Se indlæg
 Udskriv debat
Mormors Bordel..
hugoboerge
Undskyld Tick, men jeg kan naesten ikke lade vaere.

Under billedet skriver du at du foretraekker din thai kone, er det hende paa billedet ?
Smile

hugoboerge skrev:

Undskyld Tick, men jeg kan naesten ikke lade vaere.

Under billedet skriver du at du foretraekker din thai kone, er det hende paa billedet ?
Smile

Nej godt nok ikke min kone, men viser bare at alle bliver ældre, også Thaier, og ser jeg i spejlet kan jeg da godt få øje på en gammel mand og ikke ham der scorede de flotte piger til teltballet om lørdagen.

Og der var da masser af flotte danske piger og det er der da heldigvis stadig.

Det er lidt svært, at tage folk alvorlig når de sammenligner udseendet af en 66 årig dansk kvinde med en ung go go pige fra Pattaya.Shock

Lung Yao
Tick,

Så er sammenligningen nok mere retfærdig.

Der gører du den Thailandske kvinde uret, for Jeg ville gerne æde min gamle hat på at KT ikke har knokklet i livet som hende der.

Det er lidt svært, at tage folk alvorlig når de sammenligner udseendet af en 66 årig dansk kvinde med en ung go go pige fra Pattaya.

Rigtigt, men der findes trods alt flere 60 årrige kvinder i LOS som ligner nogle på 40 end det gører i DK (selv med 1 kg "camouflage" a la YSL, Chanel, m.m.).

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

er vi ikke ved at komme lidt langt væk fra trådens overskrift?

Lung Yao skrev:

Tick,

Så er sammenligningen nok mere retfærdig.

Der gører du den Thailandske kvinde uret, for Jeg ville gerne æde min gamle hat på at KT ikke har knokklet i livet som hende der.

Det er lidt svært, at tage folk alvorlig når de sammenligner udseendet af en 66 årig dansk kvinde med en ung go go pige fra Pattaya.

Rigtigt, men der findes trods alt flere 60 årrige kvinder i LOS som ligner nogle på 40 end det gører i DK (selv med 1 kg "camouflage" a la YSL, Chanel, m.m.).

.

Du tager helt fejl, hendes datter er dansk gift, så hun har ikke rørt en finger de sidste 15 år, Pengene kommer jo automatisk, så hvorfor arbejde?

Og ja der findes flere smukke 60 årige i Thailand end i Danmark, men det er nok mest fordi der er ca. 30 mill kvinder i Thailand.

Og lad nu være med at give skylden til Chanel, for det bruges da lige så flittigt i Thailand.

Og jeg tror jeg trænger til nye briller, hvis ca. 60 årige skulle ligne 40 årige, dem ser jeg ikke mange af,

Men ude i rismarken kan jeg se mange 40 årige der ser ud som 60 årige.

Men det er sjovt, at en udsendelse om sex i Pattaya bliver til et spørgsmål om KTs alder og udseende.

Så bordellet er nu blevet til et spørgsmål om personlig udseende på forfatteren/budbringeren.

Lidt som manden og bolden.

Jeg har ikke set KT sige noget forkert, men vi kan jo altid snakke om måden det bliver serveret på. Hun har måske ikke læst Emma Gad på samme måde som os der kommer til Thailand.

natty
Dagens programomtale, sendes 22/3, kl. 20:50 på TV2;
"Suzanne og Karen er på jagt efter ægte kærlighed på verdens største sexmarked, Pattaya i Thailand.
Det er her, at ensomme danske mænd og fattige thailandske barpiger bliver forført af romantiske drømme:
Pigerne drømmer om et pretty-woman-eventyr med en rig turist. Mændene drømmer om ukompliceret kærlighed.
Suzanne og Karen går i barpigernes fodspor - fra en hurtig makeup i skønhedssalonen og videre til en hård nats arbejde i Hillary Bar i Pattaya, hvor drømmene mødes.
Karen beslutter sig for at være positivt indstillet og charmerende - det handler om at finde den ægte kærlighed. Vil det lykkes?"

Kan næsten ikke vente på et godt, men ikke skadefro, grin.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

natty
Okay, så synes jeg faktisk at det var et ganske godt, nuanceret og til tider morsomt og sødt program som kom over skærmen her til aften.
Måske nogen i den anden tråd burde vaske deres mund med sæbe. Grin

filihankat
Kan kun være enig - en ok og sød udsendelse.

Karen havde i hvert fald én guld-kommentar:

"Om jeg så var her i 10 år, så vil jeg aldrig fatte en skid".

LOL

natty
filihankat skrev:

Kan kun være enig - en ok og sød udsendelse.

Karen havde i hvert fald én guld-kommentar:

"Om jeg så var her i 10 år, så vil jeg aldrig fatte en skid".

LOL

Ja der er meget, man kan undre sig over og ikke helt fatte, selv efter 15-20 års erfaring, men det virkede som om hun havde opdaget at "follow the flow" giver en anderledes og positive rejseoplevelse.
At hun så oplever, at det ikke altid nytter at komme med forudtagende meninger, ind i en helt anden verden, det kommer man ikke langt med, er jo kun positivt.

Nu kan vi jo kun glæde os til at se hvordan det går vores to furier i Gambia. Smile
Redigeret af natty d. 23/03-2012 01:03

ban
lidt mere sorbert denne gang men ingen af dem kunne barfine selv om de hvar blevet gjort lidt smukkret så lidt respekt karen hvar da ikke fuld
denne gang opner jeg en bar kan hun godt få job som mamasang få hun vil ikke kunne selge någet så jeg vil ikke kunne udråbes som alfons RolllLOL LOL
Cool

mrbfly
Denne gang var udsendelsen da okay men forstår ikke at de damer overhovedet ikke har lavet nogen research overhovedet inden deres tur og var fuldstændig ubekendt med, og formentlig ligeglade, thailandsk kultur og "do's and dont's"! Giver hånd når de hilser og aer bl. a. Nang(??) over håret - ville ha' klædt dem at være bare lidt høflige overfor thai.erne istedet for påtrængende og ubehøvlede. At de så vendte billedet lidt da KT pludselig var den mest frimodige af de to undrede mig godt nok. Men dejligt med besøget ude hos danskeren

Cheers
- mai pen rai - tchun!

baancamp
natty skrev:

Dagens programomtale, sendes 22/3, kl. 20:50 på TV2;
"Suzanne og Karen er på jagt efter ægte kærlighed på verdens største sexmarked, Pattaya i Thailand.
Det er her, at ensomme danske mænd og fattige thailandske barpiger bliver forført af romantiske drømme:
Pigerne drømmer om et pretty-woman-eventyr med en rig turist. Mændene drømmer om ukompliceret kærlighed.
Suzanne og Karen går i barpigernes fodspor - fra en hurtig makeup i skønhedssalonen og videre til en hård nats arbejde i Hillary Bar i Pattaya, hvor drømmene mødes.
Karen beslutter sig for at være positivt indstillet og charmerende - det handler om at finde den ægte kærlighed. Vil det lykkes?"

Kan næsten ikke vente på et godt, men ikke skadefro, grin.

Har lige set programmet 22.3 - det var jo helt rart at de 2 madammer ikke var så fordømmende denne gang, faktisk var det sjovt, de gjorde jo lidt grin med sig selv haha. Det var også lidt mere nuanceret, super godt med besøget hos bageren og hans familie - så også ud til at det gjorde postivit indtryk på Karen og Suzanne - bliver sjovt at se når de kommer til Gambia - måske er de "heldige".

Anonym Bruger
Hvem har et link til udsendelsen...?

Har lige søgt på nettet og Sputnik TV 2 har den, men de vil have betaling.

Spring til debat: