Se indlæg
 Udskriv debat
Godt tilbud fra SAS til BKK
thongsala
Hvem gider,at flyve med SAS,når man kan flyve med Thai,valgfrit Phuket,Bangkok for 4,500 Kr, smider man 300 Kr oveni,får man en indenrigsretur !!!!
Den tror jeg ikke SAS kan stikke.

OleOrm
Nææh men jeg foretrækker billigere tilslutningsfly fra Jylland end ta til latterlige Phucket

Lung Yao
OleOrm skrev:
Nææh men jeg foretrækker billigere tilslutningsfly fra Jylland end ta til latterlige Phucket

Kan man ikke det hvis/når flyver videre med THAI (Star Alliance), enten til BKK eller HKT ?
(I don't know, det er 45 år siden at jeg flyttede fra "Hovedlandet" af Tuttelu Tralla ).

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

thongsala
OleOrm skrev:

Det må jeg sgu give dig helt ret i. Men tilbuddet hedder rent faktisk : Phuket ELLER Bangkok.

uan
Klovn skrev:

uan skrev:

Glem alt om SAS.
De er ufleksible og alt for dyre, såfremt man vil ændre datoer eller lign.. Samtidig glemmer de at opdatere bonuspoints
Fup og fidusmagere.
Thaiairways flyver direkte, hvilket er en klar fordel, samt god service. Ikke altid de billigste, men ellers er der jo masser af andre selskaber med billige billetter...

Glem SAS..

SLUDDER....................

Hold da ferie hvor dybsindigt...
At kommentere andres indlæg med noget konstruktivt som dit fortæller os jo blot at du fortjener dit valgte navn her på siden.

Mit valg er ikke SAS. Slet ikke. De er for dyre og ufleksible.
Hvis du vil flyve med SAS pga skærme i sæderne, tja, så tager jeg hellere 2 timer i Istanbul's VIP lounge med turkish airlines.
De har også nye fly og skærme.
Jeg sover I flyet når jeg rejser hjem til Thailand hver måned.

Men spar mig dog for ukonstruktive kommentarer. Kom med noget nyt info som andre kan bruge...

:-)
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

OleOrm
Lung Yao skrev:

OleOrm skrev:

Kan man ikke det hvis/når flyver videre med THAI (Star Alliance), enten til BKK eller HKT ?
(I don't know, det er 45 år siden at jeg flyttede fra "Hovedlandet" af Tuttelu Tralla ).

.

Thai har intet samarbejde med Cimber, så det er hundedyrt med tilslutningsfly fra det jyske :-(

Hua-hin
Hej SAS servere nu kun kaffe resten skal du selv betale så det er godt jeg flyver thai 29 juni til 21 juli 5575 fin pris i skolernes sommer ferie !

Klovn
uan skrev:

Klovn skrev:

uan skrev:

Glem alt om SAS.
De er ufleksible og alt for dyre, såfremt man vil ændre datoer eller lign.. Samtidig glemmer de at opdatere bonuspoints
Fup og fidusmagere.
Thaiairways flyver direkte, hvilket er en klar fordel, samt god service. Ikke altid de billigste, men ellers er der jo masser af andre selskaber med billige billetter...

Glem SAS..

At kommentere andres indlæg med noget konstruktivt som dit fortæller os jo blot at du fortjener dit valgte navn her på siden.

Hvis du vil flyve med SAS pga skærme i sæderne, tja, så tager jeg hellere 2 timer i Istanbul's VIP lounge med turkish airlines.
De har også nye fly og skærme.

Men spar mig dog for ukonstruktive kommentarer. Kom med noget nyt info som andre kan bruge...

Hej uan ! du har fuldstændig ret,du giver en rigtig god info som vi kan bruge ! tak for det,der er to korente fly-selskaber der flyver til Patthailand ! sas og thai resten er med mellemlandning,jeg synes det er op til den enkelte om man synes det er dyrt eller ikke, at flyve med det ene eller det andet,jeg flyver med sas da jeg har to børn og en kone med mig,som gerne vil hurtigt frem,mener også det er et roligt flySleeping good ikke meget leben om bord,og det passer bare os....hvis du vil i vip-lounge et sted i istanbul gør du bare det

uan skrev:

Klovn skrev:

uan skrev:

Glem alt om SAS.
Fup og fidusmagere.

Glem SAS..

At kommentere andres indlæg med noget konstruktivt som dit
fortæller os jo blot at du fortjener dit valgte navn her på siden.

De har også nye fly og skærme. [ Og piloter, der ikke kan tale engelsk]

Men spar mig dog for ukonstruktive kommentarer.
Kom med noget nyt info som andre kan bruge...

Du vil ikke have ukonstruktive kommentarer, men kommer selv med kommentaren:"Fup og fidusmagere"

Ja, hvad skal man sige, - Boller fra Kohberg ! Cool

P.S. SAS flyver også direkte, og på det rigtige tidspunkt på dagen, men måske forstår du det ikke, så vi tager den lige en gang til for uan:

SAS flyver også direkte.

P.P.S. Kom med noget info, der passer.

natty
For mig handler det først og fremmest om afrejsetidspunkter og der passer natbussen med SAS til BKK mig rigtigt godt.
Jeg har en hel dag til at ordne de sidste ting, få lidt at drikke og spise på flyet, og sover med en lille indslumringspille ved 2 (DK)tiden om natten. Det er næsten min normale døgnrytme. Lander ved 14-15 tiden i BKK, hvilket passer mig fint, istedet for at lande kl. lort om morgenen.
Er på hotellet i BKK ved 16-17 tiden, slapper lidt af, i bad og så ud og spise og i byen med venner og bekendte. I seng ved 2-3 tiden og hvis ikke for mange tømmermænd fit for fight den næste morgen.
Jeg foretrækker næsten at mellemlande hvis jeg kan tage en aftenflyver, istedet for 14:30 med TG.

Jeg har iøvrigt aldrig haft problemer med at få mine point når jeg har fløjet med SAS sat ind på min Eurobonus konto, de er senest kommet et par dage efter.

Derimod har jeg haft problemer med at få point for pointgivende klasse fra Thai til min konto hos Eurobonus.
Men i sådanne tilfælde ligger fejlen sådan set ikke hos SAS, men hos Thai som ikke kan finde min bestilling, ikke har registreret mit medlemsnummer korrekt eller at overføre dem.
Jeg har været udefor det samme med Aegean, det tog dem sgu 6 måneder at overføre dem til min konto.

Fup og fidusmagere, ikk oss uan?Pfft

Før i tiden fløj jeg også mest med Thai, mest fordi det var gratis at ombooke billetten, hvis man havde fløjet internationalt på Q-klassen. Mener engang jeg ændrede den 4 gange.
Dette er imidlertid ændret. De sidste par gange jeg læste betingelserne på billetten inden jeg ville købe den, opdagede jeg at de nu kræver vist 100 euro, hver gang du ønsker at ændre den, selv på Q-klasse. Ihvertfald hvis du har købt biletten i Danmark. Det kan være reglerne er anderledes hvis man køber billetten den anden vej, altså fra Thailand.

Men smag og behag er som sagt heldigvis forskellig.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

natty
Hua-hin skrev:

Hej SAS servere nu kun kaffe resten skal du selv betale så det er godt jeg flyver thai 29 juni til 21 juli 5575 fin pris i skolernes sommer ferie !

Vrøvl, på langdistance for du cocktail (hvis du ber om det), mad med vin eller øl og en avec til kaffen (hvis du berr om det), men serveret på en gang på natflyvninger.
Snacks i "kabyssen", gratis vand og juice, eventuel tilkøb af alkohol udenfor spisning og tilsidst morgenmad med kaffe/te, juice osv før du lander.
http://www.flysas...Intercont/
Redigeret af natty d. 09/02-2012 18:32

Hua-hin skrev:

Rigtigt nok på korte distanser Amsterdam - Kbh, medmindre man da flyver på 1 ste klasse.
Men herregud turen er kun på 1 times tid Smile

natty
Soi7 skrev:

Hua-hin skrev:

Rigtigt nok på korte distanser Amsterdam - Kbh, medmindre man da flyver på 1 ste klasse.

He he, jeg tror der er lidt misforståelser igang her.
SAS servere nu gratis kaffe og te på europæiske ruter, hvor der før skulle betales for det.Smile

natty skrev:

Soi7 skrev:

Hua-hin skrev:

He he, jeg tror der er lidt misforståelser igang her.
SAS servere nu gratis kaffe og te på europæiske ruter, hvor der før skulle betales for det.Smile

Ja, for 4 dage siden fik jeg da en udemærket kop kaffe i sas fly fra Amsterdam til Kbh, men andet kostede.

vandango
Sas har billige billetter i udvalgte perioder.

http://sale.sas.d...side_big12

handy
vandango skrev:

Har det også fint med sas afrejse tiden fra cph passer mig fint da jeg ellers har svært ved at hvile samt nemere ved at holde mig vågen til kl 22 nå jeg er kommet frem så godnat og vågner op på thaitid.....og 10002 kr for 2 stk billetter ud juni hjem aug....heller ikke så mange ombord der er gået for meget til den fri bar dejligt.....

vandango
Jeg vil helst ind tidligt om morgenen, idet jeg skal videre op nord øst.

Nåh ja på mine rejsedage, har jeg været på natarbejde, så et eftermiddags fly er perfekt, efter noget søvn så lande i Bangkok om morgenen.

[img]http://www.thruaviewfinder.com/wp-content/uploads/2010/06/web_sleep-airplane.jpg[/img] is not a valid Image.

SteenJ
vandango skrev:

Kan ikke finde BKK i de tilbud.

Gert
SteenJ skrev:

vandango skrev:

Tryk på USA & ASIEN

SteenJ
Gert skrev:

SteenJ skrev:

vandango skrev:

Tryk på USA & ASIEN

Tak, er ve at vågne....Hammer
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Spring til debat: