Se indlæg
Hvorfor?
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 27/03-2012 23:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Det var (forhåbentlig) ikke mange som opdagede det, men for omkring 20 timer siden dukkede et indlæg op her, forfattet af et medlem som jeg ikke har fundet ud af endnu hvem var. "Heldigvis" opdagede jeg det ikke selv, men blev vækket sidste nat af en besked fra et mangeårigt medlem om at jeg var nævnt i det omtalte indlæg og jeg direkte eller indirekte fremstod som pædofil med henvisning til tre uploadede fotos som viste min hustru. Anledningen var angiveligt formuleret som et spørgsmål om de fleste (eller alle) som rejste til Thailand havde et "pedo-gen" i sig siden de tog til Thailand og involverede sig med "små" thaipiger og med anvendelse af mine billeder af min hustru påstod at hun lignede/var en lille 17-årig! Nu ligger det sådan at nogen hurtigt gjorde web-moster opmærksom på indlægget som i en fart blev fjerne - og tak for det web-moster/admin! Det skal lige tilføjes for det første, at jeg reelt ikke vidste noget om hvor "stor/lille" min hustru egentlig var før vi mødtes (og faktisk var jeg slet ikke ude efter hverken at skulle giftes igen eller giftes med en thailænder) efter lang tids Skype og Messenger samtaler. At hun kun var 1.49 høj/lav kom som noget af en overraskelse. For det andet - og det vidste jeg fuldt ud - var hun 37 da vi mødtes og ikke 17 som forfatteren til indlægget påstod! Det er mig ubegribeligt, at et medlem kan få sig selv til at angribe et andet medlem personligt og klistre et mærkat på personen (for sådan opfatter jeg det) på et forum som dette - det er dybt kriminelt, afskyeligt og ganske uforeneligt med de regler som bør herske på et forum som dette eller andre steder for den sags skyld! Jeg er udmærket klar over at bølgerne med fnidder en gang imellem går ret højt herinde, hvilket var medvirkende til at jeg i en lang periode har holdt mig væk herfra og er bestemt ikke sikker på at jeg bliver her dennegang! Som en konsekvens af det indlæg, hvor mine billeder af min hustru er blevet misbrugt i en modbydelig sags tjeneste har jeg måttet fjerne mine fotos fra albummet - så blir de da ikke misbrugt igen! Men det kan da ikke være meningen? Undrer mig over hvem forfatteren mon kan være, håber han får en modbydelig smag i munden. - mai pen rai - tchun! |
|
|
Lagt på d. 27/03-2012 23:45
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg er meget forundret over, at at disse 2 mænd slipper så let for at svine en anden person til på nettet. http://jp.dk/indl...734070.ece [url][/url] |
|
|
sank |
Lagt på d. 28/03-2012 02:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja mrbfly Jeg har ikke set det indlæg her ? men jeg vil tro at det er det samme som også lå på nielsen.in og der nåede jeg at se svineriet, og du var ikke alene jeg fik en tur og i høj grad også Pensionisten som skriver dagbog på Thai dk. Men web på nielsen var også hurtig til at fjerne. Formentlig er skribenten slettet af admin som efterhånden er udelukket fra alle forum ??
Redigeret af John d. 28/03-2012 06:15 |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 28/03-2012 04:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
sank skrev: ........... Formentlig er skribenten slettet af admin som efterhånden er udelukket fra alle forum ?? Sank, du må ikke skrive sådan noget, om du ikke er 100% sikker, ellers er du jo også ude og beskylle folk for noget de måske ikke har gjordt! Det andet vil jeg slet ikke kommentere--jo mindre der skrives til folks syge hjerner jo bedre! PS! Opdagede lige, at vi har födelsesdag samma dag--26/3--så et tillykke herfra! Redigeret af John d. 28/03-2012 06:15 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
sank |
Lagt på d. 28/03-2012 09:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Undskyld Admin. men blev lidt sur ? jeg har fået en del i hovedet på diverse fora og som PB af vedkommende. Jamen Tillykke Ingolf du er vel ikke af samme gode Årgang ?? |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 28/03-2012 10:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
mrbfly skrev: Det var (forhåbentlig) ikke mange som opdagede det, men for omkring 20 timer siden dukkede et indlæg op her, forfattet af et medlem som jeg ikke har fundet ud af endnu hvem var. "Heldigvis" opdagede jeg det ikke selv, men blev vækket sidste nat af en besked fra et mangeårigt medlem om at jeg var nævnt i det omtalte indlæg og jeg direkte eller indirekte fremstod som pædofil med henvisning til tre uploadede fotos som viste min hustru. Anledningen var angiveligt formuleret som et spørgsmål om de fleste (eller alle) som rejste til Thailand havde et "pedo-gen" i sig siden de tog til Thailand og involverede sig med "små" thaipiger og med anvendelse af mine billeder af min hustru påstod at hun lignede/var en lille 17-årig! Nu ligger det sådan at nogen hurtigt gjorde web-moster opmærksom på indlægget som i en fart blev fjerne - og tak for det web-moster/admin! Det skal lige tilføjes for det første, at jeg reelt ikke vidste noget om hvor "stor/lille" min hustru egentlig var før vi mødtes (og faktisk var jeg slet ikke ude efter hverken at skulle giftes igen eller giftes med en thailænder) efter lang tids Skype og Messenger samtaler. At hun kun var 1.49 høj/lav kom som noget af en overraskelse. For det andet - og det vidste jeg fuldt ud - var hun 37 da vi mødtes og ikke 17 som forfatteren til indlægget påstod! Det er mig ubegribeligt, at et medlem kan få sig selv til at angribe et andet medlem personligt og klistre et mærkat på personen (for sådan opfatter jeg det) på et forum som dette - det er dybt kriminelt, afskyeligt og ganske uforeneligt med de regler som bør herske på et forum som dette eller andre steder for den sags skyld! Jeg er udmærket klar over at bølgerne med fnidder en gang imellem går ret højt herinde, hvilket var medvirkende til at jeg i en lang periode har holdt mig væk herfra og er bestemt ikke sikker på at jeg bliver her dennegang! Som en konsekvens af det indlæg, hvor mine billeder af min hustru er blevet misbrugt i en modbydelig sags tjeneste har jeg måttet fjerne mine fotos fra albummet - så blir de da ikke misbrugt igen! Men det kan da ikke være meningen? Undrer mig over hvem forfatteren mon kan være, håber han får en modbydelig smag i munden. Ja, det er rendyrket svineri. Jeg (mit brugernavn) blev sat i forbindelse med omtalte fotos og indlæg på en anden side hvor webmaster gudskelov også reagerede hurtigt. Håber svinet bliver sporet og får sin velfortjente straf. Hav en fin dag. |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 28/03-2012 10:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Fatter ikke hvad nogen kan have ud af at svine andre til i flæng på nettet.... Desværre er der jo nok ingen konsekvenser ved det..... |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 28/03-2012 11:18
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Jeg undskylder meget. Nu har jeg prøvet at kigge en masse indlæg i gennem postet herinde i de sidste dage og jeg må indrømme at jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad og hvem som har postet det som bliver omtalt i trådens første indlæg. Jeg har ikke fået talt med John eller Rasmus om det endnu, så ved endnu ikke helt om de bare har slettet det uden at informere os andre. Det eneste jeg kan se er at John har redigeret et navn væk i Sank's indlæg. Hvad navnet er, aner jeg på nuværende tidspunkt ikke. Men selvfølgelig skal hverken Mrbfly eller andre stå model til den slags herinde. For at være ærlig så fatter jeg ikke hvad der foregår oppe i knolden på visse personer og hvad de får ud af at prøve at ødelægge en hjemmeside og chikanere folk. Fair nok at enkelte personer ikke bryder sig om folk herinde og/eller lugten herinde, men hvorfor så ikke bare holde snotten væk ? Der er da også steder og personer som jeg ikke bryder mig om. Og det løser jeg ganske enkelte ved at holde snuden væk fra de steder og personer. Sværere er det sådan set ikke. Mrbfly, jeg beklager det du har været udsat for. Jeg har endnu ikke overblik over hvem og hvad, men det kommer forhåbentlig senere. Beklager. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 28/03-2012 11:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Webmaster skrev: Jeg undskylder meget. Nu har jeg prøvet at kigge en masse indlæg i gennem postet herinde i de sidste dage og jeg må indrømme at jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad og hvem som har postet det som bliver omtalt i trådens første indlæg. Jeg har ikke fået talt med John eller Rasmus om det endnu, så ved endnu ikke helt om de bare har slettet det uden at informere os andre. Det eneste jeg kan se er at John har redigeret et navn væk i Sank's indlæg. Hvad navnet er, aner jeg på nuværende tidspunkt ikke. Men selvfølgelig skal hverken Mrbfly eller andre stå model til den slags herinde. For at være ærlig så fatter jeg ikke hvad der foregår oppe i knolden på visse personer og hvad de får ud af at prøve at ødelægge en hjemmeside og chikanere folk. Fair nok at enkelte personer ikke bryder sig om folk herinde og/eller lugten herinde, men hvorfor så ikke bare holde snotten væk ? Der er da også steder og personer som jeg ikke bryder mig om. Og det løser jeg ganske enkelte ved at holde snuden væk fra de steder og personer. Sværere er det sådan set ikke. Mrbfly, jeg beklager det du har været udsat for. Jeg har endnu ikke overblik over hvem og hvad, men det kommer forhåbentlig senere. Beklager. - Admin - Helt okay webmaster - jeg er helt klar over at I gør hvad I kan! Det ville bare være rart om man kunne få sporet sån en fyr - Hele dagen i går var jeg oppe i det "røde felt" og det er pågældendes held at jeg ikke endnu véd hvem han er! Men det ville være rigtig rart, hvis man på een eller anden måde gemte indlæg af den eller lignende karakter et særligt sted og sporede pågældende! Jeg har da ikke noget imod at man kigger på mine billeder (som er lagt ud med omhu) MEN at benytte dem til sit eget formål skal som minimum kræve MIN tilladelse - og det er ikke fordi jeg har noget imod at lægge illustration til de rette formål, jeg vil bare vide til hvad og hvorfor! - mai pen rai - tchun! |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 29/03-2012 07:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
jeps, forums er fyldt med syge mennesker, forstår godt at du har fjernet dine fotos fra albumet det er også en af grundene til at jeg ikke deler billeder offentligt. håber at du er kommet ned fra det røde felt, der er nok ikke så meget at gøre ved det men trods alt en ubehagelig oplevelse.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
Spring til debat: |