Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Ung fyr som ønsker at gifte sig med Thaikvinde.
|
|
PeterKristensen |
Lagt på d. 19/03-2012 10:27
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Hej alle brugere herinde!. Ja, Jeg vælger at henvende mig til Jer, idet Jeg håber på at blive taget seriøst i et forum som dette. Sagen er den, at Jeg er 24 år gammel - fylder 25 den 10 maj - er en ganske almindelig dansk fyr både af sind og udseende, er selvstændig malermester, har eget hus og god privatøkonomi, og ja - har af mine veninder og tidligere svigermødre fået at vide at : " du er svigermors drøm". osv. Der er sket det, at Jeg var på ferie i Thailand sidste år i september - vi boede i Pattaya - og ja - her sker der så det, at Jeg møder en bar-pige. Vi var på ferie dernede i ca 4 uger, hvorfra Jeg var sammen med hende i ca. 3 uger. Hun er 22 år og kommer fra Isaan. I den tid Jeg var sammen med hende i Thailand, var Jeg med ude at besøge hendes forældre i den lille landsby hvorfra hun kommer, og vi lavede (i min optik) en del andre ting, end man normalt gør, hvis man kun har et bekendtskab som drejer sig om sex og penge. Jeg gør mig aldeles ingen illusion om at Jeg er "the one and only farang" for hende - men der er simpelthen sket det, at Jeg er blevet forelsket i hende. Jeg ved ikke hvordan hun har båret sig ad med det, måske har hun tjent pengene ved at lægge på ryggen, og måske har hun sparet dem op, ved at hun har andre farang' kærester som måske sender hende penge - men i Januar sendte hun mig en mail og spurgte om hun måtte komme og besøge mig - og om Jeg ville hente hende i lufthavnen i Kastrup. Jeg var nær faldet ned af stolen. Vi har mailet jævnligt frem og tilbage siden Jeg forlod landet i oktober, og Jeg blev naturligvis glad da hun spurgte om hun måtte komme og besøge mig, selvom Jeg mest af alt troede det var et forsøg på at få mig til at sende x-antal-tusinde-baht. Indtil hun fortalte at hun selv havde sparet op til billetten. Da blev Jeg paf. Men Ja, hun kom herop, og var hos mig i tre uger, og vi havde det aldeles fantastisk, og hun syntes at mit hus er kæmpestort osv. I den tid hun var her, opførte vi os som et nyforelsket par udvekslingsstudenter hvor man taler engelsk indbyrdes. Hun faldt hurtigt "til" og der var ikke den der pinlige tavshed som man måske kunne forestille sig. Jeg præsenterede hende naturligvis for de af mine bedste venner, som Jeg har mest kontakt med, og de var umådeligt søde overfor hende, og det var mine forældre også. Jeg har helt ærligt lyst til, at gifte mig med hende, og få et forhold til hende. Mit problem er bare, at mine venner mener Jeg er totalt fra snøvsen. De mener at Jeg skal finde mig en sød, dansk dame som alle andre gør. De mener at Jeg bare skal glemme de gode erotiske stunder Jeg har haft med hende, og bare sige at "det var pengene værd". Der er flere ting i det der som Jeg ikke er enig i -dels føler Jeg ikke at hun har støvsuget mig for penge - Jeg handlede en del ekstra ind de uger hun var hos mig, men det gør man jo når man normalt bor alene og pludselig får en ekstra logerende. Ellers gav Jeg hende lidt nyt tøj, og vil tro at det kostede mig alt i alt 3000kr at hun var hos mig de uger. Jeg må nok indrømme, at Jeg har lyst til at kalde mine venner sammen, og bede dem finde døren hvis de ikke kan forliges med mine idéer. Nu er mit spørgsmål til Jer - ER Jeg tosset, da Jeg selvom Jeg ikke er ret gammel, overvejer disse ting? Jeg ville blive glad, hvis I vil svare mig seriøst. Dbh, Peter Kristensen |
|
|
sony |
Lagt på d. 19/03-2012 10:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Gør det, du vil gå og fortryde det hvis du ikke gør. Går det galt med hende så har du haft den oplevelse. Held og lykke med hende, håber i får det godt. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
misterurn |
Lagt på d. 19/03-2012 10:41
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 47 |
Følg dit hjerte, og gør hvad du selv har lyst til.. er selv thai gift og har aldrig været gladere :-) men selvfølgelig skal du heller ikke smide hjernen ud til højre, brug din sunde fornuft med hensyn til penge og såen.. der er jo ingen garantier.. men kender mange der er lykkelige thai gift eller har thai kærester der ingen problemer har, måske lidt på det sproglige en gang imellem, men det klarer man nok.. men kender da også et par stykker der har været uheldige, men nogen er da også selv skyld i det når de er deres koner utro hernede og de så opdager det og derefter bliver taget i røven af deres kone/kæreste.. men spring ud i det og prøv dig frem, jeg har da ikke fortrudt det endnu :-) |
|
|
Lagt på d. 19/03-2012 10:56
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hej Peter Hun er 22 år og kommer fra Isaan. da der stadig er en 24 års regel har i jo tid nok til forberedelserne. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 19/03-2012 10:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
PeterKristensen skrev: Hej alle brugere herinde!. Ja, Jeg vælger at henvende mig til Jer, idet Jeg håber på at blive taget seriøst i et forum som dette. Sagen er den, at Jeg er 24 år gammel - fylder 25 den 10 maj - er en ganske almindelig dansk fyr både af sind og udseende, er selvstændig malermester, har eget hus og god privatøkonomi, og ja - har af mine veninder og tidligere svigermødre fået at vide at : " du er svigermors drøm". osv. Der er sket det, at Jeg var på ferie i Thailand sidste år i september - vi boede i Pattaya - og ja - her sker der så det, at Jeg møder en bar-pige. Vi var på ferie dernede i ca 4 uger, hvorfra Jeg var sammen med hende i ca. 3 uger. Hun er 22 år og kommer fra Isaan. I den tid Jeg var sammen med hende i Thailand, var Jeg med ude at besøge hendes forældre i den lille landsby hvorfra hun kommer, og vi lavede (i min optik) en del andre ting, end man normalt gør, hvis man kun har et bekendtskab som drejer sig om sex og penge. Jeg gør mig aldeles ingen illusion om at Jeg er "the one and only farang" for hende - men der er simpelthen sket det, at Jeg er blevet forelsket i hende. Jeg ved ikke hvordan hun har båret sig ad med det, måske har hun tjent pengene ved at lægge på ryggen, og måske har hun sparet dem op, ved at hun har andre farang' kærester som måske sender hende penge - men i Januar sendte hun mig en mail og spurgte om hun måtte komme og besøge mig - og om Jeg ville hente hende i lufthavnen i Kastrup. Jeg var nær faldet ned af stolen. Vi har mailet jævnligt frem og tilbage siden Jeg forlod landet i oktober, og Jeg blev naturligvis glad da hun spurgte om hun måtte komme og besøge mig, selvom Jeg mest af alt troede det var et forsøg på at få mig til at sende x-antal-tusinde-baht. Indtil hun fortalte at hun selv havde sparet op til billetten. Da blev Jeg paf. Men Ja, hun kom herop, og var hos mig i tre uger, og vi havde det aldeles fantastisk, og hun syntes at mit hus er kæmpestort osv. I den tid hun var her, opførte vi os som et nyforelsket par udvekslingsstudenter hvor man taler engelsk indbyrdes. Hun faldt hurtigt "til" og der var ikke den der pinlige tavshed som man måske kunne forestille sig. Jeg præsenterede hende naturligvis for de af mine bedste venner, som Jeg har mest kontakt med, og de var umådeligt søde overfor hende, og det var mine forældre også. Jeg har helt ærligt lyst til, at gifte mig med hende, og få et forhold til hende. Mit problem er bare, at mine venner mener Jeg er totalt fra snøvsen. De mener at Jeg skal finde mig en sød, dansk dame som alle andre gør. De mener at Jeg bare skal glemme de gode erotiske stunder Jeg har haft med hende, og bare sige at "det var pengene værd". Der er flere ting i det der som Jeg ikke er enig i -dels føler Jeg ikke at hun har støvsuget mig for penge - Jeg handlede en del ekstra ind de uger hun var hos mig, men det gør man jo når man normalt bor alene og pludselig får en ekstra logerende. Ellers gav Jeg hende lidt nyt tøj, og vil tro at det kostede mig alt i alt 3000kr at hun var hos mig de uger. Jeg må nok indrømme, at Jeg har lyst til at kalde mine venner sammen, og bede dem finde døren hvis de ikke kan forliges med mine idéer. Nu er mit spørgsmål til Jer - ER Jeg tosset, da Jeg selvom Jeg ikke er ret gammel, overvejer disse ting? Jeg ville blive glad, hvis I vil svare mig seriøst. Dbh, Peter Kristensen Hej Peter, Ja, det er ikke alle bar-piger, der drikke og spiller alle deres penge op. Mange gør, men nogle af dem har faktisk et seriøst forhold til penge og forstår at spare op, lave fremtidsplaner osv. Det lader til at du har fundet en pige, der er fornuftig og som heller ikke kun ser dig som en ATM maskine. Det er et rigtig godt udgangspunkt. Personligt synes jeg du skal følge dit hjerte - som jo siger at du gerne vil være sammen med hende. Se tiden an og brug noget mere tid og energi på hende. Du vil ret hurtigt finde ud af om det er noget eller ikke. I behøver jo ikke at gifte jer med det samme... vel? Du kan naturligvis også gå efter "en sød dansk" pige, hvis du vil gøre som dine venner gerne vil have du gør. Men husk på, at det er dig og ikke dine venner der skal leve med hende. Jeg har selv en Thai-kæreste og har tidligere haft flere forhold til Danske kvinder. Tro mig, jeg vil ikke bytte om så min familie og venner vendte mig ryggen. I min kæreste (også tidligere bar-pige) har jeg fundet den mest loyale og hensynsfulde partner jeg nogensinde har haft. Fik også fået et utal af "advarsler" fra vennerne, men de har måtte bide fordommene og ordene i sig igen. Nu er det mere deres misundelse jeg mærker og ikke fordommene. Så gå til den og "giv den gas" - og held og lykke med det. Nyd livet - du ved sgu aldrig hvor længe du lever og husk det er ikke hver dag man forelsker sig. |
|
|
PeterKristensen |
Lagt på d. 19/03-2012 11:10
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Hej Alle. Hov - Ja, det er rigtigt - Jeg var ikke lige opmærksom på den 24 års regel. :/ Men ja, så er der tid nok.. Men der er vel intet i vejen for, at hun må besøge mig i en eller to måneder ad gangen, eller hvordan ser det ud? Kan man ikke finde information om den slags på google? Ja, Jeg erkender også gerne, at det er i dén retning min lyst peger... Selvfølgelig kunne Jeg nemt finde en dansker ligesom alle mine venner gør, men ja - Jeg synes fa'me ikke at de danske piger Jeg har kendt har været noget særligt. Så Ja. I er allerede ER gift med Thailændere - bor I her i Danmark? |
|
|
Lagt på d. 19/03-2012 11:22
|
|
Hej Peter Prøv at starte her. http://www.nyidan...dk/Ophold/ |
|
|
flyer |
Lagt på d. 19/03-2012 11:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
PeterKristensen skrev: Hej Alle. Hov - Ja, det er rigtigt - Jeg var ikke lige opmærksom på den 24 års regel. :/ Men ja, så er der tid nok.. Men der er vel intet i vejen for, at hun må besøge mig i en eller to måneder ad gangen, eller hvordan ser det ud? Kan man ikke finde information om den slags på google? Ja, Jeg erkender også gerne, at det er i dén retning min lyst peger... Selvfølgelig kunne Jeg nemt finde en dansker ligesom alle mine venner gør, men ja - Jeg synes fa'me ikke at de danske piger Jeg har kendt har været noget særligt. Så Ja. I er allerede ER gift med Thailændere - bor I her i Danmark? Ja det er ærgeligt med den skide 24års regel, men så har I lidt tid til at se hinanden mere an, jeg syntes bestemt også at du skal gå efter det, lyder som om det er en fornuftig pige du der har støvet op, det er skønt at være forelsket og kan I leve med at der går et par år inden I kan være 100% sammen vil det jo nok gøre forholdet stærkere. Glem hvad dine venner syntes, det er jo kun dig og hende der kan mærke om det er rigtigt eller ej, skulle det gå galt har du jo intet at tabe og forhåbentligt et langt liv foran dig, der er jo masser af piger.... i hele verden. Jeg har boet sammen med min thaikone nu i tre år og ved det er os til vores dages ende, tror aldrig jeg kommer til at fortryde det ja vi bor i DK, på Falster. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 19/03-2012 11:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Hej Peter! Spring dog ud i det, prøv det af, men sats ikke flere penge og følelser, end Du kan komme ud af det som et menneske!!!! Der er store kulturforskelle, samt mad og religion.... Disse kan være for store forhindringer for mange, men omvendt kan Du også få en på opleveren, noget Du ikke ville være foruden, selvom Du måtte indse at det var forgæves og vælge en pige med en anden baggrund og nationalitet!!!! Mange siger at man ikke har Thaikærester fra Pattaya, man har blot tur, men at din pige selv i første omgang har financieret besøget hos dig, fortæller mig at hun er anderledes.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Lagt på d. 19/03-2012 12:10
|
|
Hej Peter! Følg dit hjerte, inviter hende herop i 3 måneder-hjem igen i 6 måneder-herop igen i 3 måneder, så kan tiden til hun er fyldt 24 år snart gå. Yderligere rådgivning vil jeg give dig via PB! |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 19/03-2012 12:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Du skal bare se at komme igang ! du kan side som 80"s årig & fortryde de ting du aldrig fik gjort, eller fortryde det du gjorde,er ikke i tvivl om at jeg allerede har dummet mig mange gange & Hva"så jeg er gift har 2 børn,kommer til Thailand i skolernes sommer-ferie ha ha,jo der er sikkert meget at fortryde,men jeg har prøvet,så det synes jeg også du skal ! fuck dine venner,det er dit liv..... |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 19/03-2012 12:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Kortvarige besøg hvor man kun skal tænke på sig selv og hinanden, hvor økonomi ikke rigtig spiller den store rolle er taknemmelige. Et 3 måneders besøg vil nok kunne give jer begge 2 et bedre billede af jeres indbyrdes kompatibilitet m.m. Kulturforskelle, sprog etc. har jeg aldrig anskuet som et problem, men tværtimod en udfordring, en berigelse. Never a dull moment En ting der undrer mig såre fra dit indledningsvise indlæg er dette: men i Januar sendte hun mig en mail og spurgte om hun måtte komme og besøge mig - og om Jeg ville hente hende i lufthavnen i Kastrup. Det er altså ikke nemt for en 22-årige thailandsk kvinde at få turistvisum til DK, og da slet ikke på egen hånd. mvh |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/03-2012 13:18
|
Antal indlæg: 3779 |
rinpoche skrev: men i Januar sendte hun mig en mail og spurgte om hun måtte komme og besøge mig - og om Jeg ville hente hende i lufthavnen i Kastrup. Det er altså ikke nemt for en 22-årige thailandsk kvinde at få turistvisum til DK, og da slet ikke på egen hånd. mvh Hej Rinpoche, Jeg løftede også lige øjenbrynene. Vi laver mange visa hver måned, men mest til Europa, herunder Danmark, og som udgangspunkt vil jeg hævde, at en 22-årige thailandsk kvinde, der arbejder i en bar (underforstået uden ordentlig løndokumentation) ikke kan få turistvisum til en alene-rejse til Danmark. Der er simpelthen en eller flere ubekendte faktorer, hvis hun har kunnet få visum. Jeg vil næsten tro, at der er nogen, som har lavet en del falske papirer til hende, og det er der nogen visum-agenter, som gør. Du skal sikre dig, at hun IKKE afleverer falske papirer, når hun søger næste gang, da hun kan få adskillige års karantæne. Nuvel, hvis det var mig, så ville jeg da også beholde hende som kæreste, uagtet hvad andre siger, og i øvrigt kan man godt søge familiesammenføring, før pigen fylder 24 år, så hvis hun fx er 22 1/2, så er der kun et års tid tilbage. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
carstenj |
Lagt på d. 19/03-2012 13:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 132 |
rinpoche skrev: Kortvarige besøg hvor man kun skal tænke på sig selv og hinanden, hvor økonomi ikke rigtig spiller den store rolle er taknemmelige. Et 3 måneders besøg vil nok kunne give jer begge 2 et bedre billede af jeres indbyrdes kompatibilitet m.m. Kulturforskelle, sprog etc. har jeg aldrig anskuet som et problem, men tværtimod en udfordring, en berigelse. Never a dull moment En ting der undrer mig såre fra dit indledningsvise indlæg er dette: men i Januar sendte hun mig en mail og spurgte om hun måtte komme og besøge mig - og om Jeg ville hente hende i lufthavnen i Kastrup. ikke nemt at få tourist visa til dk? nu tror jeg at du vrøvler lidt rene pose, hvis pigen har midler til opholdet i dk og kan vise til at hun har fast job i thailand, gælder de samme regler for hende som for alle andre der søger tourist visa i dk. min sted datter rejst som 21 årig student til danmark og norge på besøg hos vores famillie i dk og på besøg hos os i norge, hun søgte og fik visa til dk uden nogen problemer, så det kan sagtens lade sig gøre. mvh |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/03-2012 14:00
|
carstenj skrev: rinpoche skrev: Kortvarige besøg hvor man kun skal tænke på sig selv og hinanden, hvor økonomi ikke rigtig spiller den store rolle er taknemmelige. Et 3 måneders besøg vil nok kunne give jer begge 2 et bedre billede af jeres indbyrdes kompatibilitet m.m. Kulturforskelle, sprog etc. har jeg aldrig anskuet som et problem, men tværtimod en udfordring, en berigelse. Never a dull moment En ting der undrer mig såre fra dit indledningsvise indlæg er dette: men i Januar sendte hun mig en mail og spurgte om hun måtte komme og besøge mig - og om Jeg ville hente hende i lufthavnen i Kastrup. ikke nemt at få tourist visa til dk? nu tror jeg at du vrøvler lidt rene pose, hvis pigen har midler til opholdet i dk og kan vise til at hun har fast job i thailand, gælder de samme regler for hende som for alle andre der søger tourist visa i dk. min sted datter rejst som 21 årig student til danmark og norge på besøg hos vores famillie i dk og på besøg hos os i norge, hun søgte og fik visa til dk uden nogen problemer, så det kan sagtens lade sig gøre. mvh Hej Carsten, Vi taler om turistvisum, og ikke om besøgsvisum. Sendte du ikke en invitation til din steddatter? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Frank |
Lagt på d. 19/03-2012 16:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Jeg vil også anbefale 3 måneders besøg. Og med hensyn til hendes spørgsmål om at rejse til Danmark, så står der jo ikke noget om, at hun selv ville købe billet og fremskaffe visa. Højst sandsynligt kender hun ikke til de danske visaregler. Min kones niece har en svensk kæreste, og der var der ingen problemer i at hun skaffede visa selv. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 19/03-2012 17:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
girobank skrev: Hej Peter! Følg dit hjerte, inviter hende herop i 3 måneder-hjem igen i 6 måneder-herop igen i 3 måneder, så kan tiden til hun er fyldt 24 år snart gå. Yderligere rådgivning vil jeg give dig via PB! hun behøver ikke at vente 6 måneder til næst indrerjse, hun kan i princippet allerede søge igen dagen efter hun har dokumenterert indrejse i Thailand, loven siger jo max 90 dages ophold inden for 6 måneder. er man i tvivl om hvorvidt man fortolker denne regel så se & læs her : http://www.nyidan...ng_tid.htm http://www.nyidan...dbilag.pdf her er et eksempel : Dette betyder, at hvis man indrejser for allerførste gang i Danmark eller i de øvrige Schengen-lande den 1. februar 2010, vil man kunne opholde sig i Danmark i tre måneder (dvs. 90 dage) inden for seksmåneders-perioden frem til den 31. juli 2010. Hvis man så indrejser på ny i Danmark den 1. oktober 2010 – dvs. mere end seks måneder efter den allerførste indrejse i Schengenområdet – vil denne dato udgøre en ny 'første indrejse'. Derfor vil den 1. oktober 2010 være bestemmende for beregningen af en ny seksmåneders-periode, hvor man kan opholde sig i landet i op til tre måneder. Hvis man indrejser igen den 1. juni 2011, vil det være denne dato, der udgør datoen for 'første indrejse', og så fremdeles. i øvrigt så skal du ( PeterKristensen ) bare følge dit hjerte, du har masser af tid inden du tager den store beslutning. Redigeret af TG950 d. 19/03-2012 17:37 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/03-2012 17:32
|
Frank skrev: Jeg vil også anbefale 3 måneders besøg. Og med hensyn til hendes spørgsmål om at rejse til Danmark, så står der jo ikke noget om, at hun selv ville købe billet og fremskaffe visa. Højst sandsynligt kender hun ikke til de danske visaregler. Min kones niece har en svensk kæreste, og der var der ingen problemer i at hun skaffede visa selv. Hej Frank, Jeg taler ikke om at skaffe visum selv, men om hvorvidt der blev sendt en invitation eller ej. I al beskedenhed forsøger jeg blot at sikre, at trådstarters kæreste ikke får problemer fremover, da jeg opfatter trådstarters indlæg, som han ikke har sendt en invitation. Mig bekendt kan thaiere ikke bare lige sådan få et turistvisum til Danmark, blot fordi de har lidt penge på kontoen. Et turistvisum er et visum uden invitation, og et besøgsvisum er et visum med invitation. Hvis hun blot er dukket op i lufthavnen, så må det være med turistvisum, og jeg tror næppe, at barpiger lige kan få turistvisum til Danmark. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
Lagt på d. 19/03-2012 18:06
|
|
Robert, nu vrøvler du igen. Selvfølgelig kan en thailænder rejse til Danmark som turist uden problemer! Du er meget negativ overfor de kære barpiger! Du skal ikke tro- men vide. Er du ikke rådgiver på næsten alle spørgsmål? Tro-så skal du i kirken. |
|
|
bannok |
Lagt på d. 19/03-2012 18:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 364 |
En Thai pige der har penge nok til en billet og ophold i danmark i 3 uger ksn selfølgelig få et turist visum til Danmark. Og så vil jeg bare sige at ambassaden fraråder Thaiere at bruge visun agenter, men at de skal søge selv og vœre œrlige, og hvis man søger om turist visa til Danmark og har penge nok og har rent mel i posen, ja så er der ingen problemer i at få et visa til Danmark, selv ikke for 22 årig Thai pige. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |