, men Thai-kvinder bliver misforstået, ved at blive anset som underdanige og uselvstændige. Fakta er, at de er langt mere magtfulde en danske kvinder er, for de forstår nemlig til fulde at udnytte de kvindelige magtmidler.

Jeg har dyb respekt for min kæreste og hvis hun siger noget til mig, så lytter jeg. For jeg ved at når hun bliver alvorlig og taler ud, så mener hun det 100%. Ellers ville hun nemlig ikke nævne det.

En dansk kvinde, vil derimod konstant plapre løs om dit og dat - hvoraf det meste er ubetydeligt og rene luksusproblemer. P.g.a. de evige klagesange, ender det med at manden lukker ørene i - og den dag, hun så endelig siger noget vigtigt, så hører han ikke efter. Han er nemlig blevet immun overfor hendes ubetydelig plapren og forholdet er dermed allerede på forkert kurs.

Jeg tror med blot lidt flere smil, lidt mere "take care" og mindre ubetydelig ævleri, at samtlige mine danske forhold kunne være endt godt. Men problemet med en dansk kvinde er hun kræver, at du skal levere noget først, høre på hendes evige luksusproblemer og samtidig synes hun er sexet, selvom hun stort set aldrig smiler.

Som mand skal man dælme være tålmodig og stærk for at kunne leve sådan. Jeg troede, jeg kunne - men havde ikke styrken... Så jeg må nøjes med en Thai.

Takker for et utroligt underholdende og efter min mening rigtigt indlæg.

Jeg translaterede for min kæreste, mens jeg skiftevis grinte og nikkende bekræftende, under læsningen.

Nu har jeg lovet at lade google forsøge at oversætte, så kærestens søndag også bliver reddet...

DET ER IKKE APRILS NAR.!

jydetampen
Ja, det kan man kalde tillid.

Ja, jeg købte rent faktisk min kæreste de første gange vi var sammen. I det mindste indrømmer jeg det, og påstår ikke vi tilfældigt mødte hinanden i 7-eleven eller et andet uskyldigt sted. Du mødte vel din kone uden for universitetet... ikke?

Tick, Jeg beundrer din fædrelandskærlighed, som jo faktisk er det din irritation over mig handler om. Du minder mig om en god ven jeg har, som er dybt ny-religiøs. Så snart der stilles spørgsmål ved hans religion, så går han helt i selvsving og skal have mig til at trække mine ord tilbage.

Det samme gælder for folk som dig, som har fædrelandskærligheden dybt i hjertet. Man må ikke sige noget dårligt om Danmark eller tale dårligt om noget der er dansk.

Ja kan man ikke andet kan man jo som den flot skrivende jo bare gå efter manden og ikke bolden.

Jeg vil da undskylde at være uenig med den store kvindeekspert, og derved blive udsat for påstanden om købt kone ny religiøs o.s.v.

Jeg har overhovedet ikke skrevet noget negativt om din kæreste, så forstår godt din harme så du må blande min kone ind i debatten.

Jeg har slet ikke de problemer, så jeg kan sagten leve med konen som hun er, og har ingen behov for ( har i alle set mig og hørt mig).

Men bare rolig der er masser der klapper dig på skulderen, så prøv nu at overleve, at jeg faktisk mener du virker komisk, lidt som min første thai venninde, der også var helvedes dygtig, hun kunne klare op til 30 - 40 mand i døgnet på massagekliniken.

Og hun var virkelig god, den helt perfekte når man kun tænker under bæltestedet.

Men lad nu bare alle tro at din kommende hustru er perfekt, fordi danske kvinder er tykke fede og ulækre og eldelig ikke glemme at danmark er et lorteland.

John
Drop nu det person fnidder

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Anonym Bruger
tick skrev:

Ja, jeg købte rent faktisk min kæreste de første gange vi var sammen. I det mindste indrømmer jeg det, og påstår ikke vi tilfældigt mødte hinanden i 7-eleven eller et andet uskyldigt sted. Du mødte vel din kone uden for universitetet... ikke?

Ja kan man ikke andet kan man jo som den flot skrivende jo bare gå efter manden og ikke bolden.

Jeg vil da undskylde at være uenig med den store kvindeekspert, og derved blive udsat for påstanden om købt kone ny religiøs o.s.v.

Jeg har overhovedet ikke skrevet noget negativt om din kæreste, så forstår godt din harme så du må blande min kone ind i debatten.

Jeg har slet ikke de problemer, så jeg kan sagten leve med konen som hun er, og har ingen behov for ( har i alle set mig og hørt mig).

Men bare rolig der er masser der klapper dig på skulderen, så prøv nu at overleve, at jeg faktisk mener du virker komisk, lidt som min første thai venninde, der også var helvedes dygtig, hun kunne klare op til 30 - 40 mand i døgnet på massagekliniken.

Og hun var virkelig god, den helt perfekte når man kun tænker under bæltestedet.

Men lad nu bare alle tro at din kommende hustru er perfekt, fordi danske kvinder er tykke fede og ulækre og eldelig ikke glemme at danmark er et lorteland.

Tick skrev:

Men bare rolig der er masser der klapper dig på skulderen, så prøv nu at overleve, at jeg faktisk mener du virker komisk, lidt som min første thai venninde, der også var helvedes dygtig, hun kunne klare op til 30 - 40 mand i døgnet på massage kliniken.

DK

Måske er jeg langsomt opfattende, men jeg forstår ikke koblingen til Patirak's indlæg.!

hugoboerge

Det skrev Tick.

Den foerste veninde maa da vaere mangemillionaer i dag.

Hvis nu vi regner lidt paa det saa har hver mand faaet et sted mellem 36 til 48 minutter per seance og saa taler vi om 24 timers doegndrift uden mad og drikke, soevn og rengoering/klargoering efter hver mand. De maa have staaet i koe. Fantastisk. Udover det saa maa hun have vaeret godt oem et vist sted og ja her taler vi under baeltestedet.

Tick mener at Patirak er komist ligesom hans foerste veninde. Jeg kan ikke se hvordan Patirak virker komisk, det er Tick som virker komisk naar man kan komme med ovennaevnte udtalelse osv.

hugoboerge skrev:

Det skrev Tick.

Hvis nu vi regner lidt paa det saa har hver mand faaet et sted mellem 36 til 48 minutter per seance og saa taler vi om 24 timers doegndrift uden mad og drikke, soevn og rengoering/klargoering efter hver mand. De maa have staaet i koe. Fantastisk. Udover det saa maa hun have vaeret godt oem et vist sted og ja her taler vi under baeltestedet.

Tick mener at Patirak er komist ligesom hans foerste veninde. Jeg kan ikke se hvordan Patirak virker komisk, det er Tick som virker komisk naar man kan komme med ovennaevnte udtalelse osv.

Ja men det er da helt fint, lad bare min påstand om rygklap være sandhed.

Jeg kan ikke se noget stort i at fremhæve sig selv og en barpige fra Bangkok, ved at nedgøre Danmark og danske kvinder.

Men der er vi måske forskellige?

patirak
hugoboerge skrev:

Det skrev Tick.

Ja, hun må have det største hus i Isaan...

35 mand i døgnet, 7 dage om ugen... til lad os sige 2.000 Bath pr. "næse".... Det giver 490.000 Bath måneden. En udbetalt indtægt på 5.880.000 Bath om året!

Hende havde jeg holdt fast i, hvis det havde været mig... Hun kan jo ikke have haft meget tid til, at drive en til vanvid i forholdet.
Redigeret af patirak d. 01/04-2012 10:40

hugoboerge
tick skrev:

hugoboerge skrev:

Det skrev Tick.

Tick du svarer ikke paa den med regnestykket, eller er det for svaert ?

Jeg kan ikke se noget stort i at fremhæve sig selv og en barpige fra Bangkok, ved at nedgøre Danmark og danske kvinder.

patirak
tick skrev:

hugoboerge skrev:

Det skrev Tick.

Næ, vi er ikke forskellige... Du har lige nedgjort din tidligere Thai-kæreste...

patirak skrev:

tick skrev:

hugoboerge skrev:

Det skrev Tick.

Næ, vi er ikke forskellige... Du har lige nedgjort din tidligere Thai-kæreste...

Nu har jeg skrevet veninde og ikke kæreste, men vil ikke sige dig imod, så er vi nok ikke så forskellige.

Anonym Bruger
Ja jeg forstår nu heller ikke den dersens tick

men ok han får da fremhævet sig selv.Sad

mrbfly
sonny skrev:

Ja jeg forstår nu heller ikke den dersens tick

men ok han får da fremhævet sig selv.Sad

... men noget træls at læse så jeg plejer at springe hans indlæg over

LOL LOL
- mai pen rai - tchun!

Spring til debat: