Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Afklaring
|
|
2focus |
Lagt på d. 14/03-2012 14:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 138 |
Hej, Som de fleste sikkert ved,fik jeg økonomisk hjælp i forbindelse med nogen problemer jeg havede,tiden er ved at være inde til at betale tilbage.. Modtog 3 bidrag i alt 600 Kr, 600 kr og 4600 bath,fra anonym,Fckguld og Labri...... Talte med anonym igår og vi blev enige om at jeg skulle donere de 600 Kr fra ham.Fckguld som jeg også har været i kontakt med,har hele tiden sagt han ikke vil have pengene tilbage,vil derfor også donere de penge kr 600. Per ( Labri ) som har meldt sig ud af DTW og skulle befinde sig i DK,men ikke har givet lyd fra sig, har tidligere sagt han ikke ville have pengene tilbage. Hans bidrag 4600 bath,vil også blive doneret. Samt et bidrag fra mig selv Kr 600, i Taknemmelighed over den hjælp jeg modtog og tilladelsen til at bruge dette forum ang mine problemer jeg havede på daværende tidspunkt af Webmaster. Anonym bidragsyder syntes jeg skulle donere pengene til et børnehjem,som blev drevet af en profil som vist nok er afgået ved døden ( RIP ) Er der nogen der kan hjælpe mig med oplysninger ang det børnehjem ( tror profilens navn var Hugo ) ? Da jeg på anonym,Fckguld og Labri samt mine egen vegne gerne ville sende de penge jeg har modtaget den vej,måske Fckguld selv melder sig i tråden,sender en mail og pb ang denne tråd... Er kommet godt i gang herhjemme,og har muligheden indenfor de næste par måneder at rejse tilbage og arbejde derude fra... Mvh Kenneth Jensen |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 14/03-2012 15:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
2focus skrev: Hej, Som de fleste sikkert ved,fik jeg økonomisk hjælp i forbindelse med nogen problemer jeg havede,tiden er ved at være inde til at betale tilbage.. Modtog 3 bidrag i alt 600 Kr, 600 kr og 4600 bath,fra anonym,Fckguld og Labri...... Talte med anonym igår og vi blev enige om at jeg skulle donere de 600 Kr fra ham.Fckguld som jeg også har været i kontakt med,har hele tiden sagt han ikke vil have pengene tilbage,vil derfor også donere de penge kr 600. Per ( Labri ) som har meldt sig ud af DTW og skulle befinde sig i DK,men ikke har givet lyd fra sig, har tidligere sagt han ikke ville have pengene tilbage. Hans bidrag 4600 bath,vil også blive doneret. Samt et bidrag fra mig selv Kr 600, i Taknemmelighed over den hjælp jeg modtog og tilladelsen til at bruge dette forum ang mine problemer jeg havede på daværende tidspunkt af Webmaster. Anonym bidragsyder syntes jeg skulle donere pengene til et børnehjem,som blev drevet af en profil som vist nok er afgået ved døden ( RIP ) Er der nogen der kan hjælpe mig med oplysninger ang det børnehjem ( tror profilens navn var Hugo ) ? Da jeg på anonym,Fckguld og Labri samt mine egen vegne gerne ville sende de penge jeg har modtaget den vej,måske Fckguld selv melder sig i tråden,sender en mail og pb ang denne tråd... Er kommet godt i gang herhjemme,og har muligheden indenfor de næste par måneder at rejse tilbage og arbejde derude fra... Mvh Kenneth Jensen prøv her : http://skolen-doi... Profil navn : huratho Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
2focus |
Lagt på d. 14/03-2012 16:03
|
TG950@ Tak for linket,melder op i tråden hvad der sker..er glad for at skulle støtte sådan en sag.. Hilsen Kenneth |
|
|
2focus |
Lagt på d. 14/03-2012 18:06
|
Er der ikke nogen der kan være lidt mere behjælplige,er det en god ide eller kender til forholdende.. Kenneth |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 14/03-2012 18:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
2focus skrev: Er der ikke nogen der kan være lidt mere behjælplige,er det en god ide eller kender til forholdende.. Kenneth døm selv, masser af læsning i disse tråde ( god fornøjelse ) : http://www.dansk-...rowstart=0 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 14/03-2012 21:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
2focus skrev: Du er sgu et godt menneske Kenneth, må være en del der sidder med en dårlig smag i munden , men mange er vant til den dårlige smag. Ha Ha du er fantastisk.'Hej, Som de fleste sikkert ved,fik jeg økonomisk hjælp i forbindelse med nogen problemer jeg havede,tiden er ved at være inde til at betale tilbage.. Modtog 3 bidrag i alt 600 Kr, 600 kr og 4600 bath,fra anonym,Fckguld og Labri...... Talte med anonym igår og vi blev enige om at jeg skulle donere de 600 Kr fra ham.Fckguld som jeg også har været i kontakt med,har hele tiden sagt han ikke vil have pengene tilbage,vil derfor også donere de penge kr 600. Per ( Labri ) som har meldt sig ud af DTW og skulle befinde sig i DK,men ikke har givet lyd fra sig, har tidligere sagt han ikke ville have pengene tilbage. Hans bidrag 4600 bath,vil også blive doneret. Samt et bidrag fra mig selv Kr 600, i Taknemmelighed over den hjælp jeg modtog og tilladelsen til at bruge dette forum ang mine problemer jeg havede på daværende tidspunkt af Webmaster. Anonym bidragsyder syntes jeg skulle donere pengene til et børnehjem,som blev drevet af en profil som vist nok er afgået ved døden ( RIP ) Er der nogen der kan hjælpe mig med oplysninger ang det børnehjem ( tror profilens navn var Hugo ) ? Da jeg på anonym,Fckguld og Labri samt mine egen vegne gerne ville sende de penge jeg har modtaget den vej,måske Fckguld selv melder sig i tråden,sender en mail og pb ang denne tråd... Er kommet godt i gang herhjemme,og har muligheden indenfor de næste par måneder at rejse tilbage og arbejde derude fra... Mvh Kenneth Jensen Vidste jeg ikke tog fejl da jeg brugte skide 595 kr på at hjælpe en landsmand i nød. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 15/03-2012 07:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
fckguld skrev: Du er sgu et godt menneske Kenneth, må være en del der sidder med en dårlig smag i munden , men mange er vant til den dårlige smag. Ha Ha du er fantastisk.' Vidste jeg ikke tog fejl da jeg brugte skide 595 kr på at hjælpe en landsmand i nød. Dejligt med positive historier hvor vi har hjulpet hinanden |
|
|
2focus |
Lagt på d. 15/03-2012 09:55
|
Hej, Har besluttet ikke at støtte skolen via andre, grundet linket i indlæg 5.vil gerne støtte skolen hvis jeg kunne få personlig kontakt eller kommer derud. Hvilket er tvivlsomt.. Vil i samråd med Fckguld og anonym finde et velgørende formål som vi kan støtte...Ny tråd herom følger.. Hilsen Kenneth |
|
|
2focus |
Lagt på d. 15/03-2012 10:06
|
Hej, Måske der findes et par erfarne profiler,som kan være behjælpelig med et velgørende formål at donere nogen penge til. På vegne af Fckguld,Labri anonym og mig selv, har vi et beløb som vi i fællesskab gerne vil donere... På forhånd tak.. Kenneth |
|
|
sony |
Lagt på d. 15/03-2012 10:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Prøv og kontakte lung yao, han støtter et børnehjem i thailand. http://thailandch...nshome.dk/ Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 15/03-2012 11:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
ang. doi law så kan du selv tage ud på skolen,hvis du kommer til chiang mai, så kan du se om det er noget du vil støtte...... |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 15/03-2012 11:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
sony skrev: Prøv og kontakte lung yao, han støtter et børnehjem i thailand. http://thailandch...nshome.dk/ TAK, fordi du gører opmærksom på mit "projekt". Men Kenneth skal lige først finde ud af det med Doi Lo skolen, om ikke for at "løfte fanen" videre efter HUGO (det har han fortjent. Mine "børne" er til gengæld forældreløse og børnehjemmet klarer kun dagen af vejen ved hjælp af private donationer (store som små). M.h.t. donationer : http://thailandch.../?id=19306 Enhver tænkelig donation SKAL gøres direkt til hjemmets bankkonto i Thailand, jeg kan/ville KUN formidle kontakt til dem hvis nødvendigt. INGEN penge skal kanaliseres via mit privat mellemkomst. (eneste undtagelse er at jeg har besluttet at til min snarlige fødselsdag ønsker jeg kun pengegaver som så ville blive sendt videre til hjemmet: længe lev "Giro 413" ). [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] . Redigeret af Lung Yao d. 15/03-2012 11:30 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
2focus |
Lagt på d. 18/03-2012 14:10
|
Lung Yao skrev: sony skrev: Prøv og kontakte lung yao, han støtter et børnehjem i thailand. http://thailandch...nshome.dk/ TAK, fordi du gører opmærksom på mit "projekt". Men Kenneth skal lige først finde ud af det med Doi Lo skolen, om ikke for at "løfte fanen" videre efter HUGO (det har han fortjent. Mine "børne" er til gengæld forældreløse og børnehjemmet klarer kun dagen af vejen ved hjælp af private donationer (store som små). M.h.t. donationer : http://thailandch.../?id=19306 Enhver tænkelig donation SKAL gøres direkt til hjemmets bankkonto i Thailand, jeg kan/ville KUN formidle kontakt til dem hvis nødvendigt. INGEN penge skal kanaliseres via mit privat mellemkomst. (eneste undtagelse er at jeg har besluttet at til min snarlige fødselsdag ønsker jeg kun pengegaver som så ville blive sendt videre til hjemmet: længe lev "Giro 413" ). [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] . Hej, Har talt med Fckguld og anonym, jeg vil i morgen lede efter info til Doi Lo skolen så vi/jeg kan donere bidraget direkte til skolen Update følger... Lung Yao, måske vi deler vores bidrag i 2 portioner da begge projekter er rørende! det primære er at pengene når frem til skolen/børnehjemmet Er træt,kigger på det i morgen.. Kenneth |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/03-2012 17:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
2focus skrev: Lung Yao skrev: sony skrev: Prøv og kontakte lung yao, han støtter et børnehjem i thailand. http://thailandch...nshome.dk/ TAK, fordi du gører opmærksom på mit "projekt". Men Kenneth skal lige først finde ud af det med Doi Lo skolen, om ikke for at "løfte fanen" videre efter HUGO (det har han fortjent. Mine "børne" er til gengæld forældreløse og børnehjemmet klarer kun dagen af vejen ved hjælp af private donationer (store som små). M.h.t. donationer : http://thailandch.../?id=19306 Enhver tænkelig donation SKAL gøres direkt til hjemmets bankkonto i Thailand, jeg kan/ville KUN formidle kontakt til dem hvis nødvendigt. INGEN penge skal kanaliseres via mit privat mellemkomst. (eneste undtagelse er at jeg har besluttet at til min snarlige fødselsdag ønsker jeg kun pengegaver som så ville blive sendt videre til hjemmet: længe lev "Giro 413" ). [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] . Hej, Har talt med Fckguld og anonym, jeg vil i morgen lede efter info til Doi Lo skolen så vi/jeg kan donere bidraget direkte til skolen Update følger... Lung Yao, måske vi deler vores bidrag i 2 portioner da begge projekter er rørende! det primære er at pengene når frem til skolen/børnehjemmet Er træt,kigger på det i morgen.. Kenneth DU ER BARE SUPER KENNETH.! |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 18/03-2012 18:25
|
Antal indlæg: 3779 |
Efter min bedste opfattelse, så er Doi Law-projektet på nuværende tidspunkt slut eller i al fald på standby. Man sender ikke blot penge til en skole i Thailand, der går ind på en eller anden rektors konto, hvis der ikke er nogen til at kontrollere og følge op. Det har jeg meget dårlige erfaringer med ... Jeg kender ikke Lung Yaos projekt, ud over hvad der er skrevet på DTW, men aktuelt vil jeg nok mene, at det er langt mere troværdigt end Doi Law. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 18/03-2012 22:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
der er du nok lidt tidligt ude robert, der er kræfter der vil prøve og drive det vidre, om det lykkes er en anden sag, at skrive som du gør hjælper i hvert fald ikke....... |
|
|
Thailandyesyes |
Lagt på d. 18/03-2012 23:01
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
Godmorgen Jeg skal ikke sige noget om pengene gør godt det ene eller andet sted. Men Hugo gjorde et stort arbejde, og det har hjulpet en del børn, så de krafter der er igang i forhold til at viderefører skolen, mener jeg bør støttes At Robert Kronberg, en såkaldt rådgiver så fraråder det, siger mere om vedkommende end om Hugo Han gjorde noget, det er der ikke mange der har gjort.. Dem der kendte Hugo ved at det ikke var for at lave penge.. |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 19/03-2012 10:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Han gjorde noget, det er der ikke mange der har gjort.. Dem der kendte Hugo ved at det ikke var for at lave penge.. Hvis JEG husker rigtig, var der vist nok en del uro omkring økonomi´en i Do Law hvor Hugo blev mistænkt for et eller andet. Man skal selvfølgelig donere sine penge, der hvor man selv mener de vil gøre bedst gavn. SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
Lagt på d. 19/03-2012 12:05
|
|
Begynder Antal indlæg: |
At Robert kan finde på at omtale en afdød så negativ - jeg er målløs! Robert var Hugo ikke din ven og har du ikke tjent lidt på at skulle hjælpe med diverse papirer,som du aldrig fik lavet færdig?? Der er mange, der stadig støtter Hugo og Nangs skoleprojekt. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/03-2012 16:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Som jeg læser det stiller Robert ikke spørgsmålstegn ved Hugo's gode intentioner omkring projektet...men nærmere det store tomrum han efterladte... dvs. folk ligenu ikke helt ved hvem der 'står for det' og hvor/hvordan pengene bliver brugt osv... Det ville hjælpe med lidt info fra en evt. 'arvtager' af Hugo's rolle...eller en anden der ved noget...projektet er ihvertfald værd at støtte |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |