Se indlæg
 Udskriv debat
Universitetsstuderende søger interviewpersoner
natty skrev:

ban skrev:

Nu er der kommet en masse svar fra bruger her fra men ingen fra jer så sofie kom med et svar nu om du/jer kan bruge det til noget undskyld mig men rend mig i røven DU I ER IKKE TROVÆTDIGE OG
1. JEG VIL TA KONTAKT MED VUC
for det sådan man arbejderman ikke på højer læreandstalferi DANMARK hvis man gør DET i iDANMARK så mine skatte kroner scu spildt Jeg vil gerne være behjælpig men
2.lad vær med at pisse på OS. Så hvis du/ ikke kommer med svar
3. vil jeg bede WEBMASTER OM AT LUKKE TRÅDEN

1. Tag du bare kontakt til VUC=Voksen Uddannelses Center, de har sikkert indflydelse på hvad der sker på RUC=Roskilde Universitetscenter? or not. Grin
2. Tal for dig selv og ikke OS, jeg føler mig ikke pisset på.
3. Som du dog buldrer, er truende, arrig og vred.

PS. Det kan jo være Sofie har andet at gøre end at sidde her på DTW, 24 timer i døgnet, og svare på mere eller mindre underlødige indlæg og så virker dit indlæg faktisk også som om, at ikke bare dine, men at alle vores skattekroner er spildt.

Har på fornemmelsen at ban's indlæg er skrevet under indflydelses af alkohol (med andre ord: Han var skide fuld Grin )

Sofie Hansen
Hej alle der har svaret på dette debatindlæg.

Undskyld vi ikke har svaret før, men vi har haft lidt travlt igår, og vi kommer nok kun til at tjekke hjemmesiden en gang om dagen.
Vi er kede af, hvis det har lydt fordomsfyldt, men vi er også meget rystede over tonen, der bliver skrevet i på dette forum.

Grunden til at vi kun søger thailandske kvinder er netop som JS skriver, nemlig at det vil blive for bredt at tage alle danske - udenlandske ægteskaber, og at der har været meget oppe i medierne om thailandske kvinder, som kommer til Danmark pga. ægteskab. Derudover har vi fået en vejleder, som har forsket med ægteskabsmigration fra bl.a. thailand, hvilket også gjorde det til en fordel at vælge dette emne.

Ja, vi ved godt, at der er mange, som har skrevet om samme emne, og at det derfor godt kan virke, som om vi bare går i deres fodspor, men vi ønsker at prøve at komme med en ny indgangsvinkel til emnet, hvor vi gerne vil se på kvindernes bevæggrunde for at migrere til et andet land pga. ægteskab.
Vi er i gang med at læse en masse bøger omkring den thailandske kultur for at få en bred viden, og håber derfor også på at få en bedre forståelse af kvindernes bevæggrunde.

Hvis I har flere spørgsmål, eller andet i er nysgerrige omkring, er i velkomne til at skrive. Og ellers håber vi på, der er flere, der har lyst til at hjælpe os med projektet.

Med venlig hilsen
Sofie Hansen

ban
Hej alle der har svaret på dette debatindlæg.

Undskyld vi ikke har svaret før, men vi har haft lidt travlt igår, og vi kommer nok kun til at tjekke hjemmesiden en gang om dagen.
Vi er kede af, hvis det har lydt fordomsfyldt, men vi er også meget rystede over tonen, der bliver skrevet i på dette forum.

Grunden til at vi kun søger thailandske kvinder er netop som JS skriver, nemlig at det vil blive for bredt at tage alle danske - udenlandske ægteskaber, og at der har været meget oppe i medierne om thailandske kvinder, som kommer til Danmark pga. ægteskab. Derudover har vi fået en vejleder, som har forsket med ægteskabsmigration fra bl.a. thailand, hvilket også gjorde det til en fordel at vælge dette emne.

Ja, vi ved godt, at der er mange, som har skrevet om samme emne, og at det derfor godt kan virke, som om vi bare går i deres fodspor, men vi ønsker at prøve at komme med en ny indgangsvinkel til emnet, hvor vi gerne vil se på kvindernes bevæggrunde for at migrere til et andet land pga. ægteskab.
Vi er i gang med at læse en masse bøger omkring den thailandske kultur for at få en bred viden, og håber derfor også på at få en bedre forståelse af kvindernes bevæggrunde.

Hvis I har flere spørgsmål, eller andet i er nysgerrige omkring, er i velkomne til at skrive. Og ellers håber vi på, der er flere, der har lyst til at hjælpe os med projektet.

Med venlig hilsen
Sofie Hansen

jeg vil give undskyldning på mit indlæg og som NATTY skriver jeg har en kort lunte og NATTY ser mere end de
fleste her på trådenj jeg er ikke gift men har en kærste og hun har mærket de fordome som er omkring forhold mellen thai falang og jig vil beskytte min kærste til em hver tid og forstå mig ret jeg passer på min Kærste og familen
Cool

Spring til debat: