Se indlæg
simm kort
|
|
HD |
Lagt på d. 24/03-2012 11:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
Jeg kommer til Thailand på torsdag. Jeg har en Thai. telf. nr. som virker. I oktober var jeg i USA. men kunne ikke købe taletidskort til min iPHone, kun hvis jeg ville binde mig for 1 år. Det jeg ville spørge om var, om man kan købe Thailand simm taletidskort til iPHone? Kan jeg måske klippe min Simm kort ned til mico, så den virker.? Hilsen Henning Nyk M |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 24/03-2012 11:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Du kan købe simm kort hus dtac
Come As You Are
|
|
|
jh |
Lagt på d. 24/03-2012 12:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Hej har set dette på nettet men købes i Danmark. http://www.holida...andet.html |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 24/03-2012 12:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
mig bekendt så køber du bare et micro sim til taletid, F.eks. 1 2 call som er billigst og med en god dækning, købes i de fleste 7 Elleven og andre Thai døgn markeder. og ved opfyldning køber du bare en bon og indtaster koden og vupti så er der tanket op. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 24/03-2012 13:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Da jeg var der i januar og februar, var det umuligt for mig på de 2 måneder at finde et mikrosim. Det endte med jeg fik et klippet til. Det virkede desværre ikke.... Så jeg endte med at købe en billig nokia, med taletid fra 1-2 call. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
Humi |
Lagt på d. 24/03-2012 14:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 124 |
Micro sim kort til Iphone, med taletid. Kan købes de fleste steder. |
|
Spring til debat: |