Se indlæg
Karen Thisted Over stregen?
|
|
maik |
Lagt på d. 17/03-2012 07:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Angående billedet med lønninger i en gogobar. Lønningerne er nok ikke specielt repræsentative. For det første eksisterer ’What’s up Imagine’ ikke længere. Desuden er ’What’s Up’ barerne kendte for at høre til den dyre kategori med barfine priser på mellem 1000 baht og 2000 baht. Dermed var det kun de absolut smukkeste piger der kunne får arbejde der. Se f.eks.: http://www.pattay...gopw.asp#W |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 17/03-2012 09:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Amagerdreng skrev: Theoo --- Er det inside viden ??? Mit er...... Det ligger således. Er pigen "bare" danser så får hun den lave løn. Er pigen danser der smider både trusse og bh så får hun en højere løn (end bare som så) Kan du fortælle mig HVILKEN gogo bar der har et skilt udenfor med derres tjenester. Et sådan skilt har jeg sgu aldrig set... og næste gang i PTY bliver det nr 31 så fortæl..... De skilte ses overalt udenfor gogobarerne især i Walkingstreet, men iøvrigt reklamerer op mod ½delen af barerne over hele Pattaya på lille skilt udenfor baren, med hvor meget man som udgangspunkt kan tjene som ansat i deres bar, men har dog ofte oplevet(fortalt af pigerne) at virkeligheden var en anden, hvor de ikke tjente slet nær så meget..... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Lagt på d. 17/03-2012 10:55
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja Karen Thisted har nok ret, bare se her, nu handler tråden om priser på ludere i Pattaya, og så himler folk op om dårlige journalister. Hvad er det vi giver dem? |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 17/03-2012 11:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 398 |
Karen Thisted var bare direkte og ville vide sanheden som vi jo godt alle kender som bor og kommer her ude Peter var igen et fjols.
|
|
|
baancamp |
Lagt på d. 17/03-2012 12:46
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
jimmikoldenborg skrev: Er det kun mig der synes at Karen Thisted går over stregen, i programmet Mormors Bordel, I Pattaya? Jeg synes at hun er direkte ubehøvlet, da hun siger at hun selv ville have valgt sin søn, frem for manden. Respektløs over for kulturen. Det er jo ikke for sjov at pigen vælger at flytte fra sin søn. Øv Karen! De gik absolut over stregen - er efterhånden træt af journalistprogrammer om thailand - de koger programmet ned til ca ½ time, og så virker det som om at de har sat dagsordenen inden "bekræftigelse i fordomme" . Ærgerligt at det altid er sådanne programmer der vises jvf Thailand - det forstærker fordommene i Danmark - specielt for dem som er uvidende jvf Thailand og kulturen samt aldrig har været der. Har selv været Thaigift og tager til landet hvert år, og hver eneste gang der har være et af de "strålende programmer" bliver jeg bombarderet af stupide ? fra mine omgivelser, specielt på jobbet - om min thaikæreste er luder - at jeg kun tager til Thailand for at få sex...... Ok efterhånden er man jo blevet imun over for dette - men det kunne være rart med et positivt program - også om Pattaya - det er jo en form for dansker koloni, hvilket er super. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 17/03-2012 13:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Er der en link til programmet ? |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 17/03-2012 13:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Top High Class Fashion skrev: Karen Thisted var bare direkte og ville vide sanheden som vi jo godt alle kender som bor og kommer her ude Peter var igen et fjols. Alle vil vide sandheden herude, men jeg tror de fleste ved det i forvejen.. Det var bare ikke oplægget til denne udsendelse, da den skulle handle om Grænseløs kærlighed. Som der også bliver sagt i udsendelsen, havde jeg på forhånd sagt at jeg og min dame ikke ville svare på ting vedr. prostitution osv. Alligevel skulle hun prøve, men det gik jo heller ikke, vi svarede ikke på de ting. At hun så efterfølgende skal udstille mig og min dame som løgnere er at gå for langt. Hvis der nogle løgnere i det her spil, må det være hele holdet bag Mormors Bordel, da de bilder alle ind det skal handle om kærlighed på tværs af kulturer og grænser, men alligevel prøver at få det til at handle om prostitution. Vi ved alle hvad der foregår herude og det behøver man ikke lave flere udsendelser på, men bare accepterer. Det foregår i hele verden Danmark incl. At du kalder mig et fjols viser bare alt om dig. Du kender mig ikke og jeg har faktisk kun fået gode reaktioner efter i torsdags. Find nogle andre at svine til i stedet for at kaste brænde på bålet....! |
|
|
sony |
Lagt på d. 17/03-2012 13:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Jeg så det her på min pc. Men jeg advare dig du bliver dybt skuffet. Det er det sadvanlige ævl om hvordan pattaya er, eller de tror de kun er. Lidt henad hvis man kalder phuket, luder øen, så bliver pat. bare kaldt luder byen. http://sputnik.tv...rs-bordel/ Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
kylling |
Lagt på d. 17/03-2012 13:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
http://sputnik.tv...alg-48331/ |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 17/03-2012 14:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
moerk5002 skrev: hvis det er dig der er med i udsendelsen så syntes jeg du blev direkte svinet af karen thisted,det var langt under lavmål den måde hun opførte sig på.håber du og din kæreste sender et klagebrev til den som er program ansvarlig på programmet.Top High Class Fashion skrev: Karen Thisted var bare direkte og ville vide sanheden som vi jo godt alle kender som bor og kommer her ude Peter var igen et fjols. Alle vil vide sandheden herude, men jeg tror de fleste ved det i forvejen.. Det var bare ikke oplægget til denne udsendelse, da den skulle handle om Grænseløs kærlighed. Som der også bliver sagt i udsendelsen, havde jeg på forhånd sagt at jeg og min dame ikke ville svare på ting vedr. prostitution osv. Alligevel skulle hun prøve, men det gik jo heller ikke, vi svarede ikke på de ting. At hun så efterfølgende skal udstille mig og min dame som løgnere er at gå for langt. Hvis der nogle løgnere i det her spil, må det være hele holdet bag Mormors Bordel, da de bilder alle ind det skal handle om kærlighed på tværs af kulturer og grænser, men alligevel prøver at få det til at handle om prostitution. Vi ved alle hvad der foregår herude og det behøver man ikke lave flere udsendelser på, men bare accepterer. Det foregår i hele verden Danmark incl. At du kalder mig et fjols viser bare alt om dig. Du kender mig ikke og jeg har faktisk kun fået gode reaktioner efter i torsdags. Find nogle andre at svine til i stedet for at kaste brænde på bålet....! |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 17/03-2012 14:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 398 |
Når jeg skriver du er et fjols så er det nok også lidt på grund af den gang du var i avisen og havd havde du regnet med mormors bodel ville handle om thai kultur eller Bodeldrift med mere
|
|
|
sputnik |
Lagt på d. 17/03-2012 15:42
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Karen Thisted virker som en forkælet mestersvend der for alt i verden ikke vil lade nogle lærlinge komme til orde, overlegen bedre vidende holdning,og så i en kultur hun slet ikke kender. Ja hun har vel ikke selv fået kærlighed eller for den sags skyld sex i en lang lang periode,der må der være en grund til hendes sygelige fermfærd. Ha ha, ja kvinder som Karen Thisted er fandme en af grundene til at mange danske vil søge kvinde bekendtskaber i østen |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 17/03-2012 15:56
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Takker, skal man have adgang, dvs log ind for at se programmet ? |
|
|
kylling |
Lagt på d. 17/03-2012 16:02
|
Nej det program er gratis! |
|
|
Lagt på d. 17/03-2012 16:28
|
|
Begynder Antal indlæg: |
sputnik skrev: Karen Thisted virker som en forkælet mestersvend der for alt i verden ikke vil lade nogle lærlinge komme til orde, overlegen bedre vidende holdning,og så i en kultur hun slet ikke kender. Ja hun har vel ikke selv fået kærlighed eller for den sags skyld sex i en lang lang periode,der må der være en grund til hendes sygelige fermfærd. Ha ha, ja kvinder som Karen Thisted er fandme en af grundene til at mange danske vil søge kvinde bekendtskaber i østen http://www.bt.dk/...n-i-gambia sputnik Mon det er på grund af mænd som dig sputnik, at kvinder som Karen Thisted der er både klog og dygtig, måske foretrækker Gambia. Så kan du få pigerne fra Pattaya. Så er det ikke bare farven der har en anden lyd, og forargelsen, ser ud til at være gensidig. Det der er mest mærkeligt er, at det lader til at mange folk i denne tråd faktisk går ind for, hvad vi normalt ville kalde alfonseri. Det er ret tankevækkende at ingen tager afstand fra salg af kvinder. |
|
|
sputnik |
Lagt på d. 17/03-2012 17:11
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
tick skrev: sputnik skrev: Karen Thisted virker som en forkælet mestersvend der for alt i verden ikke vil lade nogle lærlinge komme til orde, overlegen bedre vidende holdning,og så i en kultur hun slet ikke kender. Ja hun har vel ikke selv fået kærlighed eller for den sags skyld sex i en lang lang periode,der må der være en grund til hendes sygelige fermfærd. Ha ha, ja kvinder som Karen Thisted er fandme en af grundene til at mange danske vil søge kvinde bekendtskaber i østen http://www.bt.dk/...n-i-gambia sputnik Mon det er på grund af mænd som dig sputnik, at kvinder som Karen Thisted der er både klog og dygtig, måske foretrækker Gambia. Så kan du få pigerne fra Pattaya. Så er det ikke bare farven der har en anden lyd, og forargelsen, ser ud til at være gensidig. Det der er mest mærkeligt er, at det lader til at mange folk i denne tråd faktisk går ind for, hvad vi normalt ville kalde alfonseri. Det er ret tankevækkende at ingen tager afstand fra salg af kvinder. Jeg er gift med en dejlig kvinde fra Thailand,hun kommer ikke fra Pattaya,men kom hun derfra, ville jag stadig elske hende ligeså meget.Jeg kan fortælle dig at kvinder fra Pattaya også er en slags mennesker. Karen Thisted giver ikke plads til de personer der medvirker omkring hende,de skal puttes i en box og så blive der. Jeg går bestemt ikke ind for alfonseri,og hvis kvinder som Karen Thisted vil finde mænd i Gambia,er det da fint,om kærligheden er sort gul eller grønn er vel lige meget.Jeg har været dansk gift i mange år,men skulle mit ægteskab med min Thailandske kone gå i stykker ville jeg ikke lede efter kæligheden i DK.Men den kunne slefølgelig komme her i DK med en dansk kvinde,men det er ikke her jeg aktivt ville søge |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 17/03-2012 17:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Hej tick ! hvem sælger piger i pattaya ? du har måske en viden om dette ? kan du ikke nok bidrage lidt med din insider-viden på dette område det ville klæ"dig nu hvor du har meldt dig på banen/ind på DTW 16-03-2012 har savnet sådan en som dig,her gik jeg og troede det var pigerne selv der solgte sex men det er det så ikke lad os nu få at vide hvem der sælger kvinder i Pattaya |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/03-2012 17:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
jeg kan egentlig godt lide Karen Thisted og hendes bramfri tone...bl.a. dengang med Huxi på P3...engang mellem snakker hun dog lidt hurtigere end hjernen kan følge med...Suzanne Bjerrehus har jeg respekt for omend hun lyder virkelig høj på et eller andet i udsendelsen... Jeg ytre mig da også nu og da om tingenes tilstand i Pattaya, men jeg tror bare folk er trætte af de stereotype billeder der bliver tegnet i medierne hele tiden uanset om man bliver ramt el. ej...det er altid om originale bonderøve der bliver gift med uvidende thaipiger, bubber i sexmekka, kulegravning af thaikvinders ægteskaber og nu 2 midaldrende damer med en mening som skal fortælle thaipigerne hvordan tingene hænger sammen...men hey, det er SHOWBIZZ! og jeg er sikker på at vi ikke har set det sidste fra denne skuffe... og folket hjemme i stuerne elsker den slags...ingen gider se et program om helt almindelige mennesker der lever helt almindelige liv...hvem gad følge Amalie el. Sydney Lee hvis de opførte sig som andre 'normale' unge? eller 'unge mødre' der rent faktisk kan finde ud af at passe deres børn og samtidig have styr på sit liv.. men hvem går det ud over? effekten bliver blot at endnu flere vil til thailand og have deres bid af kagen...dvs. folk som bliver tiltrukket af disse miljøer vil valfarte dertil... jeg tror ikke mange herinde bliver forarget over kvinder der tager til Afrika og får noget kæp..ligesom det sjældent er folk i blandet ægteskaber der ser skævt til andre i samme.. verden er ikke sort el. hvid og slet ikke Thailand, hvilket bl.a. er derfor jeg holder af landet...men eftersom verden ikke er sort el. hvid, så lad os få en nuanceret debat og gerne også et nuanceret billede i medierne.. |
|
|
kylling |
Lagt på d. 17/03-2012 17:22
|
Jeg er gift med en dejlig kvinde fra Thailand,hun kommer ikke fra Pattaya, Nej de fleste af pigerne kommer ikke fra Pattaya, de kommer for at arbejde, os så må man jo tage det arbejde der er. Men jeg kan forstå du har mødt din kone i en rismark eller en plantage. Men det er jo ikke alle der gør det |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 17/03-2012 17:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Karen Thisted agerer jo som hun nu har fagligt format til. Med årene er hendes journalistiske stil blevet mere og mere "kan alle høre mig, kan alle se mig"? Det handler ikke om god journalistik, hvor man forsøger at afdække ting og få svar på spørgsmål, men om at bekræfte den historie, man allerede havde besluttet sig for at lave, inden man startede researchen. For meget research kan ødelægge den bedste historie.... I øvrigt cadeau til udenrigsminister Søvndal. Hvis niveauet fra bordel-mormødrenes udsendelser er ok til landsdækkende tv,så har Villy absolut intet at skamme sig over m.h.t. at tale engelsk. Bemærkede i udsendelsen, at Suzanne Bjerrehus på et tidspunkt drager direkte parallel til tilsvarende underholdte kvinder i området nord for København. Det fandt jeg da ganske underholdende midt i al fordømmelsen af noget, man ikke forstår. |
|
Spring til debat: |