Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Billige retur billetter til Danmark
|
|
ben |
Lagt på d. 07/01-2006 08:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 438 |
For os der boer her i Thailand og rejser til DK paa ferie Etc. hvor er det bedste/billigeste sted at proeve at koebe billetter her i Thailand (Bangkok-CPH-Bangkok i mit tilfaelde) ? Skaal! |
|
|
Lagt på d. 07/01-2006 09:18
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Der er så mange steder hvor du kan købe en billet her i bangkok Ben men hvem der er billigst er svært at sige noget om , og man skal måske også passe på nogle af dem , personligt selv har jeg prøvet thaifly.com og havde ingen problemer , den billigste rejse jeg har fundet er til 5700 danske kroner og det er med klm med en mellemlanding i amsterdam og dette kan jeg sagtens leve med |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/01-2006 09:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
5700 = Billy.
Er der et tlfnummer man kan ringe til. Mvh. Suk................ Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 07/01-2006 09:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Hejsa Jeg ved ikke om det er mere, men det har vaeret meget billigere at flyve til London og derfra til Billund eller Kastrup. Hvorfor aner det ikke, for det er ikke ret logisk. Spoerg i diverse travel bikse i Bkk.. De er billigere end nettet og direkte ved fly selskaberne. Le-si |
|
|
jc |
Lagt på d. 07/01-2006 10:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Har siden 1982 kendt en sød kinesisk dame, som har et rejsebureau på Surawongse. Når jeg har forespurgt på billetter med Thai har de været billigere end det jeg kan få dem til i Danmark (måske får jeg etnisk rabat?) og de er gyldige i 1 år med "open return". Hun hedder Phimol Yospol Wintours Corporation Ltd 6th floor Panavongs Bldg. 104 Surawongse Road Bangkok 10500 Tlf (direkte) 237-5762 e-mail: mvh jc Redigeret af jc d. 07/01-2006 10:36 Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
jens |
Lagt på d. 07/01-2006 20:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Direkte ved China airlines kontor i Bangkok vi gav knap 36000 baht for en 6 mdr billet med udrejse 11 november fra Bangkok og gratis ændring af hjemrejse. MVH Jens |
|
|
ben |
Lagt på d. 08/01-2006 05:05
|
Tak for tips ind til videre. Jeg valgte bevidst at aendre mit "afgangssted" fra CPH til BKK da jeg satsede paa at returbilletter ville vaere billigere den "modsatte" vej. Ogsaa fordi jeg er mere i Thailand end DK saa jeg kan koebe kortere tids billetter - ogsaa normalt billigere. Gaar ud fra at en del af prisforskellen er skatterne hvor DK jo sjaeldent er billigst! Skaal! |
|
|
jens |
Lagt på d. 08/01-2006 12:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Vedr skatterne burde de jo være ens uanset hvor du køber billetten, men der har mange rejseberauer fundet en mulighed for at tjene ldt ekstra ved at opkræve mere i flyskat end de skal betale til flyselskaberne. China airlnes er ikke ret meget dyrere med 12mdr billlet med åben return end deres billigste billetter. MVH Jens |
|
|
PJ |
Lagt på d. 08/01-2006 20:00
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Hej. Jeg flyver fra Bangkok til københavn over Amstradam sidst i maj. Ophold ca.3 uger, pris med skat 4528 kr.købt over nettet ved www.travelstart.dk for ca. en mdr siden. Hilsen Peter |
|
|
ben |
Lagt på d. 09/01-2006 08:37
|
Jeg checkede lige www.thaifly.com for en retur paa 2 uger til CPH i Februar - Finair billigst (30 dages billet) paa Baht 25000 (plus skatter vil jeg tro). Turkey Air naesten samme pris. Med Austrian, Singapore Air og Thai Air paa ca. Baht 33000. Men naar jeg saa klicker paa "book" er der ikke nogen saeder...hmmm... selv paa Thai... skal nok lege lidt med den hjemmeside. Skaal! |
|
|
ben |
Lagt på d. 17/01-2006 06:19
|
Naa, Jeg vil helst med Thai air saa jeg legede med hjemmesiden og fik prisen: Baht 38600 (2 uger i Februar) retur incl. skatter. Jeg checkede saa Thaiairways.com og fik en pris paa baht 41150 saa noget er der da sparet ved Thaifly.com. Nu har jeg et udgandspunkt til at ringe/skrive til et par stykker andre. Skaal! |
|
|
jorn |
Lagt på d. 17/01-2006 07:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
ben skrev: Men naar jeg saa klicker paa "book" er der ikke nogen saeder...hmmm... selv paa Thai... skal nok lege lidt med den hjemmeside. Skaal Det er desvaerre en helt andmindelig taktik fra mange hjemmesider, at de opretter lave priser, uden pladser. Det er et lokke middel! og jeg har personligt erfaret at det yderst sjaeldent at de har pladser til den annonceret "laveste pris" Ligeledes skal du vaere opmaerksom paa at de billiste billetter har "saer regler" som f.eks. at de ikke kan aendres. men det fortaeller de dig bare ikke foer du har betalt for billetten. Flyselskabet kan ogsaa have "saerlige rettigheder" til aendre eller aflyse din reservation uden godt goerelse. f.eks hvis der tale om en overbooking af flyet og du har koebt billig billet med en lav "status" (information som du burde faa paa hjemmesiden, foer du betaler) saa kan det vaere dig der kommer til at vente i lufthavnen indtil der er plads paa en ledig afgang. En afgang der har et saede med din billets status. Altsaa ikke noedvendigvis det naeste fly!" En af de danske hjemmesider der ikke giver dig tilstraekkelig med information foer du modtager din billet er flyprice.dk. og de fortaeller dig heller ikke at du i virkeligheden handler med DANSK FRI FERIE. Hvis du efter foelgene oensker at "klage" over dit koeb, saa er det et selskab der yder en "nul" service. Naar en billet er betalt saa vil de "skide dig noget saa grusomt" Jeg vil mene det er et selskab der koere helt bevist paa graensen af hvad der er lovligt. Det er ikke altid en fordel at bruge nettet selv om det ser billigt ud, saa kan du nemt komme til at staa i en "meget dyr stituation" “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
jorn |
Lagt på d. 17/01-2006 07:26
|
P.s Tjek om prisen er incl. skatter og afgifter! og tjek med andre sider der har samme pris om de ogsaa opkraever det samme beloeb i "skatter og afgifter" Der bliver helt sikkert fusket med beloebene! “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
ben |
Lagt på d. 17/01-2006 08:19
|
Gode tips Jorn - takker! |
|
|
jorn |
Lagt på d. 17/01-2006 12:41
|
Glaeder mig, at du kan bruge det jeg skriver. men lige en ting til! Husk! At de regler du normalt kender og faar udleveret daekker EU! Naar du flyver til Thailand, saa er du uden for EU og saa er det straks helt andre regler der gaelder! Men regler er regler et andet er virkeligheden. Regler, dem kan du sgu ikke bruge til meget naar staar i lufhavnen og har problemet. Hvis ikke div. selskaber vil overholde dem i den situation, saa er du paa herrens mark! Men du kan jo overveje, at proeve at klage naar du kommer hjem. Det er ikke saa enkelt som man umiddelbart skulle tro og hvis du mener at du har 100% ret og at du har raad til ende i retssal i den sidste ende. Saa er der jo ikke grund til at vaere specielt forsigtig naar handler paa nettet De fleste hjemmesider overholder ikke spillereglerne og det bliver nok svaert overhovedet at finde ud af hvem der den ansvarlige. “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
penny |
Lagt på d. 17/01-2006 13:34
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
hej er der nogen der har pråvet at flyve med malev eller skal da jeg har bestelt billet og skal flyve via budapest osv til thailand vil gerne høre om det er ok da prisen er god og jeg har aldrig hørt om det selskab men jeg tror sku tar turen til 6000 i febuar |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/01-2006 13:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
6000,- Mon det også gælder en åben billet. Penny, har du et Tlf.Nummer på det selskab Suk................... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 17/01-2006 14:01
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Suk skrev: 6000,- Mon det også gælder en åben billet. Penny, har du et Tlf.Nummer på det selskab Suk................... Hejsa suk her kan du selv kigge bamsen http://www.malev..../index.asp |
|
|
penny |
Lagt på d. 17/01-2006 17:50
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
hej suk sry jeg ikke skrev til med det samme men rejese selskabet hedder atlas travel og tlf 33142323 og jeg ved ikke med åben billet men jeg fik 3 uger for den pris
Redigeret af d. 17/01-2006 18:15 |
|
|
jc |
Lagt på d. 24/01-2006 17:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Hvad med Egypt Air Baht 26,700 hvis denne tabel er opdateret. http://www.12flig...?menuid=54 Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |