Se indlæg
Danske backpackere vidner til bestialsk bryllupsceremoni
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 26/03-2012 19:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
På mig virker det meget barsk den måde de gør det på. Jeg ville gået langt væk i sted for at skulle havde se det det. http://ekstrablad...730892.ece Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
lung |
Lagt på d. 26/03-2012 23:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
jammen herre gud da Kurt, skal der ikke mere til ? grisen er fuldstændig bevistløs efter første slag, nøjagtig samme reaktion fra grisen, ser du med en boltpistol. det er ikke længe siden grisene blev slagtet i vaskerummet på gårdene rundt omkring, under overværelse af byens unger... alting skal sku blæses op til sensation i bullevardpressen nedenfor kan du få indblik i hvordan den spræller i lille Danevang, hvor er forskellen ?? lung Redigeret af lung d. 26/03-2012 23:39 |
|
|
lindy |
Lagt på d. 26/03-2012 23:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 118 |
Hej Det eventyrsøgende unge par Jonas og Line, tager på "backpackertur" til det overrendte Karens folk. Tror de er en del af familien, men bryder sig ikke om måden de slagter en gris på, filmer det, og render efterfølgende til medierne. Tja, that´s life Jonas og Line. Må jeg foreslå i vælger et dejligt resort m. morgenmad næste gang, så i med god samvittighed kan spise bacon. V.h. Lindy |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 27/03-2012 09:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Ja, jeg kan heller ikke blive særligt forarget over deres slagtetradition.- Det skyldes nok, at jeg har set /været med til hvordan man slagtede gris i DK, i de små husmandsbrug hvor der ikke var råd til hjemmeslagter og noget så fint som boltpistol. - Der blev grisen holdt fast mellem benene og fik så en ordentlig en i panden med spidsen af lægtehammeren. Væltede den ikke, så fik den én mere før den ved bagbenene blev hængt op på en stige og stukket i halsen. Blod og urin kunne så løbe ned i en spand, og blev senere rørt til blodpølse.- Velbekomme |
|
|
Lagt på d. 27/03-2012 10:42
|
|
Begynder Antal indlæg: |
AL 48 skrev: Ja, jeg kan heller ikke blive særligt forarget over deres slagtetradition.- Det skyldes nok, at jeg har set /været med til hvordan man slagtede gris i DK, i de små husmandsbrug hvor der ikke var råd til hjemmeslagter og noget så fint som boltpistol. - Der blev grisen holdt fast mellem benene og fik så en ordentlig en i panden med spidsen af lægtehammeren. Væltede den ikke, så fik den én mere før den ved bagbenene blev hængt op på en stige og stukket i halsen. Blod og urin kunne så løbe ned i en spand, og blev senere rørt til blodpølse.- Velbekomme Ja den beretning om slagtning i Danmark passer så også fint til EB. Jeg har set masser af hjemmeslagtninger, men aldrig nogen hvor de flækkede hovedet på grisen med en lægtehammer, og urin i blodpølsen har jeg heller aldrig set. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 27/03-2012 12:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
thaikurt1 skrev: På mig virker det meget barsk den måde de gør det på. Jeg ville gået langt væk i sted for at skulle havde se det det. http://ekstrablad...730892.ece Var det måske "mindre barsk" når den halshuggede hønes krop løb rundt på gårdspladsen uden sit hoved , eller det har du aldrig set/oplevet. (og jeg taler om DK, og faktisk det forekommer stadigt den dag i dag). Som een skrev : That's (real) LIFE. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lagt på d. 27/03-2012 15:51
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Lung Yao skrev: thaikurt1 skrev: På mig virker det meget barsk den måde de gør det på. Jeg ville gået langt væk i sted for at skulle havde se det det. http://ekstrablad...730892.ece Var det måske "mindre barsk" når den halshuggede hønes krop løb rundt på gårdspladsen uden sit hoved , eller det har du aldrig set/oplevet. (og jeg taler om DK, og faktisk det forekommer stadigt den dag i dag). Som een skrev : That's (real) LIFE. . Der er virkelig drama på når det handler om hvad der foregår, eller er foregået i Danmark. Hønsene løb rundt på gårdspladsen hvor mange omgange kunne de klare? uden hoved. Men det kunne da være sjovt, hvis nogen kan få den slagtemetode til at være dyrplageri, efter min opfattelse nok den mest humane aflivning af høns og kyllinger der findes. Når hønen ligger i gryden i Thailand er det med både hoved og fødder, så hvordan er den mon død/aflivet? De yhar jo nok ikke banket den i hovedet med en forhammer. |
|
|
Gert |
Lagt på d. 27/03-2012 20:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Hvordan HALALSLAGTER man idag? er det ikke? |
|
Spring til debat: |