Se indlæg
 Udskriv debat
Billig eller....
Aalborg67
Hej allesammen...

Lige landet fra Bangkok... Må retur promte...
Tjekker billet og falder over 4450 kr. DOG med 1 skift hver vej. Tid til Bangkok - 15 timer - Retur 16 timer...
Kan andre finde en billigere løsning med afrejse ultimo April og retur 30 senere....

Med håb om hjælp...

Mvh.
Mogens

tingtong
prisen lyder sgu ok. den ville jeg nappe omgående....og et par timer i transit betyder vel ikke alverden, måske en lille en og en cigaret, hvis du ryger..hvis du venter og venter på den skal blive billigere risikere du bare at den stiger eller bliver udsolgt

Frank

http://www.momond...29-05-2012

Billigt? Fx Gulf air til 3.700.....

tingtong
er du helt væk!!!! manden vil promte afsted, og du finder en afgang 30 april med en rejse længde på 20 og 25 timer Sad

Frank
tingtong skrev:

er du helt væk!!!! manden vil promte afsted, og du finder en afgang 30 april med en rejse længde på 20 og 25 timer Sad

Hej allesammen...

Tjekker billet og falder over 4450 kr. DOG med 1 skift hver vej. Tid til Bangkok - 15 timer - Retur 16 timer...
Kan andre finde en billigere løsning med afrejse ultimo April og retur 30 senere....

Med håb om hjælp...

Mvh.
Mogens

Jeg håber du har nogen til at hjælpe dig med dit problem.Smile

Frank
tingtong skrev:

Ultimo = den sidste dag i (april)

Til dig specielt
http://fremmedord...ltimo.html

laodenmark
Aalborg67 skrev:

Hej allesammen...

Med håb om hjælp...

Mvh.
Mogens

Prisen er nok ok. Men det er på den tid af året (sammen med sep) hvor billetterne er billigst. så der er sikkert flere billetter at få i det prisleje, men varierer meget (selv i løbet af den samme søge dag) Så hvis du syntes prisen /tiden er ok så kan du slå til. Men tror helt sikker der kommer flere og billigere muligheder frem. Selv rejser jeg ud d. 23 april og hjem i maj. 3208 dk. i alt

Tingtong: han skriver vil rejse derud Promte, men samtidigt oplyser han Ultimo april. Så promte er relativt i den sammenhæng
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

tingtong
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh, undskyld frank, jeg tolkede bare promte som her og nu, men kan nu se at promte gælder til sidst i april...sorry

Frank
tingtong skrev:

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh, undskyld frank, jeg tolkede bare promte som her og nu, men kan nu se at promte gælder til sidst i april...sorry

ModtagetCheers

tingtong
tak og skål SmileHammer det vat jo mig, der var spejlblankCrying

Aalborg67
laodenmark skrev:

Aalborg67 skrev:

Hej allesammen...

Med håb om hjælp...

Mvh.
Mogens

Prisen er nok ok. Men det er på den tid af året (sammen med sep) hvor billetterne er billigst. så der er sikkert flere billetter at få i det prisleje, men varierer meget (selv i løbet af den samme søge dag) Så hvis du syntes prisen /tiden er ok så kan du slå til. Men tror helt sikker der kommer flere og billigere muligheder frem. Selv rejser jeg ud d. 23 april og hjem i maj. 3208 dk. i alt

Tingtong: han skriver vil rejse derud Promte, men samtidigt oplyser han Ultimo april. Så promte er relativt i den sammenhæng

Lige landet, så promte kan nemt være ultimo. Er en md. meget i dit liv. For mig er det promte også pga. flybillet. Dato er ikke afgørende, blot vejledende.. Beklager MEGET fejlen !.

Aalborg67
5400 kr. direkte... Er det ikke bedste løsning med så kort varsel ??..

laodenmark
Hej Mogens.. er helt med og enig hvilket jeg jo også skrev, Blot en der lige havde overset datoen. Jeg reflekterede oprindeligt på dit spørgsmål vedr. priser på rejser på den årstid. Men anyway håber du finder billeter der passer dig, og får en god tur til Los igen
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

bannok
SAS nonstop 27000 Baht

vandango
Aalborg67 skrev:

Hej allesammen...

Med håb om hjælp...

Mvh.
Mogens

Ja kig ind hos SAS
http://sale.sas.d...side_big12

Med afrejse den 29 april, kan du finde den direkte til 4600 kr.

Men rejsen skal købes senest den 3 april.

Spring til debat: